MVV algemeen

04 nov 2019 11:50
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1011
Meer
MVV algemeen #4456
Beste Napoleon,

Allereest sjiek je toch eens gesproken te hebben en dat je openstaat voor een weerwoord afgelopen vrijdag.

Supportersaantallen lopen inderdaad terug. Denk dat bij sommige het verwachtingspatroon sinds het mislopen van de promotie te hoog is geweest, waardoor ze hebben gewacht met een (seizoens)kaart te kopen. Aan de ene kant iets voor te zeggen. We hebben geen geweldige spelers meer gehad waarvoor je echt naar het stadion komt sinds een (ik noem maar iets) Nwakali. Aan de andere kant, MVV heeft de afgelopen jaren geen enkele keer enige vorm van actie ondernomen. Als ik kijk naar onze buren die wel structureel meer toeschouwers hebben: zij hebben een actie waarbij je voor €5,- tegen Nac kon gaan kijken. En pats boem, 10.000 man op de tribunes. Dit ligt niet alleen aan de prijs van het ticket, maar speelt wel degelijk een rol. Doe eens aan klantenbinding: of je nu 100 man hebt die 20,- voor een kaartje neerleggen of 400 man die 5,- neerleggen waarbij er nog een X aantal voor vast komen kijken! Daarnaast vind ik zelf de losse tickets te duur. Ik heb vrienden afgelopen vrijdag gevraagd om te komen kijken, maar zij gaan geen 15,- dokken om tegen Almere City te gaan kijken en daar kan ik inkomen. Voor 10,- meer zit je de voorronde CL te kijken bij Ajax om maar een tegenbeeld te geven.

De overige punten snap ik je vraag, maar denk ik niet dat MVV over gaat communiceren. Ik vergelijk MVV altijd met de lokale fietsenboer. Deze gaat ook geen openheid van zaken geven over hoe het bedrijf loopt etc. We willen veel weten, maar dat kom je niet te weten. De fietsenboer gaat ook niet zeggen dat de inkoopprijs van de binnenband goedkoper is geworden: dan wilt men de prijs omlaag drijven als ze daar de fiets gaan brengen ter reparatie. Als je de opleidingsvergoeding van Mbuyamba (is hier op het forum door iemand uitgezocht overigens) bekend maakt, weten clubs / makelaars ook dat ze meer uit de deal kunnen halen. MVV wilt immers het imago tonen geen geld op zak te hebben, maar toch iets te kunnen verrichten. Mijn inziens wel iets voor te zeggen, al kun je niet voor een kwartje op de eerste rij zitten.

Sponsoren geen enkel idee. Denk dat jij dit ook niet (met zekerheid) kunt weten eerlijk gezegd. Is puur gissen en laten we dat nu niet doen en ons op de feiten richten. Stijgende lijn omhoog , maar wel (wat jij zegt) zal er iets moeten gebeuren om grotere stappen te kunnen zetten. Al denk ik dat MVV daar echt wel mee bezig is.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2019 12:15
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #4457
@lijnse@tappunt .... wederzijds... dat pilsje hou ik wel van je tegoed dan ! ;-)

Dat is toch mooi van een forum maar ook van een BVO zoals MVV je leert zoveel mensen kennen, ook mensen die soms een andere mening hebben maar daar is niks mis mee. Ik ben door zovelen aangesproken voor/na en tijdens de wedstrijd,had dat eerlijk gezegd niet gedacht . Maar goed ik luister naar iedereen en waarom ook niet , dat is niet meer dan fair . Mijn mening is uitgesproken , soms rechtlijnig in ogen van mede supporters maar ik vind het echt prima als mensen me daarop aanspreken .

Toch denk ik dat MVV wat meer openheid moet geven over zaken en beter moet communiceren . Ik kan hier nu een voorbeeld noemen van een commercieel iets wat mij persoonlijk betrof en wat ik vrijdag heb meegemaakt. Laat ik het zo noemen als men had gecommuniceerd met mij daarover had ik daar geen vreemd gevoel aan over gehouden . Nu heb ik dat wel maar ik laat het daar maar even bij .

Dus ik denk ook echt als wij meer duidelijkheid hebben hoe zaken er bij staan of voor staan , we daar als club niet slechter van worden . En laten we eerlijk zijn er worden toch geen nucleaire codes prijs gegeven als men een laat zien hoe we nu begrotings technisch ( dit seizoen) ervoor staan en daarbij alle plussen en minnen opgeteld ... zonder dat je echt inhoudelijk diep daar op in te gaan. Veel onrust ontstaat door slechte communciatie

Ooit vroeg de Amerikaanse Televisie in een interview aan Generaal Norman Schwarzkopf die de commandant was tijdens de inval in Irak ( dessert storm) wat het belangrijkste was wat een generaal moest doen tijdens een oorlog als hij zijn mannen naar het front stuurde.
Hij moest toen even denken, maar antwoorden het volgende : vertel altijd de waarheid ...hoe slecht de situatie ook is maar vertel wat speelt !

gr Napoleon
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2019 12:36
Huub F
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 8
Meer
MVV algemeen #4458
Beste Napoleon,

Ik zie het iets anders.
Jouw verwachtingspatroon is veel te hoog. Jij roept steeds om meer communicatie en opheldering van zaken. Vervolgens begin jij met ''geruchten en aannames'' te gooien, waardoor er juist nog meer onrust ontstaat. Met beschadigingen voor de club als gevolg. Ik ben het eens met Lijnsje@tappunt dat MVV niet over alles gaat communiceren. Zou ook niet weten waarom ze dat verplicht zijn.
Als supporter leer in de loop der jaren wel, dat je niet alles te weten kunt komen. Wij zitten niet op kantoor.......dat moet je maar respecteren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Huib, Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2019 12:53
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #4459

Huub F schreef : Beste Napoleon,

Ik zie het iets anders.
Jouw verwachtingspatroon is veel te hoog. Jij roept steeds om meer communicatie en opheldering van zaken. Vervolgens begin jij met ''geruchten en aannames'' te gooien, waardoor er juist nog meer onrust ontstaat. Met beschadigingen voor de club als gevolg. Ik ben het eens met Lijnsje@tappunt dat MVV niet over alles gaat communiceren. Zou ook niet weten waarom ze dat verplicht zijn.
Als supporter leer in de loop der jaren wel, dat je niet alles te weten kunt komen. Wij zitten niet op kantoor.......dat moet je maar respecteren.



dank voor je reactie.... Onrust , ik denk juist door mijn manier van communiceren ( en je hoeft het er niet mee eens te zijn ) dat er wat roering is aan t ontstaan en mensen eens in actie komen op allerlei vlakken. Jij bent er dus voor zoals ik het lees... om eigenlijk als club niks te vertellen...
Ik weet niet of jij je 9 juni 2010 nog in herrinering hebt ...anders moet je nog maar eens googlen.

En inderdaad we zitten niet op kantoor, wordt tijd dat ik daar eens kom zitten ... eens zien wat we allemaal geregeld gaan krijgen !

gr Napoleon
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2019 12:59
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 863
Meer
MVV algemeen #4460
Wat mij persoonlijk grote zorgen baart waarom is Ward Vleugels op gestapt ? is dit uit onvrede over de gang van zaken in het bestuur ? over de financieen ? of gewoon dat hij meer vrije tijd voor zich zelf wil ?

En ja door de terug lopende bezoekers aantallen zie ik ook MVV financieel achter op raken en ook het draag vlak holt daarbij achter uit . echter wint MVV bv een periode titel kan dit weer allemaal anders uit pakken en sta je in de plus .

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2019 13:32
Huub F
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 8
Meer
MVV algemeen #4461
Napoleon,



Na 2010 (een vreselijke periode als supporters) is er veel veranderd, en er zijn sindsdien veel stappen gemaakt.

Moet ik jouw vorig bericht lezen als een open sollicitatie? Ik denk daar wel iets anders over.
Ik moet eerlijk zeggen: aan het begin dacht ik dat jij een groot netwerk had met veel kennis. Een groot man, met goede ideeën voor de club.
Maar inmiddels is dat beeld gedraaid en lijkt het tegendeel waar te zijn. Je hebt de afgelopen weken berichten geplaatst, waarvan ik denk dat die niet zo'n meerwaarde hebben, onrust veroorzaken en mensen beschadigen.
Het lijkt wel alsof je een opstand bent aan het creëren, om als ware een ''coup'' te plegen. Dat je dit doet via een forum, maakt het alleen maar ongeloofwaardig en lachwekkend. Dat je op een forum een ''beleidsplan'' neerlegt, dat ontstaat uit losse kreten en aannames, kan ik niet serieus nemen. En trekt het niveau volledig in twijfel.

Idd 2010 was een zware periode. Maar laten we hopen dat de club door de juiste personen gerund wordt en niet door mensen met populistische kreten.
Ik zou daar als trouwe supporter in ieder geval niet blij mee zijn. Want anders ben ik bang dat er weer fouten gemaakt gaan worden.

Laten we de club met z'n allen helpen. En mocht je alsnog zo'n groot netwerk hebben, stel ze vandaag dan nog in verbinding met MVV!

Grt
Huub

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2019 13:46
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 448
Meer
MVV algemeen #4462
Beste Huub,
Andere vraag dan maar: vindt jij dat MVV momenteel door de juiste personen gerund wordt?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2019 16:00
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 518
Meer
MVV algemeen #4463
Naor mien meining absoluut neet

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2019 16:13 04 nov 2019 16:18 door AngelsideE.
AngelsideE
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 41
Meer
MVV algemeen #4464

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2019 16:49
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 702
Meer
MVV algemeen #4465
Ik ga advocaat van de duivel spelen, voordat Usta aan diezelfde boom opgeknoopt zal worden. Die man is eindelijk hoofdtrainer, denkt eindelijk als eindverantwoordelijke door te breken en wordt dan (al dan niet terecht) overal met de grond gelijk gemaakt. Dat hij zo'n opmerking maakt kan niet en mag niet, maar ik vind het kinderachtige 'laatste week?' net zo schrijnend als het antwoord van de trainer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punterke, Medusa

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2019 17:02
Punterke
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 15
Meer
MVV algemeen #4466
Dat is neet zoe netjes vaan Usta, maar veer supporters roope vanaof de tribuun aog wel eens get nao ziene kop die neet zoe netjes zien.
Ieg vin ut een bitteke flauw um iemand te goon laope jenne boete het stadion, en vervolgens zn reactie online te zette.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Och jeh

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2019 17:35
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #4467
Ik snap usta zijn reactie wel echter heeft hij wel een voorbeeld funktie. Heb je een andere baan en reageer je zo op een klant kun je inpakken.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2019 17:54
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 747
Meer
MVV algemeen #4468
Kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat er mensen zijn die hem graag zien vertrekken en dit dus maar wat graag naar buiten brengen. Net zoals ik begreep dat er ook enkelen waren die hoopten op een nederlaag.... Daar kan ik echt met mijn verstand niet bij, in beide gevallen niet.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2019 19:12
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #4469
Wat een baas is die Usta.

Kom je net uit je werk na een productieve werkdag, staan een paar beroepswerklozen je op te wachten, deksel je ze zo in stijl. Goed we zien hem niet praten op beeld dus je weet niet of het authentiek is, en het is ook niet duidelijk welk type boom hij precies bedoelt, het kon net zo goed een Bonsai boompje zijn, maar hij heeft wel ballen mocht hij het gezegd hebben.

Thug Life
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Medusa

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2019 19:19
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 159
Meer
MVV algemeen #4470
Niks mis met die reactie van Usta. Hilarisch zelfs. Moet je je dan door elke willekeurige simpele ziel, filmend met een mobiel in de aanslag, maar alles laten zeggen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Tuor, Brncic, Medusa

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.365 seconden