MVV algemeen

29 dec 2020 14:37
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
MVV algemeen #6661

jeoff schreef : Natuurlijk is het schandelijk dat MVV het geld van de NOW regeling dreigt mis te lopen, en consequenties mogen niet uitblijven als het bezwaar wordt afgewezen. Maar ik denk dat het nu wellicht ook meteen iets duidelijk wordt wie e.e.a. gelekt heeft naar het limburgse vodje.. iemand die zich supporter noemt, maar die al te graag met naam en toenaam de club probeert te beschadigen om zijn eigen ego te strelen.


Wat n onzin !!


Je moet geen dingen schrijven die onwaar zijn leugens bevatten Jeoff en dat doe je nu weer
Het is duidelijk dat je mij wil beschadigen en nog een aantal mensen hier op dit forum zoals laatst Huib inzake verhaal Jonker .

Geen idee waar de informatie vandaan komt het interesseert me ook niet eens maar het is wel goed dat de onkunde van MVV directie wordt onderstreept want dat is ....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 dec 2020 15:00
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 829
Meer
MVV algemeen #6662
Jeoff ,
Of de Now gelden uitgekeert worden of niet MVV was te laat met indienen het is gebeurt en dat is een doodzonde het voortbestaan van MVV i in gevaar brengen .

Al het werk van VZM voor niets geweest ,Vrijwilligers werk voor nop ,Sponsers in discriet brengen door het te laat indienen van formulieren . Niet de krant is het schuld die geef je alleen maar voeding die ze goed kunnen verkopen ... en JA bij MVV zal zeker veel oud zeer zitten .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 dec 2020 15:24
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1004
Meer
MVV algemeen #6663

bokkesprongen schreef : Jeoff ,
Of de Now gelden uitgekeert worden of niet MVV was te laat met indienen het is gebeurt en dat is een doodzonde het voortbestaan van MVV i in gevaar brengen .

Al het werk van VZM voor niets geweest ,Vrijwilligers werk voor nop ,Sponsers in discriet brengen door het te laat indienen van formulieren . Niet de krant is het schuld die geef je alleen maar voeding die ze goed kunnen verkopen ... en JA bij MVV zal zeker veel oud zeer zitten .


Je hoort Jeoff toch ook nergens zeggen dat dit niet een kwalijke zaak is? Het enigste wat hij (terecht) probeert aan te kaarten is dat onze almachtige heer Napoleon de grote telkens zijn gelijk probeert te halen en hier niemand voor schuwt. Hij weet inhoudelijk dusdanig veel dat hij mensen met voor- en achternaam hierin persoonlijk dient te betrekken. Dat Jeoff daarmij de link legt dat hij nog wel eens het een en ander kan doorbabbelen naar dat vodje om zijn gelijk te krijgen, snap ik volledig. Ik zou er ook niet raar van opkijken.

Telkens als Napoleon zijn rode lappen Elsen en Noor volgens hem een misstap begaan, niets transparant genoeg zijn of wat dan ook staat hij vooraan om zijn ongenoegen kenbaar te maken. Zijn jongens, zijn huiskamerboezemvriend Jonker hadden dit allemaal veel grootser en beter aangepakt. Dan heb ik het nog niet over de baanbrekende telecomdeal die MVV richting de Champions League ging duwen. Het begint gewoon een vervelend riedeltje te worden met herhaling van zetten. Zijn standpunt is duidelijk en we zijn het er allemaal over eens dat dergelijke zaken in een BVO niet mogen gebeuren. Zeker niet als je ziet welk werk vrijwilligers en supporters in de club steken om ze financieel omhoog te helpen.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Huib, jovkle, Kletswief, M-MVV, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 dec 2020 15:26
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
MVV algemeen #6664
Jeoff, don’t blame the messenger! Was het dan beter geweest als binnenskamers was gebleven dat MVV mogelijk 2 ton misloopt door een domme fout? De Limburger schrijft vaak stukken die nergens op gebaseerd zijn of ver gezocht, maar in dit geval hebben ze hun journalistieke taak vervuld.
Deze fout is bovendien zo groot, dat je die inderdaad niet op één enkele medewerker kunt afschuiven. Noor had hier idd bovenop moeten zitten zoals Napoleon en anderen zeggen. Elsen treft hier als TD minder blaam lijkt mij.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 dec 2020 15:58
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 422
Meer
MVV algemeen #6665

Hill28 schreef : Jeoff, don’t blame the messenger! Was het dan beter geweest als binnenskamers was gebleven dat MVV mogelijk 2 ton misloopt door een domme fout? De Limburger schrijft vaak stukken die nergens op gebaseerd zijn of ver gezocht, maar in dit geval hebben ze hun journalistieke taak vervuld.
Deze fout is bovendien zo groot, dat je die inderdaad niet op één enkele medewerker kunt afschuiven. Noor had hier idd bovenop moeten zitten zoals Napoleon en anderen zeggen. Elsen treft hier als TD minder blaam lijkt mij.


Iedereen is het over eens dat dit een kwalijke zaak is, als je substantieel geld laat liggen.
Maar ik weet de feiten niet. Sommige blijkbaar wel??? Wacht eerst eerst de feiten af.... Tot nu toe is de communicatie transparant van MVV over vele dingen. En in deze geeft MVV wat de stand van zaken zijn en begrijpelijkerwijs, er loopt een bezwaar procedure, gaat men er niet nader op in. Ik verwacht wel dat dit gebeurt als de zaken onomkeerbaar zijn.
En wat zou Elsen hier mee te doen hebben??? Minder blaam
Sommigen wijzen naar Noor. Ligt eraan hoe de feiten zijn mijn inziens. Theoretisch kan de nieuwe financiële man een (menselijke) fout hebben gemaakt.
En ik vraag me af wat de nieuwswaarde is van mismagement actie. Als een bedrijf subsidie laat liggen, of iets vergeet te declareren bij de fiscus... is dit ook nieuws voor de rioolkrant?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 dec 2020 15:59
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 422
Meer
MVV algemeen #6666
Wat smaakte ‘ie heerlijk zoet, onze overwinning in de laatste wedstrijd van 2020. Een jaar dat velen van jullie snel willen vergeten. En dat is begrijpelijk, want laat ik helder zijn: ook na de overwinning op Dordrecht staat MVV op een plek waar de club niet thuishoort. Het is helaas wel de realiteit. We hopen met z’n allen dat we sportief gezien de weg naar boven kunnen inslaan. De laatste reeks wedstrijden gaf daar vertrouwen genoeg voor. Met mogelijk enige versterkingen voor onze smalle selectie, willen we er een mooie tweede seizoenshelft van maken. Onze selectie en staf is daar alles aan gelegen, hoe lastig de situatie ook is. Want we zijn en blijven realistisch: dit seizoen is een seizoen van bouwen aan een nieuw fundament onder onze club.

Corona

Met bouwen ben ik als algemeen directeur natuurlijk hard bezig. Voor mij was 2020 dan ook geen jaar om snel te vergeten. Wel uiteraard als het om corona en alle daarbij behorende maatregelen gaat, maar persoonlijk ben ik nog altijd blij en trots dat ik aan de slag ben kunnen gaan bij deze mooie club. Ik heb al eens eerder aangegeven dat ik deze uitdaging ben aangegaan omdat ik geloof in MVV. Samen moeten we deze club verder kunnen brengen, met uiteindelijk weer een promotie naar de eredivisie, want daar horen deze club, deze stad en zeker deze supporters thuis.

Dat we nog een lange weg te gaan hebben, werd mij ook al meteen helder. Ik heb mijn focus in eerste instantie vooral op de organisatie gelegd. We hebben intern gesprekken gevoerd met mensen over hun doelen, hun prestaties enzovoorts. We hebben op basis daarvan een nieuw organogram samengesteld. Ook hebben we daar waar dat nodig was externe partijen betrokken, zoals bij onze financiële administratie en HRM afdeling. Daardoor staat onze organisatie op kantoor steeds beter. We maken flinke sprongen voorwaarts, en dat is een compliment waard aan iedereen. Het is misschien minder zichtbaar voor de buitenwacht, maar ik ben er wel trots op.

Niet in de laatste plaats kijken we naar verbetering van het topsportklimaat binnen MVV, onder andere door digitale mogelijkheden op het gebied van scouting. We maken constant stapjes om de organisatie verder te professionaliseren. Daarbij hoort ook een nieuw digitaal ticketing-systeem dat we in het eerste kwartaal van 2021 gaan uitrollen. Een optimalisatie van onze ticketverkoop en het toegangssysteem, zodat we gastvrijer worden voor supporters en sponsoren.

Sponsoring

Op sponsorgebied hebben we gewerkt aan versterking van onze bestaande relaties, en hebben we gekeken of we ondanks corona nieuwe partners aan ons konden binden. Ik ben daar absoluut niet ontevreden over. We hebben al veel overeenkomsten kunnen verlengen, we hebben nieuwe partijen aan ons gebonden en we hebben met zes bedrijven een uniek shirtsponsor-concept ontwikkeld. Ik geef meteen toe dat er fors meer geld nodig is om deze club verder te helpen maar we zijn echt heel trots op al onze sponsoren. Slechts een hele kleine minderheid heeft vanwege corona een pas op de plaats moeten maken. Dat snap ik natuurlijk, maar we zien ook dat heel veel partners MVV gewoon trouw zijn kunnen blijven. Hulde!

Over dat ‘meer geld’ hebben jullie recent in een bericht kunnen lezen wat we daarvoor moeten doen qua organisatie en statutenwijziging. Daar zijn we volop mee bezig, zodat we serieus in gesprek kunnen met geldschieters en investeerders. Buiten dat ben ik verheugd te kunnen zeggen dat we er financieel goed voor staan. We boeken een plus van 15 procent op de commercie, en dat in deze tijd. In die plus zit de NOW-2 regeling niet meegeteld. Je hebt daar van alles van kunnen lezen in de krant. Wat ik van al die negatieve artikelen over MVV vind, houd ik maar voor mezelf. In dit geval klopt het wel dat we het afwijzen van NOW-2 bij een advocaat hebben gelegd om in beroep te gaan. Zo lang dat loopt, kan ik er verder niets over zeggen, maar neem van mij aan dat we er alles aan doen om elke euro voor onze club binnen te halen.

Op het gebied van marketing en communicatie zijn we gegroeid naar een meer naar buiten gerichte organisatie, onder andere door betere en actievere inzet van social media, openheid en transparantie in onze communicatie en sneller reageren op berichten over onze club. En omdat jullie voorlopig niet naar ons kunnen komen, komen wij nog meer naar jullie. Vanaf januari starten we met de MVV Maastricht podcast.

Via datamarketing versterken we onze commerciële basis en tot slot zijn we bezig met het vernieuwen en verbeteren van de businessclub. De tekeningen daarvoor zijn klaar en ook een groot deel van de financiële invulling. Maar vanwege corona hebben we de prioriteiten tijdelijk elders gelegd. Desondanks is het streven dat 80 procent voor het komende seizoen gerealiseerd zal zijn.

Sportief

Op sportief gebied werken we samen met technisch directeur Ron Elsen en hoofdtrainer Darije Kalezic aan een nieuwe visie en een toekomstplan. Wat willen we met onze jeugd en met ons eerste elftal en hoe gaan we dat vormgeven en verankeren? Ik weet dat papier geduldig is en dat we met visies geen punten pakken, maar het is wel hard nodig, wil deze club echt gaan groeien. Eind januari 2021 gaan we daar meer over communiceren. Ondertussen werken we uiteraard aan de verbetering van de faciliteiten voor ons eerste elftal, en waar mogelijk versterking van de selectie. Samen met Darije en Ron kijken we daarbij ook alvast naar volgend seizoen: welke jongens willen we behouden, waar moeten we ons versterken?

Al met al genoeg werk aan de winkel, en hoewel ik weet dat het in het voetbal draait om wat er op het veld gebeurt, mogen we gerust stellen dat MVV op de goede weg is. Zeker als je ziet waar we vandaan komen. Versteviging van de organisatie, en goede structuur op voetbalgebied en een betrouwbare en goede investeerder moeten deze prachtige club een mooie toekomst gaan geven. Daar geloof ik in, daar ga ik voor! Ik wil de Angel-Side, SV1902, Veer Zien MVV, alle andere supporters, onze sponsoren, partners, sympathisanten, vrijwilligers en verder iedereen die op enige manier betrokken is bij MVV danken voor hun onvoorwaardelijke steun en tomeloze inzet, ondanks deze moeilijke tijden. Tot slot wens ik jullie een mooi, succesvol, sportief en bovenal gezond 2021. Hopelijk tot snel in De Geusselt!

Erik Noor, Algemeen Directeur MVV Maastricht

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 dec 2020 19:23
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
MVV algemeen #6667

Ik begreep in het stuk van Boschpoort dat de RVC uit 3 personen komt bestaan

Minimaal 3. Kunnen er dus ook meer worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 dec 2020 20:04
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
MVV algemeen #6668

Boschpoort schreef :

Ik begreep in het stuk van Boschpoort dat de RVC uit 3 personen komt bestaan

Minimaal 3. Kunnen er dus ook meer worden.


Okay ... duidelijk dan hoop ik dat men voor minimaal 5 gaat ... als het er meer worden blijft de verhouding dan t zelfde 2/3 uit koker bestuur en 1/3 AL ??
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 dec 2020 21:01
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
MVV algemeen #6669

Napoleon schreef :

Boschpoort schreef :

Ik begreep in het stuk van Boschpoort dat de RVC uit 3 personen komt bestaan

Minimaal 3. Kunnen er dus ook meer worden.


Okay ... duidelijk dan hoop ik dat men voor minimaal 5 gaat ... als het er meer worden blijft de verhouding dan t zelfde 2/3 uit koker bestuur en 1/3 AL ??


2 te benoemen door stichting en 1 door de vereniging zal waarschijnijk wel zo blijven. Ik denk dat je eerder in de richting van een investeerder moet kijken als het gaat om extra commissarissen. Maar zover zijn we natuurlijk nog lang niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 dec 2020 21:04
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
MVV algemeen #6670

Boschpoort schreef :

Napoleon schreef :

Boschpoort schreef :

Ik begreep in het stuk van Boschpoort dat de RVC uit 3 personen komt bestaan

Minimaal 3. Kunnen er dus ook meer worden.


Okay ... duidelijk dan hoop ik dat men voor minimaal 5 gaat ... als het er meer worden blijft de verhouding dan t zelfde 2/3 uit koker bestuur en 1/3 AL ??


2 te benoemen door stichting en 1 door de vereniging zal waarschijnijk wel zo blijven. Ik denk dat je eerder in de richting van een investeerder moet kijken als het gaat om extra commissarissen. Maar zover zijn we natuurlijk nog lang niet.


Is ook idd wel logisch mocht die nieuwe eigenaar er komen dan wil die ook wat “invloed” binnen de RVC kunnen hebben
Thx voor de update Boschpoort
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 dec 2020 21:22
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
MVV algemeen #6671
Noor gebruikt nu onze gemeenschappelijke afkeer van De Limburger om zich achter te verschuilen inzake de NOW regeling. Vrij doorzichtig. En niet in het belang van MVV, want uiteindelijk heeft MVV geen baat bij een slechte relatie met de lokale krant. Je zou juist als AD je best moeten doen om mediarelaties die niet goed zijn te verbeteren ipv je erachter te verschuilen. Uiteraard hoop ik dat de fout hersteld wordt en MVV alsnog gebruik kan maken van deze regeling.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 dec 2020 21:32
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 707
Meer
MVV algemeen #6672

Hill28 schreef : Noor gebruikt nu onze gemeenschappelijke afkeer van De Limburger om zich achter te verschuilen inzake de NOW regeling. Vrij doorzichtig. En niet in het belang van MVV, want uiteindelijk heeft MVV geen baat bij een slechte relatie met de lokale krant. Je zou juist als AD je best moeten doen om mediarelaties die niet goed zijn te verbeteren ipv je erachter te verschuilen. Uiteraard hoop ik dat de fout hersteld wordt en MVV alsnog gebruik kan maken van deze regeling.


Dat ben ik met je eens, maar hier zegt Noor juist dat DDL het wat betreft de NOW-regeling bij het juiste eind had. Dus hij verschuilt zich niet volgens mij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 dec 2020 21:46
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
MVV algemeen #6673
Noor plaatst het slim in de context van (inderdaad vaak onnodig) negatieve artikelen over MVV. Maar laten we het beste hopen van de zaak. En van de factuur van de advocaat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 dec 2020 17:13
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
MVV algemeen #6674

jeoff schreef : Inderdaad leuk om weer eens in het stadion te zijn! Heb er ook besteld :)


Vandaag om 13 uur de oliebollen gaan ophalen,niet verwacht dat bij mij zo de emoties gingen opspelen toen ik met de auto langs de tribunes reed.
Wie had dit een jaar geleden kunnen voorspellen....sjevrao,hinnevel....gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Kletswief, Jack Luijten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 dec 2020 17:45
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
MVV algemeen #6675
Wat beelden voorbij zien komen op internet media van de oliebollen actie
Een echte feel good actie ! Mooi gedaan
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Kletswief, Jack Luijten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.484 seconden