>
Ontvangen bedankjes 4995
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Jacques schreef : Boekwaarde kan heel iets anders zijn dan verkoopwaarde. Ben nu wel benieuwd wat de gemeente er voor wil hebben. Wat staat er nu precies te koop? Als de kantoorpanden en horeca-gelegenheden er bij zijn inbegrepen, lijkt 1,85 miljoen me een koopje, dat zou je snel terugverdiend hebben. Dus dat zal wel niet... En hoeveel huur betalen we ook alweer? 150.000 euro meen ik, klopt dat?
MVV Maastricht betaalt € 75.000 ex btw huur per seizoen voor het spelen van haar thuiswedstrijden in Stadion Geusselt met de daarbij benodigde trainingsfaciliteiten(inclusief gebruik kleedruimten, persruimten). Tevens huurt MVV Maastricht Business ruimten voor € 75.000 ex BTW per seizoen van de huidige eigenaar.
Dank je. Dus inderdaad 150.000 euro, maar het is mij niet duidelijk of die businessruimten bij het stadion horen zoals het te koop staat. Ik meen me te herinneren dat je enerzijds het veld en de tribunes hebt, en anderzijds alle ruimtes onder/naast de tribunes, dus de kantore, businessruimtes, horeca etc. En dan zou het hier zomaar om enkel het veld en de tribunes kunnen gaan...Aswin schreef : De boekwaarde is idd iets heel anders dan de verkoopwaarde. De gemeente heeft het stadion destijds voor 1.85mil gekocht en voor dat bedrag staat het stadion in de balans (in de boeken).
Door omstandigheden (marktwerking) kan het stadion meer óf minder waard zijn geworden.
Met de plannen die er liggen (waarvan er al een aantal gerealiseerd zijn) verwacht ik dat het stadion 'iets' meer waard is geworden.
MVV Maastricht betaalt € 75.000 ex btw huur per seizoen voor het spelen van haar thuiswedstrijden in Stadion Geusselt met de daarbij benodigde trainingsfaciliteiten(inclusief gebruik kleedruimten, persruimten). Tevens huurt MVV Maastricht Business ruimten voor € 75.000 ex BTW per seizoen van de huidige eigenaar.
Sandro schreef : uit de Ster van deze week:
ARIE'S CONFETTI
Door Arie Voorzee
Josje Mientjes was meer dan zes jaar onbezoldigd medewerker bij MVV. Zij was de regelneef die sponsoractiviteiten organiseerde. Josje organiseerde het jaarlijkse golftoernooi en drie maal de Ladies Night in het sponsorhome. Zij zorgde er voor dat heel veel geld werd binnengehaald, dat ten goede kwam aan de jeugdopleiding van de club. In die zes jaar heeft zij heel wat commercieel managers zien langskomen: Brigitta Menten, Patrick van de Weijer, Sammy El Brigui en Suze Thoma. Voordat de nieuwe manager Maurice Schoenmaeckers aan de gang gaat is Josje, die tegenwoordig Josje Hoffman-Mientjes heet, verdwenen. Ze is kwaad opgestapt omdat niemand van het MVV bestuur zich bij de door haar georganiseerde Ladies Night 2013 heeft laten zien. Het bestuur toonde geen belangstelling, maar ook kreeg Josje geen enkel bedankje voor die 30.000 euro die door haar toedoen voorde jeugdopleiding is opgehaald. Ook trainer René Trost was zeer teleurgesteld en Josje liet mij zijn sms-berichtje lezen. "Helaas, we hebben dat graag gedaan Josje. Het enige dat ik gemist heb zijn de mensen van het bestuur van MVV. Ik vind het jammer, want wij doen dit allemaal voor MVV. René Trost." Josje en René zijn weg. Josje heeft sinds kort haar geluk gevonden bij vastgoed adviseur Hans Hoffman en René Trost bij VVV.
Jammer dat het MVV bestuur blijkbaar geen belangstelling en waardering toont voor het vrijwilligerswerk van m.n. van Josje Mientjens.
Josje hierbij bedaank voor je vrijwilligerswerk voor MVV gedurende zes jaar.
Boschpoort schreef : Ik denk dat Rinkens ook wel wil stopen en dat hij dat na dit seizoen sowieso doet. Maar er moet wel een opvolger klaar staan. Vind maar eens een gek die het kan en wil doen. Beetje erg makkelijk om te roepen dat iemand moet oprotten als je geen idee hebt wat een ondankbare taak het zijn van voorzitter eigenlijk is.
Verder gezond maken, betekent ook het voorkomen van boetes...Raffalaldo schreef :
Boschpoort schreef : Ik denk dat Rinkens ook wel wil stopen en dat hij dat na dit seizoen sowieso doet. Maar er moet wel een opvolger klaar staan. Vind maar eens een gek die het kan en wil doen. Beetje erg makkelijk om te roepen dat iemand moet oprotten als je geen idee hebt wat een ondankbare taak het zijn van voorzitter eigenlijk is.
Ik geloof zeker dat taak van voorzitter zijn niet een dankbare taak is, maar dat hij zich bezig houdt met het verder gezond maken van MVV en niet met het veranderen van de aanhang van MVV. ...