>
Ontvangen bedankjes 1604
M.V.V. 1902 schreef : Het is al eens beschreven, maar nogmaals een compliment uitdelen kan geen kwaad: een pluim voor degene die de socials van MVV doet. Het Insta-account wordt meerdere keren per week (soms per dag) geupdate. Geldt ook voor andere socials (Facebook, Twitter). Nu ook weer met de aankondiging van een oefenwedstrijd tussen Jong MVV en Jong Sint Truiden vanmiddag in De Geusselt. Mag ook wel eens gezegd worden. Prima.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Helemaal mee eens dat ze hier goed mee bezig zijn.M.V.V. 1902 schreef : Het is al eens beschreven, maar nogmaals een compliment uitdelen kan geen kwaad: een pluim voor degene die de socials van MVV doet. Het Insta-account wordt meerdere keren per week (soms per dag) geupdate. Geldt ook voor andere socials (Facebook, Twitter). Nu ook weer met de aankondiging van een oefenwedstrijd tussen Jong MVV en Jong Sint Truiden vanmiddag in De Geusselt. Mag ook wel eens gezegd worden. Prima.
Dary66 schreef : Beste Napoleon, ik schrik eigenlijk een beetje van dit bericht. Het komt op mij over alsof je al het voorgaande wat je toch met veel enthousiasme geplaatst hebt een beetje aan het afzwakken bent en dan de huidige situatie daar de schuld van geeft! Natuurlijk denkt iedereen, indien mogelijk, om diensten af te nemen bij huidige sponsors. Maar dat kan toch geen leidraad zijn voor wel of niet sponsoren van MVV! Ik ga ervan uit dat eventuele aankomende sponsors niet afhankelijk zijn van de situatie waar we nu in zitten, maar dat deze voldoende financiële draagkracht hebben om überhaupt daar aan te beginnen. Als dat niet zo is dan verwacht ik weinig goeds van de plannen en ben ik bang dat we dan snel weer bij af zijn! Wellicht dat ik jou nu tegen de schenen trap, maar reageren mag en kan natuurlijk ik probeer gewoon nuchter na te denken!
Boe is dat feeske? schreef : Mooie oproep Napoleon, helaas is de realiteit dat vrij weinig mensen aan MVV sponsoren denken bij het kopen van producten, dit was in het verleden al zo, zelfs als er speciale acties waren (inkt, olie). .
Jacques schreef :
Boe is dat feeske? schreef : Mooie oproep Napoleon, helaas is de realiteit dat vrij weinig mensen aan MVV sponsoren denken bij het kopen van producten, dit was in het verleden al zo, zelfs als er speciale acties waren (inkt, olie). .
Ik ben me er van bewust dat ik vaak wat anders denk dat de gemiddelde supporter dus dat ik geen goed voorbeeld ben, maar toch voel ik me geprikkeld om hierop te reageren.
Ik kijk al jarenlang bij wat grotere uitgaven naar de sponsorlijst van MVV. Heel goed dat die lijst weer terug is, ik heb hem gemist en bijvoorbeeld Tom Daemen moeten mailen om te weten welke schilderbedrijven allemaal MVV sponsorden toen ik een schilderklus had. Die is uiteindelijk door een sponsor van MVV gedaan. De ketel is geplaatst door een installatiebedrijf dat MVV sponsort. Mijn auto komt van een MVV-sponsor – de verkoper zit een paar rijen achter me op de tribune. Ik hoef geen extra korting of zo van die sponsor omdat ik een MVV-fan ben. Andersom wil ik ook niet meer betalen of slechtere service accepteren omdat ik MVV-fan ben, de offerte moet wel bevallen, de auto moet lekker rijden en noem maar op. Maar wat maakt het mij in de grond van de zaak nou uit of, om maar twee compleet willekeurige namen te noemen, Sjef U. uit B. en T. mijn ketel installeert, of installatiebedrijf Dr Voele Wiekser uit Kerkrade? Maar die eerste sponsort wel MVV. Dan laat ik die toch een offerte maken en als het gevoel goed is, krijgt hij de opdracht?
Maar die olie, en de inkt, net zoals de zonnepanelen wat recenter, dat was naar mijn mening een vaag verhaal waar ik geen goed gevoel bij kreeg. Ik wil mijn motorolie toch niet bij een voetbalclub kopen? Als zoiets zou werken, dan zouden grotere clubs dat toch al veel massaler doen? Als pakweg Feyenoord en Ajax een flacon olie per jaar per fan konden verkopen, zouden ze dat echt wel doen. Kijk maar welke rotzooi je allemaal bij dat soort clubs kan kopen. Dus dat ligt niet aan de mvv-fan, maar zo werkt de wereld gewoon niet.