Sympathieke gast en de manier waarop is jammer. Sportief gezien gaat het momenteel waardeloos maar dat ligt niet aan de linksachter, dus wat dat betreft geen ramp. Heeft de vorm van zijn beste Eindhoven-tijd nooit bij ons gehaald. Hoop voor hem dat hij het elders wel weer laat zien.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frostie_999
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
En ook in dit topic is het al een week verdacht stil, zoals op het hele forum, maar dat is al eens aangehaald. Nu ook het mysterieuze verdwijnen van de pagina van Trepke B. Misschien is het toeval, is het enthousiasme bij iedereen volledig weg, logisch ook, maar toch voelt het - na enorm roerige weken op dit forum - vreemd aan. Zeker omdat je juist nu discussie's en communicatie vanuit MVV en vanuit de supportersgroepen verwacht mbt de algehele sfeer op dit moment.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
Misschien is er een patstelling. Supporters die beseffen dat met de huidige maatregelen van hun zijde er geen koppen rollen bij MVV. MVV die niks zegt zodat -misschien- de storm gaat liggen.
Trepke B had al weken weinig zin meer, dit was de druppel denk ik voor hem.
Vraag me af of er achter de schermen nog gesproken wordt met elkaar, wellicht via de nieuwe SLO.
Boe is dat feeske?
Ik denk dat iedereen er ver klaar mee is. En de heren Elsen en Penders, die naar verluid een ton per jaar verdienen, vinden dat best. Totdat het geld straks echt op is.
Ik heb ook bedragen gehoord die richting een ton gaan, zo niet er over heen per jasar. Geloof maar niet dat beide heren voor het bedrag van 3000 per maand daar zitten.
Het is echt onzin, de functie algemeen directeur was voorheen geeneens een ft betaalde functie. Als er echt vanuit wordt gegaan dat er opeens budget is voor een ton per jaar dan zijn we echt de werkelijkheid kwijt.
Jo, met alle respect, maar dit is een totaal andere financiële situatie. De drie heren die dit krantenartikel koppen, zijn 'binnen'. Die hebben daarnaast zo'n staat van dienst / aanzien dat ze toch wel weer ergens kunnen starten.
Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kloeteklaos
Boe is dat feeske? schreef : Jo, met alle respect, maar dit is een totaal andere financiële situatie. De drie heren die dit krantenartikel koppen, zijn 'binnen'. Die hebben daarnaast zo'n staat van dienst / aanzien dat ze toch wel weer ergens kunnen starten.
Daar moet ik je helemaal gelijk in geven, Boe is dat feeske. Maar ik denk toch dat hij de eer aan zichzelf moet houden.
MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER