>
Ontvangen bedankjes 108
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Mienclub1902 schreef : Je kunt niet alles van te voren voorzien, het hoge aantal punten, niet betalende sponsoren, relatief weinig publiek voor een koploper. Ik denk dat MVV een prima "behouden beleid" voert en zeker ook een reserve heeft ingebouwd voor calamiteiten, maar je kunt niet overal rekening meehouden.
"Dan betekent het dat je nog minder kunt besteden aan nieuwe spelers, als je zoveel financiële reserves wil inbouwen, consequentie is dan slechtere resultaten, minder publiek, minder inkomsten uit recette en belangstellende sponsoren .......
Wat mij wel ook tegenvalt is dat er behalve Q-park, Hanssen Dranken en Ubaghs, niet of nauwelijks nieuwe grote sponsoren belangstelling hebben voor MVV.
Het is toch opvallend dat voor MVV-Volendam door Reginald Thal namens Sphinx een donatie doet in Maastricht United van
"slechts" € 500. Dit was toch echt onze hoofdsponsor jarengeleden! Hoewel uiteraard iedere sponsor, er eentje extra is.
Maar goed, MVV heeft de afgelopen periode, meermaals positief verrast, wie weet.........
Mienclub1902 schreef : Het is toch opvallend dat voor MVV-Volendam door Reginald Thal namens Sphinx een donatie doet in Maastricht United van
"slechts" € 500. Dit was toch echt onze hoofdsponsor jarengeleden! Hoewel uiteraard iedere sponsor, er eentje extra is.
Maar goed, MVV heeft de afgelopen periode, meermaals positief verrast, wie weet.........
Mienclub1902 schreef : Je kunt niet alles van te voren voorzien, het hoge aantal punten, niet betalende sponsoren, relatief weinig publiek voor een koploper. Ik denk dat MVV een prima "behouden beleid" voert en zeker ook een reserve heeft ingebouwd voor calamiteiten, maar je kunt niet overal rekening meehouden.
"Dan betekent het dat je nog minder kunt besteden aan nieuwe spelers, als je zoveel financiële reserves wil inbouwen, consequentie is dan slechtere resultaten, minder publiek, minder inkomsten uit recette en belangstellende sponsoren .......
Wat mij wel ook tegenvalt is dat er behalve Q-park, Hanssen Dranken en Ubaghs, niet of nauwelijks nieuwe grote sponsoren belangstelling hebben voor MVV.
Het is toch opvallend dat voor MVV-Volendam door Reginald Thal namens Sphinx een donatie doet in Maastricht United van
Roei baank schreef : Te weinig draagkracht voor MVV Maastricht om uit te groeien tot een structurele eredivisionist in het Maastrichtse.
Wellicht zijn er forumgenoten die inhoudelijk willen reageren op deze stelling.
Napoleon schreef : Sponsoren: zoals Jeoff al aangaf: onze visvijver is beperkt. In een relatief klein gebied zitten clubs als Sittard, Roda, Standard, Genk en Aken. In Maastricht e.o. zijn weinig grote jongens die willen/kunnen investeren in voetbal. Wij moeten het doen met maximaal grotere middenstanders. Een Vodafone o.i.d. zal nooit groot in MVV investeren. Q-park is wellicht een uitzondering, al vraag ik me af hoe groot het bedrag is wat zij nu sponsoren. Een grote vis wat verder buiten onze visvijver is mogelijk, maar is nu nog niet interessant voor die grote vis (bijvoorbeeld na promotie destijds SNS Bank of CSU).
Financieel zullen we denk ik nooit kunnen tippen aan het niveau eredivisiemiddenmoot.
Als MVV nu eens eerst probeert haar bestaande sponsoren tevreden te stellen, zo is de Business Club bij MVV geen BC maar een kantine waarin iedereen komt van vrijwilliger tot sponsor van scout tot ouders van spelers....wat moet een sponsor daarmee....helemaal niets !!!
MVV mist fastoenlijk proffesionele krachten die de kleine BC sponsoren kunnen bedienen zeg maar de 1 en 2 sterren, toch goed voor € 2400,- per stoel....
Zelf ben ik ook een "kleine"sponsor, heb mij contract opgezegd maar MVV heeft tot op heden niet adequaat gereageerd op die opzegging, ze hadden wel toegezegd voor een nieuw gesprek...( maanden niets meer gehoord, de winterstop was een ideaal moment daar voor geweest)
Ook mij bekend andere sponsoren die hebben opgezegd ( pro-forma) hebben tot op heden niets vernomen terwijl ook daar een afspraak met MVV aangeboden en toegezegd was.
MVV zal dus echt gewoon die organisatie moeten proffesionaliseren....dat betekent alles wat geen Business is uit de BC club en aandacht voor je sponsoren ( zeker in deze tijd)....
MVV laat daar nu flinke steken vallen.....