>
Ontvangen bedankjes 776
De Ster en het Supportershome zijn toch gebouwd in de tribune? Net zoals de sponsorruimte.aait wief schreef : De Ster (en ut supportershome) ligk gewoen boete ut stadion. Sjus wie de Dreamz, de kantine vaan de sporthal en de Wok...klaor, veerdig. Euver die lètste drei höb iech nog noets iemes euver huure klaoge totste daan in un reij moos goon stoon um ut stadion in te maage....
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Sjotelsplak schreef :
De Ster en het Supportershome zijn toch gebouwd in de tribune? Net zoals de sponsorruimte.aait wief schreef : De Ster (en ut supportershome) ligk gewoen boete ut stadion. Sjus wie de Dreamz, de kantine vaan de sporthal en de Wok...klaor, veerdig. Euver die lètste drei höb iech nog noets iemes euver huure klaoge totste daan in un reij moos goon stoon um ut stadion in te maage....
Een supporterscafe/supportershome is toch deel van het stadion.
daar zat ik ook al aan te denken... je haalt me de woorden uit de mond, makker !opadiehard schreef : Mijn vraag is meer daar ik een seizoenskaart heb van vakkie b oppe angelside moet ik ook bij de mac donalds ingang naar binnen gaan,kan ik dan ook binnendoor naar de ster toe lopen?
Misschien een stomme vraag,maar ik wil ze toch stellen...ben nu al nerveus dat ik de ster niet inkom op een legale manier ...gr opa .
dan duurt het wel nog langer voordat jullie van "trepke B" na de rust terug zijn...aait wief schreef :
Sjotelsplak schreef :
Een supporterscafe/supportershome is toch deel van het stadion.
Klopt helemaal, ze liggen echter buiten de toegangshekken voor de tribunes. Daar heeft men de grens getrokken.
en voor het overige: een mens lijdt het meest onder het lijden dat hij vreest....
aait wief schreef :
Fabrice schreef : Geweldig initiatief van MVV Maastricht, maar in alle eerlijkheid : de iPhone app (alleen voor iPhone4 en <) staat nog in de kinderschoenen
Hielemaol woer vaan die kindersjeun: ut kin dus allein mer greuije. En dat geit ut ouch doen! Noe in ierste instantie puur informatief es aonvölling op de website, facebook, programmabeukske en nuijtsbreef vaan de Supportersclub en Veer zien MVV. Noe bleifste ouch via de smartphone op de huugte vaan alle oontwikkelinge roontelum us club. Veer probere ouch zoeväöl meugelijk informatie vaan MVV zelf d'r op te kriege.
De app is sjus ge-update met info en un fellemke euver Koen Daerden.
Kompleminte
Herman
Tsja, zo lang wij niet weten wat er gezegd is, kunnen we blijven raden, want wellicht is er wel gezegd dat het een benchmark is voor de eredivisie. Weet jij veel? Ben het met je eens dat je normaal gezien niet iets als benchmark neemt als je niet gelijkwaardig kunt vergelijken. Maar het zou goed kunnen dat ze dit als loze kreet gebruiken en er beter iets als "doel eredivisie" of zo had kunnen staan.webmastersfm schreef : ik vermoed dat dit niet cijfers voor in de eredivisie zijn maar wat een onderzoeksbureautje heeft uitgezocht wat de maximum inkomsten in de eerste divisie kunnen zijn voor MVV. Benchmark is een vergelijkende test/resultaat op basis van gelijkwaardigheid. maar als je de foto's nam dan weet je toch wel het verhaal erachter?