MVV algemeen
- Tuor
-
- Platinum Member
-
Re: MVV algemeen
05 Nov 2019 11:23 - 05 Nov 2019 11:25MVVke wrote: Tuor mèt alle respec huur, mer 't ginnege watste Napoleon noe allemaol aon 't verwiete bis, dat deis diech toch noe ouch exac zoe tege Napoleon?
Jaomer totste dit oonder ''populisme'' sjaars. Of 't noe oongenuanceerd is of neet, binne dat zoegenaomde populisme, mer dèks is 't wel gewoen de woerheid, boe statistieke neet umheen kinne.
Iech snap zoewiezoe eigelek neet veurwat tot bepaolde forummers noe obbins roomser es de Paus zien. Wat de hiere vaan 't fèlmke gedoon höbbe is niks aanders es (flawwe) voetbalhumor. Es dat al neet mie maag....
Ik draag op deze manier zeker niet bij aan een betere sfeer op dit forum nee. Maar nee, ik zie niet helemaal wat je bedoelt. Ik kan de posts van Napoleon meestal wel waarderen. Alleen vind ik dat hij momenteel een dusdanige tunnelvisie op Usta heeft dat blijkbaar alles gebruikt mag worden. Dat leidt tot tegenstrijdigheden. Plus, ik vind de manier waarop hij een ander forumlid probeerde weg te zetten als een spreekpop van MVV niet sjiek. Dat is alles.
Er is overigens geen enkele statistiek die stelt dat Turkse mensen van nature dictatoriale trekjes hebben. Of iets in die stijl. Ik kan me ook weinig statistieken voorstellen die gerelateerd zijn aan bevolkingsgroepen die ook maar iets te maken zouden hebben met de manier waarop de trainer van MVV functioneert. Populisme spreekt nooit de waarheid maar alleen de waarheid die de populist dient. En voor dat we verder in discussie raken, dat geldt zowel voor links als rechts in de politiek.
Los van dat, ik ben het met je eens hoor, zo erg is dat hele filmpje allemaal niet. Die jongens zijn treiteraars, niet meer en niet minder. Geen probleem verder. Net zo min als dat ik de reactie van Usta nou zo heftig vind. Voor beiden geldt dat ze beter niks hadden kunnen zeggen. Het gaat namelijk nergens over en was voor iedereen beter geweest. Op dumpert is ook vrijwel niemand onder de indruk van het hele filmpje.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- SintServaos
-
- Platinum Member
-
05 Nov 2019 12:43Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Hill28
-
- Visitor
-
05 Nov 2019 14:23 - 05 Nov 2019 14:27Meer dr lik unne goofie in t water....
- Hill28
-
- Visitor
-
05 Nov 2019 14:57 - 05 Nov 2019 14:58“Meer Fuat Usta lik in ‘t water”
Dr vaan kinne maken, met wat miech betruf ‘t zelfde antwoord vaan Meer.
- Charmeur
-
- Platinum Member
-
05 Nov 2019 17:31 - 05 Nov 2019 17:32Welke sponsor en/of investeerder durft een keer de grote beurs te trekken?
- Roei baank
-
- Platinum Member
-
05 Nov 2019 17:47Hill28 wrote: Jongens jongens, vr zien toch gein Hollenders. Mestreechse oetdrukkingen es ‘iemand aon de hoegste boam haange’ of de variant vaan Usta doarop zien toch neet letterlik bedoeld. Dat motte de Mestreechtenere hei toch och wel wete.
Meer dr lik unne goofie in t water....
Hollenders, Hollenders, sjeet ze mèr kepot. Gamins, werkelek.
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
05 Nov 2019 19:05 - 05 Nov 2019 19:05Je kunt beter vragen, wanneer zetten Penders en Jöris de deur op een kier? Hoeveel ellende moeten we als supporters nog doorstaan voordat daar eindelijk de realiteit doordringt. Maar ik begrijp het van de andere kant wel. Zetten ze de deur op een kier, dan worden ze er als eerste uitgegooid door de nieuwe investeerder(s).Charmeur wrote: Welke sponsor en/of investeerder durft een keer de grote beurs te trekken?
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- Zakelijk
-
- Elite Member
-
05 Nov 2019 20:34Sjotelsplak wrote:Je kunt beter vragen, wanneer zetten Penders en Jöris de deur op een kier? Hoeveel ellende moeten we als supporters nog doorstaan voordat daar eindelijk de realiteit doordringt. Maar ik begrijp het van de andere kant wel. Zetten ze de deur op een kier, dan worden ze er als eerste uitgegooid door de nieuwe investeerder(s).Charmeur wrote: Welke sponsor en/of investeerder durft een keer de grote beurs te trekken?
Zijn er überhaupt wel investeerders die zich ooit officieel gemeld hebben? Dus geen blaaskaken die maar wat roepen, maar partijen die daadwerkelijk een concreet plan hebben voorgelegd. Ik geloof ook echt niet dat investeerders op voorhand al worden afgewezen.. no way. Er zit alleen een verschil tussen woorden en daden. En als er daadwerkelijk een investeerder komt, met een goed plan en zonder meerderheidsbelang.. mag je het bestuur op de blote knietjes bedanken.
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
05 Nov 2019 21:37 - 05 Nov 2019 21:46Geloof me nou maar, de huidige beleidsbepalers houden de deur strak dicht. Daarnaast is het natuurlijk niet zo dat een investeerder komt aanwaaien. Daar moet je als bestuur actief naar op zoek. Zeker in deze tijd, waarin we nog enigszins gezond zijn zou dit een prioriteit moeten zijn.Zakelijk wrote:Sjotelsplak wrote:Je kunt beter vragen, wanneer zetten Penders en Jöris de deur op een kier? Hoeveel ellende moeten we als supporters nog doorstaan voordat daar eindelijk de realiteit doordringt. Maar ik begrijp het van de andere kant wel. Zetten ze de deur op een kier, dan worden ze er als eerste uitgegooid door de nieuwe investeerder(s).Charmeur wrote: Welke sponsor en/of investeerder durft een keer de grote beurs te trekken?
Zijn er überhaupt wel investeerders die zich ooit officieel gemeld hebben? Dus geen blaaskaken die maar wat roepen, maar partijen die daadwerkelijk een concreet plan hebben voorgelegd. Ik geloof ook echt niet dat investeerders op voorhand al worden afgewezen.. no way. Er zit alleen een verschil tussen woorden en daden. En als er daadwerkelijk een investeerder komt, met een goed plan en zonder meerderheidsbelang.. mag je het bestuur op de blote knietjes bedanken.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- Lassie80
-
- Elite Member
-
05 Nov 2019 21:45Hoezo 'MVV communiceert niets...' Wel jammer dat het weer een negatief, opgeblazen onderwerp betreft. Foi, foi…
En Napoleon, tevreden hiermee?
- Charmeur
-
- Platinum Member
-
05 Nov 2019 21:52 - 05 Nov 2019 21:53Please Log in or Create an account to join the conversation.
- webmastersfm
-
- Platinum Member
-
- ACAB
05 Nov 2019 22:47Zakelijk wrote:Sjotelsplak wrote:Je kunt beter vragen, wanneer zetten Penders en Jöris de deur op een kier? Hoeveel ellende moeten we als supporters nog doorstaan voordat daar eindelijk de realiteit doordringt. Maar ik begrijp het van de andere kant wel. Zetten ze de deur op een kier, dan worden ze er als eerste uitgegooid door de nieuwe investeerder(s).Charmeur wrote: Welke sponsor en/of investeerder durft een keer de grote beurs te trekken?
Oa de jappen van Sint truiden hebben zich gemeld hier voor ze naar België gingen. En om met een plan te komen zal je toch eerst moeten weten hoe de organisatie nu is.
- webmastersfm
-
- Platinum Member
-
- ACAB
05 Nov 2019 22:50En meneer salemans? Moet usta nou bij je commissie komen? Imogaschade is tegenwoordig ook al een stadionverbod. En dit berokkend grotere schade dan een zonnebrilletje op.
- Brncic
-
- Platinum Member
-
05 Nov 2019 22:55webmastersfm wrote: www.mvv.nl/nieuws/mvv-maastricht-betreurt-uitspraak-fuat-usta
En meneer salemans? Moet usta nou bij je commissie komen? Imogaschade is tegenwoordig ook al een stadionverbod. En dit berokkend grotere schade dan een zonnebrilletje op.
Overdrijf niet zo man. Wat nou imagoschade? Prima bericht van MVV, openheid van zaken en excuses van Usta. Ik heb vuurwerk- of bierbrouwers nog nooit excuses horen maken.
- Charmeur
-
- Platinum Member
-