MVV algemeen

30 dec 2020 18:52
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 156
Meer
MVV algemeen #6676
Leuke actie, tof om met de auto door het stadion te rijden :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 dec 2020 20:01 30 dec 2020 20:04 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
MVV algemeen #6677
Wel netjes dat Noor er was. Vond deze setting niet het juiste moment om nu kritische vragen te gaan stellen vanuit de auto, dus heb dat ook nagelaten.

TV Mestreech publiceerde een kort verslagje (incl foto van...ja echt...een Duitse oliebollenkoper :lol: ):
www.rtvmaastricht.nl/nieuws/151385643/Ol...20in%20De%20Geusselt
Nog geen stukje gezien in de kutkrant trouwens, stel je voor ze zouden eens een positief stuk schrijven..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 dec 2020 16:03
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #6678
Misschien het begin van een leuke traditie... deze oliebollen drive inn... Ook als het weer corona vrij is.
Leuk dat Noor er was... Ik zag op een filmpje Regillio Vrede. Mischien leuk als er ook spelers aanwezig zouden zijn.
Ik denk dat sommige (jonge) supporters dat waarderen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 dec 2020 17:38
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #6679

Kletswief schreef : Misschien het begin van een leuke traditie... deze oliebollen drive inn... Ook als het weer corona vrij is.
Leuk dat Noor er was... Ik zag op een filmpje Regillio Vrede. Mischien leuk als er ook spelers aanwezig zouden zijn.
Ik denk dat sommige (jonge) supporters dat waarderen.


Die zitten in (met) hun "bubbel".

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 jan 2021 20:14 04 jan 2021 20:15 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV algemeen #6680
Wat is loos in mestreech?
Ik zag tijdens de oliebollen rondgang in de Geusselt een nieuw fenomeen....Wat is loos in mestreech?
Is dat de vervanger van mvvtv?
Wie kent de ins and outs van deze nieuwe ,,pers,, binnen het mvvse?
Ook net zag ik weer via trepke b een impressie van hun werk bij Mvv,wie kan mij hier meer over vertellen.
De presentator komt mij wel erg bekend voor....gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 jan 2021 10:45
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
MVV algemeen #6681
Opa, Wat is loos in Mestreech heeft niets met MVV te maken. Het is een website/platform over nieuws uit Maastricht. En ze berichten dus ook over onze club :-)

www.watisloosinmestreech.nl/
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2021 21:04
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV algemeen #6682
Jammer dat we het voetbal van de keukenkampioen niet meer zoveel live gaan tegen komen.
Het zou volgens ivar Hoekstra om 400.000 euro gaan.
Trouwens ik vond/vind ivar Hoekstra toch wel een van de betere journalisten bij DDL.
Mooi betoog van hem in zijn zaterdag colum....gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2021 09:24
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
MVV algemeen #6683

opadiehard schreef : Jammer dat we het voetbal van de keukenkampioen niet meer zoveel live gaan tegen komen.
Het zou volgens ivar Hoekstra om 400.000 euro gaan.
Trouwens ik vond/vind ivar Hoekstra toch wel een van de betere journalisten bij DDL.
Mooi betoog van hem in zijn zaterdag colum....gr opa.


Je gebeden zijn gehoord Opa !
Uit zeer betrouwbare bron vernomen dat vandaag of morgen naar buiten wordt gebracht dat de wedstrijden van periode 3 weer live worden uitgezonden !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2021 09:47
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV algemeen #6684

Napoleon schreef :

opadiehard schreef : Jammer dat we het voetbal van de keukenkampioen niet meer zoveel live gaan tegen komen.
Het zou volgens ivar Hoekstra om 400.000 euro gaan.
Trouwens ik vond/vind ivar Hoekstra toch wel een van de betere journalisten bij DDL.
Mooi betoog van hem in zijn zaterdag colum....gr opa.


Je gebeden zijn gehoord Opa !
Uit zeer betrouwbare bron vernomen dat vandaag of morgen naar buiten wordt gebracht dat de wedstrijden van periode 3 weer live worden uitgezonden !!


Ah , heeft De Limburger weer een primeur? ;)

Gisteren stond al lang en breed op de site van MVV dat de wedstrijden in de derde periode nog worden uitgezonden.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2021 10:15 12 jan 2021 10:16 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV algemeen #6685
Zaterdag al in DDL...gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2021 13:12
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
MVV algemeen #6686

opadiehard schreef : Zaterdag al in DDL...gr opa.



het zal wellicht die kant op gaan maar de deal is nog niet (afge) rond en dus kan MVV van alles schrijven of DDL maar dan spreken ze voor hun beurt
Van DDL weten we dat allemaal wel maar van MVV snap ik dat niet
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2021 14:10
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV algemeen #6687

Napoleon schreef :

opadiehard schreef : Zaterdag al in DDL...gr opa.



het zal wellicht die kant op gaan maar de deal is nog niet (afge) rond en dus kan MVV van alles schrijven of DDL maar dan spreken ze voor hun beurt
Van DDL weten we dat allemaal wel maar van MVV snap ik dat niet


Ah gelukkig, Napoleon heeft weer een puntje van kritiek kunnen vinden. Topper!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2021 17:03
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
MVV algemeen #6688

Duin schreef :

Napoleon schreef :

opadiehard schreef : Zaterdag al in DDL...gr opa.



het zal wellicht die kant op gaan maar de deal is nog niet (afge) rond en dus kan MVV van alles schrijven of DDL maar dan spreken ze voor hun beurt
Van DDL weten we dat allemaal wel maar van MVV snap ik dat niet


Ah gelukkig, Napoleon heeft weer een puntje van kritiek kunnen vinden. Topper!


je doet je naam eer aan "Duin"

je moet niet zo kletsen , het bericht is vandaag pas officieel naar buiten gebracht door ESPN en het bericht van MVV gister was echt te voorbarig, de deal was zeker bijna rond maar nog helemaal ..MVV had daar gewoon mee moeten wachten , dat doen ze normaal toch ook niet een bericht de media in slingeren over een transfer als er geen 100% deal ligt !
Onder Erik Noor heeft MVV veel meer de kant van de "opgeblazen goed nieuws berichten "gekozen , en alles wat fout en verkeerd gaat wordt onder het tapijt geveegd zoals de NOW 2 regeling van 2 ton !
Deze deal was bijna rond maar MVV had gewoon 1 dag moeten wachten met het na buiten treden ... maar dat past allemaal in hoe MVV nu geleid wordt door Erik Noor... jullie kunnen over me heen walsen en daar van alles van vinden maar ik zie een patroon van werkwijze en die vind ik tendentieus .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2021 17:42
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #6689

Napoleon schreef :

Duin schreef :

Napoleon schreef :

opadiehard schreef : Zaterdag al in DDL...gr opa.



het zal wellicht die kant op gaan maar de deal is nog niet (afge) rond en dus kan MVV van alles schrijven of DDL maar dan spreken ze voor hun beurt
Van DDL weten we dat allemaal wel maar van MVV snap ik dat niet


Ah gelukkig, Napoleon heeft weer een puntje van kritiek kunnen vinden. Topper!


je doet je naam eer aan "Duin"

je moet niet zo kletsen , het bericht is vandaag pas officieel naar buiten gebracht door ESPN en het bericht van MVV gister was echt te voorbarig, de deal was zeker bijna rond maar nog helemaal ..MVV had daar gewoon mee moeten wachten , dat doen ze normaal toch ook niet een bericht de media in slingeren over een transfer als er geen 100% deal ligt !
Onder Erik Noor heeft MVV veel meer de kant van de "opgeblazen goed nieuws berichten "gekozen , en alles wat fout en verkeerd gaat wordt onder het tapijt geveegd zoals de NOW 2 regeling van 2 ton !
Deze deal was bijna rond maar MVV had gewoon 1 dag moeten wachten met het na buiten treden ... maar dat past allemaal in hoe MVV nu geleid wordt door Erik Noor... jullie kunnen over me heen walsen en daar van alles van vinden maar ik zie een patroon van werkwijze en die vind ik tendentieus .


Bijna grappig... tendentieus... zijn deze posts dan niet tendentieus? :woohoo:

Ik vind de manier van communiceren van Noor heel prettig. Nu terugkomend op de NOW subsidie verdraait hij het niet... Sterker nog hij bevestigt dat deze niet ontvangen is... en zover een situatie het toelaat is hij open... er loopt nu een bezwaar en in deze wordt MVV ondersteund door een advocaat. Dus wordt mijn inziens niks onder het tapijt geveegd of verdraait... weergave van de feiten. Dus wat is hieraan tendentieus of verkeerd.... Wie blaast hier wat op?

Dit staat los van het feit dat het een blunder zou zijn als de NOW fusie aan MVV voorbij gaat. Maar dit staat los van het huidige communiceren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2021 18:39
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV algemeen #6690

Napoleon schreef :

Duin schreef :

Napoleon schreef :

opadiehard schreef : Zaterdag al in DDL...gr opa.



het zal wellicht die kant op gaan maar de deal is nog niet (afge) rond en dus kan MVV van alles schrijven of DDL maar dan spreken ze voor hun beurt
Van DDL weten we dat allemaal wel maar van MVV snap ik dat niet


Ah gelukkig, Napoleon heeft weer een puntje van kritiek kunnen vinden. Topper!


je doet je naam eer aan "Duin"

je moet niet zo kletsen , het bericht is vandaag pas officieel naar buiten gebracht door ESPN en het bericht van MVV gister was echt te voorbarig, de deal was zeker bijna rond maar nog helemaal ..MVV had daar gewoon mee moeten wachten , dat doen ze normaal toch ook niet een bericht de media in slingeren over een transfer als er geen 100% deal ligt !
Onder Erik Noor heeft MVV veel meer de kant van de "opgeblazen goed nieuws berichten "gekozen , en alles wat fout en verkeerd gaat wordt onder het tapijt geveegd zoals de NOW 2 regeling van 2 ton !
Deze deal was bijna rond maar MVV had gewoon 1 dag moeten wachten met het na buiten treden ... maar dat past allemaal in hoe MVV nu geleid wordt door Erik Noor... jullie kunnen over me heen walsen en daar van alles van vinden maar ik zie een patroon van werkwijze en die vind ik tendentieus .



Omdat JIJ het niet wist en het vandaag pas door ESPN naar buiten is gebracht, wil dat dus ook zeggen dat MVV het niet wist? Zoals je weet zijn er wedstrijden verplaatst door het live uitzenden, dus zou dit misschien al met de clubs overlegd zijn vóórdat ESPN het publiceert?

Grappig dat uitgerekend jij dat 'voorbarig' communiceren noemt.
De man die al weken moord en brand schreeuwt en ontslagen eist omdat 'we 2 ton hebben misgelopen'.

Zullen we de advocaten dan maar even informeren dat ze kunnen stoppen? Want blijkbaar stond de uitslag hiervan al weken geleden vast. Over 'voorbarig' communiceren gesproken.
Maak jezelf toch niet zo belachelijk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.415 seconden