MVV algemeen
- topschutter
-
- Junior Member
-
Re: MVV algemeen
10 Feb 2020 15:57Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
10 Feb 2020 16:20Wat ik me afvraag is wat gaat MVV komend seizoen doen? We teren volledig in op het eigen vermogen. De supporters en sponsoren heb je niet 1-2-3 terug, waardoor de kans dat MVV gaat bezuinigen op MVV 1 groot is. Daardoor een mindere selectie en dus nog geen doorbreking negatieve spiraal. Dit is een probleem! (Of uitdaging)
Het is onderzocht dat de stand van de ranglijst afhangt van het budget dat er voor de selectie beschikbaar is : spelers beter betalen trekt betere spelers geeft betere resultaten (gemiddeld genomen). Dat zeg jij zelf ook, willen we meedoen aan de top moeten er minimaal 3 ton bij.
Als we gaan bezuinigen wordt dat gat misschien wel 4-5 ton. Hoe gaan we dat overbruggen?
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Schapendonk
-
- Banned
-
10 Feb 2020 17:13 - 10 Feb 2020 17:20Please Log in or Create an account to join the conversation.
- krampioen
-
- Platinum Member
-
10 Feb 2020 19:20Die man geniet van alle aandacht, maar niemand heeft enig idee wat er van waar is.
Hij zegt dat er een plan moet zijn en dan komt het geld vanzelf? Huh? Alsof dit niet al jaren geprobeerd is.
Ik begrijp dat mensen alle aanknopingspunten zoeken om het voor MVV beter te maken, maar ik begrijp niet dat mensen kritiekloos achter iemand aan lopen die toch al een aantal jaren schreeuwt en zichzelf erg belangrijk vindt. Ik vind het allemaal een beetje op een klucht te gaan lijken. We zullen zien waar het allemaal toe leidt, maar voorlopig ben ik het eens met de forumleden die opteren voor een sterke locale investeerder die de zaak opbouwt en er zelf ook aan mag verdienen.
- Aswin
-
- Platinum Member
-
10 Feb 2020 21:51krampioen wrote: Napoleon schrijft: Ik heb gesproken met mensen en die zeggen dat je met 1 miljoen verhoging van het budget nergens komt. Nee, zegt hij, je hebt minimaal 300 duizend extra nodig. Eh ? Wat zegt hij nu eigenlijk? Waar zit de typefout?
Die man geniet van alle aandacht, maar niemand heeft enig idee wat er van waar is.
Hij zegt dat er een plan moet zijn en dan komt het geld vanzelf? Huh? Alsof dit niet al jaren geprobeerd is.
Ik begrijp dat mensen alle aanknopingspunten zoeken om het voor MVV beter te maken, maar ik begrijp niet dat mensen kritiekloos achter iemand aan lopen die toch al een aantal jaren schreeuwt en zichzelf erg belangrijk vindt. Ik vind het allemaal een beetje op een klucht te gaan lijken. We zullen zien waar het allemaal toe leidt, maar voorlopig ben ik het eens met de forumleden die opteren voor een sterke locale investeerder die de zaak opbouwt en er zelf ook aan mag verdienen.
Volgens mij is het vrij simpel.
Er zijn mensen die zeggen dat je met 1 miljoen verhoging van het budget nergens komt. Hij zegt je hebt minimaal 300 duizend meer nodig. Dus 1.3miljoen.
Los van wat je ervan vindt, Napoleon is een ervaren ondernemer met een hart voor MVV.
De meesten van ons hebben hem wel eens gesproken of weten welk bedrijf van hem is. Geloof me, hij zal zijn naam echt niet te grabbel gooien.
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
- Mestreech72
-
- Junior Member
-
11 Feb 2020 08:44Präötsjesmekers höbbe v'r lang genóg beij us clubke gehad.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
11 Feb 2020 11:22Aswin wrote:krampioen wrote: Napoleon schrijft: Ik heb gesproken met mensen en die zeggen dat je met 1 miljoen verhoging van het budget nergens komt. Nee, zegt hij, je hebt minimaal 300 duizend extra nodig. Eh ? Wat zegt hij nu eigenlijk? Waar zit de typefout?
Die man geniet van alle aandacht, maar niemand heeft enig idee wat er van waar is.
Volgens mij is het vrij simpel.
Er zijn mensen die zeggen dat je met 1 miljoen verhoging van het budget nergens komt. Hij zegt je hebt minimaal 300 duizend meer nodig. Dus 1.3miljoen.
Los van wat je ervan vindt, Napoleon is een ervaren ondernemer met een hart voor MVV.
De meesten van ons hebben hem wel eens gesproken of weten welk bedrijf van hem is. Geloof me, hij zal zijn naam echt niet te grabbel gooien.
Ik heb het hier over het spelersbudget , die was circa 1000.000 bij MVV dit jaar en volgens de kenners moet dat minimaal 1300000 zijn om uberhaupt een kans te maken op promotie .
En idd Aswin ik gooi mijn naam echt niet te grabbel , ik ben 17 jaar ondernemer heb een geweldig mooi bedrijf , met prachtige klanten en kom altijd mijn afspraken na !
Daarom ook naar dit MVV bestuur is het geweldig mee samenwerken , ze verdienen mijn respect en hebben mijn medewerking. Deze mensen komen ook hun afspraken na en daarom werkt het ook zo fantastisch en dan heb ik het alleen al over onze samenwerking ook met anderen hoor ik positieve geluiden . Dus we zitten in een postieve flow en binnenkort komen daar al de eerste mooie resultaten uit als partijen zich gaan vinden.
- Dary66
-
- Premium Member
-
11 Feb 2020 13:27Please Log in or Create an account to join the conversation.
- jovkle
-
- Platinum Member
-
11 Feb 2020 13:54Mestreech72 wrote: Hallo Napoleon, Iech kin uuch neet en weet neet wat geer daot. Iech hoop allein dat ut geine groetspraak is en gein loze beloftes. Geen woorden maar daden aub.
Präötsjesmekers höbbe v'r lang genóg beij us clubke gehad.
Als je de berichtgeving die Napoleon hier met ons allen deelt goed heb gelezen dan moet je weten dat hij inmiddels zijn plannen aan het MVV bestuur nader heeft uitgelegd waarop het Bestuur positief heeft gereageerd. Momenteel wordt er m.i. stap voor stap bekeken hoe op de best mogelijke manier en op relatief korte tijd e.e.a. uitvoerbaar is.
- krampioen
-
- Platinum Member
-
11 Feb 2020 23:34Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Vluuzak
-
- Platinum Member
-
12 Feb 2020 12:10Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Schapendonk
-
- Banned
-
12 Feb 2020 16:13Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Charmeur
-
- Platinum Member
-
12 Feb 2020 16:44Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jo70
-
- Platinum Member
-
12 Feb 2020 18:38 - 12 Feb 2020 18:38Charmeur wrote: Mischien dat we medisana nu kunnen aantrekken als hoofdsponsor. Dat zou wat zijn :lachen:
In God's naam, hopelijk blijft deze man (Directeur Medisana) voor MVV bespaart. In mijn ogen is er geen grotere gek dan deze vent. Directeur onwaardig!! Sorry!!
MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
- opadiehard
-
- Away
- Platinum Member
-
12 Feb 2020 20:32Please Log in or Create an account to join the conversation.