MVV algemeen

08 sept 2020 13:48
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #6196

dreekemvvke schreef : Ik wil niet zeggen dat Koen kostons niet kan voetballen,maar in mijn ogen wordt hij verkeerd gebruikt ,zet hem voor de achterste linie en ik denk dat Je veel meeR aan hem heb hij is vrij sterk aan de bal en heeft dan het spel voor zicht waardoor hij Zijn medespelers beter kan aanspelen.dus meer vanuit verdedigende positie.


Dreeke, Kostons speelde voor de achterste linie als verdedigende linker middenvelder liep vaak uit zijn positie en speelde als een kip zonder kop waardoor Last steeds met twee Cambuur spelers geconfronteerd werd. Onbegrijpelijk dat hij niet voor rust al gewisseld werd voor Salisawa.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2020 14:02
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #6197
Je moet hem ook niet op zijkant zetten maar centaal op het middenveld

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2020 14:15
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
MVV algemeen #6198
Dreeke onze nieuwe td en dát vanuit Spanje. Kalezic doe hier iets mee aub!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2020 14:24
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
MVV algemeen #6199
Kostons stond inderdaad verkeerd opgesteld, maar Kalezic had niet zo veel te kiezen. Salasiwa was fysiek nog niet helemaal klaar voor een basisplaats en daarnaast wil je het team niet op te veel posities aanpassen. Reken maar dat Salasiwa een basisplaats heeft komende wedstrijd of anders daarna wel. Geeft wel aan dat er op het middenveld nog wat bij mag, ik verwacht dat daar Salasiwa - Van Acker - Deom komen te staan. Mares kan Van Acker vervangen maar voor Salasiwa en Deom heb je geen vervanger van niveau. Kostons is stand in voor Duin en Zamouri, niet voor een middenveldpositie - zoals Kalezic de eerste twee wedstrijden speelde in ieder geval. Dat kan Kostons gewoon niet, kan Koen niets aan doen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2020 14:43
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #6200
Ja als oud profvoetballer en kijk hebben op het spelletje kun je ook wat zeggen over hoe het beter zou kunnen ,maar dat wil niet zeggen dai ik het beter weet ,maar nogmaals zo zou ik het proberen.want met dit wat er nu staat wordt het niks al spelen ze nog jaren zo samen,maar ja kotspoejer misschien vind jij het prima jouw feestje.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2020 14:59
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 705
Meer
MVV algemeen #6201

Jacques schreef : Kostons stond inderdaad verkeerd opgesteld, maar Kalezic had niet zo veel te kiezen. Salasiwa was fysiek nog niet helemaal klaar voor een basisplaats en daarnaast wil je het team niet op te veel posities aanpassen. Reken maar dat Salasiwa een basisplaats heeft komende wedstrijd of anders daarna wel. Geeft wel aan dat er op het middenveld nog wat bij mag, ik verwacht dat daar Salasiwa - Van Acker - Deom komen te staan. Mares kan Van Acker vervangen maar voor Salasiwa en Deom heb je geen vervanger van niveau. Kostons is stand in voor Duin en Zamouri, niet voor een middenveldpositie - zoals Kalezic de eerste twee wedstrijden speelde in ieder geval. Dat kan Kostons gewoon niet, kan Koen niets aan doen.


Kostons is ook geen spits, daarvoor komt hij echt snelheid, fysieke kracht en het absolute neusje voor de goal te kort. Ik denk dat Koen best (centraal) op het middenveld kan, al moet hij dan wel harder worden en meer duels gaan winnen. Salasiwa zie ik eerder als vervanger voor Last, van wie we echt nog geen volledig seizoen op niveau kunnen verwachten. Valt niet uit de toon, maar brengt ook weinig extra. Mijn opstelling zou zijn:

Havekotte/Lathouwers
Swanson, Shermar, Heerings, Salasiwa
Van Acker, Déom
Stavitski Zamouri Schroijen
Duin

Weet niet of je Lathouwers al zo snel moet afschrijven. Havekotte heeft duidelijk meer ervaring, maar tegen Almere speelde Bill prima.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2020 15:12 08 sept 2020 15:13 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV algemeen #6202

Lijnsje@tappunt schreef :

Sjotelsplak schreef :

Schoonmaak stoeltjes De Geusselt
Dinsdag 08 september 2020

Vlak voor aanvang van de competitie heeft MVV Maastricht opdracht aan derden gegeven om alle stoeltjes in De Geusselt een grote schoonmaakbeurt te geven.

In de bijna 6 maanden voetbalpauze hebben de duiven vrij spel gehad en in De Geusselt voor veel troep gezorgd. Door een misverstand zijn echter sommige tribunes twee keer schoongemaakt terwijl andere tribunes vergeten zijn. Daarom onze excuses aan iedereen die in de laatste wedstrijd een vies stoeltje aantrof.

Wij gaan (opnieuw) aan de slag om er voor te zorgen dat bij de volgende thuiswedstrijd - op 25 september tegen Top Oss - alle stoeltjes een schoonmaakbeurt hebben gehad. Sterker nog, dinsdag was een eerste ploeg al begonnen met een grondige aanpak!

Wellicht kan MVV beter zoeken naar een ander schoonmaakbedrijf. Een schoonmaakbedrijf dat na een poetsbeurt vergeet welke tribune al is schoongemaakt... Klinkt bijna ongeloofwaardig.


Moet je nagaan hoe goed de stoeltjes de eerste keer van desbetreffende tribunes wel niet waren gepoetst.....zo goed dat ze de tweede keer niet opvielen en dus nog steeds smerig waren en nogmaals zijn gepoetst.

Ik heb zelf op de Angel-Side gezeten en bekenden op de Boschpoort. Ik ga er dus vanuit dat de stoeltjes op de Hoofdtribune en de Gamin tribune zo schoon waren dat je ervan kon eten. Zeker als ze twee keer zijn gepoetst, toch?

Gelukkig waren de krukken in De Ster blinkend!


De Gamin tribuun een baal stront....Gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2020 19:52
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
MVV algemeen #6203
Dan blijft over de Hoofdtribune. Die zal dan wel 4 keer zijn gepoetst!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2020 20:00
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
MVV algemeen #6204
Zoals ik al aangaf ...vieze stoeltjes neem ik al voor lief bij MVV..maar de foto’s die ik heb gezien hier is echt bizar !!

De reactie van MVV vandaag hadden ze ook beter niet kunnen doen ...en zeker de opmerking dat tribunes vergeten zijn en andere dubbel !!

Maar goed als het al niet lukt ook onder de nieuwe algemeen directeur Noor om bij de eerste match een paar honderd mensen gewoon een nette plek te geven dan hoeven we echt niet veel woorden vuil te maken ( toepasselijk hier) aan de rest van het wel en wee van de club !!
Als we eens zaken waar we controle over hadden om die goed uit te voeren dan maakte we kleine stapjes maar het fout percentage is zo enorm hoog , de slordigheden volgen elkaar in een rap tempo op !!
Eigenlijk is t uitzichtloos als je t samenvat ...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2020 20:02
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
MVV algemeen #6205

dreekemvvke schreef : Ja als oud profvoetballer en kijk hebben op het spelletje kun je ook wat zeggen over hoe het beter zou kunnen ,maar dat wil niet zeggen dai ik het beter weet ,maar nogmaals zo zou ik het proberen.want met dit wat er nu staat wordt het niks al spelen ze nog jaren zo samen,maar ja kotspoejer misschien vind jij het prima jouw feestje.


Als alle oud profvoetballers een goede kijk op het spelletje zouden hebben, zouden we met MVV al weer lang in de eredivisie spelen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2020 22:39
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #6206
Kotspoejer je moet ook de goeie vragen en niet degene die alleen maar komen om gezien te worden
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2020 10:04
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
MVV algemeen #6207
En daarbij denk je aan dreekemvvke, dreekemvvke? Ik denk dat de reiskostenvergoeding dan iets te hoog zullen worden voor MVV... ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2020 12:35
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #6208
Dat denk ik ook maar aan mij hoef je niet te denken ,maar als ik zie dat er een Bert van Marwijk zit vragen kost niets.maar dan moet Je wel als td je ego opzij zetten En het gesprek aangaan en Luisteren want het spreekwoord zegt twee weten meer als een.En in dit geval zou dit wel eens gunstig kunnen uitvallen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2020 16:22
Beppie Krab
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 1
Meer
MVV algemeen #6209

Napoleon schreef : Zoals ik al aangaf ...vieze stoeltjes neem ik al voor lief bij MVV..maar de foto’s die ik heb gezien hier is echt bizar !!

De reactie van MVV vandaag hadden ze ook beter niet kunnen doen ...en zeker de opmerking dat tribunes vergeten zijn en andere dubbel !!

Maar goed als het al niet lukt ook onder de nieuwe algemeen directeur Noor om bij de eerste match een paar honderd mensen gewoon een nette plek te geven dan hoeven we echt niet veel woorden vuil te maken ( toepasselijk hier) aan de rest van het wel en wee van de club !!
Als we eens zaken waar we controle over hadden om die goed uit te voeren dan maakte we kleine stapjes maar het fout percentage is zo enorm hoog , de slordigheden volgen elkaar in een rap tempo op !!
Eigenlijk is t uitzichtloos als je t samenvat ...


Erg negatief weer deze reactie en overigens ook totaal nutteloos om te plaatsen hier.
Het is absoluut belachelijk dat M.V.V. het nog niet eens voor elkaar kan krijgen om iedereen een schone plek te bieden. Maar is dat ooit anders geweest?
Verder is deze kwestie absoluut geen reden voor een persoonlijke aanval op Noor.
Geef deze AD eens een tijdje de kans om zijn taken goed uit te voeren. En mocht je dan commentaar (over zinnige en functie gerelateerde zaken) hebben, spreek de man aan ipv zinloze berichten op social media te plaatsen.

En noe gewoen weer lekker weijer mit positiviteit en 3 punt veur de jongens zondag!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Jack Luijten, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2020 16:50
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #6210
vuile stoeltjes in de geuselt is heel normaal net zoals de manier dat MVV doet communiceren. AMATEURISTISCH TEN TOP. Volgens mij heb ik op dit forum de afgelopen 3 jaar hier al een probleem van gemaakt. Ik snap dat stoeltjes niet de PRIO heeft maar de mensen in het kantoor zijn NIET de mensen die er horen te zitten. Het is jaar in jaar uit een DRAMA. En maar constant met het excuus komen het is een stagaire of er werken niet genoeg mensen. DIE WERKEN ER VERDOMME AL 5 JAAR NIET. Het is onbegrijpelijk dat dit NOOIT veranderd. iedere directeur van MVV moet dit toch inzien. Of moeten we eerst 20 directeuren gehad hebben voordat er eindelijk iemand zijn ogen open doet.

Tja het is waar je je druk om maakt, dat klopt.................. stoeltjes zijn niet belangrijk.
Maar het mogen duidelijk zijn dat het kantoor niet goed functioneerd. al een jaar of 5........................ en dat we niet kunnen / mogen verwachten dat het op andere fronten beter wordt als de basis niet eens staat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.377 seconden