>
Ontvangen bedankjes 8
Napoleon schreef :
Jacques schreef : Ja, dat vind ik dus juist niet. Beweren dat spelers niet twee keer per dag kunnen trainen omdat er 's middags maatschappelijk gewerkt moet worden, of beweren dat Trost niet op het afscheidsfeest wilde zijn omdat 25 euro te duur is voor de gewone supporter en hij dat elitair vindt en dat niet strookt met zijn normen en waarden, dat zijn tendentieuze beweringen en geen feiten.
dat zijn zeker feiten, spelers bij MVV ( diverse spelers) willen vaker trainen dan 1 keer per dag....spelers die jij kent wellicht niet..
Dan geef maar eens aan waarom Trost niet wilde meewerken aan zijn eigen afscheid ???
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Danny1983 schreef :
Napoleon schreef :
Jacques schreef : Ja, dat vind ik dus juist niet. Beweren dat spelers niet twee keer per dag kunnen trainen omdat er 's middags maatschappelijk gewerkt moet worden, of beweren dat Trost niet op het afscheidsfeest wilde zijn omdat 25 euro te duur is voor de gewone supporter en hij dat elitair vindt en dat niet strookt met zijn normen en waarden, dat zijn tendentieuze beweringen en geen feiten.
dat zijn zeker feiten, spelers bij MVV ( diverse spelers) willen vaker trainen dan 1 keer per dag....spelers die jij kent wellicht niet..
Dan geef maar eens aan waarom Trost niet wilde meewerken aan zijn eigen afscheid ???
Omdat Trost het belachelijk vond dat er voor entree betaald moest worden!!
Daarom wilde hij niet meewerken dat is mij verteld hij wou dat iedereen zou kunnen komen ook mensen die niet t geld hadden voor de entree. weet niet in hoeverre dit waar is maar na zijn uitspraak hieronder kan ik dat wel geloven.
Zoals Rene zelf zei ik wil ook dat mensen van t leger des heils kunnen komen en een hand geven.
Napoleon schreef :
Napoleon schreef : Punker,
voor het seizoen 2013-2014 zijn wij op dit moment geen sponsor meer.
Deze actie is nog in het lopende seizoen 2012-2013, en ik begrijp ook wel dat men kapitaal krachtige mensen zoekt en om daarbij het "ballen"gehalte wat te verhogen.... mijn gevoel is echter dat je bij MVV eigenlijk niet meer mee telt....je valt overal tussen en men doet daar ook alles aan ( wellicht onbewust) om eenheidsworsten van ons te maken...
Als Sponsor tel je alleen maar mee als je 10K en meer doet als supporter tel je alleen mee als je niet te lastig bent en ga zo maar door.....MVV is doelbewust aan t selecteren en mensen in hokjes aan t plaatsen....en hun eigen chique en groepje verder uit te bouwen , zo ook hun eigen netwerk.....het ons kent ons verhaal is teveel aanwezig en dat is jammer, we zijn juist een club van supporters
dreekemvvke schreef : wat ik me ook nog af vraag waar blijft die hoog nodige kunstgrasmat want het veld is een drama of komt er een nieuwe grasmat net als bij ajax kom op gemeente doe eens wat voor de maastrichtse mvv supporters of moet er nog meer geld naar die cultuur barbaren.