>
Ontvangen bedankjes 350
de bok schreef : Ik woon als maastrichtenaar in Valkenburg ( De Bok ) Maastricht en mvv is hier een vies woord , maastrichtrichtenaren hebben hun in het verleden uitgemaakt voor boer en zijn te chauvinistisch . Ze gaan liever naat roda en winkelen in Heerlen ! terwijl Maastricht korter bij is als Kerkrade zeker als je in Berg en terblijt woont of Houthem !
Zelfde geld voor Meersen die gaan ook naar Roda-jc !
In de jaren Bonfrere en Brokamp ging ik ook naar mvv , speelde ze tegen willem 2 kwamen ook maar 5000-6000 toeschouwers !
Maastricht heeft geen industrie meer dus ook weinig sponsers !
Mensen die in een fabriek werken gaan vlugger naar voetbal kijken dan horeca of kantoor pikken .
mvv is relatief duur bus 6 euro , pilsje 2 eurro , frites 3 euro , kaartje 15 euro ga je meet je zoom bv red je het niet met 60 euro
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Napoleon schreef : @ Pinobel.
MVV kent mijn opvattingen...allemaal besproken.... afspraak wordt zelfs toegezegd.
Alleen komt er geen opvolging...tja !!!
Even snel offtopic,maar wat ik me nu afvraag,heb jij dyslectie of problemen met het toetsenbord?de bok schreef :
Napoleon schreef : @ Pinobel.
MVV kent mijn opvattingen...allemaal besproken.... afspraak wordt zelfs toegezegd.
Alleen komt er geen opvolging...tja !!!
De spelers ouders komen inderdaad in de Buissness club maar betalen er wel een hoog bedrag voor ! Zo promote Kjell Knops aan de tafeltennsclub van Wijlre ( waar hij woont ) vrijkaarten voor mvv en de Bc club ! Heeft uiteerraad aan mvv betaalt !
Toch een mooi gebaar en sponsert mvv !
Sandro schreef :
Us Clubke schreef : MVV tv 17:00 ?????
Maastrichts kwartiertje
Hoezo ???
MVV TV staat toch op de MVVsite
In dat bericht is er inderdaad geen link. Het filmpje is wel te vinden op de beginpagina,in het midden rechts.Us Clubke schreef :
Sandro schreef :
Us Clubke schreef : MVV tv 17:00 ?????
Maastrichts kwartiertje
Hoezo ???
MVV TV staat toch op de MVVsite
zal wel aan mij liggen maar ik zie alleen de aankondiging, verder niks. geen link ofzo.....
kan je de link eens plaatsen......alvast bedankt
sorry heb hem al......dat krijg je met een klein scherm
pinobel schreef : MVV gaat aangifte doen tegen nepsupporters
REGIO | 18 februari 2013 | reageer | Door maarten van laarhoven, dichtbijredacteur
1 / 1
MAASTRICHT - Nepvuilniszakken, neppostzegels, de hele stad vol nepvrouwen tijdens carnaval en nu ook nepseizoenskaarten bij MVV. Niet zomaar een paar, maar tientallen… om niet te spreken van honderden. Sinds de plaatsing van de draaipoortjes bij de ingang van het MVV-stadion twee weken geleden, wordt de ene na de andere ‘trouwe’ MVV-supporter gesnapt met een seizoenskaart die vervalst is, zegt voorzitter Paul Rinkens vandaag in Dagblad de Limburger.
De zaak loopt zo de spuigaten uit dat het MVV-bestuur genoodzaakt is aangifte te doen mensen die kennelijk jarenlang de mooiste plekken op de tribunes hebben bezet, zonder ook maar een euro te hebben uitgegeven.
Net als bij de nepzakkenfraude waar Maastricht onder gebukt gaat, is gebruikmaken van een vals MVV-plaatsbewijs kinderlijk eenvoudig. Seizoenkaarten konden meerdere jaren worden gebruikt, simpelweg door het jaartal te veranderen.
Die vlieger gaat nu niet meer op. Bij het nieuwe toegangssysteem gaan alle kaarten langs een elektronisch oog, waardoor fraude zo goed als onmogelijk wordt. In de praktijk komt dit neer op een optimalisatie van de inkomsten, zei Marcel Andrien, bestuurslid supporterszaken en veiligheid eerder twee weken geleden tegen Maastricht.dichtbij.
Optimalisatie is trouwens hard nodig: MVV kan elke cent gebruiken. Vandaar dat de Maastrichtse trots met een nieuwe campagne is begonnen: VAAN US ALLEMAOL. Nu nog allemaal betalen…Bron: www.dichtbij/maatricht
Breurske schreef : Wat is het toch heerlijk om fanatiek supporter van een voetbalclub te zijn.
Het MVV bestuur dat aangifte gaat doen tegen zijn eigen "klanten".