>
Ontvangen bedankjes 92
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Tja, iets met de beste stuurlui en de wal.....Vrijgeleer schreef : Napoleon,
Ook ik zie dat de club het zwaar heeft. Ik sla wedstrijden over, zie en hoor alleen maar negativiteit en ben ervan overtuigd dat er dingen anders moeten.
Wat me echter nog het meest verbaasd is hoe makkelijk jij dit denk op te lossen, laat me niet lachen... Als iedereen opstapt, wie gaat er dan zorgen dat de club ook achter de schermen blijft draaien?
Ik vind oprecht dat Elsen de afgelopen jaren een paar goede spelers heeft weten te strikken. Van Hyfte, Croux, Okita, vd Hurk, Ippel en Rutjes zijn enkele voorbeelden. Nee een Frenkie de Jong zat er niet tussen, maar hoe kun je dat van Elsen verwachten?
Ik vraag me echt af wat voor jou de echte reden is om continu te zagen... Als je zo graag wilt helpen, al je kwaliteiten wilt inzetten, je netwerk wilt gebruiken (al is ons kent ons niet echt je ding...) waarom ga je dan niet, op vrijwillige basis, helpen? Niet langer schreeuwen op een forum waar iedereen het in de emotie wel met je eens is...
Belgske schreef :
Tja, iets met de beste stuurlui en de wal.....Vrijgeleer schreef : Napoleon,
Als ik Napoleon`s verhalen lees, lijkt het bijna alsof onze club op omkiepen staat nu we een paar maanden slecht presteren. .
Grove chirurgische maatregelen zijn over het algemeen bedoeld om het leven te rekken / in stand te houden: als het amputaties betreft zou je in dit geval zomaar het hoofd, armen en benen kunnen of zelfs moeten amputeren. In dit uitzonderlijke geval moet je er dan vanuit gaan dat deze weer vanzelf aangroeien of vervangen kunnen worden. De vraag is of de ‘medische wetenschap’ het al in zich heeft om deze complexe operatie tot een goed einde te brengen. Revalideren is dan weer een totaal ander tijdrovend en pijnlijk proces. Maar er er zal hoe dan ook iets moeten gebeuren in deze donkere dagen voor kerst.....De Zwarte Vogel schreef : Bij mijn MVV-ke geldt nu een heel oud adagium en dat is waar de opperbevelhebber naar verwijst: zachte heelmeesters laten stinkende wonden achter! Er moet met chirurgisch grove maatregelen bij MVV worden gesneden, anders herstelt de patiênt nooit meet!
Die zit "gewoon" op de bank. Is toen hij geblesseerd raakte zijn plaats kwijt geraakt aan Last. En die doet het gewoon prima. Er is geen enkele aanleiding geweest om Last er weer ten gunste van Bonifazio uit te halen. Daar moet verder niks achter gezocht worden denk ik. Zo gaat dat in het voetbal. Pas als Last duidelijk steken laat vallen of als hij niet kan meespelen door een blessure of schorsing zal Bonifazio weer in beeld komen.middenstip schreef : wat mij ook opvalt, waarom horen we niets meer van Bonefatio?
Hill28 schreef : Dit is het slechtste seizoen ooit. Dat komt door Usta, geen enkele lijn in het spel, terwijl we aardige spelers hebben en hadden. Ruzie gemaakt met Nys, Gunst, Holtby, en nu met Kot en Bertrams. Resultaten om te jenke!
Gooi die koekwaus er godverdomme uit! Dat is het simpelste en het enige wat ik nu vraag aan dit apathische klotebestuur.
En ga erna eens het gesprek aan met de harde kern in plaats van ze de rug toe te keren.
Ook zo'n fantastische aanwinst van ons technisch bestuur. Krijgt direct een 2-jarig contract aangeboden, en wordt binnen enkele wedstrijden al door onze jeugdspeler Last naar de bank gespeeld. Welk voetbalinzicht heb je dan als technische verantwoordelijke?middenstip schreef : wat mij ook opvalt, waarom horen we niets meer van Bonefatio?