MVV algemeen

28 dec 2019 10:51
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #4876
Zonder nieuw bestuur & directie geen kans op investeerders met een nieuwe elan. De deur blijft dicht onder deze amateuristische leiding. Dat betekent geen vooruitgang en het einde van onze club.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 dec 2019 11:40
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #4877
Wie zijn vertegenwoordigd in het supporters overleg ?

En welke status hebben ze ?

28 dec 2019 11:48
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #4878
Ik zeg niet dat het zo makkelijk gaat, maar daarom mijn vraag erachteraan. Want als ik niet functioneer dan wordt ik ook gecontroleerd en evt zelfs ontslagen. Zo werkt dat nou eenmaal.
Waarom zou dat bij MVV niet moeten volgens jou dan?

Verstuurd vanaf mijn motorola one vision met Tapatalk

28 dec 2019 12:06
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #4879
Als de sponsoren, de supporters en tig anderen een ander beleid willen en het bestuur , het verdomd er hier geen gehoor aan te geven om wat voor redenen ook.
Wat moet je dan doen? Doorgaan en de club kapot laten gaan? Moet het dan zo ver komen!

28 dec 2019 12:28 28 dec 2019 12:42 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #4880
Bokkesprongen...op Facebook staat het volgende

Uitleg Supportersoverleg MVV Maastricht

Het Supportersoverleg MVV Maastricht is de klankbordgroep supporterszaken van MVV Maastricht. Het overleg behartigd supportersbelangen zowel intern MVV als extern zoals bij de KNVB en lokale veiligheidsdriehoek en daarnaast ondersteunen we het bestuur van MVV op supportersgebied.

Vertegenwoordiging voor alle MVV-supporters
Wij zijn een afspiegeling van alle MVV-supporters op de tribune en vertegenwoordigen daarnaast de supportersclub; MVVFans.nl; Veer Zien MVV; Angelsiders; Harde kern; fractie supporters uit ledenraad; jongens uit de gracht en supporterscoördinator.
Vanuit onze onafhankelijke positie communiceren wij - in het belang van MVV - recht door zee; respectvol naar iedereen en zorgvuldig.

Doelstellingen
Onze doelstellingen: aanspreekpunt voor MVV op supportersgebied; aanspreekpunt voor de lokale driehoek; bewaken van de Maastrichtse (passionele) supportersbeleving & tradities; opkomen voor supporters t.a.v. prijsbeleid; gastvrijheid; communicatie rondom incidenten. Verder vervullen wij de rol van voortrekker van een landelijk overleg tussen supporters op Jupiler league niveau.

Het overleg is onderverdeeld in verschillende werkgroepen.

Zelf vind ik het vrij vaag. Uit wie en uit hoeveel personen dit overleg dan daadwerkelijk bestaat en hoe stemmen echt kunnen worden vertegenwoordigd, geen idee. En bij welke personen iedereen eventueel zijn stem kwijt kan.

Vwb status zeggen ze zelf op Facebook "In het verleden was het supportersoverleg een serieuze gesprekspartner van MVV die verschillende supportersgroepen vertegenwoordigde. Soms trok MVV samen met het supportersoverleg op om bepaalde dingen voor elkaar te krijgen. MVV verliest hiermee een belangrijke ingang bij de supporters."
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, middenstip, Zoewiezoe

28 dec 2019 13:14
Huib
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV algemeen #4881
Inderdaad "wat vaag" Roed en Wit 70. Daarom zijn bezig met het Supportersoverleg te formaliseren. Hiervoor richten wij een nieuwe Supportersvereniging op. Dit is eerder aangekondigd hier op het Forum. Toen hebben wij ook een oproep gedaan om je hier bij aan te sluiten. Dat hebben inderdaad de nodige jongens gedaan. Inmiddels zijn er verschillende discussie avonden geweest over hoe deze vereniging vorm te geven. Dit heeft geresulteerd in een plan dat wij begin januari willen afronden waarna wij naar buiten komen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roed en Wit 70, Jacques, Zoewiezoe

28 dec 2019 13:20
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #4882
.

Roed en wit .

Bedankt .

Vind het ook erg vaag ...zo te lezen hebben ze geen enkel middel of zeggenschap op bestuurlijk niveau mee te praten ,of hen onder druk te zetten .

28 dec 2019 13:27
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #4883
MVV en promoveren is toch een hele lastige combinatie gebleken. We spelen immers 20 jaar al op het tweede plan. Iets waar MVV met zijn historie, zijn stad niet thuishoort.

We hebben in die 20 jaren toch veel verschillende bestuursleden gehad (voorzitters, directeuren). Ook zij kregen het niet klaar om MVV klaar te stomen voor promotie.

MVV degradeerde in 2000 onder leiding van:
Voorzitter: Alfons Cremers.

2000-2001 Voorzitter: Alfons Cremers.
MVV eindigde op plek 13.

2001-2002 (14e plek).
Algemeen directeur: Wim van Wouw.
Directeur voetbal: Ron Weyzen.

2002-2003 (16e plek).
Algemeen manager: Marcel Franssen.

2003-2010 Voorzitter Joseph Goumans.
MVV eindigde toen op de posities 18e, 14e, 13e, 13e, 5e, 6e, en 10e.

2010-2015: Voorzitter Paul Rinkens.
MVV eindigde op de posities 10e, 8e, 5e, 11e, 11e.

2015-2017: Voorzitter Bert Kersten.
MVV eindigde op de posities 10e, 7e.

2017-heden: Algemeen directeur Paul Penders.
10e, 12e.

2 schamele periodetitels gepakt in 20 jaar. 2 keer echt meegedaan op de titel. 1 keer de Play offs finale behaalt.

28 dec 2019 14:33
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #4884
Ik meld me zeker aan! De laatste jaren is immers duidelijk geworden dat de kracht van MVV ligt bij de kwaliteiten van de supporters!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

28 dec 2019 15:19
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #4885

tuutsje schreef :

Buiten dat heb je meerdere soorten kritiek. Iemand naar Sint Helena te verwijzen is nou niet echt een staaltje opbouwende kritiek.

Klopt, maar dat iemand dan reageert op Huib met een bericht dat er op neer komt dat Huib niets doet, dat schiet mij in het verkeerde keelgat. Huib is in het verleden en ook nu nog juist iemand die wel dingen organiseert. De reactie kwam overigens van SintServaos, die zelf al maandenlang niet verder komt dan Usta, Penders en Elsen out. Is dat dan wel opbouwende kritiek?

tuutsje schreef : Niemand heeft hier alleenrecht. Napoleon is wel de enige die op de voorgrond durft te treden met een eventuele oplossing.

Zoals je kan lezen is Huib juist bezig met het supportersoverleg. Vreemd om dan te beweren dat Napoleon de enige is die op de voorgrond treedt.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, Zoewiezoe

28 dec 2019 15:56
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #4886

Jacques schreef :

tuutsje schreef :

Buiten dat heb je meerdere soorten kritiek. Iemand naar Sint Helena te verwijzen is nou niet echt een staaltje opbouwende kritiek.

Klopt, maar dat iemand dan reageert op Huib met een bericht dat er op neer komt dat Huib niets doet, dat schiet mij in het verkeerde keelgat. Huib is in het verleden en ook nu nog juist iemand die wel dingen organiseert. De reactie kwam overigens van SintServaos, die zelf al maandenlang niet verder komt dan Usta, Penders en Elsen out. Is dat dan wel opbouwende kritiek?

tuutsje schreef : Niemand heeft hier alleenrecht. Napoleon is wel de enige die op de voorgrond durft te treden met een eventuele oplossing.

Zoals je kan lezen is Huib juist bezig met het supportersoverleg. Vreemd om dan te beweren dat Napoleon de enige is die op de voorgrond treedt.

Klaarblijkelijk heb ik de berichten van Huib dan gemist. Ik heb net even 10 pagina’s terug gescrold op dit onderwerp maar kon niks vinden van Huib. Is wellicht dan al langer geleden. Fijn om te horen dat er dan igg meer mensen actief bezig zijn.

Ik reageerde ook meer op het feit dat mensen elkaar persoonlijk beginnen (aan te vallen) fictief.

28 dec 2019 16:42
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #4887
Vijf berichten boven je laatste bericht...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

28 dec 2019 17:14
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #4888
Vandaag contact gehad met Veer Zien MVV , VZM vertegenwoordigd geen enkele supporersts groep van MVV......dus zit ook niet in het supporters overleg .

Wel is er gesprek geweest met MVV over de benarde positie van MVV en hopen op kort termijn op de weg omhoog te vinden

28 dec 2019 17:33
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #4889

Jacques schreef : Vijf berichten boven je laatste bericht...

Ja dat was nadat ik reageerde dat Napoleon alleen op de voorgrond trad.... enfin. Ook VZM in gesprek geweest met MVV. Laten we hopen dat het nieuwe jaar verbetering gaat brengen.

Op naar een gezond 2020 voor ons allen.

28 dec 2019 20:42
Huib
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV algemeen #4890
In de rubriek Supporters bij het onderwerp Supportersoverleg is het nieuw initiatief, de weg er naar toe en onze oproep behandeld.

Tijd voor maken pagina: 0.325 seconden