>
Ontvangen bedankjes 479
Voetbalfanaat schreef : Een grote schande dat men Klaas Wels eruit gooit. De hoge heren moeten is flink naar zichzelf kijken. MVV is totaal niet gegroeid als club zijnde onder hun, en de selectie is een van de slechtste in de historie.
Met als toppunt niet eens een eigen keeper. We stukken van de huurspelers. Nee met dit materiaal hoor je in de tweede divisie
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Duin schreef :
Voetbalfanaat schreef : Een grote schande dat men Klaas Wels eruit gooit. De hoge heren moeten is flink naar zichzelf kijken. MVV is totaal niet gegroeid als club zijnde onder hun, en de selectie is een van de slechtste in de historie.
Met als toppunt niet eens een eigen keeper. We stukken van de huurspelers. Nee met dit materiaal hoor je in de tweede divisie
Een grote schande?
Dus jij vond het wel lekker gaan qua voetbal?
Kun je me 1 speler noemen die beter is geworden onder Wels? Kun je me 1 lijn noemen die je in het spel hebt kunnen ontdekken?
Pierrot schreef : Zou Stijn Vreven niet in het netwerk van onze TD zitten? Denk dat hij zeer geschikt zou zijn om de boel eens flink op te schudden.
Duin schreef :
Een grote schande?
Kun je me 1 speler noemen die beter is geworden onder Wels? Kun je me 1 lijn noemen die je in het spel hebt kunnen ontdekken?
Zakelijk schreef :
Buurke76 schreef : waarom niet v Bommel. woont om de hoek, zijn eigen carrière dreigt te mislukken na paar slechte avonturen. Klankbord van Marwijk....eigen zoon(s) begeleiden...
Met alle respect , maar dit acht ik echt volledig kansloos.
Ik snap de gedachte, alleen van Bommel is wel nogal een naam in de voetbal wereld.. die krijgt echt wel nog een kans bij een bundesliga club.
Anderzijds; Het namen circuit gaat weer beginnen!
Persoonlijk hoop ik ergens een ex MVV speler voor de groep.. Vissers, Landzaat , Tobiassen. Voetballers die niet van de oude stempel komen, binding hebben met de club, en een goed uithangbord zijn.
Mie leef Mestreech schreef :
Duin schreef :
Een grote schande?
Souren, Matthys.
Hill28 schreef :
Zakelijk schreef :
Buurke76 schreef : waarom niet v Bommel. woont om de hoek, zijn eigen carrière dreigt te mislukken na paar slechte avonturen. Klankbord van Marwijk....eigen zoon(s) begeleiden...
Met alle respect , maar dit acht ik echt volledig kansloos.
Ik snap de gedachte, alleen van Bommel is wel nogal een naam in de voetbal wereld.. die krijgt echt wel nog een kans bij een bundesliga club.
Anderzijds; Het namen circuit gaat weer beginnen!
Persoonlijk hoop ik ergens een ex MVV speler voor de groep.. Vissers, Landzaat , Tobiassen. Voetballers die niet van de oude stempel komen, binding hebben met de club, en een goed uithangbord zijn.
Misschien niet de meest geschikte uitdrukking in deze tijd. Maar niet geschoten is altijd mis.
Onderschat niet de waarde van kunnen wonen in je eigen omgeving en bij je familie kunnen zijn en dat dan ook nog kunnen combineren met een baan in het profvoetbal. En Van Bommel junior die ook nog eens bij MVV speelt.
Als Van Marwijk en Van Bommel het roer overnemen levert dat ook nog eens een hoop positieve aandacht en ook goodwill op voor V Bommel en V Marwijk zelf: 2 gerespecteerde trainers uit de regio die hun club weer op de rails proberen te bengen. Dick Advocaat en Henk Fräser hebben het eerder gedaan bij Sparta.
Uiteraard is de kans klein en moet er een grote sponsor of investeerder mee instappen om het kans van slagen te laten hebben.
Hill28 schreef : SuperGame heeft geen licentie gekregen. Dat is natuurlijk niet de schuld van onze belabberde leiding. Ik denk dat het binnenhalen van die shirtsponsor - al is/was het maar voor een jaar - een van de weinige goede dingen waren die gebeurd zijn afgelopen 2 jaar.
Napoleon schreef :
Hill28 schreef : SuperGame heeft geen licentie gekregen. Dat is natuurlijk niet de schuld van onze belabberde leiding. Ik denk dat het binnenhalen van die shirtsponsor - al is/was het maar voor een jaar - een van de weinige goede dingen waren die gebeurd zijn afgelopen 2 jaar.
Nee idd daar kunnen ze ook niks aan doen . Tom Daemen aan de basis van de deal gestaan !
Maar ja je moet dan toch weer op zoek en ook de achterkant van het shirt dit jaar is er een plek niet verkocht het hele seizoen . Dus daar liggen 2 positie die ingevuld moeten gaan worden .