MVV algemeen

05 nov 2019 11:23 05 nov 2019 11:25 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 429
Meer
MVV algemeen #4516

MVVke schreef : Tuor mèt alle respec huur, mer 't ginnege watste Napoleon noe allemaol aon 't verwiete bis, dat deis diech toch noe ouch exac zoe tege Napoleon?
Jaomer totste dit oonder ''populisme'' sjaars. Of 't noe oongenuanceerd is of neet, binne dat zoegenaomde populisme, mer dèks is 't wel gewoen de woerheid, boe statistieke neet umheen kinne.

Iech snap zoewiezoe eigelek neet veurwat tot bepaolde forummers noe obbins roomser es de Paus zien. Wat de hiere vaan 't fèlmke gedoon höbbe is niks aanders es (flawwe) voetbalhumor. Es dat al neet mie maag....



Ik draag op deze manier zeker niet bij aan een betere sfeer op dit forum nee. Maar nee, ik zie niet helemaal wat je bedoelt. Ik kan de posts van Napoleon meestal wel waarderen. Alleen vind ik dat hij momenteel een dusdanige tunnelvisie op Usta heeft dat blijkbaar alles gebruikt mag worden. Dat leidt tot tegenstrijdigheden. Plus, ik vind de manier waarop hij een ander forumlid probeerde weg te zetten als een spreekpop van MVV niet sjiek. Dat is alles.

Er is overigens geen enkele statistiek die stelt dat Turkse mensen van nature dictatoriale trekjes hebben. Of iets in die stijl. Ik kan me ook weinig statistieken voorstellen die gerelateerd zijn aan bevolkingsgroepen die ook maar iets te maken zouden hebben met de manier waarop de trainer van MVV functioneert. Populisme spreekt nooit de waarheid maar alleen de waarheid die de populist dient. En voor dat we verder in discussie raken, dat geldt zowel voor links als rechts in de politiek.

Los van dat, ik ben het met je eens hoor, zo erg is dat hele filmpje allemaal niet. Die jongens zijn treiteraars, niet meer en niet minder. Geen probleem verder. Net zo min als dat ik de reactie van Usta nou zo heftig vind. Voor beiden geldt dat ze beter niks hadden kunnen zeggen. Het gaat namelijk nergens over en was voor iedereen beter geweest. Op dumpert is ook vrijwel niemand onder de indruk van het hele filmpje.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Medusa

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2019 12:43
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 518
Meer
MVV algemeen #4517
Iech lees met sjaomte wie sommige forum lede elkaar heij Bejegene. Los vaan ut feit of me ut met mekaar eins is, respect veur elkaar ezzebleef. Iech hub zjus mer uns ut filmke op dumpert bekeke en veur mien geveul is de vraog en ut antwoord vaan die gaste aon Usta weliswoer vervelend mer wel ierlijk, mer de reactie vaan Usta is oongepas en oonwinselijk en negatief aofstraolend op us club, iech bin vaan meining tot dit neet zoonder consequenties maag blieve
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458, Frostie_999, M-MVV

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2019 14:23 05 nov 2019 14:27 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1379
Meer
MVV algemeen #4518
Jongens jongens, vr zien toch gein Hollenders. Mestreechse oetdrukkingen es ‘iemand aon de hoegste boam haange’ of de variant vaan Usta doarop zien toch neet letterlik bedoeld. Dat motte de Mestreechtenere hei toch och wel wete.

Meer dr lik unne goofie in t water....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor, Vlupikske, Medusa

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2019 14:57 05 nov 2019 14:58 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1379
Meer
MVV algemeen #4519
Noar analogie zouste och

“Meer Fuat Usta lik in ‘t water”

Dr vaan kinne maken, met wat miech betruf ‘t zelfde antwoord vaan Meer.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2019 17:31 05 nov 2019 17:32 door Charmeur.
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #4520
Ik vind zelf ook Usta geen geschikte trainer voor MVV. Ik heb dan ook persoonlijk niks tegen hem, maar dit is puur sportief gezien. Ook vind ik dat sponsoren die zich maar uitlaten over MVV, en daarbij aangeven dat het niks is en word, mischien beter bij elkaar kunnen gaan zitten en zich de vraag stellen hoe men wel hogerop kan komen. Iedereen kan zeiken en zeuren, maar de daadkracht zie ik niet bij diezelfde sponsoren. Er word veel geroepen, maar te weinig gedaan. Constructief zie ik niks veranderen, ook onder sponsoren niet.

Welke sponsor en/of investeerder durft een keer de grote beurs te trekken?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2019 17:47
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 909
Meer
MVV algemeen #4521

Hill28 schreef : Jongens jongens, vr zien toch gein Hollenders. Mestreechse oetdrukkingen es ‘iemand aon de hoegste boam haange’ of de variant vaan Usta doarop zien toch neet letterlik bedoeld. Dat motte de Mestreechtenere hei toch och wel wete.

Meer dr lik unne goofie in t water....


Hollenders, Hollenders, sjeet ze mèr kepot. Gamins, werkelek.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Huib, opadiehard, Tuor, Hill28

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2019 19:05 05 nov 2019 19:05 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1167
Meer
MVV algemeen #4522

Charmeur schreef : Welke sponsor en/of investeerder durft een keer de grote beurs te trekken?

Je kunt beter vragen, wanneer zetten Penders en Jöris de deur op een kier? Hoeveel ellende moeten we als supporters nog doorstaan voordat daar eindelijk de realiteit doordringt. Maar ik begrijp het van de andere kant wel. Zetten ze de deur op een kier, dan worden ze er als eerste uitgegooid door de nieuwe investeerder(s).

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2019 20:34
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
MVV algemeen #4523

Sjotelsplak schreef :

Charmeur schreef : Welke sponsor en/of investeerder durft een keer de grote beurs te trekken?

Je kunt beter vragen, wanneer zetten Penders en Jöris de deur op een kier? Hoeveel ellende moeten we als supporters nog doorstaan voordat daar eindelijk de realiteit doordringt. Maar ik begrijp het van de andere kant wel. Zetten ze de deur op een kier, dan worden ze er als eerste uitgegooid door de nieuwe investeerder(s).


Zijn er überhaupt wel investeerders die zich ooit officieel gemeld hebben? Dus geen blaaskaken die maar wat roepen, maar partijen die daadwerkelijk een concreet plan hebben voorgelegd. Ik geloof ook echt niet dat investeerders op voorhand al worden afgewezen.. no way. Er zit alleen een verschil tussen woorden en daden. En als er daadwerkelijk een investeerder komt, met een goed plan en zonder meerderheidsbelang.. mag je het bestuur op de blote knietjes bedanken.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2019 21:37 05 nov 2019 21:46 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1167
Meer
MVV algemeen #4524

Zakelijk schreef :

Sjotelsplak schreef :

Charmeur schreef : Welke sponsor en/of investeerder durft een keer de grote beurs te trekken?

Je kunt beter vragen, wanneer zetten Penders en Jöris de deur op een kier? Hoeveel ellende moeten we als supporters nog doorstaan voordat daar eindelijk de realiteit doordringt. Maar ik begrijp het van de andere kant wel. Zetten ze de deur op een kier, dan worden ze er als eerste uitgegooid door de nieuwe investeerder(s).


Zijn er überhaupt wel investeerders die zich ooit officieel gemeld hebben? Dus geen blaaskaken die maar wat roepen, maar partijen die daadwerkelijk een concreet plan hebben voorgelegd. Ik geloof ook echt niet dat investeerders op voorhand al worden afgewezen.. no way. Er zit alleen een verschil tussen woorden en daden. En als er daadwerkelijk een investeerder komt, met een goed plan en zonder meerderheidsbelang.. mag je het bestuur op de blote knietjes bedanken.

Geloof me nou maar, de huidige beleidsbepalers houden de deur strak dicht. Daarnaast is het natuurlijk niet zo dat een investeerder komt aanwaaien. Daar moet je als bestuur actief naar op zoek. Zeker in deze tijd, waarin we nog enigszins gezond zijn zou dit een prioriteit moeten zijn.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2019 21:45
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 222
Meer
MVV algemeen #4525
www.mvv.nl/nieuws/mvv-maastricht-betreurt-uitspraak-fuat-usta

Hoezo 'MVV communiceert niets...' Wel jammer dat het weer een negatief, opgeblazen onderwerp betreft. Foi, foi…

En Napoleon, tevreden hiermee?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2019 21:52 05 nov 2019 21:53 door Charmeur.
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #4526
Duidelijk gecommuniceerd vanuit MVV en Usta. Kunnen we dit achter ons laten en weer naar de toekomst kijken? :thumbsup:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2019 22:47
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 570
Meer
MVV algemeen #4527

Zakelijk schreef :

Sjotelsplak schreef :

Charmeur schreef : Welke sponsor en/of investeerder durft een keer de grote beurs te trekken?

Je kunt beter vragen, wanneer zetten Penders en Jöris de deur op een kier? Hoeveel ellende moeten we als supporters nog doorstaan voordat daar eindelijk de realiteit doordringt. Maar ik begrijp het van de andere kant wel. Zetten ze de deur op een kier, dan worden ze er als eerste uitgegooid door de nieuwe investeerder(s).


Zijn er überhaupt wel investeerders die zich ooit officieel gemeld hebben? Dus geen blaaskaken die maar wat roepen, maar partijen die daadwerkelijk een concreet plan hebben voorgelegd. Ik geloof ook echt niet dat investeerders op voorhand al worden afgewezen.. no way. Er zit alleen een verschil tussen woorden en daden. En als er daadwerkelijk een investeerder komt, met een goed plan en zonder meerderheidsbelang.. mag je het bestuur op de blote knietjes bedanken.


Oa de jappen van Sint truiden hebben zich gemeld hier voor ze naar België gingen. En om met een plan te komen zal je toch eerst moeten weten hoe de organisatie nu is.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2019 22:50
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 570
Meer
MVV algemeen #4528
www.mvv.nl/nieuws/mvv-maastricht-betreurt-uitspraak-fuat-usta

En meneer salemans? Moet usta nou bij je commissie komen? Imogaschade is tegenwoordig ook al een stadionverbod. En dit berokkend grotere schade dan een zonnebrilletje op.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Klomeleer

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2019 22:55
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 747
Meer
MVV algemeen #4529

webmastersfm schreef : www.mvv.nl/nieuws/mvv-maastricht-betreurt-uitspraak-fuat-usta

En meneer salemans? Moet usta nou bij je commissie komen? Imogaschade is tegenwoordig ook al een stadionverbod. En dit berokkend grotere schade dan een zonnebrilletje op.


Overdrijf niet zo man. Wat nou imagoschade? Prima bericht van MVV, openheid van zaken en excuses van Usta. Ik heb vuurwerk- of bierbrouwers nog nooit excuses horen maken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punterke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2019 23:08
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #4530
En weer los in 3....2....1....:dry: :blink:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.315 seconden