>
Ontvangen bedankjes 239
Zakelijk schreef :
middenstip schreef : Zakelijk, onderbouw dit eens dat Elsen, ons keer opkeer heeft gered? Wat bedoel je daar mee? Degraderen was niet mogelijk en hem ontslaan ook niet door een clausule in zijn contract, wat hij af gedwongen heeft. Verder heeft hij iedere maand zijn salaris gekregen en ik heb nooit gehoord dat een andere B.V.O. belangstelling in hem heeft getoont.
Als ik het goed herinner is hij destijds nog met Roda gaan praten? Ik heb verhalen gelezen dat Elsen op 100k per jaar zit, clausules heeft , contract voor het leven etc. Ik heb zijn contract nooit gezien dus ik weet het niet. Ik ga niet gissen, maar ik beoordeel op wat ik zie. Ik heb Elsen zien inspringen als trainer , noodgedwongen vaak. En dit deed hij voor de club, terwijl hij de indruk gaf in interviews dat hij dit niet echt ambieert. Afgelopen jaren zijn er toch wat leuke spelers deze kant opgekomen. Laatste 3 jaar is de selectie wel kwalitatief aan de mindere/slechte kant. Anderzijds moet er eens een scouting op poten komen.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Ik denk dat het bestuur openstaat voor iedereen met goede ideeën. Dat was onder Penders, naar mijn gevoel, niet het geval.pinobel schreef : Ik vraag me af wat Napoleon gaat doen als hij door het huidige MVV-bestuur compleet wordt afgeschoten met zijn plannen. Want ik ben bang dat dit het gene is wat gaat gebeuren. Vooral als bepaalde mensen hun eigen positie zien aangetast worden.
topschutter schreef : Hoop dat Napoleon voor de sponsormeeting met het bestuur heeft gesproken, onder de meeting waren er geen mededelingen van belang door hem.
topschutter schreef : Usta geeft aan dat een deel van de slechte resultaten komt door blessure Mahmutovic, blessure Vermijl waardoor een energiek blok wegviel achterin, men begon met een jonge keeper en dat niet goed is geweest voor het zelfvertouwen van de ploeg.
Ook mist men een persoonlijkheid a la Ippel op het veld.