MVV algemeen
- Boys_in_Red
-
- Elite Member
-
Re: MVV algemeen
08 Nov 2019 14:30 - 08 Nov 2019 14:39Please Log in or Create an account to join the conversation.
- mvvke4life
-
- Platinum Member
-
08 Nov 2019 14:50Verstuurd vanaf mijn motorola one vision met Tapatalk
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- SintServaos
-
- Platinum Member
-
08 Nov 2019 15:23Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
08 Nov 2019 16:39 - 08 Nov 2019 16:41Dat gezegd hebbende, vind ik het wel lachwekkend om hier teksten te lezen als "nog meer reden dat hij op moet rotten". Nee, van jou/jullie moet hij sowieso weg, en het maakt echt helemaal niets uit wat hij zou schrijven. Dat mag je standpunt zijn, maar doe niet alsof het ligt aan zijn column.
- webmastersfm
-
- Platinum Member
-
- ACAB
08 Nov 2019 16:58Social media die minder en minder wordt. Een evenement aanmaken of fb voor een wedstrijd is al teveel gevraagd.
MVV tv die van eredivisie niveau naar een slap aftreksel is gegaan.
Stewards die geen vertrouwen meer hebben in penders en beloftes die die maakte en staakten.
Mailings die verkeerd gestuurd worden
Sponsoren die genegeerd worden en weglopen
De administratieve puinhoop rond sks, wachttijden etc
Nog altijd niet fatsoendelijk kunnen voorzien in sanitaire voorzieningen tijdens topwedstrijden
Afspraken met supporters die genegeerd worden of afgedaan met :dat is niet gezegd
Hulp die vanuit supporters word aangeboden (Social media, administratief ) genegeerd
De foute aanstelling van usta ( of hij nou functioneerd of niet, hij brengt onrust)
Foute momenten kiezen om te praten met media,
Usta die zich laat verleiden tot domme interviews en een capa syndroom ontwikkeld
Het niet kunnen managen van struggles binnen de groep
De ongelofelijke puinhoop op stoeltjes ,
Dalende toeschouwersaantallen
Vertrekkende spelers
Personeel die liever een prettigere werkomgeving opzoekt en vertrekt
Commerciële activiteiten naar een vriespunt
Geen open dag meer
Een directeur hoort een organisatie door te lichten, te analyseren,te verbeteren en te continueren. Sorry , ik zie het niet. Wie controleert hem. Het gaat alleen maar bergaf.
Natuurlijk zullen nu wel mensen zeggen hier : geen geld, stadion van gemeente etc. Het is de mindset van deze mensen die ook onze club regeren . En ons heel klein houden .
In niks kunnen de praatjes worden gestaafd binnen 2 jaar eredivisie. Wat inmiddels nog maar 1,5 jaar is.
- Roed en Wit 70
-
- Platinum Member
-
08 Nov 2019 18:07 - 08 Nov 2019 18:09Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Lukunku
-
- Senior Member
-
09 Nov 2019 08:53Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jo70
-
- Platinum Member
-
09 Nov 2019 11:17Lukunku wrote: Als ik die blog lees heb ik het idee dat Penders wat veel chloor binnen krijgt tijdens zijn wekelijks zwem uurtje. Man man man, wat een gebazel..maar 7 punten achter. Volgens mij hoort het AL 7 punten achter te zijn.
Nee Lukunku, volgens mij moet dat zijn: We zijn al 30 punten kwijt in 14 wedstrijden!! Maar inderdaad gebazel van Penders!!
MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
- pinobel
-
- Platinum Member
-
13 Nov 2019 15:14Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
13 Nov 2019 16:44pinobel wrote: Het volgend dieptepunt. Het gaat lekker met onze club.......... www.1limburg.nl/mvv-fans-boycotten-uitwe...ntext=latestarticles
Het gaat inderdaad hard tegen hard nu. Echter zie ik dit ergens wel los staan van huidige malaise.
Een bekoelde relatie tussen supportersfracties en bestuur is namelijk niet nieuw, dit loopt al jaaaaren stroef, ten tijde van dhr Rinkens al. En erger nog, het borrelt al jaren van beide kanten, en de bel spat nu. Ik weet niet precies wat er allemaal achter de schermen gebeurt om daarover te oordelen, mensen uit het supportersoverleg weten daar veel meer van. Maar het 'dossier' uitwedstrijden is volgens mij al jaren zo heet en nooit door betrokkenen afgekoeld, dat moest een keer spatten.
- Sjeng043
-
- Senior Member
-
13 Nov 2019 16:53Boe is dat feeske? wrote:pinobel wrote: Het volgend dieptepunt. Het gaat lekker met onze club.......... www.1limburg.nl/mvv-fans-boycotten-uitwe...ntext=latestarticles
Het gaat inderdaad hard tegen hard nu. Echter zie ik dit ergens wel los staan van huidige malaise.
Een bekoelde relatie tussen supportersfracties en bestuur is namelijk niet nieuw, dit loopt al jaaaaren stroef, ten tijde van dhr Rinkens al. En erger nog, het borrelt al jaren van beide kanten, en de bel spat nu. Ik weet niet precies wat er allemaal achter de schermen gebeurt om daarover te oordelen, mensen uit het supportersoverleg weten daar veel meer van. Maar het 'dossier' uitwedstrijden is volgens mij al jaren zo heet en nooit door betrokkenen afgekoeld, dat moest een keer spatten.
Hoe zou je dit los kunnen zien van de huidige malaise? Van de sportieve malaise, zeg ik oke. Maar dit is toch ook gewoon weer een gevolg van het wanbeleid op meerdere gebieden (oftewel de huidige malaise)?
- SintServaos
-
- Platinum Member
-
13 Nov 2019 18:48Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Roed en Wit 70
-
- Platinum Member
-
13 Nov 2019 20:52 - 13 Nov 2019 20:56Ik heb het niet specifiek over zaken als alcoholverbod (drinken kan ook met mate) en bijv pasfoto's maken. Puur de namen van de bezoekers, legitimatie in combinatie met een uitpas. Overigens kan sc nog steeds de regie namens mvv voeren. Denk dat het supportersoverleg dit namens de supporters prima kan oppakken met mvv om de definitieve voorwaarden te bepalen zodat iedereen zich een beetje gehoord voelt. Wat de vraag wel is of je uiteindelijk kwaadwillenden weert, ook die kunnen voor een keer of meerdere keren meegaan onder de nieuwe regels om vervolgens net die ene keer te ver gaan.
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
13 Nov 2019 22:04Wellicht word het daarom ook nu besloten uitwedstrijden te boycotten, om extra druk erop te zetten dat er bij MVV mensen weggaan.
Maar nogmaals, dit dossier is zoveel ingewikkelder, hier heb je ook nog de knvb die erin ligt te stoken, de lokale 3hoeken (uit en thuis), sponsoren die er een mening over hebben etc.. Het is jammer dat het zover heeft moeten komen en ja ik denk ook dat wat @Roed en Wit 70 zegt een clubkaart jaren geleden al ingevoerd had moeten worden. Maarja, niet gebeurd...
- Kotspoejer
-
- Premium Member
-
13 Nov 2019 22:29Please Log in or Create an account to join the conversation.