>
Ontvangen bedankjes 1099
MVVke schreef : Tuor mèt alle respec huur, mer 't ginnege watste Napoleon noe allemaol aon 't verwiete bis, dat deis diech toch noe ouch exac zoe tege Napoleon?
Jaomer totste dit oonder ''populisme'' sjaars. Of 't noe oongenuanceerd is of neet, binne dat zoegenaomde populisme, mer dèks is 't wel gewoen de woerheid, boe statistieke neet umheen kinne.
Iech snap zoewiezoe eigelek neet veurwat tot bepaolde forummers noe obbins roomser es de Paus zien. Wat de hiere vaan 't fèlmke gedoon höbbe is niks aanders es (flawwe) voetbalhumor. Es dat al neet mie maag....
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Hill28 schreef : Jongens jongens, vr zien toch gein Hollenders. Mestreechse oetdrukkingen es ‘iemand aon de hoegste boam haange’ of de variant vaan Usta doarop zien toch neet letterlik bedoeld. Dat motte de Mestreechtenere hei toch och wel wete.
Meer dr lik unne goofie in t water....
Je kunt beter vragen, wanneer zetten Penders en Jöris de deur op een kier? Hoeveel ellende moeten we als supporters nog doorstaan voordat daar eindelijk de realiteit doordringt. Maar ik begrijp het van de andere kant wel. Zetten ze de deur op een kier, dan worden ze er als eerste uitgegooid door de nieuwe investeerder(s).Charmeur schreef : Welke sponsor en/of investeerder durft een keer de grote beurs te trekken?
Sjotelsplak schreef :
Je kunt beter vragen, wanneer zetten Penders en Jöris de deur op een kier? Hoeveel ellende moeten we als supporters nog doorstaan voordat daar eindelijk de realiteit doordringt. Maar ik begrijp het van de andere kant wel. Zetten ze de deur op een kier, dan worden ze er als eerste uitgegooid door de nieuwe investeerder(s).Charmeur schreef : Welke sponsor en/of investeerder durft een keer de grote beurs te trekken?
Geloof me nou maar, de huidige beleidsbepalers houden de deur strak dicht. Daarnaast is het natuurlijk niet zo dat een investeerder komt aanwaaien. Daar moet je als bestuur actief naar op zoek. Zeker in deze tijd, waarin we nog enigszins gezond zijn zou dit een prioriteit moeten zijn.Zakelijk schreef :
Sjotelsplak schreef :
Zijn er überhaupt wel investeerders die zich ooit officieel gemeld hebben? Dus geen blaaskaken die maar wat roepen, maar partijen die daadwerkelijk een concreet plan hebben voorgelegd. Ik geloof ook echt niet dat investeerders op voorhand al worden afgewezen.. no way. Er zit alleen een verschil tussen woorden en daden. En als er daadwerkelijk een investeerder komt, met een goed plan en zonder meerderheidsbelang.. mag je het bestuur op de blote knietjes bedanken.
Zakelijk schreef :
Sjotelsplak schreef :
Zijn er überhaupt wel investeerders die zich ooit officieel gemeld hebben? Dus geen blaaskaken die maar wat roepen, maar partijen die daadwerkelijk een concreet plan hebben voorgelegd. Ik geloof ook echt niet dat investeerders op voorhand al worden afgewezen.. no way. Er zit alleen een verschil tussen woorden en daden. En als er daadwerkelijk een investeerder komt, met een goed plan en zonder meerderheidsbelang.. mag je het bestuur op de blote knietjes bedanken.
webmastersfm schreef : www.mvv.nl/nieuws/mvv-maastricht-betreurt-uitspraak-fuat-usta
En meneer salemans? Moet usta nou bij je commissie komen? Imogaschade is tegenwoordig ook al een stadionverbod. En dit berokkend grotere schade dan een zonnebrilletje op.