MVV algemeen
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
Re: MVV algemeen
04 Nov 2019 20:46Even voor al die Pipo’s , 3 maanden geleden zijn 2 oud MVV jeugd spelers overleden bij een auto-ongeluk !!
Stelletje klojo’s
www.limburger.nl/cnt/dmf20190706_0011350...dt-enkele-uren-later
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
04 Nov 2019 20:46Even voor al die Pipo’s , 3 maanden geleden zijn 2 oud MVV jeugd spelers overleden bij een auto-ongeluk !!
Stelletje klojo’s
- Zakelijk
-
- Elite Member
-
04 Nov 2019 20:47Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Komopdieroeie
-
- Elite Member
-
04 Nov 2019 20:50 - 04 Nov 2019 20:52Napoleon wrote: Nog even voor alle die MVV supporters die de opmerking van Usta wel leuk en hilarisch vonden en totaal niet smakeloos
Even voor al die Pipo’s , 3 maanden geleden zijn 2 oud MVV jeugd spelers overleden bij een auto-ongeluk !!
Stelletje klojo’s
Wat een misselijke vergelijking, jij geeft nu dus aan dat mensen die de uitspraak van Usta nuanceren en het niet per definitie schokkend vinden en ook kijken naar degene die de reactie uitlokt, het ook niet erg vinden dat mensen dagelijks verongelukken? Of het nou 2 oud MVV jeugd spelers waren moet niet eens uitmaken. Je bent gewoon op een erg doorzichtige en goedkope heksenjacht nu en het begint in mijn optiek vervelend vormen aan te nemen. Ga vooral door met je stemmingmakerij, echt goed voor de club ja de reuring die jij zogenaamd brengt. Ik ben er wel klaar mee nu.
Misschien even tot 10 tellen en nadenken voordat je iets post?
- Kloeteklaos
-
- Elite Member
-
04 Nov 2019 21:37Napoleon wrote: Nog even voor alle die MVV supporters die de opmerking van Usta wel leuk en hilarisch vonden en totaal niet smakeloos
Even voor al die Pipo’s , 3 maanden geleden zijn 2 oud MVV jeugd spelers overleden bij een auto-ongeluk !!
Stelletje klojo’s
Ik vind dit een walgelijke en totaal misplaatste vergelijking. Dat je het dan ook nog presteert anderen neer te zetten als pipo's en klojo's vind ik schaamteloos.
Met al je posts op dit forum van de laatste paar weken in het achterhoofd wens ik je allereerst het beste met je eigen bedrijf en ik hoop van harte dat je nooit enige vorm van bestuurlijke invloed bij MVV zal hebben.
- OOFUS!
-
- Premium Member
-
04 Nov 2019 21:38Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
04 Nov 2019 21:40OOFUS! wrote: Napoleonneke. Jij was toxh de Maastrichtse voorloper van Dotan, die hier op het forum met nepaccounts zijn Euphony-abonnementjes promootte om zo geld uit de zakken van zijn medesupporters te kloppen? Ga jij hier de moraalridder uithangen? Meh mien lepke
Nee dat was ik zeker niet ! Geen idee waar jij t over hebt
- Huub F
-
- New Member
-
04 Nov 2019 21:46 - 04 Nov 2019 21:47Napoleon wrote: Nog even voor alle die MVV supporters die de opmerking van Usta wel leuk en hilarisch vonden en totaal niet smakeloos
Stelletje klojo’s
Wat een misplaatste opmerking. Walgelijk! Een brevet van onvermogen.
- pinobel
-
- Platinum Member
-
04 Nov 2019 21:54Please Log in or Create an account to join the conversation.
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
04 Nov 2019 22:12 - 04 Nov 2019 22:18Schitterend hoe je alles zo probeert te draaien dat wat een persoon ook zegt of doet, hij het allerslechtste met MVV voor heeft, zelfs als daar een ethische grens voor doorbroken moet worden. Je presenteert je hier als de uitverkorene (aan narcisme geen gebrek), die de club wel even gaat redden (blijkbaar was je in 2010 op vakantie om met jouw geheim bondgenootschap in te springen..), de voorspeller van het onheil, de legerleider uit het MKB, die zelf totaal blind lijkt te zijn voor alle financiële barrières in zijn eigen betoog, geschreven op een manier waarbij je bijna geneigd bent om als goede burger het Mondriaan te bellen.
En nu zit ik zelfs in het complot van MVV..(De grootste zeik-kut van het forum) Het ergste is, is dat je sommige mensen op de tribunes al zo ver hebt dat ze spandoeken gaan ophangen richting clubmeubilair, clubmensen die we drie jaar geleden nog op de schouder namen toen het goed ging, allemaal gebaseerd op aannames en onderbuikgevoelens die jij hier neer kalkt en blijkbaar niet hoeft te onderbouwen met feiten, wat een faam heeft die veldheer wiens avatar jij gebruikt nog op onze samenleving zeg. Lekker de club onder druk zetten zonder naar alle financiële consequenties te kijken, nota bene mensen het vuur aan de schenen leggen die de club zelf in leven hebben gehouden... (En daarmee in mijn ogen volledig eigenaar zijn van die club en haar toekomst) Volgens mij wil je hier persoonlijk het licht gaan uitdoen...want de plannen die je hier schrijft klinken als een zeer slecht uitvoerbaar script van een veel te optimistische Disney Film.. totaal blind voor de patstelling waarin de club momenteel verkeert..
Kritiek is goed, lever ik ook, en vaak onterecht, maar dit is een heksenjacht aan het worden.. Vooral richting Usta, op hele enge xenofobische manier die meer een loep leggen op zijn persoonlijkheid en cultuur dan zijn trainerscapaciteiten, wederom op aannames en onderbuikgevoelens. Je lijkt te vergeten dat er ook een mens achter deze persoon zit die zijn geld moet verdienen en zich ook aan arbeidsregels heeft te houden.
Er is gewoon geen geld en politieke macht voor MVV: punt! De druk opvoeren betekent het luchtgat van de club dichtknijpen, dat moet je niet willen, toch doe je dat nu, terwijl er zoveel momenten zijn geweest waarin je jouw 'netwerk' had kunnen aandragen aan de club, toen het schip nog in een stille haven lag en niet stuurloos verkeerde op een woeste zee..
En wat betreft jouw Sint Truiden incident verhaal, ja dat was privé tijd en is de verantwoordelijkheid voor het Vlaamse OM, niet voor een voetbalbond. Ik ben altijd tegenstander geweest van collectieve straffen, ik begrijp jouw verwijt daarom niet.
(Op persoonlijk conto, voordat de geheime broederschap kaart weer wordt gespeeld.)
- Tuor
-
- Platinum Member
-
04 Nov 2019 22:21 - 04 Nov 2019 22:24Napoleon wrote: Nog even voor alle die MVV supporters die de opmerking van Usta wel leuk en hilarisch vonden en totaal niet smakeloos
Stelletje klojo’s
Het gebruik van het woord smakeloos in deze door iemand die recentelijk Usta's trainerskwaliteiten en persoonlijkheid meerdere keren op negatieve wijze heeft gelinkt aan diens afkomst en religieuze achtergrond is werkelijk lachwekkend.
Dit is echt een walgelijk politiek spelletje aan het worden.
- Robin
-
- Elite Member
-
04 Nov 2019 22:28Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- Zakelijk
-
- Elite Member
-
04 Nov 2019 22:28Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Vluuzak
-
- Platinum Member
-
04 Nov 2019 22:30Napoleon wrote:OOFUS! wrote: Napoleonneke. Jij was toxh de Maastrichtse voorloper van Dotan, die hier op het forum met nepaccounts zijn Euphony-abonnementjes promootte om zo geld uit de zakken van zijn medesupporters te kloppen? Ga jij hier de moraalridder uithangen? Meh mien lepke
Nee dat was ik zeker niet ! Geen idee waar jij t over hebt
Dat was jij wel, huichelaar.
- Charmeur
-
- Platinum Member
-
04 Nov 2019 22:40 - 04 Nov 2019 22:41Voor- en tegenstanders begrijp ik, maar we hebben allen één ding gemeen en dat is dat we het beste voor MVV willen. Laten we dat ook zo houden.
@napoleon, waarom maak je niet een afspraak met het bestuur als zijnde sponsor en ga je kijken wat je kunt betekenen binnen de MVV organisatie?
Ik zou dat als sponsor wel proberen.
Kom op. Kin omhoog en samen erachter en niet elkaar het forum en stadion uitvechten.