>
Ontvangen bedankjes 176
Mienclub1902 schreef : Enige optie: 1 grote investeerder
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Mr Sjaan schreef : Ik heb het visie document (uiteraard) nog niet gezien maar in bovenstaand artikel zie ik niets vreemds staan. Sterker nog, het bevestigt mijn gevoelens en gedachten over de toestand waarin onze club zich bevindt.
Hier komen wij zelf niet meer uit, alleen een hele grote investeerder of een hele grote club (waarvan wij dan een satelliet club worden) kan ons nog redden.
Volledig mee eens Mr Sjaan, helaas zullen de beleidsbepalers binnen MVV zich morgen niet van hun (m.i. zin- en doelloze) visie laten afhouden. Die race is gelopen.Mr Sjaan schreef : Ik heb het visie document (uiteraard) nog niet gezien maar in bovenstaand artikel zie ik niets vreemds staan. Sterker nog, het bevestigt mijn gevoelens en gedachten over de toestand waarin onze club zich bevindt.
Hier komen wij zelf niet meer uit, alleen een hele grote investeerder of een hele grote club (waarvan wij dan een satelliet club worden) kan ons nog redden.
aait wief schreef :
Volledig mee eens Mr Sjaan, helaas zullen de beleidsbepalers binnen MVV zich morgen niet van hun (m.i. zin- en doelloze) visie laten afhouden. Die race is gelopen.Mr Sjaan schreef : Ik heb het visie document (uiteraard) nog niet gezien maar in bovenstaand artikel zie ik niets vreemds staan. Sterker nog, het bevestigt mijn gevoelens en gedachten over de toestand waarin onze club zich bevindt.
Alléén een overname door een investeerder, met meerderheidsbelang, kan de ondergang afwenden.
MVV dicht de jeugd academie een centrale rol toe in de toekomst van MVV. Met clubs als Genk, PSV, Standard en in mindere mate Fortuna om de hoek, die met een budget/begroting werken die een veelvoud is van dat van de jeugd academie MVV (incl. de pure aantrekkingskracht op de jeugd), valt uiteindelijk voor MVV weinig tot niets te verdienen. De echte talenten zijn dan allang richting Genk, Eindhoven of Luik. Toch zetten de beleidsbepalers hier op in....je vraagt je af waarom?
Zonder investeerder met een meerderheidsbelang die echt de kussens gaat opschudden, de zaken naar zich toe trekt en weer voor draagvlak en enthousiasme bij supporters en Maastricht e.o. kan zorgen, is deze club op sterven na dood. Zelfs Noor neemt in het artikel van vandaag hier een voorschot op....
aait wief schreef : ik doel daarbij op het artikel van Emil Visser van vandaag en dan mn de passage: "Op welke manier er meer geld uit de markt gehaald gaat worden en wie dat moet gaan doen, dat zijn grote vraagtekens. Directeur Erik Noor is er wel van overtuigd dat de commercie aangezwengeld kan worden ‘omdat er nu een goede visie ligt’. Maar een visie zelf genereert geen geld. Noor sprak eerder tussen de regels door een onheilspellende zin. „Als we niet meer uit commercie gaan halen, dan hebben we een groot probleem.”
Het is zeker zorgwekkend, Napoleon, maar dat hoef je voor mij echt niet in wekelijks tien(tallen) berichten te herhalen. Ik weet zo langzaamaan wel hoe je erover denkt. Ook verwacht niemand van je dat je op erg veel berichten reageert en dan weer je vaste riedel afdraait. Iemand schrijft iets en hup, daar is Napoleon weer, met zijn negatieve commentaar. Begrijp me goed, misschien is dat negatieve commentaar wel terecht. Ik ben geen fan van Noor. Maar ik hoef je commentaar op Noor en anderen niet tientallen keren in een kort tijdsbestek te lezen. Gewoon wat minder vaak (hetzelfde) schrijven...Napoleon schreef : Het is meer dan zorgwekkend Aaitwief, ik zie het heel somber in om eerlijk te zijn