>
Ontvangen bedankjes 1705
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Farty schreef : (...) Overigens geeft MVV aan dat ze ook in gesprek zijn met een zgn. Voetbalplatform. Dit zullen vast en zeker kundige personen zijn die om raad en advies worden gevraagd. Ik kom dan ook terug op mijn oproep van enkele dagen geleden, namelijk om enkele kundige supporters ook te verenigen om zodoende deel te nemen aan gesprekken binnen MVV. Zo is Dennis Doms onlangs aangesteld als nieuwe supporterscoördinator. Hij, en ik citeer van de MVV website, dient 'de vaak emotionele betrokkenheid van supporters een positie te geven binnen de vaak rationele denkwijze in de voetbalorganisatie.' Waarom kan hij niet enkele personen om zich heel verzamelen die periodiek aansluiten bij overleggen? Hierbij denk ik aan een afvaardiging van VZM, iemand van de SC, enkele supporters met kennis van zaken en wellicht vergeet ik nog iemand. Wanneer ik verschillende posts hier lees op het forum, dan lijken mij personen zoals Schapendonk, houtengerard, Frank Salemans, Boschpoort, Zwarte Vogel en..., vooruit Napoleon wellicht de aangewezen personen die ook zitting zouden kunnen nemen in zo'n supporterscollectief (zonder dat ik iemand wil dwingen uiteraard, en excuses wanneer iemand zich nu tekort gedaan voelt).
Nogmaals, iedereen weet dat het 1 voor 12 is. Aan loze kreten hebben we weinig, het is tijd om over te gaan tot actie.
Lassie80 schreef : Ik weet niet of ik het mag verwachten van de nieuwsbrief van 'Vereniging MVV Maastricht', maar hiervan word ik als seizoenkaarthouder ook niet veel wijzer... "Marcel Joris heeft uitgebreid verslag gedaan over allerlei zaken (financien, communicatie etc.)" Tja, nieuwswaarde?