>
Ontvangen bedankjes 540
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Schapendonk schreef : Ik denk dat wegblijven juist niet werkt. Hoe zuur het ook is. Maar probeer het maar eens om te draaien. Het zit nu eenmaal in de mens, en vooral in het Maastrichtse om weg te blijven als het slecht gaat. Als ik het tenminste vergelijk met clubs als cambuur en de graafschap. Daar zitten 8000 mensen als het slecht gaat. Dat is een van de jammere punten aan MVV naast dat ze nooit een prijsje hebben behaald. Vaak wel verdient maar nooit gekregen. Enfin, er is gewoon een bak geld voor nodig. Het is zelfs failliete clubs ( zie Fortuna) uit het niets gelukt. Dus waarom niet bij MVV met de mooie stad op de achtergrond. Ik denk nog steeds aan het stadion en het gebied eromheen. Daar komt geen investeerder op af. Die wil een nieuw stadion en een bedrijventerrein waar veel mensen op af komen. Die gaat geen 11- tal kopen en het vervolgens in de Geusselt van nu neerzetten. Die wilt het andersom. De stadions van Roda en Fortuna waren ook respectievelijk nieuw. Het duurt wel ff, maar uiteindelijk trekt dat een investeerder. MVV is veel te laat hiermee. Zelfs een club als Heracles ( vroeger continue onderaan in de eerste divisie) lukt het met meerdere clubs in de achterhoek. Het begint er op te lijken dat Maastricht het helemaal niet (meer) wilt. De nieuwe generatie kent MVV alleen als eerste divisie club. Dit zal ook zo blijven.
Hartmans1973 schreef : Napoleon,
Het idee is goed en vanuit jouw Mvv gedachte begrijp ik het maar hoe ga je die studenten hier in mee krijgen en net zo enthousiast krijgen zoals jij bent want zij hebben immers niks met Mvv of de stad Maastricht dan alleen studeren wonen en als ze klaar zijn verder trekken?
Dat is dan de uitdaging en die gaat als dat al lukt waarschijnlijk jaren en jaren duren!
Hartmans1973 schreef : Dank voor je reactie napoleon ik hoop dat het je gaat lukken !