>
Ontvangen bedankjes 25
Huub F schreef : Ik hoop dat we binnenkort in een normaal uitvak onze jongens mogen aanmoedigen!!!!!!!!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Frostie_999 schreef : Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe jullie het dan graag zouden zien? Ik kan me voorstellen dat de Angel Side er geen zin in heeft om zich aan de opgelegde regels te houden maar hoe moet het dan wel?
Frostie_999 schreef : Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe jullie het dan graag zouden zien? Ik kan me voorstellen dat de Angel Side er geen zin in heeft om zich aan de opgelegde regels te houden maar hoe moet het dan wel?
Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk
Ik denk dat je niet snel een antwoord krijgt op deze vraag, gewoon omdat niemand het weet (als het redelijke eisen zijn). Net zo goed als er nog geen antwoord is gekomen op de vraag wie het stokje moet overnemen als het bestuur, de td en Usta zouden opstappen. Dit wordt wel geroepen (en m.i. terecht) maar niemand weet hoe het dan verder moet.Draankörgel schreef :
Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk
De discussie voeren of we het er wel of niet mee eens zijn over bepaalde zaken is nutteloos. Er zijn nu eenmaal verschillende meningen hierover. Niet meer dan normaal. En daar hoeven wij/jullie/mvv/of wie dan ook het ook niet over eens te worden. Verschillende ideeën en meningen kan gewoon.
Volgens mij is bovenstaand dan ook de enige juiste vraag.
Wat zijn de huidige pijnpunten in uitwedstrijden en wat moet er, naar alle redelijkheid, veranderen om het acceptabel te maken voor iedereen? Wat kunnen supporters en MVV doen om weer volle bak naar uitwedstrijden te gaan. Beslissingen van Lokale driehoeken en KNVB ligt buiten handen van supporters en/of MVV.
Ik ben benieuwd.