MVV algemeen

• Zeikbak
  • Zeikbak's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

Re: MVV algemeen

12 May 2020 20:58 - 12 May 2020 21:00
dreekemvvke wrote: Als je de juiste mensen binnen haald wel heb je bij Ajax enkele jaren geleden zien maar je wel de moed en lef hebben om dat te doen

Moet je ook de middelen hebben om dat te kunnen. Ze zijn helaas niet zo goedkoop als een pakje boter bij de lokale supermarkt en ook niet te betalen met een UWV uitkering.
Last edit: 12 May 2020 21:00 by Zeikbak.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Napoleon
  • Napoleon's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

12 May 2020 21:14
Is er dan toch niet iets positiefs te melden, jawel hoor wat mij betreft wel...vandaag mijn "pitch"gehad bij mijn Dragon ... Moet zeggen ik moest er even een tijdje voor rijden en was toch wel een tikkeltje gespannen, ik had hem al jaren niet meer gezien en ook niet meer gevolgd . Onze ontmoeting was geweldig , meer dan 2,5 uur gesproken over vroeger, zijn imperium hoe hij dat heeft opgebouwd ...mijn bescheiden business ,maar vooral ons verleden waar we elkaar van kenden ...mooi om daar open over te spreken en die klik gewoon te hebben na al die jaren ...

En natuurlijk over mijn plan, mijn idee het verduurzamen van de commercie in het voetbal en specifiek bij MVV , hoe ga je dat aanpakken zodat we onderscheidend zijn in de markt, want dat is key voor hem iets doen wat anderen niet hebben of doen ..anders zijn Ik was daar al 8 maanden mee bezig . Nu was het moment om het te toetsen bij iemand die veel meer bereikt heeft in business dan ik me kan voorstellen . Eigenlijk waren er maar een paar woorden nodig waardoor hij het concept briljant vond . En het mooie is en daar ben ik enorm trots op dat hij heeft toegezegd om me te helpen om het uit te bouwen en wanneer dat staat naar de markt te brengen , dus een business model ervan te maken. Dat betekend dus dat voor MVV dat een enorme boost kan gaan worden . Want ons doel is om het te laten landen bij MVV Maastricht en MVV gaat daar dan maximaal van profiteren en daarmee gaan we het commercieele landschap kunnen veranderen in heel veel opzichten .

Een geweldige dag vandaag ... mijn dreamteam had ik al maar is nu compleet met deze laatste Dragon aan boord ...en de route naar succes ( eredivisie)

Niemand is groter dan de club !

gr Napoleon
The following user(s) said Thank You: Anna D., Robin, opadiehard, jovkle, Jim Cemint, topschutter

• Draankörgel
  • Draankörgel's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

12 May 2020 21:33 - 12 May 2020 21:42
Dreeke, prima jong.... Louter positief en opbouwende woorden. Een functie als directeur binnen MVV is zeker voor jou weggelegd. Zet hem op. Tot op de markt! Fijne avond.

@Napoleon, Enerzijds leuk om te horen. Ik geloof ook best dat jij super ideeën hebt om MVV verder te helpen. Daar heb ik echt geen twijfel over. En ik hoop dat dit samen met MVV besproken kan worden. Echter, heb ik bij iedere post weer 100 vragen. Die misschien wel of niet beantwoord gaan worden. Wat is de achterliggende gedachten hierachter? Wie wil uiteindelijke welke invloed binnen MVV? Heb je een eigenbelang (op lange termijn)? Welk belang hebben anderen? In hoeverre is MVV op de hoogte? In hoeverre is MVV al betrokken in je plannen? Of worden de ideeën uiteindelijk als een compleet plan cq. bom binnen MVV gedropt, met een take it, or leave it verhaal? Waarbij mensen achteraf verwijten over en weer gaan maken? Ik kan nog wel even doorgaan uiteraard..... Deze vragen worden vooralsnog niet beantwoord helaas.

En als vervolg hierop nog 100 vragen over de uiteindelijk ideeën/netwerken.
Last edit: 12 May 2020 21:42 by Draankörgel.

• Zeikbak
  • Zeikbak's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

12 May 2020 21:43
@napoleon

In hoeverre is mvv al betrokken bij je plan? Of doe je dit op eigen initiatief?

• opadiehard
  • opadiehard's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

13 May 2020 06:07 - 13 May 2020 06:09
Ajax?...Mvv? Jeetje!!!...dree?...gr opa.
....
Last edit: 13 May 2020 06:09 by opadiehard.

• dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

13 May 2020 10:23
Opa begrijpt mij niet verkeerd maar ook bij Ajax zaten toen verkeerde mensen op belangrijke positsies en dachten dat zij het beter wisten en toen is ook ingegrepen door Cruijff en mensen om hem heen ,en zie wat er toen is ontstaan,dat is wat ik bedoel.dit beleid kan niet blijven doorgaan anders wordt het nooit wat bij mvv laat maar nileuwe mensen komen met nieuwe ideeenen en met meer financiële middelen zo kan mvv weer terug komen waar wij als supporters al 20jaar naar verlangen ,we hebben lang genoeg gewacht nu moet er iets veranderen.

• Draankörgel
  • Draankörgel's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

13 May 2020 10:38
Dreeke.....Sorry maar het is nu wel duidelijk. Je probeert 10 posts lang al hetzelfde te roepen.

1. Ajax - MVV is voor geen klote met elkaar te vergelijken.
2. Het enige dat ik van je hoor is dat mensen weg moeten en dat dan alles beter gaat. Was het maar zo simpel eh? Als jij denkt dat de beste oplossing is dat iedereen oprot, heb je dan misschien ook concrete plannen die het MVV beter voor de wind laten gaan? Op financieel- en sportiefgebied enz.? Want daar horen we niks over.

Sollicitatiebrief al gestuurd?

• Maosbrögk
  • Maosbrögk's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

13 May 2020 10:48
Klinkt allemaal erg mooi Napoleon. Ook bij roept het vele vragen op. Lijkt me iets té mooi om waar/realistisch te zijn. Alhoewel ik het allemaal graag zou geloven.
Jouw "dreamteam" zal het niet voor niets gaan doen.
MVV heeft niet veel meer dan niets om uit te geven.
Wat gaat het verdienmodel van jouw dreamteam dan zijn? Kan me niet voorstellen dat ze het op vrijwillige basis of een appel en een ei gaan doen.

Hoe krijg je je poot tussen de deur bij MVV? Wat zijn je vervolgstappen om daadwerkelijk aan de slag te mogen/kunnen?
Is daar een reële kans op? En op welke termijn?

In ieder geval is 1 ding zeker: zoals het nu binnen de club gaat, kan het echt niet langer. We blijven al jaren aanmodderen. Het ene 5-jarenplan is na 2 jaar alweer achterhaald en niet meer te realiseren en maakt weer plaats voor het volgende 5-jarenplan. In de tussentijd blijven we maar de befaamde tussenjaren houden.
Ik ben ook voor schoon schip. Old-boys-netwerk heeft het niet waar kunnen maken. Tijd voor iets nieuws. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, dus wat betreft ben ik blij dat een Napoleon tenminste iets van een idee heeft.

Misschien is deze Corona-periode juist wel een goede kans voor MVV. We hadden al vrijwel niets, dus kunnen nooit heel veel achteruit gaan. De gevolgen voor de grotere clubs zijn groter denk ik. Er komen veel spelers vrij, die echt niet meer de hoofdprijs kunnen vragen.
Grootste zorgen die ik heb, is dat ons sponsorenbestand met name bestaat uit MKB en juist die bedrijven worden nu keihard getroffen. Er zullen weinig extra centjes over zijn om MVV te sponsoren.
The following user(s) said Thank You: middenstip, Jim Cemint

• dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

13 May 2020 10:52
Daar hebben ze mij niet voor nodig ,maar mensen zoals napoleon die denk ik de mogelijkheden heeft en ik ondersteun zijn ideeën meer niet ik geef alleen maar aan dat er een hoop moet veranderen willen wij mvv nog terug zien op een hoger niveau.is het nu duidelijk voor je .

• Och jeh
  • Och jeh's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

13 May 2020 11:29
Volgens mij heb ik al tig keer de vraag voorbij zien komen; Ziet MVV ook iets in je plannen of ben je een hoop energie in iets aan het duwen en zegt MVV dadelijk dat ze geen interesse hebben

• Lijnsje@tappunt
  • Lijnsje@tappunt's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Hool beer, hool beer!

13 May 2020 12:32
dreekemvvke wrote: Daar hebben ze mij niet voor nodig ,maar mensen zoals napoleon die denk ik de mogelijkheden heeft en ik ondersteun zijn ideeën meer niet ik geef alleen maar aan dat er een hoop moet veranderen willen wij mvv nog terug zien op een hoger niveau.is het nu duidelijk voor je .

Jij gaat dus domweg op iemand af (niet dat ik de plannen van Napoleon op voorhand afschiet) die iets roept zonder enige onderbouwing van stukken of überhaupt op de vraag of MVV naar hem luistert of dat dit puur op eigen initiatief (wat ook de prijzen valt) is. Je gaat constant, post in post uit, door hameren (ironisch gezien mijn eerder benoemde zaag voor de stoelpoten van ene meneer Elzen die jij constant aanhaalt) op berichten waarin alles en iedereen moet oprotten. Een oplossing heb je niet. Ja, een investeerder. Dat is hetzelfde als een bal op de doellijn al struikelend promoveren tot doelpunt. Zodra iemand dat iets in de buurt van een eventuele oplossing roept, grijp jij dit met beide handen en het gekochte touw samen met de zaag voor de stoelpoten, aan.

Dat je geen fan bent van een bepaald iemand, dat is een mening die je mag hebben. Alleen om bij elke post deze mening dubbel en vet aan te halen zonder argument of enige vorm van verbetering, valt mij vies tegen. Je standpunt is duidelijk. Helaas heeft Corona jouw doen bewegen naar dit forum.

Hopen op betere tijden!
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
The following user(s) said Thank You: MVVke, M-MVV

• dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

13 May 2020 12:45
Hoop niet dat ik het krijg ,maar iedere verbetering voor mvv is beter zoals het nu gaat.en hoop doet leven .

• Napoleon
  • Napoleon's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

13 May 2020 12:54
Het kost een berg energie ...tijd en geld zonder dat ik er persoonlijk iets aan heb. Maar de voldoening haal ik uit de enorme support en commitment die ik krijg van heel velen die weten wat allemaal speelt en leeft . We maken stappen in dat proces maar lopen ook zeker nog tegen hobbels aan , logisch ....maar dat is ook de sport , het is een wedstrijd en we gaan hem voor MVV winnen ...hoe dan ook !

Kijk je moet je afvragen wat je liever ziet of hoort het interview van manager a.i Frans Erens op MVV TV gister en vandaag of de power en wilskracht en drive die ik met jullie deel . Want alles wat ik zeg of schrijf is 100 procent zoals het is of loopt ...ik ben niet de man die in sprookjes geloof ik ben de persoon die doet wij hij beloofd en dat waarmaakt , ongeacht de tijd of prijs die me dat kost ... MVV heeft me veel gebracht en nu doe ik dat terug voor de club en ik zet alles in wat ik ter beschikking heb ...en hele batterij aan toppers , de beste van de beste , mensen die aantoonbaar succesvol zijn geweest op hun vakgebied , geen kruimeldiefjes of zelfbenoemde directeurtjes maar mensen met een staat van dienst daar zeg je U tegen !
The following user(s) said Thank You: jovkle

• Zeikbak
  • Zeikbak's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

13 May 2020 13:28
Napoleon wrote: Het kost een berg energie ...tijd en geld zonder dat ik er persoonlijk iets aan heb. Maar de voldoening haal ik uit de enorme support en commitment die ik krijg van heel velen die weten wat allemaal speelt en leeft . We maken stappen in dat proces maar lopen ook zeker nog tegen hobbels aan , logisch ....maar dat is ook de sport , het is een wedstrijd en we gaan hem voor MVV winnen ...hoe dan ook !

Kijk je moet je afvragen wat je liever ziet of hoort het interview van manager a.i Frans Erens op MVV TV gister en vandaag of de power en wilskracht en drive die ik met jullie deel . Want alles wat ik zeg of schrijf is 100 procent zoals het is of loopt ...ik ben niet de man die in sprookjes geloof ik ben de persoon die doet wij hij beloofd en dat waarmaakt , ongeacht de tijd of prijs die me dat kost ... MVV heeft me veel gebracht en nu doe ik dat terug voor de club en ik zet alles in wat ik ter beschikking heb ...en hele batterij aan toppers , de beste van de beste , mensen die aantoonbaar succesvol zijn geweest op hun vakgebied , geen kruimeldiefjes of zelfbenoemde directeurtjes maar mensen met een staat van dienst daar zeg je U tegen !

@napoleon

In hoeverre is mvv al betrokken bij je plan? Of doe je dit op eigen initiatief?

Dit is dus de reden waarom ik niet in je plannen geloof. Altijd uitgebreide posts met veel blabla, maar zodra er kritische vragen komen lul je eromheen en geef je geen antwoord. Je hebt nu tot 5x toe de vraag of mvv betrokken is niet beantwoord, zelfs niet als deze letterlijk gesteld wordt. Als je plannen concreet waren dan durfde je hier wel antwoord op te geven, echter lijkt het nu meer een luchtkasteel dat je aan het bouwen bent
The following user(s) said Thank You: Punterke, Medusa

• Maosbrögk
  • Maosbrögk's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

13 May 2020 13:36
Napoleon wrote: en hele batterij aan toppers , de beste van de beste , mensen die aantoonbaar succesvol zijn geweest op hun vakgebied , geen kruimeldiefjes of zelfbenoemde directeurtjes maar mensen met een staat van dienst daar zeg je U tegen !

...en die geld kosten...véél geld waarschijnlijk...geld dat MVV niet heeft.
Dus ook hier de concrete vragen: wie gaat hun inzet betalen? What's in it for them? Wat is hún drive? En zijn dit mondelinge toezeggingen, of heb je hun medewerking zwart op wit?

Eens met Zeikbak: prachtige verhalen, maar kom eens to the point. Geef eens daadwerkelijk antwoord op de vragen, zonder politiek geleuter en om de hete brij heen draaien.
Wil je draagvlak? Wil je groeiend vertrouwen vanuit de achterban? Dan zul je met antwoorden moeten komen... Met alleen mooie verhalen red je het niet.
Gelukkig zijn we geen Aken-Noord die blind achter iedere weldoener met een vlotte babbel aan lopen.
Nogmaals: ik prijs je inzet en ideeën en hoop écht dat je serieus bent en er iets moois kan ontstaan.
The following user(s) said Thank You: Punterke, Medusa

Time to create page: 0.412 seconds