>
Ontvangen bedankjes 92
Jo70 schreef :
Boe is dat feeske? schreef : Jo, met alle respect, maar dit is een totaal andere financiële situatie. De drie heren die dit krantenartikel koppen, zijn 'binnen'. Die hebben daarnaast zo'n staat van dienst / aanzien dat ze toch wel weer ergens kunnen starten.
Daar moet ik je helemaal gelijk in geven, Boe is dat feeske. Maar ik denk toch dat hij de eer aan zichzelf moet houden.
MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Napoleon schreef : In een periode van 5 maanden is MVV gegaan van een club met "ambitie" naar een club die compleet naar de klote gaat
Onze directie/bestuur hoe je ze ook wil noemen hadden een plan .Dat plan was al het geld wat op de bank stond in 24 maanden verbrassen zodat er over een aantal maanden niks meer is .
We hebben van een trainer een TD gemaakt en een nieuwe trainer aangesteld. De trainer die trainer was Ron Elsen heeft niet de kwaliteiten om MVV naar de ere divisie te brengen , ook met meer geld gaat Ron dat nooit lukken . Ron is eigenlijk de typische TD die je niet moet hebben, introvert ...niet goed met sponsoren , te klein netwerk...angstig , twijfelt te veel en uiteindelijk heb je dus helemaal niks . Zoals ik al vaak schreef met Ron gaan we nooit prijzen pakken en dat gaat nooit gebeuren. En natuurlijk wil Ron dit ook niet maar heeft hij te weinig body om zijn contract in te leveren en op te stappen. Dat hij denkt dat MVV met zijn persoon beter af is , dat is natuurlijk kenmerkend voor geen enkele vorm van zelf reflectie . De persoon Ron binnen MVV is onze club heel langzaam de doodsteek aan het geven, maar hij durft het niet los te laten en op te stappen ...zonder dat MVV hem iets moet afkopen. Ron heeft genoeg van MVV ontvangen nu is het tijd om iets terug te doen voor al die supporters die er klaar mee zijn . #elsenout
Dan zijn grote vriend op algemene zaken, Paul Penders ... hij zal het allemaal wel goed bedoelen maar de man straalt helemaal niks uit, werkelijk nul komma nul .MVV heeft een algemeen directeur nodig die uitstraling heeft en die een netwerk heeft en die de club naar een plan hoger tilt. Zie wat Martin van Geel allemaal doet bij Willem 2 , hadden wij maar zo'n vent
Maar ook Paul blijft zitten waar hij zit ook hij komt niet van zijn stoel, laat het toe dat onze club met de week afglijd naar een bedenkelijk niveau . En ook hij levert zijn contract niet in zodat MVV verder kan. Contract in leveren zonder vergoeding dan pas ben je een vent Paul Penders . Als je vind dat je zelf zo goed bent en dat geldt ook voor Ron Elsen dan heb je morgen een nieuwe baan , dan willen andere bedrijven of BVO's je direct binnen halen #pendersout
Voor ons zijn beide heren een regelrechte ramp ... we glijden zo ver af dat er straks helemaal geen club meer is . Het bestuur van MVV tja wat doen die op dit moment ...waar is onze voorzitter ...ik zie die man nooit rond lopen door het stadion ...nul komma nul in gesprek met je achterban in gesprek met je mensen.
Sponsoren , wat hebben we ze nog te bieden , als ik MVV was geweest dan had ik voor gisteren alle sponsoren gebeld die toegang hebben tot de business ruimte en ook die wel sponsoren en die dat niet hebben maar ik had ze uitgenodigd om kostenloos te komen. Ik had wat muziek geregeld een beetje catering wat amusement om te zorgen dat die mensen die een groot deel van de begroting betalen zich wel gewaardeerd voelen en misschien nog wat aan elkaar hebben. Met de week wordt het leger op de hoofdtribune en in de businessclub. Er komt werkelijk niet een leuk idee uit de commercieele afdeling.
Ja wat mensen rondjes om kerstbomen laten rennen... dat mensen zich daar voor lenen ! Laat Penders en Elsen dat maar doen ....
Onze club gaat naar de klote niet Roda , niet Fortuna maar MVV is als eerste aan de buurt en ik heb het al geschreven toen we zoveel leedvermaak hadden over Roda ... daar zitten nog mensen met poen achter dat we onze grote mond moesten houden want wij waren de volgende met het aanstellen van Fuat Usta.
En helaas heb ik gelijk gekregen , we bestaan nog dat wel ... maar met Usta is alles fout gegaan... wat een regelrechte blunder om die man aan te stellen....het is toch echt onmogelijk wie daar zijn goedkeuring aan heeft gegeven .
Maar ook Fuat Usta die al 18 wedstrijden niet presteert houdt niet de eer aan zich zelf maar zit er nog steeds... welke plank heb je voor je hoofd en welke trots heb je als je niet inziet dat ook hij zijn contract moet inleveren zonder dat het MVV een cent kost, gewoon opstappen dan hou je nog iets aan respect over.
Want deze 3 mensen maken onze club compleet kapot... Usta, Penders en Elsen vernietigen in 5 maanden een club die 117 jaar bestaat, en we staan er met zijn alle naar te kijken en laten het gebeuren.#ustaout
Komop MVV supporters die pikken we toch gvd niet meer dan waar onze ouders en onze voorouders aan hebben meegeholpen waar onze mensen van VZM dag in dag uit mee bezig zijn , waar onze Ultras en harde kern met support en mooie sfeeracties in het verleden de club naar eredivisie waardige taferelen heeft gebracht , dat we dit alles door 3 nobodys zoals Penders, Usta en Elsen kapot laten maken , dat laten we toch niet gebeuren beste MVV supporters , dat laten we toch gvd niet gebeuren.
Die drie moeten eruit, contract inleveren , 2 maand salarissen mee , gelijk als Gunst en Nijs en dat is het dan en dan opzouten en de weg vrij maken voor mensen die MVV wel goed gaan leiden zodat er weer vuur en passie terug komt en een stadion met 4500-5000 mensen.
Wij met zijn willen toch verantwoordelijk zijn dat 3 mensen de club om zeep helpen ( en dat doen ze niet moetwillig ) maar ze kunnen het niet en ze weten niet hoe maar zijn te slap om zelf op te stappen , ze vinden zich zelf meer waard dan de club , ze vinden zich zelf groter dan de club en daarom zitten ze er nog
Maar wat ik de 3 verwijt is dat ze niks doen en het laten gebeuren en ze stellen hun eigen positie niet ter discussie ..... een grote schande is dat !
Vrijgeleer schreef : Napoleon,
Ook ik zie dat de club het zwaar heeft. Ik sla wedstrijden over, zie en hoor alleen maar negativiteit en ben ervan overtuigd dat er dingen anders moeten.
Wat me echter nog het meest verbaasd is hoe makkelijk jij dit denk op te lossen, laat me niet lachen... Als iedereen opstapt, wie gaat er dan zorgen dat de club ook achter de schermen blijft draaien?
Ik vind oprecht dat Elsen de afgelopen jaren een paar goede spelers heeft weten te strikken. Van Hyfte, Croux, Okita, vd Hurk, Ippel en Rutjes zijn enkele voorbeelden. Nee een Frenkie de Jong zat er niet tussen, maar hoe kun je dat van Elsen verwachten?
Ik vraag me echt af wat voor jou de echte reden is om continu te zagen... Als je zo graag wilt helpen, al je kwaliteiten wilt inzetten, je netwerk wilt gebruiken (al is ons kent ons niet echt je ding...) waarom ga je dan niet, op vrijwillige basis, helpen? Niet langer schreeuwen op een forum waar iedereen het in de emotie wel met je eens is...
Vrijgeleer schreef :
Ik vind oprecht dat Elsen de afgelopen jaren een paar goede spelers heeft weten te strikken. Van Hyfte, Croux, Okita, vd Hurk, Ippel en Rutjes zijn enkele voorbeelden.