MVV algemeen

16 juni 2021 15:08
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
MVV algemeen #7186

krampioen schreef :

Vluuzak schreef : Napoleon
Ik ben benieuwt of je ook zo'n grote waffel hebt als iemand voor je staat, veilig achter een toetsenbord is iedereen een held. MVV verbind jou niet met mij en met vele andere niet, jij bent degene die hier hard op de man speelt en dat al vele jaren, nogmaals, benieuwd of je ook zo hard bent in de werkelijkheid.


Jij moet heel snel ophouden met het uiten van verkapte bedreigingen. Op dit forum heeft iedereen een stem. En zeker napoleon. Ik ben ook geen fan van hem als persoonlijkheid, maar hij is ontegenzeglijk een groot fan. Je vraagt om een ban.



Oooh ik vraag om een ban?? Dat iemand zo op de man speelt vind je wel kunnen, mensen afbrand en probeert te beschadigen, een hetze tegen mensen probeert op te zetten, ..........dat vind je geen ban waard? Een groot fan uit kritiek , maar probeert niet doelbewust zijn club te beschadigen, in het diskrediet te brengen, hopend dat de media dit oppikt,, want dat is wat dit etterbakje doet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juni 2021 15:15
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV algemeen #7187
Beste mensen, dit is een MVV forum. Geen Napoleon forum.
Graag normaal op elkaars post reageren, niet op de persoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juni 2021 15:53
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
MVV algemeen #7188

Boschpoort schreef : Beste mensen, dit is een MVV forum. Geen Napoleon forum.
Graag normaal op elkaars post reageren, niet op de persoon.


Als administrator zou je het niet moeten toestaan dat iemand fysiek bedreigd wordt. En dat is waar ik op heb gereageerd. Kennelijk is kritiek op mvv beleid niet toegestaan. Ik twijfel aan de objectiviteit van de scheidsrechters op dit forum.
Ik hoop dat ik het mis heb.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juni 2021 16:02 16 juni 2021 16:06 door Vluuzak.
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
MVV algemeen #7189

krampioen schreef :

Boschpoort schreef : Beste mensen, dit is een MVV forum. Geen Napoleon forum.
Graag normaal op elkaars post reageren, niet op de persoon.


Als administrator zou je het niet moeten toestaan dat iemand fysiek bedreigd wordt. En dat is waar ik op heb gereageerd. Kennelijk is kritiek op mvv beleid niet toegestaan. Ik twijfel aan de objectiviteit van de scheidsrechters op dit forum.
Ik hoop dat ik het mis heb.


Je moet er nu niet een andere draai aan gaan geven, waar zeg ik dat kritiek niet is toegestaan???
Iemand proberen te beschadigen en op persoonlijke eigenschappen proberen belachelijk te maken, moet wel toegestaan worden?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juni 2021 17:21 16 juni 2021 17:22 door Mr Sjaan.
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
MVV algemeen #7190

De Zwarte Vogel schreef :

Sjotelsplak schreef :

Huib schreef : Jammer dat toeschouwers zo achter de journalist van de Limburger aanren
Nota bene MVV zelf heeft het in de rechtbank over een bedrag van 250.000 EURO. Wie verzint er dan iets, de journalist of MVV?


Degene die dit bedrag heeft genoemd, is de raadsman van MVV. Immers, ook in de rechtbank geldt dat als je een bepaald bedrag wilt binnenslepen, je altijd een iets hoger bedrag dan het streefbedrag noemt. Dat noemen we in Nederland met een mooi woord ‘koehandel’.


Het gaat er wat mij betreft niet om of dit nu een bedrag van € 250.000,- of € 2.500,- is maar om het simpele feit dat deze regeling niet tijdig aangevraagd is. Het gaat hier om "gratis geld" en ingeval van een bedrag van € 250.000,- betekent dit ongeveer het dubbele van de geschatte sponsorbijdrage van de nieuwe hoofdsponsor. Het geld klotst niet bepaald over de plinten in stadion De Geusselt, dit is echt een enorm gemis.

De complete radiostilte en het niet erkennen van deze blunder vind ik zo mogelijk nog erger. Het is een klap in het gezicht van alle vrijwilligers en supporters die op allerlei manieren hun (financiële) steentje bijgedragen hebben in het afgelopen seizoen. Niet te vergeten de mannen van de Angel-Side, zij hebben dit seizoen echt fantastisch werk geleverd.

In plaats van de schuld af te schuiven op een zieke medewerker zou het Erik Noor gesierd hebben als hij als een echte kerel het boetekleed had aangetrokken en duidelijk zijn verontschuldigingen aan bovengenoemde betrokkenen had aangeboden. Maar nee, zwijgen als het graf en hopen dat het overwaait. Ik heb hierdoor nog steeds geen vrede met de huidige situatie en heb daarom mijn seizoenkaart (al 37 jaar ononderbroken) nog niet verlengd. Mijn verstand zegt dan ook dat ik komend jaar inderdaad moet overslaan maar ik kom natuurlijk niet zomaar al zo lang (zelfs langer dan 37 jaar) bij deze club.

Verdomme, wat hadden we komend seizoen een mooie start kunnen maken als we die NOW knaken erbij hadden gehad. Noor: bedankt voor deze misser en de excuses.

De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief, Hill28, De Zwarte Vogel, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juni 2021 18:26
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
MVV algemeen #7191
Met ingang van het nieuwe seizoen is de 50-jarige Maurice Verberne de nieuwe assistent-trainer van MVV Maastricht en wordt hij dus de rechterhand van trainer Klaas Wels. Maurice is zeker geen onbekende in De Geusselt. Zo speelde hij 48 keer in het shirt van de Sterrendragers en was er later - 4 jaar lang jeugd- en assistent-trainer.

Maurice Verberne zal de vrijgevallen positie van Regillio Vrede innemen. Vrede had een contract van 1 jaar bij MVV Maastricht. “Ik ben blij dat ik in deze periode in de keuken van deze prachtige club heb mogen kijken”, zegt Regillio Vrede.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juni 2021 19:08 16 juni 2021 19:08 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 594
Meer
MVV algemeen #7192

krampioen schreef :

Boschpoort schreef : Beste mensen, dit is een MVV forum. Geen Napoleon forum.
Graag normaal op elkaars post reageren, niet op de persoon.


Als administrator zou je het niet moeten toestaan dat iemand fysiek bedreigd wordt. En dat is waar ik op heb gereageerd. Kennelijk is kritiek op mvv beleid niet toegestaan. Ik twijfel aan de objectiviteit van de scheidsrechters op dit forum.
Ik hoop dat ik het mis heb.


‘n watsj um de oere is geine kopstoet….
zjus wie ‘nne Ingelender gein pilske is….

Dus laote veer mekaar met rös en neet mie goon aofzeike.
Dao zien aandere beter in! ;)

Trök nao algemeine zaake : weurd tied tot ‘t oefenprogram bekind weurd gemaak!
Höb al väölste laangk zoonder uuch sjow köp, bloete batse geziechter en tettemojle motte doen, sodemiljaar nog aon tow !

Dao is in Mestreech ….
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juni 2021 21:26
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
MVV algemeen #7193
Iki begrijp het bericht van mr Sjaan heel goed .

Ik weet ook nog niet of ik mijn donateur schap voor VZM op zeg of niet ,het vrij zinloos als je MVV niet verder gaat als foutje komt niet meer voor .


MVV het zijn patronen Vleugels groep weg praten we niet over , Speler gaat naar Barcelona vergeten contract te verleggen Now regeling vergeten gebeurt niet meer ....... .......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juni 2021 22:12
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 243
Meer
MVV algemeen #7194

bokkesprongen schreef : Iki begrijp het bericht van mr Sjaan heel goed .

Ik weet ook nog niet of ik mijn donateur schap voor VZM op zeg of niet ,het vrij zinloos als je MVV niet verder gaat als foutje komt niet meer voor .


MVV het zijn patronen Vleugels groep weg praten we niet over , Speler gaat naar Barcelona vergeten contract te verleggen Now regeling vergeten gebeurt niet meer ....... .......


Ja echt wanbeleid dat MVV een speler aan Barcelona kwijt raakt... Voor jouw informatie ook dit jaar zijn we al de betere talenten kwijtgeraakt aan o.a. Genk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juni 2021 23:19
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV algemeen #7195
He stelletje negatievelingen, verleng je seizoenskaart en je donateurschap bij veer zien MVV! Stop met zeiken, steun onze club en neem nog wat anderen mee!

Er is de afgelopen jaren veel fout gegaan bij de club, maar sinds de laatste directie wijziging is er mijn inziens toch een frisse wind. Ondanks dat nog de scherven van de vorige directie moesten worden opgeruimd zijn we het corona seizoen toch relatief goed doorgekomen.

- Er zijn nieuwe sponsoren gevonden en veel oude sponsoren zijn gebleven.
- De business club wordt verbouwd.
- Er is voor het eerst sinds jaren een echte hoofdsponsor.
- De band met de fanatieke supporters is hersteld.
- De structuur is zo aangepast dat er een investeerder kan toetreden en zoals ik het zie, is het voor het eerst in jaren dat hier ook serieus werk van wordt gemaakt met een duidelijke visie waarbij onze club tenminste niet zomaar te grabbel wordt gegooid.
- Het 1e elftal staat er beter voor dan vorig jaar in deze periode.
- Met Klaas Wels is er snel en adequaat een goede vervanger geregeld voor Kalezic.

Komend jaar wordt de Geusselt een heksenketel!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Ben Salemans, Roei baank, Jacques, Anna D., Huib, opadiehard, Sjonnie, Tuor, Lassie80 en13 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2021 08:46
007
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 40
Meer
MVV algemeen #7196
Helemaal mee eens, Anarchos.
Daarom: Drie seizoenskaarten verlengd en ik heb dit mede bekostigd door de Limburger op te zeggen
Win-win!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Huib, Kletswief, Boschpoort, αναρχος, TPC

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2021 16:14
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
MVV algemeen #7197
De nieuwe TM is bekend: Ronnie van Geneugden.
Denk geen slechte keuze.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2021 16:24 18 juni 2021 16:25 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 243
Meer
MVV algemeen #7198

Boredass schreef : De nieuwe TM is bekend: Ronnie van Geneugden.
Denk geen slechte keuze.


Qua naam zeker geen verkeerde. Heeft toch wat opgezet bij Genk en Leuven. Wederom een Non nonsese type. En als Klaas zou vetrekken kan hij direct invallen omdat hij de papieren heeft ;) Komt hij uit de stal van Thiebaut?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2021 19:26
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV algemeen #7199
Prima trio Klaas,Ronny en Maurice,laat nu de nieuwe golf spelers maar komen vanuit het netwerk van Klaas en ronny....mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2021 19:58
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
MVV algemeen #7200
Nieuwe technische staf, nieuwe hoofdsponsor, nieuwe td, en allemaal niet uit het bekende netwerk. De NOW blijft zonde, maar deze ontwikkelingen stemmen mij wel positief. Ronny van Geneugden is ook niet de eerste de beste. Hij kent de Belgische markt, Wels de Nederlandse. Daar kan best eens een aardige selectie uit komen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.405 seconden