>
Ontvangen bedankjes 556
Ja is soms jammer maar de positieve reacties komen vanzelf wel aan mij zal t niet liggenMVVFR08 schreef : Het gaat mij aan mijn hart als ik zie hoe een volksclub als MVV vervalt in dit soort discussies.
Nogmaals - zoals eerder betoogt - probeer die synergie en positieve kritiek terug te krijgen! Wat ik zie is een en al puur negativeit!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
αναρχος schreef : Nog een punt van kritiek op het fouilleren. Nadat je al een eerste keer wordt gefouilleerd als je het stadion binnen gaat wordt je nog eens gefouilleerd als je in de rust even in de ster bent geweest. Beetje dubbelop en levert alleen maar frustraties op naar mijn idee.
Snuf schreef :
αναρχος schreef : Nog een punt van kritiek op het fouilleren. Nadat je al een eerste keer wordt gefouilleerd als je het stadion binnen gaat wordt je nog eens gefouilleerd als je in de rust even in de ster bent geweest. Beetje dubbelop en levert alleen maar frustraties op naar mijn idee.
Ik heb begrepen dat dit de laatste thuiswedstrijd niet meer is gebeurd.
Danny1983 schreef :
Snuf schreef :
Ik heb begrepen dat dit de laatste thuiswedstrijd niet meer is gebeurd.
Dit klopt Snuf dus weer azijn zeikerij om niks mensen vinden dat zeker leuk
Napoleon schreef : Het vertrek van Rene Trost is een teken aan de wand waarin het huidige MVV zich bevindt !!
Het stopzetten van de premies, de noodkreet ( die volgens de stadionspeaker geen noodkreet is) van het bestuur om tot oproep van mobilisatie van de supporters , geven volgens mij voldoende signalen af dat de rek er een beetje uit is.
Tegenvallende toeschouwers aantallen bevestigen dat.
Misschien moeten we wel constateren dat de JL niet interessant genoeg meer is om je als club te profileren ,
De club mag dan wel financieel gezond zijn, maar volgens mij naderen zich donkere wolken richting de Geusselt en is de club aan te veel fronten "oorlog"aan het voeren om te overleven.....
Napoleon schreef : volgens mij naderen zich donkere wolken richting de Geusselt en is de club aan te veel fronten "oorlog"aan het voeren om te overleven.....