>
Ontvangen bedankjes 776
Dat is inderdaad sjiek. Alleen minder sjiek is dat we een speler aantrekken voor twee jaar, die een volwaardig salaris verdient, maar minder brengt dan onze jeugdspeler. De potentie van Last ligt duidelijk hoger dan bij Bonifazi. Terwijl Last ondertussen nog geen volwaardig contract heeft.Boe is dat feeske? schreef : We kunnen natuurlijk ook alles als 'slechte keuze' gaan uitleggen. Last heeft zich blijkbaar snel ontwikkeld, en pakte vol zijn kans toen Boni geblesseerd was, alleen maar sjiek toch? Misschien zelfs de verdienste van de nieuwe samenstelling technische staf, met een assistent die zich voornamelijk met de jeugd bezighoud en dus veel beter weet wat die jongens kunnen.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Thomas van Bommel speelde bij Meerssen voordat hij naar MVV kwam. Bij Meerssen was hij echt geen uitblinker. Sterker nog, in het team waarin hij speelde, liepen betere voetballers rond. Daarmee wil ik niet zeggen dat zijn plek in de selectie van MVV onterecht is. Daar heb ik niet genoeg kijk op. Met een goede mentaliteit kom je bijvoorbeeld ook al heel ver. Zijn jongere broertje speelt wel bij PSV. Die zal nu een jaar of 15 zijn. Nog een paar jaartjes en dan zal hij stevig op de deur gaan kloppen daar in Eindhoven.Boe is dat feeske? schreef : Ik trek het even door, neem Thomas van Bommel. Nog geen minuut gemaakt, vrijwel niemand hier kent hem. Alweer een middenvelder, nr 9 in de pikorde. Is ie goed genoeg voor het eerste op dit moment? Geen idee. Waarom voetbalt deze kerel tegen Scharn en niet bij A jeugd PSV tegen pakweg Ajax? Vader Mark en Opa zien alles gebeuren en geven kennelijk hun goedkeuring. Moet je hem eens een kans geven? Moet je hem een volwaardig contract geven? Als je alles vooraf weet...
Boe is dat feeske? schreef : Ja ik snap je. Maar heeft Boni echt minder potentie? Volgens mij was hij, op 1 of 2 matches na, ook goed. Ook pas 23 jaar, maar vanwege zijn andere achtergrond vrij logisch eigenlijk dat hij even moet wennen (ook taalbarriere). Vond dat hij er wat dat betreft al meteen stond, dat zie je wel eens anders.
Als we kijken naar de linksback positie heb je gewoon 2 goede spelers nodig die elkaar beconcurreren, dan is deze situatie toch goed? We willen met zijn allen concurrentie, ik zie het (in de verdediging) voor het eerst sinds jaren dat er keus is. Prima ontwikkeling. Last die zich zo snel ontwikkeld dat hij nu volwaardig is, waardoor je keus hebt? En ja hij heeft geen volwaardig contract, maar wie zag dit aankomen voor het seizoen? En ja, Boni is duurder, so what?
Ik trek het even door, neem Thomas van Bommel. Nog geen minuut gemaakt, vrijwel niemand hier kent hem. Alweer een middenvelder, nr 9 in de pikorde. Is ie goed genoeg voor het eerste op dit moment? Geen idee. Waarom voetbalt deze kerel tegen Scharn en niet bij A jeugd PSV tegen pakweg Ajax? Vader Mark en Opa zien alles gebeuren en geven kennelijk hun goedkeuring. Moet je hem eens een kans geven? Moet je hem een volwaardig contract geven? Als je alles vooraf weet...
tuutsje schreef : De prioriteit bij MVV ligt op dit moment ook meer om een filmpje te maken met Prince.
Als je radiostilte voert in deze roerige tijden, maak dan ook niet dit soort zwik....
Ik zie liever eens een evaluatie met de verantwoordelijke personen voor deze malaise.
Ik zou liever ook kritische vragen beantwoord zien worden, maar dat hoort niet op MVVTV. Het zou natuurlijk een beetje raar zijn als MVVTV, in opdracht van MVV, zichzelf in de voet gaat schieten. Die kritische vragen zijn aan journalisten, sponsoren en supporters.Hill28 schreef : In plaats dat die presentator reten staat te likken van Usta en (oud-)selectiespelers, zou het misschien een idee zijn om een keer een kritische vraag te stellen?
Feel good items zijn leuk, maar doe ook je journalistieke plicht. Je bent toch van RTV Maastricht?