MVV algemeen

13 nov 2020 09:12
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
MVV algemeen #6451
Ik weet niet zeker of jullie een grapje maken dus excuus als ik er met open ogen instink, maar denken jullie nou echt dat dit idee van het forum komt en dat de commerciële mensen bij MVV dit niet zelf kunnen verzinnen? Hilarisch. :cheer:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Kloeteklaos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2020 10:07
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
MVV algemeen #6452
Het hoofdsponsorschap is voor veel clubs in de marge een hele uitdaging , zo speelt Telstar ook al het hele seizoen zonder hoofd en rug sponsoren en zullen er nog andere clubs zijn met de zelfde problemen of uitdagingen

Daarnaast volg ik het voetbal best van dichtbij ,maar als jij mij vraagt wie de hoofdsponsor is van Vitesse dan heb ik dat niet paraat . Dus naambekendheid is iets wat jaren kost en je doelgroep moet bij het voetbal komen

Als we eens gaan kijken wat nu een hoofdsponsorschap moet kosten en bv de achterkant van het shirt boven en onderkant voor gelijkwaardige clubs als MVV
In een normale situatie wordt voor het hoofdsponsorschap rond de 125.000 gevraagd , achterkant shirt boven kant zo'n 50.000 euro en achterkant onderkant een 35.000 euro per seizoen . De broeksponsoren en mouwsponsoren even niet meegenomen

Totale opbrengt shirt zeg maar rond de 210.000 . Dat is wanneer alles meezit en er geen corona of andere zaken spelen
MVV is eigenlijk al bijna 2 seizoen zonder hoofdsponsor na afhaken van Openline is die plek gedeeltelijk ingevuld

Als je begin van dit seizoen pak weg 90.000 had neergeteld bij MVV dan ben ik er van overtuigd dat je hoofdsponsor zou zijn geweest . Ondanks dat die deal zeker voor 100.000 euro is begroot .
Het is blijkbaar heel moeilijk om al 2 jaar lang een partij te vinden die bv 3 jaar lang 100k betaalt voor die plek... wellicht moet je dan ook de naam van het stadion erbij doen en nog een tribune.
Het lastige is gewoon wat wil een partij met die plek. Openline bijvoorbeeld die hadden geen direct commercieel doel met hun partnership maar die hadden voornamelijk een maatschappelijk doel , uiteindelijk zijn die teleurgesteld afgehaakt .

Als je dan als bedrijf een commercieel belang hebt met het partnership dan is 1 jaar gewoon veel te kort en moet je al voor 3 jaar gaan en tevens moet je hele marketing mede afgestemd zijn op die investering. Een bedrijf wat 100k betaalt voor die positie is minimaal 30-40 procent meer kwijt aan investering om die plek goed te laten landen in de markt , Dus tel maar gerust 130.-140.000 euro per jaar
Voor veel bedrijven is dat heel veel geld en voor veel bedrijven is het niks
Neem nu Basic Fit en Health City... die betaalde bij ADO en FC Utrecht , 350.000 en 450.000 per jaar maar met als doel de nummer 1 in fitness te worden in sportscholen en bekendheid ,en dat is gelukt . Volgens onderzoek zijn Basic fit en Healtcity de bekendste fitnesscentra van Nederland

Probleem in de KKD is de bekendheid , een landelijk bekendheid zit er gewoon niet in daar komt MVV te weinig voor in de belangstelling en media en zijn de tegenstanders vaak ook niet interessant genoeg voor het kijkend publiek .
Dus een regionale uitstraling blijft dan over ....Met goed onderzoek en het juiste netwerk kom je dan toch uiteindelijk uit bij kandidaten die geschikt zijn voor die plek .

Als we nu naar deze deal gaan kijken dan ben ik blij voor de club dat MVV een kleine 30.000 heeft opgehaald voor de komende 11 wedstrijden en na die 11 wedstrijden zijn er nog 16 te gaan , laten we hopen dat er weer 30k binnen stroomt en wat extra zodat MVV ergens rond de 75.000 uit gaat komen ipv de 100k begroot dit jaar
Op dit moment lopen we dus 70.000 achter op begroting shirtsponsor seizoen 2020-2021 ....een hele opgave

Vanuit mijn MVV bril ben ik blij voor de club en dat Tom en Mauro dit samen hebben geregeld , voor hun is het ook makkelijk . Als ik mijn MVV bril afzet dan vind ik de aanstelling van Erik Noor tot op heden ( aangesteld om 70% commercie te doen) meer dan tegenvallen en dan druk ik me heel netjes en voorzichtig uit op dit forum .

Als ik die zelfde bril afzet, en ik heb heel wat reacties uit voetballand gekregen dan wordt er erg lacherig over MVV gedaan als het gaat over deze sponsordeal, misschien ook wel de manier hoe MVV deze deal in de media brengt heel tendentieus vind men ( andere clubs)

Maar goed als ik mijn MVV bril weer opzet dan vind ik het oprecht fijn voor Tom en Mauro dat ze toch 30K hebben binnen gehaald weliswaar met bestaande partijen zoals de vader van Koen Kostons o.a ( wat echt een hele fijne kerel is) maar 30K is 30K .

Natuurlijk blijft de druk om die overige 70K binnen te halen en we mogen verwachten dat niet volledig gaat lukken maar iedere euro is er eentje .

Tot slot en daar moet ik eerlijk in zijn maak ik me wel enorme "zorgen" als het gaat om het voortbestaan van onze club deze deal onderstreept echt onze problemen in totaal. Ik zou MVV echt adviseren om de aansluiting te gaan zoeken met het UM en van MVV een "academische voetbalclub te maken" zelfs met een eigen sporttak voor studenten maar vooral voor de kennis en kunde die daar gewoon zit
De volgende gebruiker (s) zei dank u Robin, danima98, mvvke4life, bokkesprongen, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2020 11:01
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #6453

Napoleon schreef : Het hoofdsponsorschap is voor veel clubs in de marge een hele uitdaging , zo speelt Telstar ook al het hele seizoen zonder hoofd en rug sponsoren en zullen er nog andere clubs zijn met de zelfde problemen of uitdagingen

Daarnaast volg ik het voetbal best van dichtbij ,maar als jij mij vraagt wie de hoofdsponsor is van Vitesse dan heb ik dat niet paraat . Dus naambekendheid is iets wat jaren kost en je doelgroep moet bij het voetbal komen

Als we eens gaan kijken wat nu een hoofdsponsorschap moet kosten en bv de achterkant van het shirt boven en onderkant voor gelijkwaardige clubs als MVV
In een normale situatie wordt voor het hoofdsponsorschap rond de 125.000 gevraagd , achterkant shirt boven kant zo'n 50.000 euro en achterkant onderkant een 35.000 euro per seizoen . De broeksponsoren en mouwsponsoren even niet meegenomen

Totale opbrengt shirt zeg maar rond de 210.000 . Dat is wanneer alles meezit en er geen corona of andere zaken spelen
MVV is eigenlijk al bijna 2 seizoen zonder hoofdsponsor na afhaken van Openline is die plek gedeeltelijk ingevuld

Als je begin van dit seizoen pak weg 90.000 had neergeteld bij MVV dan ben ik er van overtuigd dat je hoofdsponsor zou zijn geweest . Ondanks dat die deal zeker voor 100.000 euro is begroot .
Het is blijkbaar heel moeilijk om al 2 jaar lang een partij te vinden die bv 3 jaar lang 100k betaalt voor die plek... wellicht moet je dan ook de naam van het stadion erbij doen en nog een tribune.
Het lastige is gewoon wat wil een partij met die plek. Openline bijvoorbeeld die hadden geen direct commercieel doel met hun partnership maar die hadden voornamelijk een maatschappelijk doel , uiteindelijk zijn die teleurgesteld afgehaakt .

Als je dan als bedrijf een commercieel belang hebt met het partnership dan is 1 jaar gewoon veel te kort en moet je al voor 3 jaar gaan en tevens moet je hele marketing mede afgestemd zijn op die investering. Een bedrijf wat 100k betaalt voor die positie is minimaal 30-40 procent meer kwijt aan investering om die plek goed te laten landen in de markt , Dus tel maar gerust 130.-140.000 euro per jaar
Voor veel bedrijven is dat heel veel geld en voor veel bedrijven is het niks
Neem nu Basic Fit en Health City... die betaalde bij ADO en FC Utrecht , 350.000 en 450.000 per jaar maar met als doel de nummer 1 in fitness te worden in sportscholen en bekendheid ,en dat is gelukt . Volgens onderzoek zijn Basic fit en Healtcity de bekendste fitnesscentra van Nederland

Probleem in de KKD is de bekendheid , een landelijk bekendheid zit er gewoon niet in daar komt MVV te weinig voor in de belangstelling en media en zijn de tegenstanders vaak ook niet interessant genoeg voor het kijkend publiek .
Dus een regionale uitstraling blijft dan over ....Met goed onderzoek en het juiste netwerk kom je dan toch uiteindelijk uit bij kandidaten die geschikt zijn voor die plek .

Als we nu naar deze deal gaan kijken dan ben ik blij voor de club dat MVV een kleine 30.000 heeft opgehaald voor de komende 11 wedstrijden en na die 11 wedstrijden zijn er nog 16 te gaan , laten we hopen dat er weer 30k binnen stroomt en wat extra zodat MVV ergens rond de 75.000 uit gaat komen ipv de 100k begroot dit jaar
Op dit moment lopen we dus 70.000 achter op begroting shirtsponsor seizoen 2020-2021 ....een hele opgave

Vanuit mijn MVV bril ben ik blij voor de club en dat Tom en Mauro dit samen hebben geregeld , voor hun is het ook makkelijk . Als ik mijn MVV bril afzet dan vind ik de aanstelling van Erik Noor tot op heden ( aangesteld om 70% commercie te doen) meer dan tegenvallen en dan druk ik me heel netjes en voorzichtig uit op dit forum .

Als ik die zelfde bril afzet, en ik heb heel wat reacties uit voetballand gekregen dan wordt er erg lacherig over MVV gedaan als het gaat over deze sponsordeal, misschien ook wel de manier hoe MVV deze deal in de media brengt heel tendentieus vind men ( andere clubs)

Maar goed als ik mijn MVV bril weer opzet dan vind ik het oprecht fijn voor Tom en Mauro dat ze toch 30K hebben binnen gehaald weliswaar met bestaande partijen zoals de vader van Koen Kostons o.a ( wat echt een hele fijne kerel is) maar 30K is 30K .

Natuurlijk blijft de druk om die overige 70K binnen te halen en we mogen verwachten dat niet volledig gaat lukken maar iedere euro is er eentje .

Tot slot en daar moet ik eerlijk in zijn maak ik me wel enorme "zorgen" als het gaat om het voortbestaan van onze club deze deal onderstreept echt onze problemen in totaal. Ik zou MVV echt adviseren om de aansluiting te gaan zoeken met het UM en van MVV een "academische voetbalclub te maken" zelfs met een eigen sporttak voor studenten maar vooral voor de kennis en kunde die daar gewoon zit


Kijk, zo kan het dus ook Napoleon. Een goed verhaal zonder het zwartmaken van personen. Ik kan me wel vinden in deze redenatie. En ben ook voorstander om het UM meer te betrekken hierin.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2020 14:53 13 nov 2020 14:53 door ASR.
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 287
Meer
MVV algemeen #6454

Napoleon schreef : Het hoofdsponsorschap is voor veel clubs in de marge een hele uitdaging , zo speelt Telstar ook al het hele seizoen zonder hoofd en rug sponsoren en zullen er nog andere clubs zijn met de zelfde problemen of uitdagingen

Daarnaast volg ik het voetbal best van dichtbij ,maar als jij mij vraagt wie de hoofdsponsor is van Vitesse dan heb ik dat niet paraat . Dus naambekendheid is iets wat jaren kost en je doelgroep moet bij het voetbal komen

Als we eens gaan kijken wat nu een hoofdsponsorschap moet kosten en bv de achterkant van het shirt boven en onderkant voor gelijkwaardige clubs als MVV
In een normale situatie wordt voor het hoofdsponsorschap rond de 125.000 gevraagd , achterkant shirt boven kant zo'n 50.000 euro en achterkant onderkant een 35.000 euro per seizoen . De broeksponsoren en mouwsponsoren even niet meegenomen

Totale opbrengt shirt zeg maar rond de 210.000 . Dat is wanneer alles meezit en er geen corona of andere zaken spelen
MVV is eigenlijk al bijna 2 seizoen zonder hoofdsponsor na afhaken van Openline is die plek gedeeltelijk ingevuld

Als je begin van dit seizoen pak weg 90.000 had neergeteld bij MVV dan ben ik er van overtuigd dat je hoofdsponsor zou zijn geweest . Ondanks dat die deal zeker voor 100.000 euro is begroot .
Het is blijkbaar heel moeilijk om al 2 jaar lang een partij te vinden die bv 3 jaar lang 100k betaalt voor die plek... wellicht moet je dan ook de naam van het stadion erbij doen en nog een tribune.
Het lastige is gewoon wat wil een partij met die plek. Openline bijvoorbeeld die hadden geen direct commercieel doel met hun partnership maar die hadden voornamelijk een maatschappelijk doel , uiteindelijk zijn die teleurgesteld afgehaakt .

Als je dan als bedrijf een commercieel belang hebt met het partnership dan is 1 jaar gewoon veel te kort en moet je al voor 3 jaar gaan en tevens moet je hele marketing mede afgestemd zijn op die investering. Een bedrijf wat 100k betaalt voor die positie is minimaal 30-40 procent meer kwijt aan investering om die plek goed te laten landen in de markt , Dus tel maar gerust 130.-140.000 euro per jaar
Voor veel bedrijven is dat heel veel geld en voor veel bedrijven is het niks
Neem nu Basic Fit en Health City... die betaalde bij ADO en FC Utrecht , 350.000 en 450.000 per jaar maar met als doel de nummer 1 in fitness te worden in sportscholen en bekendheid ,en dat is gelukt . Volgens onderzoek zijn Basic fit en Healtcity de bekendste fitnesscentra van Nederland

Probleem in de KKD is de bekendheid , een landelijk bekendheid zit er gewoon niet in daar komt MVV te weinig voor in de belangstelling en media en zijn de tegenstanders vaak ook niet interessant genoeg voor het kijkend publiek .
Dus een regionale uitstraling blijft dan over ....Met goed onderzoek en het juiste netwerk kom je dan toch uiteindelijk uit bij kandidaten die geschikt zijn voor die plek .

Als we nu naar deze deal gaan kijken dan ben ik blij voor de club dat MVV een kleine 30.000 heeft opgehaald voor de komende 11 wedstrijden en na die 11 wedstrijden zijn er nog 16 te gaan , laten we hopen dat er weer 30k binnen stroomt en wat extra zodat MVV ergens rond de 75.000 uit gaat komen ipv de 100k begroot dit jaar
Op dit moment lopen we dus 70.000 achter op begroting shirtsponsor seizoen 2020-2021 ....een hele opgave

Vanuit mijn MVV bril ben ik blij voor de club en dat Tom en Mauro dit samen hebben geregeld , voor hun is het ook makkelijk . Als ik mijn MVV bril afzet dan vind ik de aanstelling van Erik Noor tot op heden ( aangesteld om 70% commercie te doen) meer dan tegenvallen en dan druk ik me heel netjes en voorzichtig uit op dit forum .

Als ik die zelfde bril afzet, en ik heb heel wat reacties uit voetballand gekregen dan wordt er erg lacherig over MVV gedaan als het gaat over deze sponsordeal, misschien ook wel de manier hoe MVV deze deal in de media brengt heel tendentieus vind men ( andere clubs)

Maar goed als ik mijn MVV bril weer opzet dan vind ik het oprecht fijn voor Tom en Mauro dat ze toch 30K hebben binnen gehaald weliswaar met bestaande partijen zoals de vader van Koen Kostons o.a ( wat echt een hele fijne kerel is) maar 30K is 30K .

Natuurlijk blijft de druk om die overige 70K binnen te halen en we mogen verwachten dat niet volledig gaat lukken maar iedere euro is er eentje .

Tot slot en daar moet ik eerlijk in zijn maak ik me wel enorme "zorgen" als het gaat om het voortbestaan van onze club deze deal onderstreept echt onze problemen in totaal. Ik zou MVV echt adviseren om de aansluiting te gaan zoeken met het UM en van MVV een "academische voetbalclub te maken" zelfs met een eigen sporttak voor studenten maar vooral voor de kennis en kunde die daar gewoon zit


Prima betoog, ben het volledig met jou eens.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2020 16:00
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1917
Meer
MVV algemeen #6455
Ik geef toe, vaak gebeurt het niet, maar met deze post van napoleon ben ik het gewoon eens.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2020 08:47
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #6456
VOETNOOT
Leve Sjef Ubaghs
Het mooie van het nieuwe MVV-shirt is dat de ploeg komende zomer naadloos kan instromen bij de Tour. Daar is het doodnormaal shirts te behangen met sponsornamen. Ook met de meest lullige. Fietste je eind jaren zeventig voor de IJsboerke- ploeg, dan wist je dat de gele trui naar Parijs brengen een utopie was. De Duitse renner Didi Thurau wist in 1977 vijftien dagen voor de Post/Raleigh-formatie in het geel te rijden en verkaste daarna naar de Belgische ploeg van ijscoman Staf Janssens waar de IJsboerke-vloek hem vloerde. Want geen grote wielerronde wil aan het eind een winnaar gesponsord door een merk dat in Wuustwezel hoorntjes choco/vanille huis aan huis levert. Reken maar dat er door de organisatie aan ventieldopjes is gedraaid. Voor een club in de eerste divisie vind ik een shirt met lokale ondernemers juist sympathiek en een lichtpunt in deze zwarte week voor het Limburgs voetbal. Want je trainer al in november op de keien schoppen is alleen zinvol als de spelers hem niet meer pruimen, in ieder ander geval is het effect - zo wijzen alle onderzoeken uit - verwaarloosbaar. Ik kan Fortuna’s eigenaar Isitan Gün sowieso niet altijd volgen. Op de dag dat hij Kevin Hofland ontsloeg, deelde Gün op Twitter vrolijk een nieuwtje over een app die je slaapgedrag analyseert en je digitaal wakker schudt bij een nachtmerrie. Niet zo handig als de net door jou op straat gezette hoofdtrainer nog midden in die nachtmerrie zit. Ook bij Roda is de zoete droom uiteen aan het spatten. Want verliezen bij Jong Utrecht is meer horror dan alle Stephen King-boeken bij elkaar. Jurgen Streppel begint er ook met de week slechter uit te zien, mocht het vanavond tegen MVV voor de achtste keer op rij misgaan dan kan hij met een beetje pech zo gecast worden als horrorclown Pennywise in It 3. Zelfs zonder publiek verwacht ik vanavond trouwens vuurwerk in de derby. Van de harde kern die buiten het stadion 2020 alvast knallend uitluidt (van mij mogen ze), maar ook op het veld. Roda heeft geleerd van die bekersof tegen Fortuna en schiet feller uit de startblokken dan Ben Johnson op de Spelen van 1988.

Ik ga vooral kijken hoe snel ik die zes sponsornamen op het MVV-shirt weet te ontrafelen. Een weet ik er al: Sjef Ubaghs installatietechniek uit Berg en Terblijt. Een sponsornaam uit de tijd dat er in de stadions nog reclameborden hingen met leuzen als ‘Drum, als je je draai gevonden hebt’. Nu komen er op die epilepsie opwekkende LED boardings vooral verzekeringsmaatschappijen en energiereuzen voorbij. Terwijl juist nu in die troosteloze, lege stadions behoefte is aan een ouderwets houtrot bord met in afbladderende verf ‘1, 2,3 je proeft het zo, het is IJS van Caraco!’ Als het coronavirus is getackeld maar de economie nog bloedt, zullen voetbalclubs het moeten zoeken in kleinschaligheid: spelers en sponsors uit de eigen regio. Niks mis mee. Liever een lokaal installatietechniekbedrijf dan een landelijke zorgverzekeraar op de borst. Als in januari, als proef, mogelijk 1500 fans de stadions weer in mogen, dan zou ik het logisch vinden als MVV alle medewerkers en klanten van Sjef Ubaghs een plekje gunt. Vijftienhonderd techneuten op de tribune en elf op het veld. Tiki-taka in De Geusselt!

Bron: de Limburger (14-11-2020)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2020 09:27
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
MVV algemeen #6457
Nog enkele mooie slogans:
Drum, hele beste halve zware!
Een Drumstel, pakje Drum met vloei!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2020 11:29
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV algemeen #6458

ASR schreef : Goed initiatief, helaas is ons prachtige shirt verworden tot een levende reclamezuil. Ik ben misschien te conservatief, maar mooi kan ik dit niet noemen.
We hebben de centjes heel hard nodig....


Weet je reclamezuil of niet alles is welkom op reclame gebied.
We leven in een tijd van Corona met heel veel bedrijven die in zwaar weer verkeren.
Laten we toch blij zijn dat er nu nog extra sponsorgeld binnen komt,dan maar als een soort,,reclamezuil,,.
Respect voor die 6 sponsors in deze moeilijke tijd om met deze creatieve oplossing te komen,natuurlijk geld deze dank ook voor alle andere sponsors...Gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, De Zwarte Vogel, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2020 15:17 14 nov 2020 15:23 door Ekstertjj.
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV algemeen #6459
Ik las vanmiddag over een super leuke en waanzinnig lieve actie via de app van omroep Rijnmond.
Er gaat vanmiddag bij de voetbalwedstrijd tussen FC Dordrecht en De Graafschap een actie plaatsvinden namens de supportersvereniging van Dordt en KiKa.
Die gaan namelijk 500 schapen knuffels (de bijnaam van Dordt zijn de schapenkoppen) op een tribune plaatsen (zodat het wat minder leeg in het stadion lijkt) en na de wedstrijd worden de knuffels, die dan verkocht zijn, gedoneerd aan zieke kindertjes via KiKa :thumbsup:
Ik vind dat zo'n super goeie en lieve actie dat ik ook een schaapje heb besteld :)
(Zieke) kindertjes en dieren(leed) zijn 2 dingen waar ik absoluut niet tegen kan!! En omdat mijn hart nou toevallig bij MVV ligt wil dat niet zeggen dat ik daarom niet in staat ben om zoiets bij een andere club te kunnen waarderen of aan mee te kunnen doen, de actie is daar véél te goed voor.
In de loop van komende week wordt er meer bekend over waar en wanneer de knuffels worden bezorgd en dan laten ze mij dat weten :)
Wat zullen er een hoop (500!) zieke kindertjes blij gemaakt worden met deze leuke knuffels, SUPER!!!

P.s misschien een idee voor MVV om ook zoiets te doen maar dan met Batteraofs :thumbsup:
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2020 15:29
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
MVV algemeen #6460
Ik heb al een Heerenveen/KiKa-beer. Wat in Dordrecht gebeurt is dus niet zo origineel, maar ik hoop dat de actie slaagt. Er gaat al zo veel mis bij FC Dordrecht, maar dat is - eerlijk gezegd - leedvermaak.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2020 15:40
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV algemeen #6461
Ik bedoelde met mijn bericht ook absoluut niet aan te geven dat Dordt hier uniek in is hoor, maar ik vind dit wel echt een supermooie actie die lof verdiend.
Voor zieke kinderen en dierenleed heb ik een zwak en kan ik echt niet tegen dus dan doe ik daar ook vaak aan mee :)
En het idee/initiatief van een tribune, tijdens een thuiswedstrijd, vol te zetten met knuffels vind ik ook wel een klasse actie.
Wij zitten hier de laatste weken te klagen waarom er bij MVV vaak niet eens spandoeken over de tribunes hangen, voor reclame of goodwill of gewoon voor het aanzien (dat laat ik in het midden) nou zie hier er kan nog veel meer verzonnen worden om je tribune een beter aanzien te geven, je moet alleen wel wat initiatief tonen/nemen en dan kan MVV haar stadion ook gewoon een leuk/interessant aanzien geven bij thuiswedstrijden :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2020 16:35
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV algemeen #6462
Misschien bij de thuiswedstrijd tegen Helmond het uitvak vol zetten met varkensknuffels en die daarna aan kinderen doneren?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2020 21:01
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #6463
Mooie creatieve actie Van Noor, Tom Daemen en Mauro... Ook leuk filmpje.
Ook sjiek weer van usse trouwe sponsor Sjef Ubaghs... dat zijn pas suppoorters... hadden we er daar maar meer van

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2020 23:44 14 nov 2020 23:45 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #6464
De tijd is aangebroken om onszelf uit te hoeren aan de grootste megalomane gek (of organisatie) die er rondloopt. Waarbij alleen nog maar de thuisstad een heilig sacrament is (Cultuurbehoud). Anders kan volgend seizoen het faillissement aangevraagd worden, want hier komt geen hond vrijwillig meer op af. Fuseren is cultureel geen optie, hoewel de cultuurslag naar Fortuna toegankelijker is, is de onderhandelingspositie niet meer gelijkwaardig.

Het vinden van zo'n persoon of organisatie zou gevierd moeten worden als een kampioenschap. Hopelijk volgt er in 2021 heuglijk nieuws. Ik ga liever uit met een knal, dan met een zakelijk formuliertje bij de Kamer van Koophandel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2020 23:46
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #6465

houtengerard schreef : De tijd is aangebroken om onszelf uit te hoeren aan de grootste megalomane gek (of organisatie) die er rondloopt. Waarbij alleen nog maar de thuisstad een heilig sacrament is (Cultuurbehoud). Anders kan volgend seizoen het faillissement aangevraagd worden, want hier komt geen hond vrijwillig meer op af. Fuseren is cultureel geen optie, hoewel de cultuurslag naar Fortuna toegankelijker is, is de onderhandelingspositie niet meer gelijkwaardig.

Het vinden van zo'n persoon of organisatie zou gevierd moeten worden als een kampioenschap. Hopelijk volgt er in 2021 heuglijk nieuws. Ik ga liever uit met een knal, dan met een zakelijk formuliertje bij de Kamer van Koophandel.


Inderdaad. Er moet nu iets gaan gebeuren. Dit gaat gewoon nergens meer over.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.384 seconden