MVV algemeen

16 nov 2019 12:40
Geusseltmania
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
MVV algemeen #4591
Penders, lever die MVV auto in waarin je rond rijdt en ons allemaal belachelijk maakt. Met het geld dat je er voor krijgt betaal je Usta de welverdiende oprot premie. Klaar ! Usta out ! NU NU NU NU NU NU NU NU !!!!!!!!!!!!!!!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 nov 2019 13:18
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3881
Meer
MVV algemeen #4592

MVVke schreef : Aon 't begin vaan 't sezoen höb 'ch 'n aontal forummers plechteg belaof tot 'ch m'ch rösteg zouw hawwe euver Usta, mer tot 'ch m'n legendarische wäörd örges in dit sezoen zouw oetspreke es d'n tied dao riep veur zouw zien.

D'n tied is noe riep en eindelek is ederein wakker gewore op dit forum, dus iech maag noe eindelek zègke:

Zuuste noe wel, iech had 't uuch toch gezag vaanteveure...........




Maag iech noe eindelek m'n felverdeende sticker??




Ik kan me niet herinneren dat er ook maar iemand was die echt enthousiast raakte van Usta. De hoop was tot op het laatste moment gevestigd op Streppel bij de meesten. Was het nou een felle strijd tussen voor- en tegenstanders geweest, dan snapte ik nog wel dat je je gelijk kwam halen, maar nu? Niemand werd warm van Usta, mensen hadden hoogstens zoiets van "we geven hem een kans". Wat hadden ze anders moeten doen? Vanaf wedstrijd één spandoeken met Usta out?

Ik ben echt bang dat we nog een tijdje met Usta opgescheept zitten. Bekijk het programma, thuis tegen Oss (die uit heel slecht voor de dag komen). Uit bij NAC. Thuis tegen Jong Utrecht. Uit naar Volendam. Thuis tegen Helmond en dan is het winterstop. Je zou zo maar zeven of negen punten uit die drie thuiswedstrijden kunnen halen. Dan staan we nog altijd ver van de play-off plaatsen en is het voetbal nog altijd waardeloos, maar zo lang men zich aan lichtpuntjes kan vastgrijpen blijft Usta. Echt niet omdat het bestuur een heilig vertrouwen in Usta heeft. Maar omdat er geen geld voor een degelijke oplossing is.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Kletswief, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 nov 2019 16:02
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 917
Meer
MVV algemeen #4593
Het feit dat Usta, na wanprestatie op wanprestatie, nog aan het roer staat, tekent de bestuurlijke én financiële armoede binnen onze club.
De club is in zijn geheel goed ziek.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 nov 2019 16:12
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 519
Meer
MVV algemeen #4594
Es sponsor zow men kinne zegke dit kin neet mie, veer sponsore ut ontslaag vaan Usta.
Wie deenk geer euver ut volgende : Jo Bonfrere technisch manager, Guido Brepoels trainer, wee weit nog unne gooie in plaots vaan Penders?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 nov 2019 16:31
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 505
Meer
MVV algemeen #4595
Zit die usta toch gewoon op non actief en betaal zijn salaris tot einde seizoen. Geld aan hem ben je toch kwijt linksom of rechtsom.

Enige wat momenteel nog kan is dat het verbeterd, veel slechter en triester kan bijna niet!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 nov 2019 19:42 16 nov 2019 19:45 door Zwegel.
Zwegel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 329
Meer
MVV algemeen #4596

SintServaos schreef : Es sponsor zow men kinne zegke dit kin neet mie, veer sponsore ut ontslaag vaan Usta.
Wie deenk geer euver ut volgende : Jo Bonfrere technisch manager, Guido Brepoels trainer, wee weit nog unne gooie in plaots vaan Penders?


Leuk idee, mer wat dink ste zellef ?
Wee geit dat betaole ? MVV zit neet in die positie um zoeget te bewerrekstellige. Dus iech zegk: oonrealistisch !
Sponsore zeen iech heij neet veur in staot.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 nov 2019 21:04
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 519
Meer
MVV algemeen #4597
Hopelijk unne investeerder

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 nov 2019 21:58
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
MVV algemeen #4598
Neet mie lang!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 nov 2019 22:00
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 212
Meer
MVV algemeen #4599
Neet mie lang?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVV, Door Dik En Door Dun

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 nov 2019 22:14 16 nov 2019 22:14 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2455
Meer
MVV algemeen #4600

De_Lange schreef : Zit die usta toch gewoon op non actief en betaal zijn salaris tot einde seizoen. Geld aan hem ben je toch kwijt linksom of rechtsom.

Enige wat momenteel nog kan is dat het verbeterd, veel slechter en triester kan bijna niet!


Alhoewel roger reiners vertrekt sowieso als fuat word ontslagen,dat scheelt al gauw een salaris post...doorschuiven naar de ontslag premie van fuat toch?....gewoon tegen elkaar afstrepen...of ben ik een slechte rekenmeester?...gr opa.

....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 nov 2019 22:16
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2455
Meer
MVV algemeen #4601

HIER!! schreef : Neet mie lang!



Komop maak us blij...gr opa.

....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2019 10:05
Zwegel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 329
Meer
MVV algemeen #4602

HIER!! schreef : Neet mie lang!


Is dat uzze nuije Chinese spits ... ??
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2019 11:42
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 926
Meer
MVV algemeen #4603
Volgens Frissen en Vergoossen zijn er in Limburg binnen tien jaar geen vier betaalde clubs meer.
Misschien zijn we dan meteen van dat gezeik af op het moment heeft voetballen in Limburg toch geen toekomst.
Bron L1

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2019 11:59
Willems
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
MVV algemeen #4604
Laat ik voorop stellen dat ik niet zo gelukkig ben als trainers ontslagen worden, het brengt immers vaak niets. Daarnaast, ik ken Usta totaal niet, dus als persoon kan en wil ik niets zeggen over hem zeggen, kan best een geschikte peer zijn. Maar als trainer het volgende: Er zal toch best een doelstelling aan het begin van het seizoen zijn afgesproken. Geen promotie, want dat is/was met deze selectie volstrekte nonsens, zeker als je ziet wat andere clubs voor selectie hebben.
Maar ik ga er toch van uit dat er na een wedstrijd of 15 toch minimaal tussen de 20 en 25 punten behaald hadden moeten worden.
Na een dramatische start stel je dit na een wedstrijd of 8 bij naar de ondergrens van 20. Maar dat wordt zelfs niet behaald. Dus: actie.............
Daarnaast kan ik geen enkele lijn in het spel ontdekken. In welke formatie spelen is me vaak onduidelijk, met veel dezelfde spelers op dezelfde plek.
Met andere woorden, een vertrek van trainer zou alleen maar goed zijn en ik betwijfel of dit uiteindelijk veel geld kost. Nu gaan we wekelijks minder toeschouwers krijgen en met een nieuwe coach kan dit (misschien) omgedraaid worden. 300 man per wedstrijd meer, dan wordt daaruit al zijn salaris al betaald.
Ook denk ik dat een trainer wel degelijk spelers trekt. Een voorbeeld, het maakt toch nog al uit of bijvoorbeeld een Streppel, Kraaij of De Jong je belt aan het begin van het seizoen of Fuat Usta. Als speler heb je dan volgens mij snel een keuze gemaakt.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2019 14:10
Lukunku
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 48
Meer
MVV algemeen #4605
Een trainer kan zeker het verschil maken als je twijfelt als spelers. Een goed verhaal met een visie en doelstelling wat de trainer wilt bereiken kan zelfs cruciaal zijn in de keuze van een speler.

Of Usta dit kan betwijfel ik zeer sterk. Ik baseer me hier vooral op zijn gekrekkige interviews na een wedstrijd. Hij is taaltechnisch zwak waardoor ik me sterk afvraag of zijn boodschap in de kleedkamer überhaupt overkomt en duidelijk is voor de spelers.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.316 seconden