MVV algemeen
- Boredass
-
- Platinum Member
-
Re: MVV algemeen
24 Jun 2020 15:08 - 24 Jun 2020 15:08Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Schapendonk
-
- Banned
-
24 Jun 2020 15:13 - 24 Jun 2020 15:14Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jim Cemint
-
- Platinum Member
-
24 Jun 2020 15:35Farty wrote:Mie leef Mestreech wrote: (...) Ik vind het een mooie actie 40% korting, maar ik heb mijn kaart nog niet verlengd. Dit omdat ik afwacht wie er trainer wordt en welke spelers komen en blijven. (...)
Ieder zijn of haar ding en ook geen aanval naar jou of wie dan ook, maar in mijn ogen vind ik dit on-be-grijp-e-lijk. Je bent supporter van de club, trainers en spelers zijn (maar) passanten. Je aankoop van een sk - zeker gezien deze mooie korting - om deze reden uitstellen vind ik dan ook opmerkelijk te noemen.
Ik vond de laatste zin van Mie leef Mestreech nog opmerkelijker. Alsof er mensen zijn die het wel of niet kopen van een seizoenskaart laten afhangen van een paar regels meer of minder van het Mestreechs volksleed?? Zou wel triest zijn...
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Nietzsche
-
- Away
- Premium Member
-
24 Jun 2020 16:17Hier ons volkslied voor €13,99 (incl Limburgs Volksleed en Limburg Allein, mocht iemand ervoor kiezen een seizoenskaart voor de andere clubs te kopen op basis van de samengestelde selecties)
- Mie leef Mestreech
-
- Platinum Member
-
24 Jun 2020 16:23 - 24 Jun 2020 16:24MVV is en blijft mijn club en zal ook voor altijd supporter blijven, maar ik neem even een stap terug in de hoop om straks twee stappen vooruit te kunnen zetten. Dat is afhankelijk van welke trainer en welke spelers er komen.
Zelf had ik dit ook nooit gedacht dat dit ooit zou kunnen gebeuren, maar MVV laat ik niet helemaal schieten.
- Boredass
-
- Platinum Member
-
24 Jun 2020 16:33En 2000 sk's verkopen is het minimale wat je verkopen, ongeacht wie er voor de groep staat.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
24 Jun 2020 17:16 - 24 Jun 2020 17:18Dat vind ik wel de meest wonderlijke motivatie om een seizoenskaart te kopen ooit.Mie leef Mestreech wrote: Wordt overigens ook weer het Maastrichts volkslied volledig gezongen door de aftrap? Dat zou ook voor velen een doorslag kunnen zijn om een SK te kopen.

EDIT: ik zie nu pas dat anderen ook al gereageerd hadden op de stelling, inclusief de schijver.
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
24 Jun 2020 18:22ASR wrote: Waarschijnlijk kunnen we dus alle wedstrijden komend seizoen 'gewoon' bijwonen. Ben benieuwd of het huidige doordeweekse speelschema gehandhaafd blijft...
Voor 99 euro een seizoenkaart op de Angel- Side!! Kopen dus! Zegt het voort!
Ik betaal als 65+ slechts €69 dat is pas kassa...voor mij...hoop dat ook andere ,,ouderen,,nu een kaart aanschaffen voor een bedrag waar je bij een musical op ut vriethof slechts één keer kunt plaats nemen.....Gr opa.
- mvvke4life
-
- Platinum Member
-
24 Jun 2020 18:31We vragen ons toch af waarom we met deze mooie actie pas op 1000 sk zitten?
Nu geeft iemand antwoord wordt die afgeschoten.....
Wil je verder komen moet je je verdiepen in de mogelijke kopers. Wil je dit niet kom je ook nooit verder.
En ja we weten hoe het financieel moeilijk is en evt aankopen waarschijnlijk pas na de competitie start erbij komen.
Maar dat probleem heeft bijna elke kk club.
Ik zei gewoon simpelweg dat de combinatie supporters in september - evt nieuws over versterking of trainer de sk verkoop een boost zou kunnen geven. Of dat realistisch is dat weet ik niet.
- Zeikbak
-
- Elite Member
-
24 Jun 2020 18:44Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
25 Jun 2020 10:59Onderwerpen:
- Mestreechs Volksleed neuriën
- geluidloos juichen
- aanmoedigen en schelden in gebarentaal
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
25 Jun 2020 11:21Boschpoort wrote: Ik hoop dat MVV voorafgaand aan het seizoen een workshop voor supporters organiseert.
Onderwerpen:
- Mestreechs Volksleed neuriën
- geluidloos juichen
- aanmoedigen en schelden in gebarentaal
Valt dit nog te combineren met de cursus ''hoe word ik een Toeter Jan'' ? Ik heb deze cursus inmiddels al bij de LOI online gezet en meerdere personen, o.a. dreekemvvke en Napoleon (EEN HELE DIKKE KNIPOOG) hebben zich hier al voor aangemeld. Ik wil namelijk niet dat wij als supporters elkaar in de vingers snijden en elkaars prachtige initiatieven kruisen!
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
26 Jun 2020 14:45 - 26 Jun 2020 14:46Op voorhand lijkt het aardig die kant op te gaan,met Noor en onze Serviërse trainer,wie volgt er nog?...Gr opa.
- middenstip
-
- Platinum Member
-
26 Jun 2020 15:44Please Log in or Create an account to join the conversation.
- MVVke
-
- Away
- Platinum Member
-
26 Jun 2020 17:21opadiehard wrote: onze Serviërse trainer
Bosniër, gebore in Zwitserland