MVV algemeen

25 mrt 2020 11:49
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #5341
Het aantal mensen dat een SK zal nemen gaat steeds meer naar de kerngroep, de mensen die altijd een kaart nemen, welke omstandigheden er ook zijn. Dat de twijfelaars geen SK meer zullen nemen stond al in oktober vast, of we hadden nu op een PO plek moeten staan. Die mensen ga je door de coronacrisis nog minder snel terugwinnen. Een korting? Vegen ze die hun reet mee af, is mijn schatting. Maar die korting wordt vervolgens wel uitgedeeld onder de 1200-1500 kern die wél koste wat kost een SK nemen, al staan we 5 jaar laatste. Dus dan is dat geld ook nog door het putje.
MVV (en vrijwel alle andere clubs) staat door het coronavirus het water tot aan de lippen. Kortingen geven aan 1500 vaste gasten om 200 extra over de streep te trekken is niet reëel en schaadt de positie van MVV verder. Het is geen tijd om kadootjes uit te delen.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jehjao

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 mrt 2020 16:49 25 mrt 2020 16:52 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #5342
Was toch al een verloren seizoen dus geld voor dit seizoen terugvragen, maakt het voor mvv financieel erger. Draai voor de huidige sk houders als ze verlengen de prijsverhoging van vorig jaar terug (of geef dat verschil korting, hoe je het wil noemen) wegens missen van 5 wedstrijden en goedmakertje voor het falen de eerste 7 maanden. Of beter, via vzm, inkoop drank kost je in verhouding veel minder. Een 1902 kaart ipv een gewone sk heeft bij mvv weinig toegevoegde waarde, met name flut oefenwedstrijden. En dat je die gratis mag bezoeken, tja.

Naast ander zorgen, zal Mvv moeten nadenken hoe het weggebleven supporters terugkrijgt in het stadion (is niet verlengen Usta genoeg?) of hoe krijg ik meer nieuwe unieke mensen naar het stadion (en dus meer sfeer en opbrengst verteer) Prijstelling analyseren, laat kinderen onder 12 weer gratis binnen zodat ook meer ouders komen (gamin tribune was akelig leeg). Geef desnoods als de bezettingsgraad < 60% is per wedstrijd 1000 kaarten weg onder minima, studenten, sportclubs.

26 mrt 2020 16:49
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #5343
MVV Maastricht stelt Frans Erens aan als Algemeen Manager ad interim (a.i.)

MVV Maastricht heeft overeenstemming bereikt met Frans Erens over de onmiddellijke indiensttreding als Algemeen Manager a.i.. Erens zal per omgaande aan de slag gaan bij de Sterrendragers waarbij hij de dagelijkse leiding in Stadion de Geusselt overneemt van de vorige directeur Paul Penders. Zijn voornaamste taak is het leiden van de organisatie en het aansturen van commercie. Voortgang daarin wordt in deze moeilijke tijd als cruciaal beschouwd. Bestuur en directie zijn op de achtergrond hard aan het werk en er wordt steun gevraagd van al onze medewerkers, stakeholders, sponsoren en supporters.

Erens is geen onbekende voor de club aangezien hij in 2013 werd aangesteld als algemeen directeur en deze functie drie en half seizoen lang heeft vervuld en toen een forse kostensanering heeft moeten doorvoeren. Na zijn periode als algemeen directeur bleef Erens nauw betrokken bij de club waarbij hij onder meer ondersteuning gaf bij commercie en als projectleider betrokken was bij diverse technische projecten van de club, waaronder de zonnepanelen, de momentele bouw van de nieuwe commandoruimte en de uitbreiding van de samenwerking met shirtsponsor Naga Solar. Vóór zijn periode bij MVV Maastricht werkte hij als directeur bij cementfabriek ENCI.

De gekozen interim-oplossing moet ervoor zorgen dat de leiding van de Maastrichtse voetbalclub voorlopig in goede handen is en biedt toezichthouders de gewenste tijd om tot een gedegen definitieve invulling te komen van deze belangrijke positie.

Frans Erens: ‘’MVV maakt woelige tijden door en heeft vooral stabiliteit nodig en rust in de organisatie. De coronacrisis maakt dit niet makkelijker. We gaan samen met jullie allemaal een moeilijke tijd tegemoet. Hierbij heeft het bestuur en directie uw absoluut vertrouwen en steun nodig. We rekenen op jullie.’’

Bron: mvv.nl

Kom er maar in Napoleon...

26 mrt 2020 16:54 26 mrt 2020 16:56 door Jim Cemint.
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #5344
Ik snap die benoeming niet helemaal... (ik snap wel dat er juist in deze roerige tijden iemand moet zijn die stabiliteit en rust brengt)

Dit gaat om de man die nog geen 2 maanden geleden boos de deur uit liep omdat hij moeite had met de manier waarop Penders aan de kant is geschoven. En de man die toen gekrenkt was door de manier hoe het MVV-bestuur om is gegaan met zijn kandidatuur voor het (interim)directeurschap. De man ook die toen niet op 1 lijn zat met het bestuur over een aantal zaken. De man waarover gezegd werd dat hij de toekomstige koersvan MVV niet ondersteunt.

www.limburger.nl/cnt/dmf20200205_0014635...t-onvrede-op-bij-mvv

www.limburger.nl/cnt/dmf20200206_0014650...emmen-met-onze-koers

26 mrt 2020 16:59
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #5345
Nood breekt wet!

26 mrt 2020 17:22
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #5346
@Jim Cemint ....tja wat moet ik zeggen . Ik had het bericht ook gehoord en was wel direct verwonderd . Dit omdat in februari nog allerlei gedoe was met Frans en MVV en dit hebben beide partijen ook in de krant laten optekenen.

Zwarte Vogel schreef , nood breekt wet , dat snap ik en daar is iets van te zeggen . Wat ik begreep gaat het om een korte periode met bepaalde voorwaarde . Persoonlijk heb ik zelf nooit problemen met Frans Erens gehad maar kon me wel vaak niet vinden in zijn aanpak . Maar goed ik wens Frans voor nu succes en we kijken allemaal mee !

Kijk even los van dit punt . Uberhaupt , met of zonder Corona , als MVV vooruit wilt en door wil dan zullen we hoe dan ook moeten veranderen in mensen en in aanpak , want de laatste 20 jaar heeft ons geleerd dat de werkwijze van MVV ons bijna niks heeft gebracht sportief .

We zijn een voetbalclub en alles begint en eindigt met voetbal , alleen mensen die daar echt van toegevoegde waarde zijn kunnen ons op korte termijn helpen zodat we met lange termijn beleid de club naar rustig vaarwater kunnen krijgen .

Een trainer als Usta en nog tig van deze types zijn voor een club als MVV een doodsteek , wij hebben een trainer nodig die met “niks” iets kan maken en eentje die door het vuur gaat voor ons supporters , de club de sponsoren ... en zeker nu een trainer die krediet heeft van de MVV supporters als het 5 wedstrijden minder gaat.
Beste MVV vrienden er zijn maar weinig trainers die jullie kunnen verzinnen die dat voor elkaar krijgt . Echter als je goed nadenkt dan weten jullie wel wie ik bedoel !!

Het zijn moeilijke tijden maar als we de juiste keuzes maken dan gaan we er van profiteren als club ! Alleen moeten persoonlijke belangen aan de kant en club belang moet de doorslag zijn
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, jovkle, jehjao

26 mrt 2020 18:17
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #5347
Bohhh komen ze weer met Erens op de proppen daar kom je toch geen meter mee verder. Ik dacht dat Mvv zou vernieuwen maar alles blijft weer bij het "oude".
Ik heb geen hoge pet op van die Erens, die man past niet bij het "nieuwe" Mvv. Het wordt ook nooit iets bij Mvv!
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief, jehjao

26 mrt 2020 18:36
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #5348
Napoleon je was al ver om samen met een aantal mensen een nieuw Mvv te presenteren?
Wat een verbazing dat juist nu Frans erens uit de hoge hoed getoverd word?
Schiet mij maar lek...als nu dalijk voor 1 april nog eens fuat uit die zelfde hoge hoed te voor schijn komt met een contractverlenging...hou ik het voor gezien.
Ik had veel vertrouwen in je werkwijze maar begin nu te twijfelen aan die,,mooie,,toekomst waar aan jij werkte met nog een aantal positievelingen of zit ik nu heel zwart te denken?...Gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief, jehjao

26 mrt 2020 19:11
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #5349

opadiehard schreef : Napoleon je was al ver om samen met een aantal mensen een nieuw Mvv te presenteren?
Wat een verbazing dat juist nu Frans erens uit de hoge hoed getoverd word?
Schiet mij maar lek...als nu dalijk voor 1 april nog eens fuat uit die zelfde hoge hoed te voor schijn komt met een contractverlenging...hou ik het voor gezien.
Ik had veel vertrouwen in je werkwijze maar begin nu te twijfelen aan die,,mooie,,toekomst waar aan jij werkte met nog een aantal positievelingen of zit ik nu heel zwart te denken?...Gr opa.

@Opa, ik snap helemaal wat je schrijft.... ik lees dit ook maar dat Frans a.i voor mij ook totaal onverwacht. Ik denk dat veel MVV supporters dat hebben, en ik kan dat ook snappen zeker na de interviews van zowel Frans in DDL alsmede het bestuur als reactie daarop in DDL. Dat was nog geen maand geleden .
Corona heeft natuurlijk veel veranderd en door iets of daar wat ( en ik weet echt niet wat) is Frans weer in deze positie gekomen/geschoven. Ik heb hier niks mee te maken
En natuurlijk als Usta contractverlenging krijgt dan snap ik je helemaal maar dan denk ik dat 80% niet meer komt .

We hebben goede berichten en mensen nodig , Onno Hoes was een mooie start om als bemiddelaar naar diverse partijen zoals Gemeente , en andere dingen te kunnen realiseren .
Maar goed zoals ik zeg Corona heeft veel invloed op alle zaken en dus ook op MVV want de onzekerheid spat er vanaf ... en dan bedoel ik dat ondernemers/partners , supporters niet meer weten of hun bedrijf over 5 maanden nog bestaat of ze nog een baan hebben etc . Lastig beleid op die zaken te bepalen, want wat is nu zeker ?? Hoelang blijft dit virus ons volgen en komt er een oplossing. Persoonlijk kan ik me niet voorstellen dat gezien dat er nu geen medicijn is het virus over 3-4 maanden niet meer actief is. Een Vaccin , sprak zojuist een vriend van mij die is arts die verwacht in NL volgend jaar , dus tel uit

Dus Opa ik begrijp je bezorgdheid in alles maar in dit bericht inzake Erens ben ik ook verrast , maar zo zal ik nog wel in meer zaken binnen MVV verrast worden.

Hou je taai kerel en blijf gezond !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

27 mrt 2020 08:49
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #5350
Hier zakt mijn broek helemaal van af. Nu blijkt duidelijk dat geen enkele capabelle persoon interesse in deze functie heeft!

27 mrt 2020 13:57
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #5351
In deze onzekere tijd mag je denk ik blij zijn dat er iemand is die aan deze klus wil beginnen. Ervaren krachten die het bestuur waarschijnlijk voor ogen had gaan hun goede naam nu niet op het spel zetten. En de club zal toch geleid moeten worden.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

27 mrt 2020 15:37
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #5352
MVV moot conform de regels unne algemein directeur hubbe, door tijdelijk Erens aon te stelle voldoen ze aon de regels, los vaan ut feit of veer met de persoon bleij moote zien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Frank Salemans, middenstip

27 mrt 2020 16:13
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #5353
Volgens de universiteit Leuven .
Wordt er dit seizoen niet meer gevoetbald.
Zelfs het begin van 2020-2021 is onzeker.

31 mrt 2020 08:44
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #5354
Voor iedere probleem of uitdaging is uiteindelijk een oplossing , zo ook bij MVV .Het begin van onze oplossing ligt in 1 heel eenvoudige telefoontje zo simpel kan het zijn !

Haw Pin !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, jovkle

31 mrt 2020 11:06
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #5355
Licht eens 'n tipje van de sluier op Napoleon. Heeft jouw bericht betrekking op de sollicitatieprocedure m.b.t. de nieuwe directeur en/of technische staf?

Tijd voor maken pagina: 0.324 seconden