MVV algemeen

31 okt 2019 22:44
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #4426
Spijtig genoeg is er een interne mail van MVV naar mij en mijn entourage uitgelekt en verschenen in de Limburger, daarbij toch graag een korte reactie hierop want dit moet echt van mijn hart. Ondanks het feit dat ik midden september te horen kreeg dat ik nooit meer geselecteerd zou worden, ongeacht of ik goed of slechte trainde, heb ik elke dag dat ik op de club was bij MVV mij voor de volle 100% ingezet, wetende dat er in nieuwjaar ergens anders een nieuwe kans zou komen. Dit wil ik even kwijt, want ik ben een prof als het goed gaat, maar ook als het minder gaat. Bij deze wens ik MVV dan morgen ook alle succes tegen Almere City.

Bron:
Maxime Gunst
Facebook
De volgende gebruiker (s) zei dank u SintServaos, Frostie_999

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2019 22:53
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
MVV algemeen #4427
Ook fijn dat iemand uit zijn kamp het nodig vond om de mail te lekken. Ook naar sensatie media die maar al te graag schieten op MVV. Er is 1 regel in de zakenwereld, je lekt geen interne informatie.. helaas blijkt de voetbalwereld keer op keer anders te werken.

Triest.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2019 22:58
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 212
Meer
MVV algemeen #4428
Weurt wel un bitteke unne soap. Hub dèks gelache um uzze oosterbure, mèr veer kinne d’r aoch get vaan. Murrege toch gewoen present.

MVV, Door Dik en door dun!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVV, Door Dik En Door Dun
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2019 22:58
Yannick
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 80
Meer
MVV algemeen #4429
Ik steun de spelersgroep, dus in feite ook Elsen (groep is toch door hem samengesteld op een redelijk niveau). Maar trek hem nu toch serieus in twijfel na wat er aan het licht is gekomen. Ik ben eerlijk gezegd benieuwd wat zijn kant van het verhaal is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2019 23:03
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #4430
Ik steun dit MVV niet meer, juist door niet te communiceren zijn ze me kwijt.
MVV valt door de mand. Het werkt niet wat ze doen en er moet een nieuw plan komen.

Verstuurd vanaf mijn motorola one vision met Tapatalk

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2019 23:10
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #4431
Ook ik steun dit MVV niet meer.
Volgens sommige berichten zou Fuat Usta zelf geld in MVV geduwd hebben. Vraag me af wat hiervan waar is.

#Ustaout #neetmienMVV

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2019 23:25
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 473
Meer
MVV algemeen #4432

Zakelijk schreef : Ook fijn dat iemand uit zijn kamp het nodig vond om de mail te lekken. Ook naar sensatie media die maar al te graag schieten op MVV. Er is 1 regel in de zakenwereld, je lekt geen interne informatie.. helaas blijkt de voetbalwereld keer op keer anders te werken.

Triest.


Ik kan uit het bericht van Maxime Gunst niet opmaken dat het bericht door hem of zijn entourage gelekt is.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2019 23:26
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 973
Meer
MVV algemeen #4433

mvvke4life schreef : Spijtig genoeg is er een interne mail van MVV naar mij en mijn entourage uitgelekt en verschenen in de Limburger, daarbij toch graag een korte reactie hierop want dit moet echt van mijn hart. Ondanks het feit dat ik midden september te horen kreeg dat ik nooit meer geselecteerd zou worden, ongeacht of ik goed of slechte trainde, heb ik elke dag dat ik op de club was bij MVV mij voor de volle 100% ingezet, wetende dat er in nieuwjaar ergens anders een nieuwe kans zou komen. Dit wil ik even kwijt, want ik ben een prof als het goed gaat, maar ook als het minder gaat. Bij deze wens ik MVV dan morgen ook alle succes tegen Almere City.

Bron:
Maxime Gunst
Facebook

Gunst vindt het vooral spijtig dat de mail is uitgelekt. Hij ontkent nergens de beschuldigingen. Kortom; wij hier op dit forum weten niet wat er allemaal precies is gebeurd. We moeten oppassen dat we hier als supporters niet zelf onze club volledig de grond in schrijven en het vliegwiel van negativisme een flinke zwiep geven. Dat kan dan nog wel eens juist flink tegen ons (en de club) gaan werken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Ben Salemans, Jacques, mvv4ever, opadiehard, Tuor, Lassie80

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2019 23:30
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #4434
MVV zegt ook nergens wat de waarheid is.
Geen enkele van onze zorgen wordt weersproken door MVV zelf.

Verstuurd vanaf mijn motorola one vision met Tapatalk

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2019 23:47
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #4435
Ik denk dat het niet zozeer eens de ontevredenheid over de soap Gunst/Nys is maar meer over de sportieve prestaties die uitblijven en de beslissingen die er genomen worden.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2019 00:18
CFY
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 10
Meer
MVV algemeen #4436
Napoleon en zakelijk PB

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2019 00:51 01 nov 2019 09:21 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 851
Meer
MVV algemeen #4437
Natuurlijk ben ik ook erg teleurgesteld in de prestaties van MVV en die bedroevende 19de plaats op de ranglijst. Dat steekt enorm, doet heel veel pijn. Ook mijn vertrouwen in MVV wankelt.

Er moet wat gebeuren, vinden veel supporters. Dat klopt. Die negatieve spiraal waarin we met MVV zitten, moet natuurlijk worden omgekeerd. En liefst zo vlug mogelijk. Volgens mij kan dat al heel snel gebeuren als MVV eindelijk eens een paar wedstrijden gaat winnen. En die moed, die hoop, heb ik nog niet laten varen. (Want... "Veer zinge steeds opnui dit leed, Vaan de club oet Mestreech, Die al gong 't ins neet, Noets de mood verlore heet!")

Sommige supporters hebben, niet als ik, wél alle hoop laten varen en stellen wel erg drastische maatregelen voor: én Usta én Elsen én het hele bestuur (wie dat ook mogen zijn) zouden moeten opstappen; álles moet anders. Dat zijn wel erg veel poppetjes die dan in een keer omvallen! Als dat bestuur komende week/weken echt zou opstappen, heeft MVV waarschijnlijk een nog groter probleem. Want wie zou er nu, in deze ellendige tijden, voor voelen om in het nieuwe bestuur te gaan zitten?

Een bestuurlijke revolutie is prima, maar wel op voorwaarde dat er een beter bestuur klaarstaat om de macht over te nemen! En dat betere bestuur is er volgens mij niet. Ook moet je geen trainer ontslaan als je nog geen betere nieuwe trainer hebt of op het oog hebt. (Oef, laat de internetstront maar over me heen dalen, maar zo mag ik er toch, hoop ik, over denken?)

Er zijn mensen die in een keer in Napoleon de verlosser zien. Hij heeft wel mooie (populistische?) verhalen, maar die rammelen wat mij betreft te veel wat inhoud, stijl en spelling betreft. (Tja, ik ben nu eenmaal een docent Nederlands...) Napoleon claimt, als ik het goed heb begrepen, dat hij een heel netwerk opgebouwd heeft dat bestuurlijk of organisatorisch aan de slag kan gaan bij MVV. Sorry, maar dat vind ik te vaag. Eerst zien, en dan pas geloven! Er zijn recentelijk wel meer mensen in de Limburgse voetbalwereld actief geweest die bijvoorbeeld claimden gesteund te worden door een machtig netwerk. Ik ga niet in een keer blind achter iemand aanlopen van wie ik de precieze concrete plannen nog niet ken. (Misschien word ik wel Napoleon-fan als ik zijn plannen beter ken. Hij heeft wel enkele plannen onthuld in een reactie op een bijdrage van mij in dit mvvfans-forum, maar die waren voor mij te vaag. Dat Napoleon het beste voorheeft met MVV betwijfel ik echt niet. Ik betwijfel alleen of hij en zijn netwerk voldoende kwaliteit in huis hebben om MVV uit de stront te trekken.)

Het bestuur van MVV heeft er volgens mij (maar hopelijk vergis ik me) principieel voor gekozen om niet met grote investeerders in zee te gaan. Nou, daar moet het bestuur de komende weken dan maar eens over gaan bakkeleien. Niet te lang kletsen: neem vlug een beslissing ten faveure van grote (Nederlandse of Belgische?) investeerders die geen meerderheidsbelang in MVV willen of kunnen krijgen. Ik vind die (vermoedelijk) principiële keuze van MVV om te werken zonder grote investeerder(s)namelijk niet meer van deze tijd. Je kunt best met een of meer investeerders samenwerken, zonder je autonomie of zelfstandigheid te verliezen! Daar moet je als MVV-bestuur gewoon goede afspraken over maken. MVV Maastricht, met dat prachtige achterland van de stad Maastricht en het Heuvelland, kan heel aantrekkelijk zijn voor grote investeerders. Omdat MVV schuldenvrij is, heeft het een sterke positie bij onderhandelingen met mogelijke investeerders. MVV is door zijn financieel sterke positie namelijk niet gedwongen (zoals bijv. Fortuna een tijdje geleden) om het grootste deel van zijn macht over te dragen aan een of meer grote investeerders.

Ik predik dus nog geen absolute revolutie bij MVV. Eerst wil ik dat het bestuur de kans krijgt een principieel andere koers te gaan varen ten aanzien van grote investeerders. De krampachtige houding van MVV om alle problemen zelf op te willen lossen binnen een ons-kent-ons-kringetje, dus zonder inbreng van 'vreemde' investeerder(s) buiten dat kringetje, heeft de afgelopen twintig jaar in elk geval niet tot een eredivisiewaardig MVV geleid.

Stel je voor dat André Rieu, met zijn Maastrichts hart, (hoofd)investeerder van MVV zou worden! Deze Mestreechse jong, eine vaan us, draait fraaie miljoenenwinsten met zijn wereldberoemde orkest en krijgt bij de gemeente Maastricht haast alles gedaan. Wie weet kan hij misschien de gemeente ertoe bewegen een nieuw MVV-André-Rieu-stadion te bouwen voor MVV en zijn orkest?
(En misschien kan het geen kwaad als Napoleon de gelegenheid krijgt zijn plannen aan het MVV-bestuur voor te leggen?)

Nao väöre!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Jacques, Huib, opadiehard, Tuor, Lassie80, jovkle, Brncic, Jim Cemint, De Zwarte Vogel en7 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2019 06:45
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
MVV algemeen #4438
Heb mij bewust afzijdig gehouden van deze discussie, omdat ik het eigenlijk (op dit moment) nog een non-discussie met een hoog onzin gehalte vindt. Jouw post weerspiegelt vrijwel exact mijn gedachtes omtrent dit hele gebeuren, daanke Ben!

Het wordt inderdaad wellicht tijd dat de club de ogen gaan openen voor de huidige realiteit in de voetbalwereld en gaat luisteren naar en praten met potentiële investeerders, liefst lokaal natuurlijk. Zo behoud je je identiteit én heb je meer mogelijkheden. Kom in actie MVV, vóór het te laat is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, Brncic

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2019 07:23
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 747
Meer
MVV algemeen #4439

Mr Sjaan schreef :

Zakelijk schreef : Ook fijn dat iemand uit zijn kamp het nodig vond om de mail te lekken. Ook naar sensatie media die maar al te graag schieten op MVV. Er is 1 regel in de zakenwereld, je lekt geen interne informatie.. helaas blijkt de voetbalwereld keer op keer anders te werken.

Triest.


Ik kan uit het bericht van Maxime Gunst niet opmaken dat het bericht door hem of zijn entourage gelekt is.


Nee allicht niet, want een journalist geeft zijn bronnen nooit prijs. Maar welke partij heeft er belang bij dat dit naar buiten komt? En wie zou die mail allemaal in zijn bezit hebben? Waarschijnlijk zal Gunst het niet zelf gedaan hebben, maar hij heeft er wel alle belang bij dat het op straat komt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2019 07:51
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 212
Meer
MVV algemeen #4440
André Rieu wordt steeds genoemd, maar volgens mij is hij al 70 jaar... hij gaat echt geen ‘stadion’ meer bouwen om zelf ook in op te treden. Ik denk eerder dat hij over zijn pensioen is aan het nadenken.

Investeerder is echt helaas de enige manier vandaag de dag om een voetbalclub mee te kunnen laten doen. Kijk maar eens, op alle niveaus gebeurd dit. Wij zitten in het laagste afdelinkje van het betaald voetbal, maar ook hogerop en zelfs op champions League niveau heb je een investeerder nodig om mee te kunnen. De charme van het ‘ouderwetse’ voetbal is er echt niet meer. Geld en de hang naar meer is daar de boosdoener van. We kunnen niet meer terug, gaat niet meer, gaat nooit meer gebeuren.

Dus moet je mee met de vaart des volkeren en openstaan voor kapitaal in de vorm van een investeerder. Maar we zitten in een gunstige postitie om te kunnen Selecteren en niet met de eerste de beste Mexicaan of Zwitser of Rus in zee te gaan.

Kom op die Roeie!!!!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVV, Door Dik En Door Dun
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, jovkle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.319 seconden