MVV algemeen
- Kletswief
-
- Platinum Member
-
Re: MVV algemeen
13 Jun 2020 01:18ASR wrote: Net de schitterende pyro- aktie gezien van de Angel-Side op de Hoegbrugk...
We hebben geen geld, staan bijna onderaan in de KKD, pissen iedere keer naast het potje, hoeven van de gemeente geen enkele medewerking te verwachten, spelen in een half verrot stadion, maar jongens wat ben ik trots op onze supporters!!!!
Deze mannen verdienen een volle tribune. Koop die SK!!!!
Inderdaad schitterende actie van deze supporters!!! Ook de eerdere foto's... maar deze pyro actie....sjiek! Wat een passie!
Hopelijk wordt deze passie komend seizoen meegenomen
Koop die SK
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- dreekemvvke
-
- Banned
-
13 Jun 2020 22:42Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Hill28
-
- Visitor
-
13 Jun 2020 23:02 - 13 Jun 2020 23:02Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
14 Jun 2020 02:38Hill28 wrote: Zeker een mooie actie gisteren. Maar dat verhaal over Noor...doet me toch sterk denken aan de verhalen over Garcia de La Vega...is ook nu al direct landelijk beschadigd wat niet voordelig is voor MVV. Ik zeg, Next please.
Klopt , volledig met je eens. Ik snap je volledig wanneer je in een totaal argumentloos verhaal meegaat. Die John van Zweden is immers nog roomser dan de Paus!
Man , laat je niet meteen gek maken. Laat me duideijk zijn ; ik zeg niet dat er niets is gebeurd in het verleden. Maar om nu na een interviewtje van een blaaskaak te gaan roepen om een volgende , gaat mij wat ver....
- Hill28
-
- Visitor
-
14 Jun 2020 11:04 - 14 Jun 2020 11:04Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Brncic
-
- Platinum Member
-
14 Jun 2020 11:09Tot slot: mocht Noor echt ernstige zaken op de kerfstok hebben en die worden bewezen, dan neem ik aan dat deze samenwerking geen lang leven beschoren is. Maar laten we eerst rustig blijven, aan paniekzaaierij heeft niemand wat.
- Zwegel
-
- Platinum Member
-
14 Jun 2020 11:10dreekemvvke wrote: We hebben geen acties van supporters nodig .ik wil acties van het bestuur.
Beetje kort door de bocht Dreeke.
Maar zeer zeker jij zou toch moeten weten dat we van MVV zelf niks hoeven te verwachten voor begin augustus.
Dat is toch al jaren zo.......
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
14 Jun 2020 11:15 - 14 Jun 2020 11:26Tja en dan terug naar Erik Noor en John van Zweden....een belachelijke aanval natuurlijk die schijnbaar van 20 jaar geleden is. Zo zie je maar hoe je onder een vergrootglas ligt in het voetbal. Laten we hopen dat het blijft bij die ene racket aanval richting Noor en MVV en dat we goed voorbereid zijn mits er meer gaat komen. Het laatste wat we willen is gedoe !
Na de fantastische actie van onze Angel Side, de eerste fan hebben we al ... zoals beloofd hier op het forum Eloi Youssef ( Kensington) komt een keer naar onze Geusselt speciaal hiervoor had ik hem al een mooi MVV shirt cadeau gedaan !
- dreekemvvke
-
- Banned
-
14 Jun 2020 11:27Please Log in or Create an account to join the conversation.
- webmastersfm
-
- Platinum Member
-
- ACAB
14 Jun 2020 11:59dreekemvvke wrote: Maar zo verkoop je geen seizoenkaarten mensen willen weten wat er gaat gebeuren.jij koopt toch ook geen schoenen voor je ze gezien en gepast heb
Word u nou niet soms ongelofelijk moe van u zelf. Wat zeker geen seizoenskaarten zal verkopen is een kleurloze club met old grumpy man zoals u. Er waren ruim 300 mensen aanwezig in een ongelofelijke stortbui (de ergste van dit jaar, uitgerekend...) Op het moment van de actie. Kan je verzekeren dat er maar weinig clubs in nederland dit kunnen. Wij zorgen voor de positieve vibe buiten het veld. Want kan je op een briefje geven, MVV zonder fanatieke supporters is gewoon een Telstar. Maar denk dat u zich daar ook prima zult amuseren op een zitkussentje.
- HIER!!
-
- Elite Member
-
14 Jun 2020 13:35Frans Erens, slechte versie van Harry van Raaj red.. baantjes geile man die niets toevoegd (misschien bij de plaatselijke kanarie vereninging.
Marcel Jöris: (mtb) man zonder enige uitstraling die via via binnenkomt. Amper de pers te woord staat en voor sponsoren een ware nobody is!
Ron Elsen: tja zolang die er zit.... zie ik het donker in.
Hebben een daadkrachtig persoon nodig met het zelfde hart voor de club als de ware supporter! Die actie's van de Angel site niks meer als lof. Daar kan ons amateurbestuurtje een puntje aan zuigen. Die kunnen nog niet 3% van dit geheel bedenken!!
Maargoed wij zijn de club, en niet de mensen die er even binnen komen fietsen en niets toevoegen.
Ik hoop op een sterke man met een paar euro's en een goed netwerk.
En dit alles is echt niet zo moeilijk... al is het voor de komende 3 jaar..beter als nog een 25 jaar deze ellende!
Fijne zondag.
- dreekemvvke
-
- Banned
-
14 Jun 2020 15:17Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
14 Jun 2020 15:45Please Log in or Create an account to join the conversation.
- dreekemvvke
-
- Banned
-
14 Jun 2020 16:14Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Dylan93
-
- Junior Member
-
15 Jun 2020 09:01Please Log in or Create an account to join the conversation.