MVV algemeen

01 nov 2019 12:51
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 473
Meer
MVV algemeen #4441

Brncic schreef :

Mr Sjaan schreef :

Zakelijk schreef : Ook fijn dat iemand uit zijn kamp het nodig vond om de mail te lekken. Ook naar sensatie media die maar al te graag schieten op MVV. Er is 1 regel in de zakenwereld, je lekt geen interne informatie.. helaas blijkt de voetbalwereld keer op keer anders te werken.

Triest.


Ik kan uit het bericht van Maxime Gunst niet opmaken dat het bericht door hem of zijn entourage gelekt is.


Nee allicht niet, want een journalist geeft zijn bronnen nooit prijs. Maar welke partij heeft er belang bij dat dit naar buiten komt? En wie zou die mail allemaal in zijn bezit hebben? Waarschijnlijk zal Gunst het niet zelf gedaan hebben, maar hij heeft er wel alle belang bij dat het op straat komt.


En MVV heeft geen belang bij uitlekken?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2019 13:49 01 nov 2019 13:50 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #4442

Tuor schreef : Ook dat censuur op het clubblad verhaal is daar een voorbeeld van. Waarom zou je dat doen als club? Waarom?


Er is gisteren overleg geweest tussen MVV en het supportersoverleg. Het verslag hiervan volgt nog maar ik kan wel alvast het volgende melden:
Het verhaal rondom de censuur in het clubblad blijkt nogal uit zijn verband te zijn gerukt. MVV had inderdaad aangeboden dat een marketingmedewerker op kantoor wellicht 'Gijs Eigenwijs' kon helpen met zijn column om te voorkomen dat er in de toekomst weer zo'n situatie onstaat als voor MVV - Cambuur. Echter, dit is geen verplichting en ook klopt het nadrukkelijk niet dat het programmaboekje anders niet meer in het sponsorhome mag komen te liggen!

Overigens was Fox Sports destijds nogal op zoek naar sensatie door te melden dat die column in het programmaboekje van de club zelf stond, terwijl deze wordt uitgegeven door de supportersclub.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, Tuor, Lassie80, De Zwarte Vogel, M.V.V. 1902, bokkesprongen, Medusa

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2019 15:04
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1167
Meer
MVV algemeen #4443

jeoff schreef :

Tuor schreef : Ook dat censuur op het clubblad verhaal is daar een voorbeeld van. Waarom zou je dat doen als club? Waarom?

MVV had inderdaad aangeboden dat een marketingmedewerker op kantoor wellicht 'Gijs Eigenwijs' kon helpen met zijn column om te voorkomen dat er in de toekomst weer zo'n situatie onstaat als voor MVV - Cambuur.

''Hallo, ik ben de marketingmedewerker van MVV, kan ik je misschien helpen met de column zodat je in het vervolg iets minder kritische stukken schrijft?''

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, MVVke, De Zwarte Vogel, Medusa

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2019 15:35
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #4444

Sjotelsplak schreef : ''Hallo, ik ben de marketingmedewerker van MVV, kan ik je misschien helpen met de column zodat je in het vervolg iets minder kritische stukken schrijft?''


Natuurlijk is MVV niet blij met de 'ophef' na de kritische column, maar ik denk persoonlijk ook dat het niet slim was van MVV om hierover contact op te nemen met de SC. Echter werden de gevolgen erg overdreven (sterker nog, er zijn geen gevolgen).
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, Huib, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2019 15:47
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1177
Meer
MVV algemeen #4445
Laat MVV maar eens echt naar buiten komen wat hun verhaal is.
Zolang ze dat niet doen, maken de supporters mvv wel langzaam kapot.
Als je ziet hoeveel mensen(supporters) mvv de grond in boren. En dan spreek ik vooral over FB.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2019 15:50
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 932
Meer
MVV algemeen #4446
Ik hoop dat de club gisteravond ook Ton Peters gerust heeft kunnen stellen. Over de wijze waarop hij ruim twee weken geleden door de club is benaderd, kan en wil ik niet oordelen, maar naar mij toe klonk hij alsof hij behoorlijk in paniek was geraakt. Ton Peters zorgt al heel veel jaren voor het programmaboekje, hij verdient alle respect en - als ik het voor het zeggen had - een roodwit-lintje!
Wat mij betreft, laat ik dit verder rusten. Mocht mijn alter ego, dat overigens heel goed zelfstandig zijn weg weet te vinden, weer eens een kritische bui hebben, het zij zo. Ik zal wel altijd proberen de juiste bron en de bron juist te vermelden in tegenstelling tot FOX en VI.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Mr Sjaan, MVVke, Frank Salemans, Huib, middenstip, Medusa

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2019 16:03
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
MVV algemeen #4447

mvv4ever schreef : Laat MVV maar eens echt naar buiten komen wat hun verhaal is.
Zolang ze dat niet doen, maken de supporters mvv wel langzaam kapot.
Als je ziet hoeveel mensen(supporters) mvv de grond in boren. En dan spreek ik vooral over FB.


Ja, het is onverdraagzaamheid troef. Dat zie je in de maatschappij terug en dus ook bij een voetbalclub/bvo. Wanneer het sportief ook nog slecht gaat dan is het hek van de dam en begint iedereen maar wat in het wilde weg te roepen en schreeuwen. Waar heb jij het nou opeens over? Ondertussen maken de supporters MVV wel langzaam kapot? Verklaar je nader? Op welke manier maken de supporters MVV kapot dan? Volgens mij zijn het onder andere de supporters waardoor onze club gewoon nog bestaat en gezond is. Veer zien MVV is een initiatief van supporters, zijn zij stiekem bezig om achter de schermen de club kapot te maken door het gedoneerde geld weg te sluizen? En door moedwillig te zorgen voor een slechte hygiëne bij het eten en drinken waardoor supporters ziek worden en het stadion leger zit? Ik heb echt geen flauw idee wat je bedoelt met 'supporters maken MVV wel langzaam kapot'.

Al deze akkefietjes waar nu ontzettend veel ophef over ontstaat had maar een enkeling naar omgekeken wanneer we nu op een respectabele positie op de ranglijst stonden. Sterker nog, waarschijnlijk zouden een hoop van deze akkefietjes zelfs niet eens hebben plaatsgevonden. Sportieve malaise staat gelijk aan algehele malaise in het hedendaagse voetbal. Één remedie: winnen! Ik heb totaal geen zin in vanavond, zoals velen. Ook ik zal de eerste tien minuten niet plaatsnemen op de tribune, zul je zien dat er vanavond vroeg gescoord wordt door ons :whistle:

Sjeng aon de geng!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2019 18:34
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 391
Meer
MVV algemeen #4448
Natuurlijk moet er iets veranderen gaan bij Mvv, alles draait om geld en goede netwerken.
Ron Elsen is een echte clubman die het beste voor heeft met Mvv, hij heeft de club altijd geholpen, is nooit weggelopen als er weer eens een beroep op hem gedaan werd. Elsen hoort bij Mvv maar moet de juiste mensen om hem heen krijgen die over meer netwerken beschikken.
Nys en Gunst behoorden afgelopen seizoen tot de zwakste spelers, voor mij mogen ze Mvv z.s.m. verlaten.
Wij, als supporters, mogen...nee moeten... kritisch blijven maar we moeten onze club niet in de steek laten, hoe moeilijk dat ook is momenteel.
Vanavond ben ik toch weer present, niet al teveel zin maar ik ga toch maar weer kijken. Hopelijk worden we beloond met een overwinning...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Vluuzak, Zakelijk

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 nov 2019 15:24
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 505
Meer
MVV algemeen #4449
Ik zet mijn bericht hier maar neer na de wedstrijd van gisteren avond. Want door de winst wordt usta voor nu even het voordeel gegeven door velen, denk ik.
Echter blijf ik er bij net zoals ik al voor het seizoen aangaf, dat hij niet de juiste persoon is bij mvv. Deze man maakt meer kapot dan ons lief is, geholpen door het bestuur.
Ik vond het een klasse actie van de angelside, die ik ook ondersteunde tov usta en penders. Elsen geef ik momenteel nog het voordeel van de twijfel omdat hij mvv toch op sleep touw heeft genomen en afgelopen seizoenen toch telkens beter heeft gepresteerd dan verwacht. Zal niet zeggen dat wat hij doet allemaal goed is.
Een frisse wind zal er wel moeten komen want wat afgelopen jaren is opgebouwd met goodwill wordt momenteel in heel rap tempo vernietigd.

Het juichen gisteren na de eerste goal vond ik zelf ook nogal hypocriet en je kunt het op meerdere manieren uitleggen. Team staat achter trainer, hurk bedankt trainer om hem te laten staan in de moeilijke tijd. Misschien was het wel een afscheidsgroepshug. Wie zal het zeggen. Het zag er voor mij een beetje over de top uit

Maar goed, Usta zal z'n gelijk nu wel halen en dat betekent dat er helaas voor ons op korte termijn niets zal veranderen en dat de club verder zal wegzakken.

Het was ooit iets moois, wat is zijn de herinneringen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 nov 2019 15:30
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #4450
Wat 'n gigantische kotsactie vaan de speulers nao de 1-0. Allemaal massaal nao de trainer renne, um eve te leze zien tot ze zoegenaomp allemaol fan zien vaan Usta. Flikker toch op mèt die hypocriete kut show:sick:
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 nov 2019 22:00
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 518
Meer
MVV algemeen #4451
Ze hope noe ze gewoone hubbe tot eederein weer stil is, mer d'r moot unne bezem door bestuur en technische staaf

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

03 nov 2019 10:13
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV algemeen #4452
Wie van jullie kan mij vertellen of hij Ton Peeters, vrijdag heeft gezien?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

03 nov 2019 10:51
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #4453

middenstip schreef : Wie van jullie kan mij vertellen of hij Ton Peeters, vrijdag heeft gezien?


Jao dee waor dao.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

03 nov 2019 11:39 03 nov 2019 11:41 door De Zwarte Vogel. Reden: Correctie
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 932
Meer
MVV algemeen #4454
Dat het programmaboekje van de Supportersclub niet verspreid kon worden, lag niet aan Ton Peters. PostNL heeft de boekjes niet tijdig bezorgd. De drukker had ze wel op het goede tijdstip klaar. Vervelend dat dat nu juist deze week moest gebeuren!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, middenstip

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2019 10:25
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #4455
Na de overwinning van afgelopen vrijdag zijn de zorgen natuurlijk niet weggenomen binnen onze club.
Wat mij persoonlijk de meeste zorgen maakt is toch een aantal zaken, sommige zijn gerelateerd aan de prestaties maar gaan er hard in hakken en andere zijn de zorgen voor de komende periodes , na dit competitie seizoen.

Zoals een aantal keren vermeld zijn de terug lopende toeschouwers aantallen en het bezoeken van sponsoren aan het wedstrijden duidelijk zichtbaar
Op dit moment heeft MVV een kleine 3500 toeschouwers en sponsoren per wedstrijd. Verleden jaar was dat over 19 wedstrijden 4400 toeschouwers en sponsoren
Dat betekent dat we op dit moment 900 betalende toeschouwers per wedstrijd achterlopen.
We krijgen nog 12 thuiswedstrijden . Oss, Jong Utrecht, Helmond, Jong Psv, Eagles, Den Bosch, Eindhoven, Volendam, Dordt, Nac en Jong Az
Hier zitten nog 3 keer tegen een jong team bij en alleen Eagles en Nac zijn wedstrijden waar je boven de 5000 mensen zou kunnen trekken .
We koersen dus op een regelrechte "ramp"af als het gaat om toeschouwers aantallen en daaraan gekoppeld het verteer.
En dan moet dus de winter ook nog gaan komen.
Wanneer je dit zo doortrekt dan gaan we dus een kleine 10.000 toeschouwers minder binnen halen dan verleden jaar , zeg maar gerust een recette derving tussen de 100.000 en 150.000 ( inclusief verteer)
Een gat op de begroting dus , dat kan niet anders

uitschakeling beker, niet alleen dat we uit de beker liggen maar ook de financiele inkomsten van een rondje extra zijn we dus kwijt . Dit levert toch snel een kleine 15.000 op die je van de KNVB ontvangt als je in de 2de ronde was uitgekomen. Ook dat geld ontvangen we niet.

Sponsor inkomsten lopen terug ?! , dat is een aanname maar gezien het feit dat er geen hoofdsponsor was aan t begin van het seizoen en rug sponsor Hansen Dranken is gestopt en ook ENCI , toch goed voor een 25000 per bedrijf , zijn ook die inkomsten niet meer ontvangen. Op gebied van hoofdsponsor zullen we ook wel achterstand hebben opgelopen. Ik zou me zo maar kunnen indenken dat we in totaal daar ook al een kleine 100.000 achter lopen. Geen zicht op nieuwe bedrijven en ook geen zicht op prognose en gehaald. MVV laat daar niks over los ( op dit moment) .

Groep van Ward Vleugels , zoals jullie weten is Ward opgestapt en na verluidt zaten rondom Ward ook een aantal "anonieme" MVV investeerders die MVV buiten de begroting om van extra inkomsten puur voor de selectie ondersteunen. Het zou gaan om een bedrag van circa 250.000. Voor dit seizoen zou dat geregeld zijn maar wat er nu na dit seizoen gaat gebeuren is onbekend. Of de groep na dit seizoen ook nog de beurs trekt daarover zou MVV eens duidelijkheid moeten geven. Temeer omdat ook sommige spelers voor langere tijd zijn vastgelegd en normaal gesproken verdiend een voetballer meer in zijn derde jaar als in zijn eerste jaar . Ook op dit punt heb ik mijn zorgen , want zonder geld of beter gezegd extra geld is meedoen om prijzen nog lastiger.

Wellicht spelen er nog andere zaken , ook positieve zaken. Myamba bijvoorbeeld daar wordt over gezegd dat daar een opleidingsvergoeding over betaalt moet worden ( en dat is natuurlijk ook zo) de hoogte van het bedrag is niet bekend, maar kan een meevaller betekenen .

Ik beschrijf hier een aantal punten maar wat ik eens vooral van de algemeen Directeur Paul Penders in zijn blog zou willen lezen , hoe het nu gaat met onze inkomsten en onze begroting en dan meegenomen bovenstaande punten . Lopen we in de pas met de begroting , hebben we achterstand of staan we juist voor op begroting. Dat zou wellicht al een aantal vragen kunnen weg nemen of misschien zelfs een aantal aannamens kunnen bevestigen . Liever tijdig het eerlijke nieuws dan achteraf slechte berichten !

Hoe kijken jullie aan tov bovenstaande , zijn er hier gewaardeerde forum leden die er anders naar kijken of zijn er mensen die andere info kunnen toevoegen of kunnen bevestigen . Nogmaals het zijn van mijn kant zorgen die ik zelf heb over de club en zaken die mij ter oren komen en die wil ik graag met jullie delen
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Frostie_999

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.306 seconden