MVV algemeen
24 dec 2019 23:16
24 dec 2019 23:22 door Schapendonk.
Liever als trainer. En MVV in anderhalf seizoen naar de eredivisie brengen. Daar zet van Bommel zich mee terug op de kaart, alswel ook MVV. 2 vliegen in 1 klap. Maar ik ben benieuwd of hij het voor een appel en een ei doet. Hij is in ieder geval wat het trainerschap betreft, nu redelijk diep gevallen, alhoewel hij nog steeds makkelijk aan de bak zou komen bij de subtop van de eredivisie. Dus waarom MVV. Alleen voor promotie, anders heeft het geen zin. En dat is een groot risico.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
25 dec 2019 10:21
25 dec 2019 10:22 door Hill28.
Als je dit via de media speelt, terwijl je gewoon Van Bommels nummer hebt..dan lijkt het me meer een actie “kijk ons eens ambitieus zijn” dan dat MVV echt een serieuze poging doet. En dan ook nog als technisch adviseur en Usta nog steeds als trainer zeker...maar goed laten we hopen dat Mark wil instappen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle
25 dec 2019 10:48
Hele fijne Feestdagen voor iedereen die MVV een warm hart toe draagt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Kloeteklaos, Hill28, bokkesprongen
25 dec 2019 11:26
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Leuk zoethoudertje, maar Van Bommel heeft wel wat hogere ambities dan een adviseurs of trainersbaan in de krochten van de Eerste Divisie.
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
25 dec 2019 11:50
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Jongens, laten we toch eerlijk zijn. Van Bommel gaat echt niks doen bij MVV. Zijn ambitie ligt veel hoger. Los ook daarvan dat hij niks met MVV heeft, geen enkel gevoel bij de club. Alleen omdat zijn zoon bij MVV in de jeugd speelt. Dat van Bommel Usta meeneemt en dat ze lekker bij Fortuna wat gaan dabbelen.
25 dec 2019 12:29
Wat een berichten weer.. echt treurig gesteld hier op dit forum. Mijn ogen niet meer dan logisch dat je een van Bommel benaderd. Limburgse kerel, momenteel zonder werk, heeft bij grote clubs gezeten. Je bent eerder achterlijk als je hem NIET polst. Het gaat gewoon over sparren voetbal en spelers..
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Hill28
25 dec 2019 23:46
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Een combinatie van elkaar napraten en een club die op dit moment werkelijk 0,0 goed kan doen. Er bestaat niet zoiets als alleen maar goed of alleen maar fout!
2020 moet een jaar worden waarin we weer met de borst vooruit onze club uitdragen, ik ben benieuwd!
Boe is dat feeske?
26 dec 2019 10:32
Boe is dat feeske? schreef : Een combinatie van elkaar napraten en een club die op dit moment werkelijk 0,0 goed kan doen. Er bestaat niet zoiets als alleen maar goed of alleen maar fout!
2020 moet een jaar worden waarin we weer met de borst vooruit onze club uitdragen, ik ben benieuwd!
Ik ben het volledig met je eens. Het negativisme moet hoe dan ook doorbroken worden.
26 dec 2019 10:51
De gemeente Maastricht zou stadion De Geusselt fors moeten opknappen. "Comfort voor sponsoren is er niet, voor de supporters is het dramatisch", aldus directeur Paul Penders in het L1 Voetbaldiner.
De gemeente Maastricht is eigenaar van het stadion. Penders hoopt dat die het belang van betaald voetbal ziet. "Het moderniseren van De Geusselt zou ons geweldig helpen."
Concurrentie
MVV heeft veel problemen om sponsoren te vinden. "De concurrentie is enorm", zo zegt de directeur.
Dramatisch
"Als ik het vertaal naar de supporters, hebben wij een van de weinige stadions waar de supporters buiten een potje bier moeten drinken. We hebben cateringpunten, maar die zijn buiten", vertelt Penders. "We hebben een business-ruimte, maar we hebben geen aparte business-seats. De kleedlokalen zijn dramatisch. De catacomben in het stadion zijn gebouwd in de jaren '60, zo oud is dat deel van het stadion. Dat mag geen naam hebben op dit moment".
Het L1 Voetbaldiner vanuit het Kasteeltje in Hattem is op tweede kerstdag te beluisteren op L1 radio van 16:00 tot 18:00 uur.
Groeten oet ; Hamburg . duitsland
26 dec 2019 12:21
Ik irriteer mij steeds meer aan MVV dat ze Supporterscafé De Gouden Ster elke keer ontkennen en/of negeren in hun berichten. Edmond en Marianne staan al jaren klaar bij elke wedstrijd om de supporters te ontvangen. MVV supporters hoeven echt niet buiten iets te drinken. Heeft MVV het belang van de supporters echt wel hoog in hun vaandel staan?
FORZA MVV MESTREECH !!!!!!!!!!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, serke, jesfen, opadiehard, Frostie_999
26 dec 2019 12:38
Frostie_999
Platinum Boarder
Kan aan mij liggen, maar voor mijn gevoel word de Ster vooral bezocht door de supporters van de Angel Side/Ultras. Ik zal er niet gauw binnenlopen ondanks dat ik wel op die tribune zit.
Voor de andere supporters is er niks voorzien.
Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk
26 dec 2019 13:07
Frostie_999 schreef : Kan aan mij liggen, maar voor mijn gevoel word de Ster vooral bezocht door de supporters van de Angel Side/Ultras. Ik zal er niet gauw binnenlopen ondanks dat ik wel op die tribune zit.
Hier is iedereen welkom, en waarom zou je er niet gewoon eens binnenlopen?
26 dec 2019 13:18
serke schreef :
Frostie_999 schreef : Kan aan mij liggen, maar voor mijn gevoel word de Ster vooral bezocht door de supporters van de Angel Side/Ultras. Ik zal er niet gauw binnenlopen ondanks dat ik wel op die tribune zit.
Hier is iedereen welkom, en waarom zou je er niet gewoon eens binnenlopen?
En het is er ook nog eens erg gezellig!!
MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
26 dec 2019 13:29
Vreemd idd. Tenzij de gouden ster financieel MVV niks brengt. Geen idee hoe dat is geregeld onderling.
26 dec 2019 14:06
Supporterscafé De Gouden Ster bestaat uit twee gedeeltes: beneden proberen wij er altijd een leuk feestje van te maken voor jong en oud. Boven kun je rustig babbelen voor en na de wedstrijd onder het genot van een drankje. Er zijn altijd gratis hapjes. Het is in beide ruimtes altijd erg gezellig op hun manier. Als je er nog nooit geweest bent dan nodigen wij je graag uit om te komen kijken. De samenstelling van onze gasten is exact hetzelfde als wat je op de tribunes aantreft. Gezelligheid voor jong en oud.Tot gauw !!!!!
FORZA MVV MESTREECH !!!!!!!!!!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, opadiehard, Hill28
Tijd voor maken pagina: 0.322 seconden