MVV algemeen
19 dec 2019 21:08
19 dec 2019 21:10 door Hill28.
middenstip schreef : Ik vraag mij af, wie heeft er voordeel van om geen investeerder aan te trekken?
Penders met zijn megasalaris van 1 ton natuurlijk, want die gaat er dan als eerste uit. Net als Usta, die niet door zijn salaris de club kapot maakt, maar met zijn onkunde.
Posities veilig stellen. Deze gasten stappen pas op als de boel niet meer te redden is. Want dan houdt hun baantje toch op te bestaan.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
19 dec 2019 21:13
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Napoleon schreef : Ik denk dat er nog voldoende alternatieven zijn om MVV zelfstandig te houden en te laten voortbestaan. Sterker nog ik denk dat er nog zo veel zaken niet zijn aangesproken die wel voor handen liggen om deze club weer nieuw leven in te blazen en daarnaast heb ik een paar zeer unieke ideeen/plannen die nog niet eerder in voetbal zijn toegepast die onze club ook voor de komende jaren gaan voorzien van voldoende support en sponsoren.
Sterker nog die oplossing ligt werkelijk binnen handbereik en kan een enorme positieve impact gaan zorgen de komende jaren . Alleen totaal tot nu toe niet aangesproken ( ik ga hier verder niet op in , niet dat ik t niet wil maar ik zou t van de daken willen schreeuwen maar omdat ik dat alleen wil in brengen in een nieuwe omgeving)
Ik waardeer je positiviteit en ideeën voor een stand-alone versie, maar ik geloof daar niet meer in. Zelfs de MVV-bestuurders geloven daar niet meer in. Hun hoop is al 20 jaar gevestigd op een samenwerkingsverband met een andere club. Hoeveel bestuurders we de afgelopen 20 jaar ook aan het roer hebben gehad. Iedere afvaardiging met zijn eigen ideeën en plannen. Zelfs de initiatiefgroep Rinkens heeft niet kunnen zorgen voor een structurele groei in de begroting.
Ik zie alleen nog een toekomst met ofwel een investeerder die de hele boel overneemt. Een type Wouter Vandenhaute.
Een andere optie zie ik in een bundeling van vermogende krachten die investeren in de bouw van een - eerst gedeeltelijk- nieuw stadion met kantoren en bedrijfsruimtes.
Het businessmodel waarbij MVV geheel afhankelijk is van sponsoren die een liefde hebben voor MVV is niet houdbaar. Je moet een basis hebben waaruit je geld kunt halen. Los van de gunsten van sponsoren. Dat kun je halen met de bouw van een nieuw stadion in combinatie met kantoor/bedrijfsruimte verhuur en het opstarten van Health & Sports gerelateerde ondernemingen zoals een sportschool.
Denk groot!
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, jovkle
19 dec 2019 21:30
bokkesprongen
Platinum Boarder
Toch iets positiefs ,
Veer Zien MVV is gegroeid dit jaar van zo,n 285 betalende leden naar zo,n 340 betalende leden is toch een 6000 euro meer op jaar basis ...
19 dec 2019 21:33
SintServaos
Platinum Boarder
Tot noe tow is Napoleon degene dee concrete planne heet en aongief de nudige contacte te hubbe um MVV te redde en hoegerop te bringe. De zooi die us club naor de kloete is aon ut helpe moot direc weg. Napoleon iech bin benuijd naor dien ideeje en es iech kin hellepe op ein of aander maneer, huur iech dat geer
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle
19 dec 2019 22:39
Napoleon
Platinum Boarder
SintServaos schreef : Tot noe tow is Napoleon degene dee concrete planne heet en aongief de nudige contacte te hubbe um MVV te redde en hoegerop te bringe. De zooi die us club naor de kloete is aon ut helpe moot direc weg. Napoleon iech bin benuijd naor dien ideeje en es iech kin hellepe op ein of aander maneer, huur iech dat geer
Dank je wel SintServaos , waardeer ik enorm . Ik hou je op de hoogte !
Gr Napoleon
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle
19 dec 2019 23:04
Charmeur
Platinum Boarder
Normaal verlaten ratten als eerste een zinkend schip, maar blijkbaar zien ze zichzelf allemaal als kapitein en menen ze dat ze met dit schip ten onder moeten gaan. En dan ook nog meerdere kapiteins op één schip. jarenlang hebben we de kaas van ons brood laten eten en zijn er alleen nog maar droge broodkruimels voor de supporters over. De enige die het water nog uit het schip proberen te houden.
20 dec 2019 07:29
Dit staat op vi.nl
Barcelona heeft Xavier Mbuyamba afgelopen zomer weggeplukt bij MVV Maastricht. De overstap van de nu zeventienjarige verdediger levert de club uit de Keuken Kampioen een opleidingsvergoeding van ruim twee ton op. 'Barcelona heeft het nog niet overgemaakt, maar het geld kan elke dag binnenkomen', zegt directeur Jef Thoma in De Limburger.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Medusa
20 dec 2019 08:07
Napoleon
Platinum Boarder
Sjappie schreef : Dit staat op vi.nl
Barcelona heeft Xavier Mbuyamba afgelopen zomer weggeplukt bij MVV Maastricht. De overstap van de nu zeventienjarige verdediger levert de club uit de Keuken Kampioen een opleidingsvergoeding van ruim twee ton op. 'Barcelona heeft het nog niet overgemaakt, maar het geld kan elke dag binnenkomen', zegt directeur Jef Thoma in De Limburger.
Die 2 ton is allang meegenomen in de baten van dit jaar , zonder die 2 ton waren de problemen nog veel groter geweest . Ondanks dat hebben we nog steeds enorm tekort in onze begroting , wat zeer zorgelijk is voor onze Club
20 dec 2019 08:24
20 dec 2019 08:25 door Charmeur.
Charmeur
Platinum Boarder
Ik maak me meer druk om het huidige bestuur en directie die weten dat er grote tekorten zijn, maar weigeren hierover maar iets te zeggen. Er is totaal geen transparantie, iets wat altijd beloofd is. Maar ja, dit bestuur en directie beloofd wel meer.
20 dec 2019 08:30
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Charmeur schreef : Ik maak me meer druk om het huidige bestuur en directie die weten dat er grote tekorten zijn, maar weigeren hierover maar iets te zeggen. Er is totaal geen transparantie, iets wat altijd beloofd is. Maar ja, dit bestuur en directie beloofd wel meer.
Ik vind het altijd zo belachelijk dat mensen vanuit een BVO verwachten dat ze uitgebreid in de media (want daar komt het dan ook in) gaan uitmeten hoe ze een tekort willen gaan opvangen. Denk je nu werkelijk dat Elsen en co stil zitten op kantoor?
Ben eens benieuwd welke BVO wereldwijd haar achterban haarfijn uitlegt hoe ze een tekort dekken en met welke gesprekken ze momenteel bezig zijn voor een betere toekomst.
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Sjeng043
20 dec 2019 08:48
Charmeur
Platinum Boarder
Ik verwacht dit van MVV wel, aangezien de supporters toch echt iedere keer MVV mede gered hebben tijdens de problemen in het verleden en waarschijnlijk dit nu weer moeten doen. Een praotkaffee zou de beste optie zijn. Zoals dat altijd is geweest. Maar nu lijkt men juist de supporters te willen weren ipv informeren. En dat is niet alleen op financieel gebied. Als je iets goed wilt doen moet je de achterban er in meebetrekken.
20 dec 2019 09:37
Charmeur
Platinum Boarder
R*da weer in gesprek met investeerder Vandenhaute. Als ze het dit keer wel lukt dan heeft MVV weer een kans laten voorbij gaan. Ik zag deze naam al een aantal keer voorbij komen hier op het forum.
20 dec 2019 10:03
Het is in de voetbalwereld algemeen bekend dat Spaanse clubs, maar met name Barcelona, er een nogal twijfelachtig betalingsmoraal op na houden als het om opleidingsvergoedingen gaat. Maar die van ons wachten nog even af tot het binnenkort vanzelf op de rekening verschijnt. Succes met wachten!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Medusa
20 dec 2019 11:11
Charmeur
Platinum Boarder
BOCA schreef : Het is in de voetbalwereld algemeen bekend dat Spaanse clubs, maar met name Barcelona, er een nogal twijfelachtig betalingsmoraal op na houden als het om opleidingsvergoedingen gaat. Maar die van ons wachten nog even af tot het binnenkort vanzelf op de rekening verschijnt. Succes met wachten!
Die wachten gewoon tot MVV omvalt en dan hoeven ze helemaal niks meer uit te keren.
20 dec 2019 11:23
Sjotelsplak
Platinum Boarder
In De Limburger zou vandaag een artikel staan met daarin een reactie van het bestuur. Heeft iemand het artikel?
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
Tijd voor maken pagina: 0.317 seconden