>
Ontvangen bedankjes 717
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Hill28 schreef : Goed Boe is dat Feeske, jouw alternatief is dus niks doen en dan gooit MVV Usta wel vanzelferuit tijdens het kerstdiner? Dat lijkt me pas echt onzin.
Achter de dug out kom je alleen maar met een hoofdtribunekaart. En als zo’n actie bekend wordt zal mvv ook wel zorgen dat de rest er niet komt. Plus de tv-camera’s staan aan dezelfde kant, dus de actie zal niet zichtbaar zijn buiten de Geusselt.
Door de ingang te blokkeren creeer je inderdaad een accuut probleem, en daardoor zal MVV ook eindelijk accuut moeten handelen. Ze kunnen dan niet meer hun kop in het zand blijven steken. Ik ben erbij in elk geval. Angel Side heeft ook een goede facebook-site. En trepke b is nog geen maand offline, dus die site is terug te halen.
Napoleon schreef : (...) Aanstaande dinsdag hebben de sponsoren een meeting/event tijdens magisch maastricht en natuurlijk vrijdag de laatste thuiswedstrijd van het seizoen.
(...) Ik ben dan ook erg benieuwd naar de sfeer tijdens de business meeting as dinsdag en welke spanning er in de lucht hangt en met welke verhalen algemeen directeur Paul Penders gaat komen, die tot nu toe op mij geen enkele betrouwbare indruk achter heeft gelaten in alle momenten dat hij aan t woord was.
Ik hoop ook dat er eens vanuit de zaal wat meer druk gaat komen en dat sponsoren het woord gaan nemen en eens met scherpe vragen gaan komen immers is de commerciele waarde van MVV bijna nihil op dit moment en zien sponsoren hun investeringen verdampen.
Het wordt een cruciale week denk ik ... die zomaar kan ontaarden in een 'veldslag" supporters en sponsoren willen antwoorden en sommige willen "vergelding" en anderen willen dat er koppen rollen ! wat het ook gaat worden zo kan het niet verder en zo gaat t niet verder dat beloof ik jullie !
Farty schreef :
Napoleon schreef : (...) Aanstaande dinsdag hebben de sponsoren een meeting/event tijdens magisch maastricht en natuurlijk vrijdag de laatste thuiswedstrijd van het seizoen.
(...) Ik ben dan ook erg benieuwd naar de sfeer tijdens de business meeting as dinsdag en welke spanning er in de lucht hangt en met welke verhalen algemeen directeur Paul Penders gaat komen, die tot nu toe op mij geen enkele betrouwbare indruk achter heeft gelaten in alle momenten dat hij aan t woord was.
Ik hoop ook dat er eens vanuit de zaal wat meer druk gaat komen en dat sponsoren het woord gaan nemen en eens met scherpe vragen gaan komen immers is de commerciele waarde van MVV bijna nihil op dit moment en zien sponsoren hun investeringen verdampen.
Het wordt een cruciale week denk ik ... die zomaar kan ontaarden in een 'veldslag" supporters en sponsoren willen antwoorden en sommige willen "vergelding" en anderen willen dat er koppen rollen ! wat het ook gaat worden zo kan het niet verder en zo gaat t niet verder dat beloof ik jullie !
Wellicht verstandig om allereerst de uitkomsten van de sponsorbijeenkomst dinsdag a.s. af te wachten. Napoleon, wil jij snel schakelen en dinsdagvond (of i.i.g. zo spoedig mogelijk na afloop van de sponsorbijeenkomst) een kort, helder verslag hier plaatsen hoe het e.e.a. is verlopen, ervan uitgaande dat jij als kritische sponsor aanwezig bent?