MVV algemeen

18 dec 2019 17:17
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #4756

MVVke schreef : Iech lees constant tot de pijle geriech zien op Elsen, Penders en Usta, mer wat t dinke vaan Jöris?? Dao huurste en zuuste niks vaan? Dat is toch 'n raar zaak, of bin iech noe gek?

Mehzeker bisse neet gek. Alles en eederein deroet! Vergeet Thoma neet! En Tom Daemen, ouch unne old boy van t netwerk. Luij, t letste zetsje, t kump gawwer dan geer dink!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 dec 2019 17:30
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #4757

Boe is dat feeske? schreef :

MVVke schreef : Iech lees constant tot de pijle geriech zien op Elsen, Penders en Usta, mer wat t dinke vaan Jöris?? Dao huurste en zuuste niks vaan? Dat is toch 'n raar zaak, of bin iech noe gek?

Mehzeker bisse neet gek. Alles en eederein deroet! Vergeet Thoma neet! En Tom Daemen, ouch unne old boy van t netwerk. Luij, t letste zetsje, t kump gawwer dan geer dink!

Veur miech hoof neet ederein zoemer droet, mer iech eis openheid vaan zake. Niks mier en niks minder.

Allein Usta, dee moot veur miech ech droet.

18 dec 2019 17:30
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #4758
Mischien juist vrijdag wel met zijn allen komen. Maak die kaartjes goedkoper en geeft de seizoenkaarthouders een gratis kaartje voor iemand mee te nemen. Acties verwacht ik nu ook vanuit sponsoren en niet alleen van supporters.

18 dec 2019 17:53 18 dec 2019 17:54 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #4759

MVVke schreef :

Veur miech hoof neet ederein zoemer droet, mer iech eis openheid vaan zake. Niks mier en niks minder.

Allein Usta, dee moot veur miech ech droet.

Tjeh volgens miech is veurig seizoen gezag dat bestuur mie nao de achtergrond geit en de directie nao de veurgroond. Is ouch zoe gegaange.
Bin ‘t eins met de res van watse vertels.

Wat miech opvalt aan Mestreech, heijzoe kriege veer nog gein 30.000 bij ein per jaor en bij Fortuna tonne op r paar weke. De moffe idem. Moote us de spiegel veurhawwe es luij. En neet wieze!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief

18 dec 2019 18:11
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #4760

Tjeh volgens miech is veurig seizoen gezag dat bestuur mie nao de achtergrond geit en de directie nao de veurgroond. Is ouch zoe gegaange.
Bin ‘t eins met de res van watse vertels.

Inderdaad, en nu neemt Jöris ineens het woord en is Penders afwezig.. voorbode van wat komen gaat wellicht?

18 dec 2019 20:14
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #4761

jeoff schreef : Wel een raar moment van Paul om nu net een paar dagen 'met vakantie' te zijn dan.. verder ben ik ook zeer sceptisch, we zullen zien de komende weken. Dat het zo niet verder kan is wel voor iedereen duidelijk. De tijd van pappen en nathouden is voorbij.

In de deze situatie... bij een meeting met je sponsoren welke neem ik al geruime tijd is gepland.... vakantie???...
Nee, dat kan echt niet. Als dit zo is... dan is dit een brevet van onvermogen en moet Paul niet als een scholier spijbelen maar zijn conclusie trekken en zijn contract inleveren.

18 dec 2019 20:37
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #4762
Eigenlijk heel jammer dat usmvvke weer in deze situatie terecht is gekomen... tjsa… En ongelooflijk als je uitgaat van de informatie die verstrekt is...
Lange tijd, pakweg 10 jaar, is er een heel realistisch beleid gevoerd. Met als negatieve uitschieter het jaar met Maaskant. Financieel zijn er stappen gezet! Schulden weg gewerkt. Verschillende jaren met een positief saldo. En uiteindelijk werd ook realistisch verteld usmvvke is gezond maar met weinig vet...
Ieder jaar is mijn inziens met beperkte financiele middelen het maximale eruit gehaald. En ja vorig jaar was het al onrustig op de tribunes en op dit forum want sommige supporters, mogelijk sponsors (?) willen meer... geen zogenaamd overgangsjaar. En ook hier las je kreten als met een boekhouder word je geen kampioen... en durven te investeren... dat verdient zich wel terug. Tsja, ik ben het niet met deze laatste uitspraken eens. En het bestuur heeft ambitie uitgesproken wat een aantal supporters graag wilden horen... promoveren binnen twee jaar. En ik kan het als buitenstaander niet beoordelen maar oke er is meer geïnvesteerd dit jaar in de selectie en trainingsstaf (mogelijk het spaarpotje van de laatste jaren)… maar mijn inziens toch geen extreme dure transfers. Hoe kan het dat een organisatie die de laatste jaren zo realistisch en spaarzaam met de middelen is omgegaan... nu zo risicovol begroot hebben... ?

Waarom geen respect en open communicatie naar supporters... Hiervoor een supporterscafé organiseren... en niet een paar dagen vantevoren bekendmaken.

Jammer... ik denk dat velen graag om de twee weken graag een avondje Geusselt willen hebben... ook al is het grauwe middemoot… En dan is het wachten of op die ene goeie jeugdlichting of grote sponsor(s) of investeerder

18 dec 2019 21:05
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #4763
Usta vrijdag niet het stadion in laten! Ik ben erbij in elk geval.

18 dec 2019 21:46
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #4764
Het zijn helaas verschrikkelijke berichten die je hoort vanuit MVV. Bij menig bedrijf was de hele directie al op straat gezet, maar bij MVV niet. Is er überhaupt wel een gegadigde die deze wanorde en financiële malaise zou willen overnemen?
Het is op dit moment echt weer 1 voor 12, en er is echt niemand meer die hulp gaat bieden.

De enige hoop, maar dat is volgens mij dan ook echt de laatste hoop die er is, is een goede investeerder vinden. Iets wat in deze voetbaltijd niet meer dan normaal is. Een andere manier is er niet om als profclub het hoofd boven water te houden. Helaas willen de heren bij MVV proberen zich vrij te pleiten en proberen ze met rare constructies te redden wat er te redden valt.

Hetzelfde scenario hebben we toendertijd ook gehad, toen we nog gered konden worden.

18 dec 2019 21:57 18 dec 2019 22:25 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #4765

Kletswief schreef : Hoe kan het dat een organisatie die de laatste jaren zo realistisch en spaarzaam met de middelen is omgegaan... nu zo risicovol begroot hebben... ?

Risicovol begroot? Risicovol voetbalbeleid! Het hoogste budget in jaren met een uitgesproken doelstelling tot promoveren. En dan komt men met Usta en de huidige selectie aan. Nee, er is hier niet risicovol begroot. Er is geld verkwanseld door ondeskundigen.

Want het budget van MVV is en blijft nu eenmaal beperkt, vergeleken met enkele grootmachten in de eerste divisie. Tot gisteren was dat altijd het grote argument waarom we geen hoge eindklasseringen van MVV konden verwachten. Paul Penders verduidelijkt: „Ja, het spelersbudget zal iets omhoog gaan, want sponsors hebben zich gecommitteerd aan dit verhaal.” Maar de crux zit niet zozeer in het uitgeven van meer euro’s, maar het verstandig en slim uitgeven van diezelfde centen. „Geld is niet zaligmakend. Het groeiende budget moet je goed besteden. Je hebt mensen nodig die dat kunnen.” De Limburger, mei 2019.

De 2 tot 3 ton extra die een groep sponsoren voor 3 jaar zou bijleggen aan het spelersbudget, buiten de begroting om. Waar is dat geld heen? Naar onze 3e linksback uit Uruguay ? (Met Last en Gunst hadden we er al twee) , naar onze zoveelste middenvelder op de bank? Naar onze Finse topaankoop? Afkoop van 2 spelers? Bankzitter Vlijter?

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Medusa

18 dec 2019 22:30
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #4766
Eederein vraog ziech vaan alles aof, mer duudelijk is tot Usta, Penders en Elsen weg moote, wat is ut plan um ze weg te kriege?

18 dec 2019 22:42
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #4767

Kletswief schreef :

jeoff schreef : Wel een raar moment van Paul om nu net een paar dagen 'met vakantie' te zijn dan.. verder ben ik ook zeer sceptisch, we zullen zien de komende weken. Dat het zo niet verder kan is wel voor iedereen duidelijk. De tijd van pappen en nathouden is voorbij.

In de deze situatie... bij een meeting met je sponsoren welke neem ik al geruime tijd is gepland.... vakantie???...
Nee, dat kan echt niet. Als dit zo is... dan is dit een brevet van onvermogen en moet Paul niet als een scholier spijbelen maar zijn conclusie trekken en zijn contract inleveren.

Vakantie tussen aanhalingstekens. Je kunt je afvragen of dit wellicht een permanente vakantie wordt?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

18 dec 2019 22:44 18 dec 2019 22:48 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #4768
Je kunt je afvragen of het zgn. voetbalplatform (oa quaden, dijkstra, marwijk, thal) wat volgens de directie zo'n schat aan ervaring heeft en de huidige TD Elsen (voorheen trainer&TD) wel de juiste mensen zijn om de technische kant tov het beschikbare budget in te vullen. Afgelopen 2 jaar in ieder geval niet. Veel geld is het makkelijkst. Maar 'n goed netwerk, slimheid, durf is nodig om niet alleen de juiste spelers die elkaar aanvullen, maar ook enkele verrassingen binnen te halen. Maar wie gaat dat vlees keuren ? Het bestuur waarin vriendje Bastiaens op de technische post zit ? Of vriendje Penders die zelf al weinig zichtbare zaken bewerkstelligt heeft afgelopen 2 jaar.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

19 dec 2019 06:57
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #4769
Zowel sportief als financieel is het een puinhoop bij mvv.
Bij ieder normaal bedrijf zouden koppen rollen.
Bij MVV blijkbaar niet. Als ze zelf hun verantwoordelijkheid niet nemen moeten we het zelf maar doen. En dan bedoel ik niet met agressie! Kunnen we ons niet samen pakken met een groep sponsoren en de boel overnemen @napoleon?

19 dec 2019 07:21 19 dec 2019 07:23 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #4770
Net ff voor dat ik naar het werk vertrok DDL gelezen,enkele punten uit het artikel MVV KOMT TONNEN TE KORT.
Voortvloeiend uit minder toeschouwers aantallen,en een aantal sponsors die uit onvrede de hand op de knip houden.
Op korte termijn zal afscheid worden genomen van spelers die niet renderen of te zwaar op de begroting drukken.
Er word nog steeds gezocht naar een grote club om mee samen te werken,deels door kennis en het aantrekken van talenten van deze grote club.
Ook kan het zijn dat mvv een aandeel doet toekomen aan deze club,een buitenlandse investeerder is voorlopig uitgesloten.
Als dan ook nog iets aan de TD word veranderd,ik zeg usta (en in zijn spoor zou rogier op eigen verzoek vertrekken) en dan eventueel hoop ik een nieuwe trainer er van uitgaande dat 2 trainers meer dan genoeg moet zijn.
Kwaliteit moet op het veld lopen en niet erbuiten,in combi met een,, echte,, trainer zou dit al een optie kunnen zijn.
Maar ik ben heel somber gesteld over de afloop van dit seizoen vraag me af hoe het nog enigzins gered zou kunnen worden.
Voor mij zou het al heel wat zijn als de trainer(s) in de winterstop zouden vertrekken.
Alle diehards een fijne kerstdagen en een gelukkig,gezond en sportief 2020..GR .....Opa diehard......

....

Tijd voor maken pagina: 0.317 seconden