>
Ontvangen bedankjes 198
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
SintServaos schreef : Kritiek is gemeekelijk, Napoleon durf de nek oet te steke, wat veur plan hubs diech?
Huib schreef : Dit gaat Napoleon in geen 100 jaar lukken. Bezinnen op Sint Helena zou een goed plan zijn
Jacques schreef :
SintServaos schreef : Kritiek is gemeekelijk, Napoleon durf de nek oet te steke, wat veur plan hubs diech?
Huib heeft in 2010 de handschoen opgepakt en onze club in één van de donkerste periodes geholpen. Gered. Huib is zo ongeveer de laatste persoon die je dit soort verwijten kunt maken. Je maakt jezelf belachelijk met dit bericht.
tuutsje schreef :
Jacques schreef :
Huib heeft in 2010 de handschoen opgepakt en onze club in één van de donkerste periodes geholpen. Gered. Huib is zo ongeveer de laatste persoon die je dit soort verwijten kunt maken. Je maakt jezelf belachelijk met dit bericht.
Over verwijten gesproken; een constructieve bijdrage leveren met de opmerking van Huib is ook niet aan de orde....
Roed en Wit 70 schreef : Van facebook
Supportersoverleg MVV Maastricht is bij Geusselt. 1 uur · Maastricht ·
Supportersoverleg MVV zegt vertrouwen op in Paul Penders
...
#tijdvoorzelfreflectie
Als ik het eerder had vernomen, zou ik zeker naar Maastricht zijn gekomen. De aanvalsplannen van Napoleon zijn in zoverre nuttig dat ze veel geledingen binnen MVV hebben wakker geschud, maar het was en is evident dat Paul Penders de zwakste schakel is. Dat ligt niet aan zijn werklust, maar aan zijn gebrek aan communicatie-vermogen.Roed en Wit 70 schreef : Van facebook
Supportersoverleg MVV Maastricht is bij Geusselt. 1 uur · Maastricht ·
Supportersoverleg MVV zegt vertrouwen op in Paul Penders
Het supportersoverleg van MVV zegt het vertrouwen op in Paul Penders vanwege het niet nakomen van afspraken, het geven van een onjuiste voorstelling van zaken en het niet transparant handelen (een van de kernwaarden van MVV). Daarbij blijkt uit de onrust en algehele malaise binnen de club dat deze directeur niet de capaciteiten heeft die nodig zijn voor het succesvol runnen van een BVO.
Jacques schreef :
tuutsje schreef :
Jacques schreef :
Over verwijten gesproken; een constructieve bijdrage leveren met de opmerking van Huib is ook niet aan de orde....
Je hebt helemaal gelijk. Het alleenrecht op kritiek op dit forum ligt in de hoek-Napoleon, dat is me al lang duidelijk. Excuus dat ik (en Huib) die ongeschreven regel vergaten. We zouden beter moeten weten!
mvvke4life schreef : Het bestuur is nog niet eens zo slecht, echter is er gegokt en verloren. En als je verliest moeten de verantwoordelijken hun conclusies trekken en plaats maken voor nieuwe ideeën en gedachten.
Zo is het altijd geweest en zal het altijd zijn.
Gegokt, verloren en gewoon je verlies nemen.
Ook als het wel goed was gegaan is het toch handig als de verantwoordelijke gecontroleerd wordt.
Hoe zit dit eigenlijk bij MVV?
Wie controleert het bestuur? De vereniging mvv?
En is dat adviserend of dwingend?
En dan bedoel ik niet op punten en komma's maar op beleid zelf.
Verstuurd vanaf mijn motorola one vision met Tapatalk
Napoleon schreef : @zakelijk
Bij MVV heb je een bestuur met een voorzitter en je heb een directie in de BV met 3 directeuren , Penders , Elsen .Thoma
Jij spreekt altijd over bestuur , maar wie bedoel je dan het bestuur of de directie ?!