>
Ontvangen bedankjes 260
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Zakelijk schreef : Ook fijn dat iemand uit zijn kamp het nodig vond om de mail te lekken. Ook naar sensatie media die maar al te graag schieten op MVV. Er is 1 regel in de zakenwereld, je lekt geen interne informatie.. helaas blijkt de voetbalwereld keer op keer anders te werken.
Triest.
Gunst vindt het vooral spijtig dat de mail is uitgelekt. Hij ontkent nergens de beschuldigingen. Kortom; wij hier op dit forum weten niet wat er allemaal precies is gebeurd. We moeten oppassen dat we hier als supporters niet zelf onze club volledig de grond in schrijven en het vliegwiel van negativisme een flinke zwiep geven. Dat kan dan nog wel eens juist flink tegen ons (en de club) gaan werken.mvvke4life schreef : Spijtig genoeg is er een interne mail van MVV naar mij en mijn entourage uitgelekt en verschenen in de Limburger, daarbij toch graag een korte reactie hierop want dit moet echt van mijn hart. Ondanks het feit dat ik midden september te horen kreeg dat ik nooit meer geselecteerd zou worden, ongeacht of ik goed of slechte trainde, heb ik elke dag dat ik op de club was bij MVV mij voor de volle 100% ingezet, wetende dat er in nieuwjaar ergens anders een nieuwe kans zou komen. Dit wil ik even kwijt, want ik ben een prof als het goed gaat, maar ook als het minder gaat. Bij deze wens ik MVV dan morgen ook alle succes tegen Almere City.
Bron:
Maxime Gunst
Mr Sjaan schreef :
Zakelijk schreef : Ook fijn dat iemand uit zijn kamp het nodig vond om de mail te lekken. Ook naar sensatie media die maar al te graag schieten op MVV. Er is 1 regel in de zakenwereld, je lekt geen interne informatie.. helaas blijkt de voetbalwereld keer op keer anders te werken.
Triest.
Ik kan uit het bericht van Maxime Gunst niet opmaken dat het bericht door hem of zijn entourage gelekt is.