>
Ontvangen bedankjes 1603
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
topschutter schreef : Ze verwachten seizoen ondanks financiële tegenvallers toch nog met een positief eigen vermogen af te sluiten, welliswaar minder dan afgelopen seizoen, maar toch.
Technisch platform is afgelopen vrijdag opgestapt.
Er wordt nog met een deel van de "ward" groep gesproken over sponsoring wat vooraf mondeling i s toegezegd, Ward zelf stapt tot op heden niet meer in.
Jo70 schreef :
topschutter schreef : Usta geeft aan dat een deel van de slechte resultaten komt door blessure Mahmutovic, blessure Vermijl waardoor een energiek blok wegviel achterin, men begon met een jonge keeper en dat niet goed is geweest voor het zelfvertouwen van de ploeg.
Ook mist men een persoonlijkheid a la Ippel op het veld.
Wat een lulkoek!! Die over 't paard getilde Turk moet zo snel als mogelijk weg met z'n grote mond!!
MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
Jacques schreef : Excuus als ik bot overkom, maar ik vind het extreem naïef als je verwacht dat na één gesprek met het bestuur er opeens zeventien namen en een concreet plan naar buiten komen. Dit soort zaken hebben tijd nodig - het bestuur zal de plannen in detail willen bekijken en bespreken. Zitten bijvoorbeeld ook met huidige mensen op functies, waar je eventueel een oplossing voor moet vinden. Moeten doorrekenen of het financieel haalbaar is. Zelfs als Napoleon dat ook al gedaan heeft, heeft het bestuur de verantwoordelijkheid om dit allemaal zelf ook vast te stellen. En zo zijn er nog honderd andere redenen dat er niet opeens na één gesprek alles naar buiten komt.
Los van wat je van de plannen of van Napoleon zelf vindt, zelfs Napoleon heeft Keulen en Aken niet op één dag gebouwd.
Jacques schreef :
Jo70 schreef :
topschutter schreef : Usta geeft aan dat een deel van de slechte resultaten komt door blessure Mahmutovic, blessure Vermijl waardoor een energiek blok wegviel achterin, men begon met een jonge keeper en dat niet goed is geweest voor het zelfvertouwen van de ploeg.
Ook mist men een persoonlijkheid a la Ippel op het veld.
Wat een lulkoek!! Die over 't paard getilde Turk moet zo snel als mogelijk weg met z'n grote mond!!
MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
Ja, lulkoek! Inderdaad! Ippel speelde gewoon voor ons de eerste seizoenshelft, we begonnen het seizoen met een ervaren keeper, en Mahmutovic en Vermijl hebben geen enkele wedstrijd door blessures gemist!!!
Frank Salemans schreef : Is er een begin gemaakt met het afbreken van het old boys netwerk? Technisch platform opgeheven? Penders weg? Op weg naar een vernieuwd MVV?
Charmeur schreef :
Volgens mij heeft Mahmutovic wel degelijk in het begin wedstrijden gemist omdat hij in het gips liep.
Napoleon schreef :
Frank Salemans schreef : Is er een begin gemaakt met het afbreken van het old boys netwerk? Technisch platform opgeheven? Penders weg? Op weg naar een vernieuwd MVV?
Kijk we kunnen allemaal heel simpel constateren dat wat we nu al 20 jaar doen niet werkt , en dat is idd steeds in het zelfde vrienden netwerk vissen . Want je ziet het geeft altijd gedoe
1) vleugels en vrienden stappen op na incident
2) voetbalplatform stapt op na incident
Noem ik maar 2 punten. Kijk het is niks mis mee dat je bekende of vrienden mee neemt naar MVV maar realiseer je dan ook dat wanneer iets tegenzit je of de groep niet groter is dan de club . En dan loop je tegen ego of telleustellingen . Maar eigenlijk komen die omdat jezelf vooraf veel te hoge verwachtingen creeert van je vrienden of van je inbreng .
Ik denk dat als we elkaar allemaal wat gunnen bij MVV zorgen voor goede mensen met een gezonde afstand aan de club verbinden . We kritisch op elkaar zijn maar ook kunnen genieten van het proces dat we stappen gaan maken . En daar hoort ook zelfreflectie bij en dat geldt voor iedereen dus ook voor mij in persoon .
Ik blijf het herhalen , we hebben alles in Maastricht , wat ons tegenhoudt zijn de ego’s en de absolute wil om het te regelen . Want in de laatste zin zit de oplossing en dat is zorgen voor creativiteit om dit proces op alle geledingen aan te pakken . Creativiteit staat voor inkomsten in de breedste zin van net woord in mijn optiek