MVV algemeen

05 juli 2020 23:32
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 283
Meer
MVV algemeen #6031

CFY schreef : Zeikbak, als 2 accountant waar ik al jaren mee werk beiden onafhankelijk van elkaar. Zeggen dat dit het salaris van E is dan vaar ik daar blind op. Ten tweede vraag ik mij af wat Napoleon met mijn verhaal te maken heeft, ik ken hem niet eens. En nog het ergste: pomp er zelf eens wat geld in, als jij het zo goed weet kun je me ook zeggen wat er met da geld gebeurt ? Wat zouden ze doen met € 100000 a € 20000 ( ik denk dat dit ook veel sponsors tegenhoudt, kun je het evengoed de Maas inflikkeren) Zoals al eerder eens gezegd heb ik aangegeven Puur uit clubliefde weer aan sponsoring te denken bij de commerciële afd. nooit een reactie op terug gekregen. En ik praat hier niet over een stoeltje voor € 2500 ik zal nu kort iets toelichten, 15 jaar geleden heb ik omdat ik toen samen werkte met Ron E bij de jeugdopleiding een voorstel gedaan wat de jeugdopleiding €7500 per jaar scheelde voor het vervoer naar uitwedstrijden.. drie maanden ben ik aan t lijntje gehouden - iedere keer was het zet t maar op de mail. Er werd gewoon geen flikker met gedaan. Ik heb hem toen eenmaal de waarheid gezegd, hij heeft me nooit meer bekeken, zelfs niet toen ik jaren later sponsor werd, meerdere stoelen, boarding etc. Ik denk dat jij echt niet beseft hoe zijn invloed daar is. Ron E is MVV en andersom. En zoals Dreeke stelt, iedereen huppelt erachter aan. Nu kun je weer gaan zeiken


En ik maar denken dat er zoiets bestond als een beroepsgeheim voor accountants, waarin vertrouwelijke informatie over cliënten vertrouwelijk blijft. Geldt blijkbaar niet voor deze beide accountants .

Ken je toevallig ook nog advocaten die wat inside info over Ron E. (de verdachte van verduistering bij een Maastrichtse B.V) op het forum willen delen ?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Brncic, Zoewiezoe, Lijnsje@tappunt, Zeikbak, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2020 23:42
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #6032
Nee de waarheid moet boven tafel komen en waarom komt dhr e zelf niet Met de bevestiging dat dit niet klopt maar waar rook is ,is ook vuur ,als ik zo aangevallen zou worden zou ik me wel verdedigen geloof mij maar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2020 23:58 06 juli 2020 00:02 door Zeikbak.
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV algemeen #6033

CFY schreef : Zeikbak, als 2 accountant waar ik al jaren mee werk beiden onafhankelijk van elkaar. Zeggen dat dit het salaris van E is dan vaar ik daar blind op. Ten tweede vraag ik mij af wat Napoleon met mijn verhaal te maken heeft, ik ken hem niet eens. En nog het ergste: pomp er zelf eens wat geld in, als jij het zo goed weet kun je me ook zeggen wat er met da geld gebeurt ? Wat zouden ze doen met € 100000 a € 20000 ( ik denk dat dit ook veel sponsors tegenhoudt, kun je het evengoed de Maas inflikkeren) Zoals al eerder eens gezegd heb ik aangegeven Puur uit clubliefde weer aan sponsoring te denken bij de commerciële afd. nooit een reactie op terug gekregen. En ik praat hier niet over een stoeltje voor € 2500 ik zal nu kort iets toelichten, 15 jaar geleden heb ik omdat ik toen samen werkte met Ron E bij de jeugdopleiding een voorstel gedaan wat de jeugdopleiding €7500 per jaar scheelde voor het vervoer naar uitwedstrijden.. drie maanden ben ik aan t lijntje gehouden - iedere keer was het zet t maar op de mail. Er werd gewoon geen flikker met gedaan. Ik heb hem toen eenmaal de waarheid gezegd, hij heeft me nooit meer bekeken, zelfs niet toen ik jaren later sponsor werd, meerdere stoelen, boarding etc. Ik denk dat jij echt niet beseft hoe zijn invloed daar is. Ron E is MVV en andersom. En zoals Dreeke stelt, iedereen huppelt erachter aan. Nu kun je weer gaan zeiken


En hoe weten zij zo zeker dat Ron E. zoveel verdiend? Heeft hij zeker verteld? Nee dat denk ik niet! Dat jij er blind op vaart moet je zeker doen, dus als ik dalijk zeg dat Pasen en Kerstmis komend jaar op dezelfde dag vallen en Dreeke zegt dat onafhankelijk van mij ook dan geloof je het ook?

Wat betreft het geld erin pompen was richting Dreeke bedoeld, niet richting jou. Je verhaal van vroeger is helder. Als dit inderdaad zo is dan is dat een kwalijke zaak. Neemt niet weg dat de discussie verder alleen maar over het salaris van Ron E. gaat en dat hij aan niemand, maar dan ook werkelijk niemand, hoeft te vertellen hoeveel hij verdiend. En daarnaast, wat doet het er toe?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2020 00:00
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 694
Meer
MVV algemeen #6034

CFY schreef : Zeikbak, als 2 accountant waar ik al jaren mee werk beiden onafhankelijk van elkaar. Zeggen dat dit het salaris van E is dan vaar ik daar blind op.


Als ik jou was zou ik me vooral afvragen of ik met zulke accountants zélf in zee zou willen. Blijkbaar vertellen ze zaken door van cliënten tegenover andere cliënten. En als ze dat over één cliënt doen, zullen ze dat ook niet nalaten om over jou te doen als ze daar zelf beter van worden.

Verder gebeurden de afgelopen dagen precies de zaken die al werden voorspeld op het moment dat Napoleon nog net niet zijn ideeën op de markt stond te verkondigen enkele maanden geleden. Het gaat niet door, waarschijnlijk omdat zaken niet duidelijk genoeg waren, maar dat laat ik in het midden, en direct gaat er een beerput open. Maar dan wel een beerput zonder bewijs. En zo gaat het nu al maanden. Een hoop tekst, maar weinig bewijs. Ik hoop niet dat je zo op kantoor bent aangekomen, Napoleon, want dan zou ik goed begrijpen waarom ze niet naar je luisteren. Je geste om op jouw kantoor naar de bewijzen te komen kijken lijkt nobel, maar je weet natuurlijk ook wel dat niemand dat gaat doen. Zo kun je zeggen dat je het wel hebt aangeboden, maar niemand erop in is gegaan en iedereen dus maar zijn mond dicht moet houden. Serieuze vraag: Waarom zet je de documenten die jij als écht hard bewijs ziet niet op dit forum? Je maakte er vandaag een soort teaser van door te zeggen dat je t.z.t. een eigen topic hierover opent, maar het is toch geen product dat je wil aanprijzen? Open dat topic nu, gooi die documenten online en laat al je criticasters met het schaamrood op de kaken achter. Ik denk oprecht dat dat de enige manier is om te laten zien dat al je ideeën daadwerkelijk ergens op gestoeld zijn/waren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjappie, Brncic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2020 00:01 06 juli 2020 00:07 door Zeikbak.
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV algemeen #6035

dreekemvvke schreef : Nee de waarheid moet boven tafel komen en waarom komt dhr e zelf niet Met de bevestiging dat dit niet klopt maar waar rook is ,is ook vuur ,als ik zo aangevallen zou worden zou ik me wel verdedigen geloof mij maar.


Waarschijnlijk zou jij je gaan verdedigen omdat je verder de hele dag toch niets beters te doen hebt. Waarom zou Ron E. zich hier komen verdedigen? Die man heeft echt wel iets beters te doen dan de hele dag gaan reageren op mensen die hem voor rotte vis uitmaken en hem van vanalles en nog wat beschuldigen.

Oh nee wacht, er was ook nog zo’n intelligent iemand die wist dat Ron E. de hele dag op de bank lag te wachten op appjes....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2020 00:05
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV algemeen #6036
Laat bij sommige thuis de pisljes maar extra lekker smaken, want dit is voorlopig mijn laatste bericht rondom het topic van onze TD. Ik ga helaas mee in de malaise die dit forum momenteel doormaakt. We treden, zo ook ik, constant in herhaling. Mensen zoeken hun mening bij elkaar en gaan bericht op bericht hierin mee. Het slaat werkelijk nergens op.

Als je een van de belangrijkere functies hebt in een BVO, lig je onder een vergrootglas. Anders moet je, zoals ik ook over een speler dhr. E zei, achter de kassa bij de lokale super gaan werken. Dus er mag zeker kritiek op een TD zijn. Dat moet zelfs , want anders stonden we bovenaan, wonnen we jaarlijks de CL en waren we onverslaanbaar. Maar hoe het nu gaat, gaat nergens meer over.

Als iemand tegen mij zei van buitenaf dat ik te weinig doe voor mijn salaris cq. niet functioneer naar iemand zijn mening gezien mijn salaris , mag dat. Ik laat dit dan ook langs me af gaan. Ik ga dan toch niet met mijn salarisbriefje bij diegene aan de deur kloppen om te zeggen wat ik verdien? Daar heeft niemand zelfs iets mee te maken.

Daarnaast kan ik mij niet voorstellen dat je op een totale begroting van 3 miljoen iemand voor 1/12 van het totale budget op de loonlijst staat?

Daarnaast krijgt een TD in de huidige tijd (en zeker als je nog 10 man moet contracteren) diverse appjes, telefoontjes en mails. Deze kun je toch niet allemaal beantwoorden? Want immers heeft iedere makelaar en is iedere speler het ontbrekende stukje in de puzzel genaamd de selectie! Dat je dan niet op alles reageert, lijkt me te kloppen. Ik neem aan dat iedere TD van een BVO NIET alle berichten beantwoorden.

Kibbel lekker door over het salaris van een TD en een discussie die meer persoonlijk is dan iets anders. Een TD gaat niet over comercie , een TD kan niet ieder bericht beantwoorden , iemand staat niet voor 1/12 van een totaal budget op de loonlijst. Nee , ik ben niet het hoofd van de RE fanclub, maar je kunt ook gewoon te ver gaan. En dat mensen dat “een motie van wantrouwen” willen en willen dat hij in persoon zelf op deze kwestie moet reageren, dan ben je in een verkeerde branche beland.

Succes met de klopjacht op onze huidige TD. 2 van de 3 zijn immers al weg. In deze kwestie ga ik mij niet meer laten horen, omdat van twee kanten tegen een muur vertellen is.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, opadiehard, Brncic, Frostie_999, Zeikbak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2020 00:08
Jack Luijten
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
MVV algemeen #6037
Lang heb ik enkel gelezen op dit forum. Het niveau van sommigen begint bedenkelijke vormen aan te nemen. Kunnen we Ron Elsen a.u.b. gewoon bij zijn volledige naam noemen? Denk dat hij dat wel heeft verdiend, welke ervaring je ook met hem gehad hebt. Ook in de tijd dat het doffe ellende was, zowel financieel als sportief, is Ron gebleven. Ron is eine vaan us!

Als je denkt hem te moeten schofferen, kom dan met harde bewijzen. Jullie maken jezelf alleen maar ongeoofwaardiger.

Iech höb gezag
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Sjotelsplak, Huib, Brncic, Frostie_999, Lijnsje@tappunt, Zeikbak, Beppie Krab

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2020 00:14
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV algemeen #6038

Lijnsje@tappunt schreef : Laat bij sommige thuis de pisljes maar extra lekker smaken, want dit is voorlopig mijn laatste bericht rondom het topic van onze TD. Ik ga helaas mee in de malaise die dit forum momenteel doormaakt. We treden, zo ook ik, constant in herhaling. Mensen zoeken hun mening bij elkaar en gaan bericht op bericht hierin mee. Het slaat werkelijk nergens op.

Als je een van de belangrijkere functies hebt in een BVO, lig je onder een vergrootglas. Anders moet je, zoals ik ook over een speler dhr. E zei, achter de kassa bij de lokale super gaan werken. Dus er mag zeker kritiek op een TD zijn. Dat moet zelfs , want anders stonden we bovenaan, wonnen we jaarlijks de CL en waren we onverslaanbaar. Maar hoe het nu gaat, gaat nergens meer over.

Als iemand tegen mij zei van buitenaf dat ik te weinig doe voor mijn salaris cq. niet functioneer naar iemand zijn mening gezien mijn salaris , mag dat. Ik laat dit dan ook langs me af gaan. Ik ga dan toch niet met mijn salarisbriefje bij diegene aan de deur kloppen om te zeggen wat ik verdien? Daar heeft niemand zelfs iets mee te maken.

Daarnaast kan ik mij niet voorstellen dat je op een totale begroting van 3 miljoen iemand voor 1/12 van het totale budget op de loonlijst staat?

Daarnaast krijgt een TD in de huidige tijd (en zeker als je nog 10 man moet contracteren) diverse appjes, telefoontjes en mails. Deze kun je toch niet allemaal beantwoorden? Want immers heeft iedere makelaar en is iedere speler het ontbrekende stukje in de puzzel genaamd de selectie! Dat je dan niet op alles reageert, lijkt me te kloppen. Ik neem aan dat iedere TD van een BVO NIET alle berichten beantwoorden.

Kibbel lekker door over het salaris van een TD en een discussie die meer persoonlijk is dan iets anders. Een TD gaat niet over comercie , een TD kan niet ieder bericht beantwoorden , iemand staat niet voor 1/12 van een totaal budget op de loonlijst. Nee , ik ben niet het hoofd van de RE fanclub, maar je kunt ook gewoon te ver gaan. En dat mensen dat “een motie van wantrouwen” willen en willen dat hij in persoon zelf op deze kwestie moet reageren, dan ben je in een verkeerde branche beland.

Succes met de klopjacht op onze huidige TD. 2 van de 3 zijn immers al weg. In deze kwestie ga ik mij niet meer laten horen, omdat van twee kanten tegen een muur vertellen is.


Amen. Ik deel je bericht volledig!

Ook ik zit niet in de RE fanclub, maar helaas merk ik dat ik ook mee ga in de malaise van dit forum. Helaas zijn er mensen die niet verder nadenken dan hun neus lang is en bij alles wat fout gaat 1 persoon de schuld geven. Een ware klopjacht inderdaad. Als morgen een boom op een auto in Borgharen valt dan is Ron E. het ook schuld als ik sommige hier moet geloven.
Ik ga mij ook terugtrekken uit de discussie, tijdsverspilling omdat sommige het gewoon echt niet gaan inzien. Lekker blijven roepen dat Ron E. weg moet en vooral lekker blijven gissen na zijn salaris. Verheug me al op de bedragen die de komende dagen weer voorbij gevlogen komen (blijf uiteraard meelezen in dit topic, maar ga zeker niet meer reageren). Succes met elkaar nog even de kop in te slaan en Ron E. hier op het forum te krijgen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2020 00:27 06 juli 2020 00:49 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #6039
@ boredass-Dat weten we snel genoeg. Kalezic zal zich niets laten wijsmaken nee, maar dat heeft een grens. En die grens is Ron Elsen. En "wiens brood men eet, diens woord men spreekt". Een trainer is de eerste die ontslagen wordt en niet de TD. M.a.w. er verandert niets.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2020 08:48
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 511
Meer
MVV algemeen #6040
Iech sjat in tot Elsen CA. 10%verdeent vaan de totale speulersbegroeting, daor steit Los vaan tot heer naor mien meining 20 jaor d'n tied gehad heet um MVV in de ieredivisie te bringe en daor heet heer jaomer genoog in gefaald

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2020 09:09
Draankörgel
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
MVV algemeen #6041
Topic: Ron Elsen kunnen we nu wel sluiten.

@Napoleon, Kunnen we bij jouw op kantoor de berichtgeving inzien inclusief alle plannen en ideeën die je hebt? Zonder hier een beeld van te hebben kan ik uiteraard geen mening vormen over louter de communicatie die je wil delen met ons??
De volgende gebruiker (s) zei dank u Komopdieroeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2020 09:21
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
MVV algemeen #6042

dreekemvvke schreef : Nee de waarheid moet boven tafel komen en waarom komt dhr e zelf niet Met de bevestiging dat dit niet klopt maar waar rook is ,is ook vuur ,als ik zo aangevallen zou worden zou ik me wel verdedigen geloof mij maar.


Ja Ron, watje! Verdedig jezelf eens! Dreeke, heel eerlijk, als ik Ron (ben ik niet) was zouden die posts die jij schrijft en vergelijkbare posts van andere forumleden mij aan het lachen maken. Het is een heel slechte heksenjacht zonder enige vorm van onderbouwing. Als ik nu een ander (nieuw) account zou aanmaken op dit forum, een post maken met allerlei ongefundeerd geroeptoeter over Elsen en MVV dan zou jij meteen achter mij gaan staan. Ik wil je echt niet persoonlijk aanvallen maar sorry, je zet jezelf wat mij betreft echt flink te kijk met dit soort berichten. Heb je toevallig vroeger bij Ron op school gezeten en heeft hij je gepest?

Ron heeft in die 20 jaar echt wel al de kans gehad om naar een andere club te gaan, voor meer geld én meer mogelijkheden. Maar Ron is een rasechte Maastrichtenaar en mvver. Daar zeg ik overigens niet mee dat al zijn werk goed is, maar zijn intenties zijn dat zeker wel. Belachelijk om hem weg te zetten als een zakkenvuller die de helft van de tijd thuis op de bank ligt te vegeteren en appjes van de nieuwe Ronaldo's, Messi's en Mbappe's weglacht.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Sjotelsplak, Huib, Zeikbak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2020 09:53
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #6043
Dit is geen heksenjacht naar dhr Elzen maar gewoon met gezond verstand een beeld weergeven wat er de laatste 20jaar bij mvv gebeurt is.mijn conclusie is dat we er niets mee zijn op geschoten ,en nu er mensen zijn die er anders over denken zijn zij de personen die de zwarte pit krijgen toegespeeld ,bij alles wat ik schrijf sta ik er ook 100% achter.het kan niet zijn dat in 20jaar niets maar ook niets is veranderd en ik vind dat dit moet veranderen en mensen met nieuwe ideeen moeten gehoord worden,en daar krijg ik het idee bij dat zij angstvallig buiten de deur worden gehouden omdat er mensen bang zijn voor hun plekje.Maar daar is mvv niet mee geholpen en wij als mvv supporters ook niet ,wij willen dat mvv weer terug komt waar het hoort en dat is de eredivisie en niets anders en als daar mensen voor moete schuiven dan is dat maar zo is niet persoonlijk naar een man gespeeld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2020 10:11
Jack Luijten
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
MVV algemeen #6044

dreekemvvke schreef : Dit is geen heksenjacht naar dhr Elzen maar gewoon met gezond verstand een beeld weergeven wat er de laatste 20jaar bij mvv gebeurt is.mijn conclusie is dat we er niets mee zijn op geschoten ,en nu er mensen zijn die er anders over denken zijn zij de personen die de zwarte pit krijgen toegespeeld ,bij alles wat ik schrijf sta ik er ook 100% achter.het kan niet zijn dat in 20jaar niets maar ook niets is veranderd en ik vind dat dit moet veranderen en mensen met nieuwe ideeen moeten gehoord worden,en daar krijg ik het idee bij dat zij angstvallig buiten de deur worden gehouden omdat er mensen bang zijn voor hun plekje.Maar daar is mvv niet mee geholpen en wij als mvv supporters ook niet ,wij willen dat mvv weer terug komt waar het hoort en dat is de eredivisie en niets anders en als daar mensen voor moete schuiven dan is dat maar zo is niet persoonlijk naar een man gespeeld.


dhr. Elsen*

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2020 10:43
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV algemeen #6045
Wat ik niet begrijp is dat mensen op voorhand kwaad zijn dat de plannen van Napoleon niet zijn geaccepeerd en daardoor een hetze beginnen tegen Ron Elsen. Los er van of Ron Elsen te veel verdient of andere werkzaamheden goed doet. Maar we zijn ondertussen 7 maanden verder sinds de aankondiging van de plannen van Napoleon. Plannen, waar hij nooit een letter over heeft los gelaten. Plannen, waarvan niemand het bestaan van heeft kunnen bevestigen.

Toch is er een groot deel van de forumbezoekers wat blind vertrouwt op deze plannen. Als jullie hem willen blijven volgen alsof het de messias is, dan moeten jullie dat vooral doen. Maar ik vertrouw niet op plannen die ik niet kan in zien en dus niet eens kan bepalen of de plannen realistisch zijn. Laat staan dat ik kan bekijken of deze plannen überhaupt wel goed zijn. Volgens de zogenaamde plannen wilde hij zijn eigen netwerk hier naar binnen werken, een netwerk waarvan niemand de namen weet en dus niemand kan bevestigen of dit ook betrouwbare personen zijn.

Tot nu toe ben ik blij dat de plannen van Napoleon zijn afgeketst. Als er al een plan is, dan wil hij dat ondertussen vast wel delen met ons. Op het forum zitten ook genoeg leden met veel kennis en kunde die op zijn minst een klein onderdeel hadden moeten uitmaken van het plan.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jack Luijten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.398 seconden