>
Ontvangen bedankjes 29
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Vriethof18 schreef : Maandag voor de wedstrijd MVV -NAC word de nieuwe shirtsponsor bekend gemaakt.
www.mvv.nl/nieuws/mvv-presenteert-vol-trots-nieuwe-shirtsponsor
Duin schreef : Maandag als hoofdsponsor zou een hele mooie naam zijn, maar ik kan het me eigenlijk niet voorstellen.
Belangrijkste is dat een hoofdsponsor is en het commerciële team nu echt vorm krijgt.
Uiteraard is het nu wachten op de resultaten op commercieel vlak.
2x goed nieuws dus.
Ondanks dat de meesten het niet willen horen is dit op dit moment belangrijker dan een laatste man of linksbuiten.
Sjotelsplak schreef : zelfs Reginald Thal is het niet gelukt om het budget te verhogen.
bokkesprongen schreef : Parkhotel Valkenburg .
Hebben ook al 2 wieler ploegen en rijden ook o.a de Tour de France voor vrouw en ook verzorgen ze het eten voor de voetballers van MVV .
Niet verrassend dat jij als apologeet van het huidige bestuur (ik vermoed dat je er dicht tegenaan zit) uit mijn hele opsomming van feiten valt over de naam Reginald Thal. Thal werd voor zijn aanstelling bij MVV jarenlang gezien als dé man om de gehele commerciële afdeling op zich te nemen. Hij zou de Maastrichtse markt wel weten te bereiken. Uiteindelijk is het ook hem, net zoals alle voorgangers (team Goumans, Rinkens, Kersten) niet gelukt.Duin schreef :
Sjotelsplak schreef : zelfs Reginald Thal is het niet gelukt om het budget te verhogen.
Meen je dat nou serieus? Haha
Reginald Thal op een commerciële functie was juist het grootste lachertje op die functie. Leuke vent, prima babbel, maar enkel in staat om wat eenpitters die graag op de foto met hem wilden aan te trekken.
Volgens mij heb je geen idee wat een commerciële functie inhoudt en hoe je bij de juiste bedrijven aan tafel komt. Een investering in de juiste personen op die plek levert je meer op dan een spits die er 15 maakt.
Sjotelsplak schreef :
Niet verrassend dat jij als apologeet van het huidige bestuur (ik vermoed dat je er dicht tegenaan zit) uit mijn hele opsomming van feiten valt over de naam Reginald Thal. Thal werd voor zijn aanstelling bij MVV jarenlang gezien als dé man om de gehele commerciële afdeling op zich te nemen. Hij zou de Maastrichtse markt wel weten te bereiken. Uiteindelijk is het ook hem, net zoals alle voorgangers (team Goumans, Rinkens, Kersten) niet gelukt.Duin schreef :
Meen je dat nou serieus? Haha
Reginald Thal op een commerciële functie was juist het grootste lachertje op die functie. Leuke vent, prima babbel, maar enkel in staat om wat eenpitters die graag op de foto met hem wilden aan te trekken.
Volgens mij heb je geen idee wat een commerciële functie inhoudt en hoe je bij de juiste bedrijven aan tafel komt. Een investering in de juiste personen op die plek levert je meer op dan een spits die er 15 maakt.
Iemand die dan serieus denkt dat het huidige commerciële team nu meerdere tonnen (laat staan over de miljoen euro) uit de Maastrichtse markt gaat halen neem ik niet serieus. Dan hoeven we nog niet eens te beginnen over wie er van ons twee meer ervaring heeft in een commerciële functie...
Logische keuzes in een fout beleid blijven foute keuzes uiteindelijk.Duin schreef : Ik kijk puur naar de stappen en de keuzes die gemaakt worden en het is lang geleden dat die zo logisch en qua beleid onderbouwd zijn.
Niemand gaat deze club binnen 3 jaar naar het hoogste niveau leiden, maar dat kun je de mensen die nu in ieder geval de (kleine) stappen vooruit zetten niet kwalijk nemen.
bokkesprongen schreef : Parkhotel Valkenburg .
Hebben ook al 2 wieler ploegen en rijden ook o.a de Tour de France voor vrouw en ook verzorgen ze het eten voor de voetballers van MVV .