>
Ontvangen bedankjes 396
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
jovkle schreef : Prima verwoord Napoleon, ga vooral zo door!!! Ik hoop dat jouw initatieven/plannen in de praktijk een vervolg zullen krijgen.
Je typvaardigheid laat m.i. wel te wensen over, hahahah.
Mienclub1902 schreef : Het is makkelijk om te zeggen wat fout is gegaan, hoe het had gemoeten en hoe het verder moet.
Maar vooralsnog lezen we niet hoe Us MVV-ke in jouw plan eruit komt te zien. Het blijft te vaag.
Laat duidelijk zijn , ik twijfel absoluut niet aan je goede bedoelingen en ideeën.
Kom eens met je visie en hoe je dit concreet denkt te realiseren!
En dan heb ik het niet over de namen die in jouw dreamteam zitten, want die kun je uiteraard niet noemen, maar ik zou wel jou visie willen lezen en de structuur hoe de club (sportief, algemeen, financieel etc) gerund zou moeten worden en nogmaals zonder namen te noemen.
Heb je grote sponsoren of een investeerder(s)? Want daar begint het mee: geld, geld, geld.
Napoleon schreef :
Mienclub1902 schreef : Het is makkelijk om te zeggen wat fout is gegaan, hoe het had gemoeten en hoe het verder moet.
Maar vooralsnog lezen we niet hoe Us MVV-ke in jouw plan eruit komt te zien. Het blijft te vaag.
Laat duidelijk zijn , ik twijfel absoluut niet aan je goede bedoelingen en ideeën.
Kom eens met je visie en hoe je dit concreet denkt te realiseren!
En dan heb ik het niet over de namen die in jouw dreamteam zitten, want die kun je uiteraard niet noemen, maar ik zou wel jou visie willen lezen en de structuur hoe de club (sportief, algemeen, financieel etc) gerund zou moeten worden en nogmaals zonder namen te noemen.
Heb je grote sponsoren of een investeerder(s)? Want daar begint het mee: geld, geld, geld.
Begrijp je opmerking , even een korte reactie .
Het begint niet met geld , het eindigt met geld . Geld is de uitkomst van het veranderen van het proces en is het resultaat van je inspanningen dat geld is op verschillende manieren te definieren dan wel als direct cash danwel als waarde bv op het veld etc
Het begint bij creativiteit en het begint dat je alles wat nu goed gaat verbetert en alles wat niet lukt wijzigt daarnaast moet je kwaliteit toevoegen aan het proces in mensen en in kennis . Kwaliteit is de versnellende factor tot succes
Creativiteit zorgt voor een andere kijk op zaken , creativiteit en kwaliteit , gecombineerd met doorzettingsvermogen en timing zijn een garantie voor succes overal en met alles !
Dit in een notendop hoe ik zaken benader , alles vanuit de volgende gedachte
1) creativiteit toevoegen
2) kwaliteit toevoegen
3) verduurzamen/doorzetten
4) timing
Uitkomst is resultaat in plannen , ideeen , processen en dus in geld !!
En al die punten worden door mensen ingevuld die beschikken over de juiste competenties daarnaast kun je door verschillende mensen bij elkaar te zetten ervoor zorgen dat de optelsom van het individu geen optelsom meer is maar dat het zich vermenigvuldigd .
Verder ga en kan ik niet dieper in gaan op allerlei plannen daar heb ik wel hier al wat over geroepen en geschreven maar hoop dat je de gedachten gang er achter begrijpt
Iedereen denkt het begint met geld , ik zeg je geld is de uitkomst van je proces ! Het eindigt daar dus feitelijk , het geeft je succes in feite weer hoe je zaken hebt aangepakt ( goed of slecht laat ik in t midden).