MVV algemeen
- Jacques
-
- Platinum Member
-
Re: MVV algemeen
26 Jun 2013 14:32Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
26 Jun 2013 15:40Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Roei baank
-
- Platinum Member
-
27 Jun 2013 13:16Nu officieel: TenCate wint de kunstgrastender voor de Jupiler League
De Fieldmanager-website berichtte op 19 juni dat in de wandelgangen al te horen was dat TenCate/GreenFields de CED-tender hadden gewonnen en dat andere partijen nog de tijd kregen om protest aan te tekenen. Vandaag maakt TenCate officieel bekend dat het de aanbesteding heeft gewonnen.
Dit betekent dat de volgende clubs volgend seizoen op een kunstgrasveld van TenCate/GreenFields gaan spelen: Helmond, De Graafschap, Dordrecht, Emmen, MVV en eredivisieclub RKC Waalwijk.
De velden zullen worden aangelegd door C.S.C. De aanleg van het eerste veld begint al deze zomer.
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- pinobel
-
- Platinum Member
-
28 Jun 2013 20:10Geplaatst op 28 June 2013
Tags: maastricht, MVO, MVV, spelers MVV
Een speler uit de selectie van MVV op pad met ouderen, in het kader van maatschappelijke betrokkenheid.
MVV is genomineerd voor de Meer dan Voetbal Award 2013.
De Meer dan Voetbal Award van de KNVB is bedoeld om de pareltjes op het gebied van maatschappelijk voetbal te belonen. Prof- en amateurclubs en projecten die vernieuwend en onderscheidend zijn, maken kans op een award.
Bij de beoordeling let de jury op de concrete meerwaarde van een club voor de samenleving en of deze is gebaseerd op een lange termijn visie.
In zijn rapport zegt de jury over MVV:
Sinds de club drie jaar geleden op het randje van faillissement stond is er een nieuw bestuur aangetreden met een nieuwe visie. Bij het aantreden van dit bestuur heeft MVV haar naam veranderd in Maatschappelijke Voetbal Vereniging Maastricht. Hét kernbegripvan het nieuwe beleid is maatschappelijk verantwoord ondernemen. het nieuwe bestuur stelt dat MVV van iedereen moet zijn. De club moet het buurthuis van Maastricht worden. MVV richt zich daarbij voornamelijk op de regio Maastricht. De focus ligt hierbij op kinderen met overgewicht. MVV werkt daarin intensief samen met het academisch ziekenhuis. MVV bereikt bovendien jaarlijks 10.000 jongeren, via Maastricht United, het partnership met 19 amateurverenigingen.’
In de vakjury die de nominaties beoordeelt zitten: Willem Vissers (De Volkskrant), Carole Thate (directeur Cruyff Foundation), Bas van de Goor, (directeur Bas van de Goor Foundation), Tim Gilissen (Maatschappelijk Speler van het Jaar), Jean-Paul Decossaux (commercieel directeur KNVB), Alex Tielbeke, (directeur Eredivisie) en Jelle Beuker (operationeel directeur CED).
De uiteindelijke winnaars worden in september bekend gemaakt. De Meer dan Voetbal Awards worden voor de derde keer georganiseerd.
Geen gerelateerde berichten.
Bron: maastrichtaktueel.nl
Zo wel mooi zijn als die prijs een leuk geldbedrag zou zijn.
- Maosbrögk
-
- Platinum Member
-
29 Jun 2013 13:57pinobel wrote: MVV is genomineerd voor de Meer dan Voetbal Award 2013.
Kunnen we toch nog een prijs pakken dit jaar!
Ik neem aan dat de winst keihard gevierd gaat worden met heel maatschappelijk MVV op het bordes van het stadhuis en alle dui-zen-den maatschappelijk MVV-aanhangers op de markt? Daarna niet in open bus door de stad, maar een maatschappelijk verantwoorde rolatortocht!
- αναρχος
-
- Platinum Member
-
29 Jun 2013 14:44Please Log in or Create an account to join the conversation.
- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
29 Jun 2013 15:08Hahahaaaa!!!! Mos toch wel eve lache!αναρχος wrote: Fantastisch komt het seizoen toch nog goed!! Hier hebben we het hele jaar voor geknokt!!!
Vaan de aandere kaant, veer kome positief in ut nuijts en dat trek welliech nuij sponsors aon!
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
- mvv4ever
-
- Platinum Member
-
30 Jun 2013 18:37Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
03 Jul 2013 14:53Een flinke tegenvaller, de broekriem moet dan ook voor het seizoen 2013-2014 worden aangehaald en daalt dan ook aanzienlijk naar 2,75 miljoen euro.
MVV zal het tekort in de komende 2 seizoen proberen te repareren dan wel door te snijden in de kosten alsmede de inkomsten te verhogen, dat laatste is een zeer lastige opgave immers heeft de crisis vat op bijna iedere bedrijfstak dus ook het voetbal.
Lukt het MVV niet om dit seizoen de zaken op orde te brengen dan voorspelt de club een zeer moeilijke periode tegemoet te gaan, inmiddels zijn nieuwe posities ingevuld als algemeen directeur en commercieel directeur.
Alle hens aan dek dus !!!
- mvv supporter
-
- Platinum Member
-
03 Jul 2013 14:55Of dit een nieuwe mat is kon ik niet zeggen, ik zag in de hoeken de bekende bruine vlekken.
Dit deed mij twijfelen of het een nieuwe mat is.
Uiteraard kon ik dit niet duidelijk zien.
iemand meer info?
- Sandro
-
- Platinum Member
-
- Veur de Ier en de Glorie
03 Jul 2013 15:09mvv supporter wrote: Toen ik gister mij kaart ging bestellen bij de Geuselt zag ik een groene mat.
Of dit een nieuwe mat is kon ik niet zeggen, ik zag in de hoeken de bekende bruine vlekken.
Dit deed mij twijfelen of het een nieuwe mat is.
Uiteraard kon ik dit niet duidelijk zien.
iemand meer info?
Nieuw ingezaaide grasmat.
- ouwe rot
-
- Platinum Member
-
- Bieske
-
- Premium Member
-
04 Jul 2013 11:05Gras is flink gegroeid, echter wel nog een paar slechte 'modder' plekken (in de 16 meter).
Maar ach, onafhankelijk van de grasmat, ik voorzie komend seizoen weer genoeg geniet en erger momenten

- MVVke
-
- Platinum Member
-
04 Jul 2013 12:14ouwe rot wrote: Wil Boessen pleit voor jeugdsamenwerking in Limburg.
En zoe zien d'r nog tig aandere die dat doen. M.V.V. moot noe veur ins en veur altied 'n dudelek NEIN aofgeve.
- Sjonnie
-
- Platinum Member
-
04 Jul 2013 12:52Volgens RTV Utrecht zal er vrijdag meer duidelijk zijn, omdat Bulthuis dan een MRI-scan ondergaat die moet uitwijzen hoe ernstig de hamstringblessure van de 22-jarige vleugelverdediger precies. Er wordt echter rekening mee gehouden dat Bulthuis zes weken uit de roulatie zal zijn. In dat geval moet de linksback de twee duels in de voorronde van de Europa League aan zich voorbij laten gaan.
Op 18 en 25 juli neemt Utrecht het daarin op tegen het Albanese KF Laçi of het Luxemburgse FC Differdange 03, maar het is twijfelachtig of Bulthuis hierbij van de partij kan zijn. Ook de start van de Eredivisie, die voor Utrecht op 4 augustus begint met een thuiswedstrijd tegen promovendus Go Ahead Eagles, komt mogelijk te vroeg voor de verdediger. Veel hangt ervan af of Bulthuis zijn spier gescheurd of slechts verrekt heeft.
Daar gaat Labylle ben ik bang .