>
Ontvangen bedankjes 199
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
DJ-AMIGO schreef : Ik irriteer mij steeds meer aan MVV dat ze Supporterscafé De Gouden Ster elke keer ontkennen en/of negeren in hun berichten. Edmond en Marianne staan al jaren klaar bij elke wedstrijd om de supporters te ontvangen. MVV supporters hoeven echt niet buiten iets te drinken. Heeft MVV het belang van de supporters echt wel hoog in hun vaandel staan?
Hill28 schreef : Weer via de media spelen door penders, ik hoop dat er achter de schermen ook serieus werk wordt gemaakt van dit soort zaken, of is het alleen maar roeptoeteren om de eigen positie te behouden? Het spijt me hoor.
Zakelijk schreef : Ik bewonder je liefde voor MVV , maar daar heb ik ook alles mee gezegd. Leuk dat je een plan klaarhebt , bijzonder dat jij alle wijsheid in pacht hebt! Al die voetbalclubs wat weten die er nu eigenlijk van he.. ze hebben er immers geen kijk op zoals jij dat blijkbaar wel hebt! Kan me nog een post herinneren wie jij allemaal in de directie wilt zien binnen MVV. Toevallig allemaal connecties van jou haha? Dingen wat je dit bestuur kwalijk neemt, namelijk het “vriendjespolitiek beleid”, volgens mij zit jij er niet ver van af.
Waar ik het wel mee eens ben betreft die klankbord groepjes bij al die clubs. Wat zou daar nu de concrete meer waarde van zijn?
Het verhaal van het stadion kan ik me namens MVV wel in vinden. Destijds heeft een vriend van me onderzoek gedaan in het stadion, en een heel dossier gegeven aan MVV. Wat hier destijds mee gedaan is? Geen idee.
Kletswief schreef :
DJ-AMIGO schreef : Ik irriteer mij steeds meer aan MVV dat ze Supporterscafé De Gouden Ster elke keer ontkennen en/of negeren in hun berichten. Edmond en Marianne staan al jaren klaar bij elke wedstrijd om de supporters te ontvangen. MVV supporters hoeven echt niet buiten iets te drinken. Heeft MVV het belang van de supporters echt wel hoog in hun vaandel staan?
Jij weet volgens mij beter dan mij hoe de constructie is. Maar volgens mij verdient usmvvke hier geen euro aan. De exploitant, Edmond en Marianne, huren de ruimte van de vastgoedbeheerder en dus gaat geen euro naar usmvvke. Sterker nog... MVV loopt een hoop horeca inkomsten mis. Dus logisch deze houding van MVV. In tegenstelling tot de de horecapunten buiten in het stadion.... Hier gaan de inkomsten via Veer zien MVV naar usmvvke.
Edmond en Marianne zijn zeker gastvrij. Maar voor usmvvke is deze constructie jammer, men loopt een hoop inkomsten mis. En inderdaad een belgische kantine in eigen beheer zou financieel een goede zaak zijn en een grotere groep mensen aantrekken.