MVV algemeen

27 dec 2019 20:42
Huib
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV algemeen #4861
Dit gaat Napoleon in geen 100 jaar lukken. Bezinnen op Sint Helena zou een goed plan zijn

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 dec 2019 21:12
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #4862
Kritiek is gemeekelijk, Napoleon durf de nek oet te steke, wat veur plan hubs diech?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

27 dec 2019 21:20
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #4863
Van facebook

Supportersoverleg MVV Maastricht is bij Geusselt. 1 uur · Maastricht ·

Supportersoverleg MVV zegt vertrouwen op in Paul Penders

Het supportersoverleg van MVV zegt het vertrouwen op in Paul Penders vanwege het niet nakomen van afspraken, het geven van een onjuiste voorstelling van zaken en het niet transparant handelen (een van de kernwaarden van MVV). Daarbij blijkt uit de onrust en algehele malaise binnen de club dat deze directeur niet de capaciteiten heeft die nodig zijn voor het succesvol runnen van een BVO.

De afgelopen jaren is meermaals gebleken dat Penders een onbetrouwbare factor is geweest binnen het overleg. Er zijn meerdere werkgroepen gevormd en initiatieven getoond waar uiteindelijk niks mee werd gedaan. Afspraken die gemaakt werden over o.a. het sparren met het overleg alvorens er beslissingen werden genomen die van grote invloed waren op de supporters werden niet nagekomen. Andere afspraken met supportersgroeperingen werden eenzijdig niet nagekomen door Paul nadat de supporters wel over de brug waren gekomen. Daarbij werd er tijdens vergaderingen de situatie binnen MVV rooskleuriger voorgedaan dan deze in werkelijkheid was.

Enkel wanneer het Paul uitkwam werd er buiten het overleg om contact gezocht met individuele leden om zo de schade van zijn handelen te proberen te beperken. Een voorbeeld hiervan is de hervormingen van de busreizen waardoor er nu nog nauwelijks supporters van MVV meereizen.

Daarnaast gaat het mis binnen alle geledingen van de club: De financiële situatie, sponsoren die weigeren nog te investeren vanwege het huidige beleid, onrust op kantoor, en de sportieve prestaties op het veld.

Het supportersoverleg gaat dan ook uit van een kritische evaluatie door het bestuur en verwacht dat de verantwoordelijken voor de huidige situatie hun conclusies trekken.

#tijdvoorzelfreflectie
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

27 dec 2019 21:30
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #4864

SintServaos schreef : Kritiek is gemeekelijk, Napoleon durf de nek oet te steke, wat veur plan hubs diech?

Huib heeft in 2010 de handschoen opgepakt en onze club in één van de donkerste periodes geholpen. Gered. Huib is zo ongeveer de laatste persoon die je dit soort verwijten kunt maken. Je maakt jezelf belachelijk met dit bericht.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Huib, De Zwarte Vogel

27 dec 2019 21:48
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #4865

Huib schreef : Dit gaat Napoleon in geen 100 jaar lukken. Bezinnen op Sint Helena zou een goed plan zijn

Weet je wat Napoleon op Sint Helena deed volgens de geschiedenis ... dat waren aanvalsplannen bedenken !

En idd Napoleon heeft er geen 100 jaar voor nodig of zelfs geen 20 jaar , met 5 jaar zou het geregeld kunnen zijn.

Liberté, égalité, fraternité !

27 dec 2019 22:26
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #4866

Jacques schreef :

SintServaos schreef : Kritiek is gemeekelijk, Napoleon durf de nek oet te steke, wat veur plan hubs diech?

Huib heeft in 2010 de handschoen opgepakt en onze club in één van de donkerste periodes geholpen. Gered. Huib is zo ongeveer de laatste persoon die je dit soort verwijten kunt maken. Je maakt jezelf belachelijk met dit bericht.

Over verwijten gesproken; een constructieve bijdrage leveren met de opmerking van Huib is ook niet aan de orde....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roed en Wit 70

27 dec 2019 22:46
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV algemeen #4867
Zo kan het dus gaan. Met hetzelfde beleid en bestuur promoveer je bijna, nu gaat het minder moet iedereen eruit haha. Blij dat ik niet in deze wereld acteer.

Je zou toch denken met een Elsen, Thal , Meijer , Van Marwijk en dijkstra zit er zoveel kennis in de gelederen. Toch wilt het niet lukken om stappen te zetten. Vooral Thal heb ik hoog zitten, zeker op het commerciële vlak. Al heeft ook hij niet kunnen brengen wat ik ervan verwacht had. En soms denk ik wel eens dat hij bewust geen langere periode deze functie heeft willen bekleden. Bij welke lokale grote bedrijven valt er wat te halen? Veel bedrijven staat het hoofdkantoor gewoon in Holland die hebben niks met MVV. Het zijn de kleine lokale ondernemers die ze hebben binnengehaald, maar het is gewoon niet voldoende...

Vreemde situatie is het geworden.

28 dec 2019 06:15
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #4868

tuutsje schreef :

Jacques schreef :

Over verwijten gesproken; een constructieve bijdrage leveren met de opmerking van Huib is ook niet aan de orde....

Je hebt helemaal gelijk. Het alleenrecht op kritiek op dit forum ligt in de hoek-Napoleon, dat is me al lang duidelijk. Excuus dat ik (en Huib) die ongeschreven regel vergaten. We zouden beter moeten weten!

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, Vluuzak

28 dec 2019 09:46
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV algemeen #4869

Roed en Wit 70 schreef : Van facebook

...

#tijdvoorzelfreflectie

Uit welke geledingen bestaat dit supportersoverleg? Ook VZM?

Zelf heb ik niet het gevoel dat het wegsturen van Paul veel op gaat lossen. M.b.t. supportersbeleid, hij is ook gebonden aan allerlei (KNVB, lokale drie/vierhoek..) regels, waardoor de voetbalbeleving bij supporters behoorlijk is afgenomen de laatste jaren; vooral de idiote lijst met gestelde voorwaarden bij uitwedstrijden is het toppunt!

Daarnaast kan ik me vaak me vinden in Paul's blog verhalen, die in mijn oren de juiste toon raken. Een balans tussen realisme, ambitie en optimisme. Ook tijdens het L1 kerstdiner hoor ik deze toon terug. Natuurlijk zou ik graag vaker meer ins & outs horen over het reilen & zeilen bij de club; maar goed, dan moet ik maar bij MVV gaan sollicteren ...

Ik heb met Paul een keertje kort gesproken bij een Open Dag, verder ken ik hem niet. Ik kan dan ook niet oordelen in hoeverre hij wel of geen afspraken nakomt. Maar het supportersoverleg zal niet zomaar met dit statement komen, dus ik ben zeer benieuwd of en hoe dit wordt meegenomen in de evaluatie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Zakelijk

28 dec 2019 10:16
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #4870
Het bestuur is nog niet eens zo slecht, echter is er gegokt en verloren. En als je verliest moeten de verantwoordelijken hun conclusies trekken en plaats maken voor nieuwe ideeën en gedachten.
Zo is het altijd geweest en zal het altijd zijn.
Gegokt, verloren en gewoon je verlies nemen.
Ook als het wel goed was gegaan is het toch handig als de verantwoordelijke gecontroleerd wordt.
Hoe zit dit eigenlijk bij MVV?
Wie controleert het bestuur? De vereniging mvv?
En is dat adviserend of dwingend?
En dan bedoel ik niet op punten en komma's maar op beleid zelf.

Verstuurd vanaf mijn motorola one vision met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

28 dec 2019 10:21 28 dec 2019 10:22 door De Zwarte Vogel.
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #4871

Roed en Wit 70 schreef : Van facebook

Het supportersoverleg van MVV zegt het vertrouwen op in Paul Penders vanwege het niet nakomen van afspraken, het geven van een onjuiste voorstelling van zaken en het niet transparant handelen (een van de kernwaarden van MVV). Daarbij blijkt uit de onrust en algehele malaise binnen de club dat deze directeur niet de capaciteiten heeft die nodig zijn voor het succesvol runnen van een BVO.

Als ik het eerder had vernomen, zou ik zeker naar Maastricht zijn gekomen. De aanvalsplannen van Napoleon zijn in zoverre nuttig dat ze veel geledingen binnen MVV hebben wakker geschud, maar het was en is evident dat Paul Penders de zwakste schakel is. Dat ligt niet aan zijn werklust, maar aan zijn gebrek aan communicatie-vermogen.

28 dec 2019 10:21
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #4872

Jacques schreef :

tuutsje schreef :

Jacques schreef :

Je hebt helemaal gelijk. Het alleenrecht op kritiek op dit forum ligt in de hoek-Napoleon, dat is me al lang duidelijk. Excuus dat ik (en Huib) die ongeschreven regel vergaten. We zouden beter moeten weten!

Ik hoef geen gelijk. Ik hoop snel te zien dat er oplossingen komen voor onze huidige problemen.
Buiten dat heb je meerdere soorten kritiek. Iemand naar Sint Helena te verwijzen is nou niet echt een staaltje opbouwende kritiek.

Niemand heeft hier alleenrecht. Napoleon is wel de enige die op de voorgrond durft te treden met een eventuele oplossing.

28 dec 2019 10:28
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV algemeen #4873

mvvke4life schreef : Het bestuur is nog niet eens zo slecht, echter is er gegokt en verloren. En als je verliest moeten de verantwoordelijken hun conclusies trekken en plaats maken voor nieuwe ideeën en gedachten.
Zo is het altijd geweest en zal het altijd zijn.
Gegokt, verloren en gewoon je verlies nemen.
Ook als het wel goed was gegaan is het toch handig als de verantwoordelijke gecontroleerd wordt.
Hoe zit dit eigenlijk bij MVV?
Wie controleert het bestuur? De vereniging mvv?
En is dat adviserend of dwingend?
En dan bedoel ik niet op punten en komma's maar op beleid zelf.

Verstuurd vanaf mijn motorola one vision met Tapatalk

Was het maar zo makkelijk niet? Overal waar het slecht gaat iedereen eruit flikkeren. Want tjah dan gaan we gewoon weer een andere koers varen. Waarom zou je dan nog überhaupt werken met een strategie?

Ik geloof nog steeds niet dat het bestuur eruit flikkeren de oplossing is. Ook een nieuw bestuur is geen garantie voor succes.. en wat als hun ons niet naar de Eredivisie kunnen brengen? Ook weer spandoekjes ophangen? En hoppa weer wachten op de volgende?

28 dec 2019 10:42
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV algemeen #4874
@zakelijk

Bij MVV heb je een bestuur met een voorzitter en je heb een directie in de BV met 3 directeuren , Penders , Elsen .Thoma

Jij spreekt altijd over bestuur , maar wie bedoel je dan het bestuur of de directie ?!

28 dec 2019 10:48
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV algemeen #4875

Napoleon schreef : @zakelijk

Bij MVV heb je een bestuur met een voorzitter en je heb een directie in de BV met 3 directeuren , Penders , Elsen .Thoma

Jij spreekt altijd over bestuur , maar wie bedoel je dan het bestuur of de directie ?!

Excuses, in dit geval bedoel ik de directie.

Tijd voor maken pagina: 0.305 seconden