MVV algemeen
- Dylan93
-
- Junior Member
-
Re: MVV algemeen
12 Jun 2020 12:01Please Log in or Create an account to join the conversation.
- webmastersfm
-
- Platinum Member
-
- ACAB
12 Jun 2020 12:16Dylan93 wrote: Hoezo is het laster, als je het nieuwsartikel leest dan is het toch gewoon out in the open dat Noor niet helemaal fris is.
Van je mede supporters moet je het hebben...Alberto Stegeman in het zuur. Waar maak jij dat nou uit op? Curatoren zitten altijd kort op faillissementen , zoeken naar de juiste oplossingen (doorstart en schuldeisers) en iedere goede zakenman valt en staat weer eens op. Foute keuzes, of foute beslissingen is nog altijd geen oplichting. En als je een beetje had doorgezocht had je gezien dat de link met FC Den Bosch tropa is die in hun een nieuwe kleding leverancier hadden.
Let op, ik pleit niemand vrij, het fijne zal wel uitkomen. Maar jouw reactie is wel voorbarig. We zullen zien hoe dit ontwikkeld. Vooralsnog een storm in een glas water. Want er is practisch niks te vinden buiten een zakelijk geschil. Van Zweden schopt wel vaker om zich heen en dit lijk me iets persoonlijks.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Audiowaste
-
- Platinum Member
-
12 Jun 2020 14:17Hij hevelde het C-Logo over van Denor naar Trepo, terwijl het faillisement van Drepo al was aangevraagd.Dylan93 wrote: Hoezo is het laster, als je het nieuwsartikel leest dan is het toch gewoon out in the open dat Noor niet helemaal fris is.
Geen handige zet, maar in mijn ogen heeft dit niets met oplichting te maken.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
12 Jun 2020 15:11 - 12 Jun 2020 15:20Dan kom ik helemaal niets tegen wat ook maar enigszins verdacht is. Enkel dat oude stukje in het Leidsch Dagblad maar daarin wordt alleen gesuggereerd dat Noor Paulianeus gehandeld heeft. Er wordt geen bewijs gegeven en ik zie ook geen latere artikelen over dit onderwerp. Ik zeg niet dat er niks is maar in elk geval kan ik het niet vinden.
als ik daarentegen de twitter van die John van Zweden bekijk dan zie ik dat we met een enorme proleet te maken hebben met weinig fatsoen en intelligentie. Dus als die onze nieuwe directeur niet mag dan zou ik dat eerder als een pré beschouwen.
Volgens mij is het begrip 'Lul de Behanger' naar hem genoemd.
- Charmeur
-
- Platinum Member
-
12 Jun 2020 15:14Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
12 Jun 2020 15:29Charmeur wrote: Kunnen we geen rare praktijken vinden over Dhr. van Zweden?
26 jaar geleden bedankte Gullit voor het Nederlands elftal. Dat was voor Van Zweden aanleiding om shirtjes te laten drukken met Gullit met een banaan in zijn achterwerk. Is volgens mij veroordeeld daarvoor, kan het niet precies terugvinden.
Daarnaast hangt er een zweem van zwart geld om die man en was hij erg diep verbonden met de Haagse politieke partij die momenteel onderzocht wordt op corruptie (vergunningen verlenen tegen betaling, verkiezingsfraude).
Ja er is wel iets te vinden. Maar weinig concreets waar hij echt voor veroordeeld is. Net als Noor.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
12 Jun 2020 15:36www.vi.nl/nieuws/van-zweden-waarschuwt-m...hter-in-huis-gehaald
Zal snel genoeg wel uitkomen als er veel mensen dergelijke ervaringen met hem hebben, en dan is hij snel genoeg weg.
- Dylan93
-
- Junior Member
-
12 Jun 2020 16:33Boschpoort wrote: Ik ken Erik Noor nog niet maar ik heb uiteraard uitgebreid gegoogled op zijn naam en de bedrijven waarvoor hij werkzaam was.
Dan kom ik helemaal niets tegen wat ook maar enigszins verdacht is. Enkel dat oude stukje in het Leidsch Dagblad maar daarin wordt alleen gesuggereerd dat Noor Paulianeus gehandeld heeft. Er wordt geen bewijs gegeven en ik zie ook geen latere artikelen over dit onderwerp. Ik zeg niet dat er niks is maar in elk geval kan ik het niet vinden.
als ik daarentegen de twitter van die John van Zweden bekijk dan zie ik dat we met een enorme proleet te maken hebben met weinig fatsoen en intelligentie. Dus als die onze nieuwe directeur niet mag dan zou ik dat eerder als een pré beschouwen.
Volgens mij is het begrip 'Lul de Behanger' naar hem genoemd.
Er is inderdaad geen verder of recenter bewijs van verdacht gedrag. Echter je kunt wel vinden dat Noor ervaring heeft met failliet gaan, maar goed met de huidige koers kan dat van pas komen. Het artikel in de link gaat over een danskleding merk waar noor 'eigenaar' was al wordt hij hier interim manager genoemd. In het 2e artikel wordt hij de eigenaar genoemnd (enige reden waarom ik die ook zal delen).
www.wijnoordholland.nl/nieuws-overzicht/...door-bank-doorstart/
franchiseplus.nl/artikel/interview-met-eric-noor-van-papillon
Het omgooien van eigen winkels naar franchise winkels neigt naar een soort 'asset stripping' alhoewel dat ook noodzaak kan zijn geweest om aan geld voor het bedrijf te komen.
Groetjes, Alberto.
- Kloeteklaos
-
- Elite Member
-
12 Jun 2020 16:34 - 12 Jun 2020 16:37Overigens heb ik in mijn omgeving niemand gehoord die in de afgelopen 15 jaar Erik Noor heeft omschreven als een oplichter of iets dergelijks. Bij zijn laatste twee werkgevers c.q. opdrachtgevers is hij jaren actief geweest en was men, afgaande op de informatie die ik heb, zeer tevreden over hem en hebben daar tijdens zijn functioneren ook geen onregelmatigheden plaatsgevonden.
- Kloeteklaos
-
- Elite Member
-
12 Jun 2020 16:53www.ad.nl/nederlands-voetbal/van-zweden-...-vernielen~a9f7c2c4/
Fragment:
"Op een gegeven moment bestelde ik bij een relatie een shovel. Het was in januari 1994, op de dag dat FC Den Haag 's avond thuis voor de beker moest spelen tegen MVV. Ze zetten het geval keurig op het parkeerterrein in het Zuiderpark en gaven me ter plekke een instructie. Vervolgens ben ik met dat ding en twee maten opgerukt naar de ingang. In die tijd had je geen tourniquets, dus ik kwam vrij ver. Vervolgens ben ik van de shovel gestapt en naar binnen gestormd."
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
12 Jun 2020 17:04Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- dreekemvvke
-
- Banned
-
12 Jun 2020 18:55Please Log in or Create an account to join the conversation.
- De Zwarte Vogel
-
- Platinum Member
-
- nao väöre
12 Jun 2020 21:40Please Log in or Create an account to join the conversation.
- ASR
-
- Platinum Member
-
12 Jun 2020 22:27We hebben geen geld, staan bijna onderaan in de KKD, pissen iedere keer naast het potje, hoeven van de gemeente geen enkele medewerking te verwachten, spelen in een half verrot stadion, maar jongens wat ben ik trots op onze supporters!!!!
Deze mannen verdienen een volle tribune. Koop die SK!!!!
- Mr Sjaan
-
- Administrator
-