>
Ontvangen bedankjes 578
Brncic schreef :
Mr Sjaan schreef :
Zakelijk schreef : Ook fijn dat iemand uit zijn kamp het nodig vond om de mail te lekken. Ook naar sensatie media die maar al te graag schieten op MVV. Er is 1 regel in de zakenwereld, je lekt geen interne informatie.. helaas blijkt de voetbalwereld keer op keer anders te werken.
Triest.
Ik kan uit het bericht van Maxime Gunst niet opmaken dat het bericht door hem of zijn entourage gelekt is.
Nee allicht niet, want een journalist geeft zijn bronnen nooit prijs. Maar welke partij heeft er belang bij dat dit naar buiten komt? En wie zou die mail allemaal in zijn bezit hebben? Waarschijnlijk zal Gunst het niet zelf gedaan hebben, maar hij heeft er wel alle belang bij dat het op straat komt.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Tuor schreef : Ook dat censuur op het clubblad verhaal is daar een voorbeeld van. Waarom zou je dat doen als club? Waarom?
''Hallo, ik ben de marketingmedewerker van MVV, kan ik je misschien helpen met de column zodat je in het vervolg iets minder kritische stukken schrijft?''jeoff schreef :
MVV had inderdaad aangeboden dat een marketingmedewerker op kantoor wellicht 'Gijs Eigenwijs' kon helpen met zijn column om te voorkomen dat er in de toekomst weer zo'n situatie onstaat als voor MVV - Cambuur.Tuor schreef : Ook dat censuur op het clubblad verhaal is daar een voorbeeld van. Waarom zou je dat doen als club? Waarom?
Sjotelsplak schreef : ''Hallo, ik ben de marketingmedewerker van MVV, kan ik je misschien helpen met de column zodat je in het vervolg iets minder kritische stukken schrijft?''
mvv4ever schreef : Laat MVV maar eens echt naar buiten komen wat hun verhaal is.
Zolang ze dat niet doen, maken de supporters mvv wel langzaam kapot.
Als je ziet hoeveel mensen(supporters) mvv de grond in boren. En dan spreek ik vooral over FB.