MVV algemeen

24 okt 2021 09:07 24 okt 2021 09:15 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV algemeen #7276

αναρχος schreef : Iedereen kan zien dat het voetbal momenteel kut is, maar dit gejank hier op het forum is mvv onwaardig. Als supporter laat je, je club niet in de steek en ben je er vrijdag gewoon bij om samen met je mede supporters de overwinning over de streep te trekken! En als er een Supporterskaffee wordt georganiseerd is dat een mooie kans om kritische vragen te stellen, maar in plaats van dat te doen lijkt het erop alsof er hier liever een aantal in de online anonimiteit willen huilen. Kom op voor je club, in plaats van als een zwakkeling te zeiken en weg te lopen!! Tot vrijdag, winnen of staken!


Wilde eigenlijk niet reageren,ik laat mijn club ook niet in de steek heb een seizoenskaart maar ik neem voorlopig afstand!
Online anonimiteit klopt ook niet naar mij gericht iedereen kent mij ongeveer wel!
Een supporterscafe is een goed nieuws show!
Ben echt geen zwakkeling ga al kijken van 1967/2021…..nu jij nog?

Ps Zal verder niet meer reageren op dit soort berichten,ga niet meer uitleg geven.
Ik weet niet hoelang jij al gaat kijken maar maar denk niet dat je in de buurt komt van mijn 54 jaar….succes en trek niet iedereen over een kam!...Gr Opa.
Had je een persoonlijk bericht willen sturen en dit niet hier posten,maar ik kan je geen persoonlijk bericht sturen de site accepteerd naar jou geen persoonlijk bericht….

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mr Sjaan, johan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 okt 2021 10:18 24 okt 2021 10:20 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 593
Meer
MVV algemeen #7277

opadiehard schreef :

αναρχος schreef : Iedereen kan zien dat het voetbal momenteel kut is, maar dit gejank hier op het forum is mvv onwaardig. Als supporter laat je, je club niet in de steek en ben je er vrijdag gewoon bij om samen met je mede supporters de overwinning over de streep te trekken! En als er een Supporterskaffee wordt georganiseerd is dat een mooie kans om kritische vragen te stellen, maar in plaats van dat te doen lijkt het erop alsof er hier liever een aantal in de online anonimiteit willen huilen. Kom op voor je club, in plaats van als een zwakkeling te zeiken en weg te lopen!! Tot vrijdag, winnen of staken!


Wilde eigenlijk niet reageren,ik laat mijn club ook niet in de steek heb een seizoenskaart maar ik neem voorlopig afstand!
Online anonimiteit klopt ook niet naar mij gericht iedereen kent mij ongeveer wel!
Een supporterscafe is een goed nieuws show!
Ben echt geen zwakkeling ga al kijken van 1967/2021…..nu jij nog?

Ps Zal verder niet meer reageren op dit soort berichten,ga niet meer uitleg geven.
Ik weet niet hoelang jij al gaat kijken maar maar denk niet dat je in de buurt komt van mijn 54 jaar….succes en trek niet iedereen over een kam!...Gr Opa.
Had je een persoonlijk bericht willen sturen en dit niet hier posten,maar ik kan je geen persoonlijk bericht sturen de site accepteert naar jou geen persoonlijk bericht….


Denk niet dat dit bovenstaande op jou gericht is Peter, want iedereen die langer dan 1 jaar bij us MVV-ke rondloopt, kent jou en leest jou zware teleurstelling (die we delen) niet als lafheid of in de steek laten !
En als het wel zo zou zijn, wat is een mening t.o.v. vele die anders over je denken?
We zijn allemaal geraakt door wat we meemaken op het veld en veel kritiek is niet bepaald een steuntje in de rug voor onze jongens, maar trek je niet te veel persoonlijk : we weten wie je bent en wat we aan je hebben ! Missen je op de chat...


Kom op, veer höbbe al 'n "aajt wief" mer zo eentje al Opa ...?
daar is er maar eentje van... :thumbsup: gein gezeik dus

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 okt 2021 10:23
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
MVV algemeen #7278
Het is een seizoen met 2 gezichten: tegen de zogenaamde favorieten komen we flink tekort en gaan we er met een grote nederlaag af. Tegen de zwakke broeders (thuis) pakken we de winst. Uiteindelijk hebben we een redelijk aantal punten gepakt. Qua begroting doen we het helemaal niet zo slecht. Maar als MVV-fan (en ook ik ga al bijna 35 jaar) is het vreselijk om de club zo te zien spartelen. Sportief, financieel en organisatorisch. Ik was altijd fel tegenstander van een investeerder, maar door de jaren heen heb ik wel geleerd dat zonder investeerder we genoegen moeten nemen met een zeer beperkte rol in de marge.
Komende week gaat een belangrijke week worden: vliegen we uit de beker (wat zomaar kan) en verliezen we van Aachen-Nord, dan is het alarmfase 1… Ook ik leef normaal al weken naar de derby toe. Nu vrees ik, niet zozeer voor de kwaliteit van de tegenstander, maar meer voor onze onkunde.
Voor het team is dit hét moment om de fans weer volledig achter zich te krijgen. We zijn een aantal keer flink vernederd. Het is zwaar om MVV-fan te zijn. Geef ons weer een beetje onze trots terug! Pak die moffen!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 okt 2021 10:31 24 okt 2021 11:03 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 593
Meer
MVV algemeen #7279

Maosbrögk schreef : Voor het team is dit hét moment om de fans weer volledig achter zich te krijgen. We zijn een aantal keer flink vernederd. Het is zwaar om MVV-fan te zijn. Geef ons weer een beetje trots terug! Pak die moffen!!!


Helemaal mee eens : laat de selectie een voorbeeld nemen aan Rico gisteren...

puur op wilskracht en inzet een (bijna) verloren situatie ombuigen tot een overwinning !

Natuurlijk mogen en kunnen we ons kwalitatief niet vergelijken met Verhoeven, maar dat stukje mentaliteit is wel van toepassing
en kan ons het hele seizoen goedmaken !

Kom op die ROEJE !!!


MVV-*oda 2014-2015

www.dailymotion.com/video/x2hxwfk



Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 okt 2021 20:41
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #7280
Wat een gejammer. Het is al pakweg 30 jaar gedabbel in de marge. Helaas. En in het huidige voetbal gaat het alleen maar om het geld. Voetbal is verrot.
Ik vraag me af welke onrealistische doelstellingen sommige mensen hebben aan het begin van het seizoen.
En MVV heeft al pakweg de laatste 20 jaar een klein spelersbudget van rond de 7 ton euro. En o.a. Elsen heeft heeft ondanks dit leuke dingen met zijn selectie laten zien. Het maximale eruit gehaald. Ook Kalezic afgelopen jaar, nauwelijks 11 spelers aan het begin en ondanks alles toch iets neergezet. Maar vorige sommige mensen was dit dan toch niet goed genoeg en genoeg ruimte voor kritiek.
En MVV heeft stepkes gezet. Vroeger haalde MVV de gazet als er weer een lijk uit de kast viel. En nu is MVV schuldenvrij, wel geen vet op de botten. En tsja iedereen wilt dat het spelersbudget van usmvvke verdubbeld wordt of vertienvoudigd wordt door een sjeik...
Helaas wij hebben niet iemand met een schroef los die 25 miljoen er doorheen jast of een gemeente die vrijwel jaarlijks de huur verlaagd of met een subsidie op de proppen komt. Of een russische crimineel uit de zandbak. En ondanks het gejammer staan we maar drie punten achter op clubs die veel meer budget hebben.
We hebben een hele kleine organisatie, volgens mij na Paul Penders nu met Erik Noor pas de 2e betaald commercieel directeur. En er worden stepkes gezet en ook fouten gemaakt, bv de misgelopen NOW subsidie. Maar sommigen mensen menen dat een commercieel manager een shirtsponsor meeneemt en dat er een draaiboek is van hoe in drie stappen verdubbelen het budget en halen we CL.
Het proatkaffee vond ik leuk van opzet. Eindelijk eens wat beter bezocht, ook meer jongeren. Erik Meijer presenteerde het heel leuk. En iedereen kon rechtstreeks vragen stellen in plaats van digitaal commentaar leveren. En nee, tuurlijk zal een trainer niet individueel over spelers praten en nee men laat niet het achterste van de tong zien. Maar ik vind wel dat men een eerlijk en duidelijk beeld geeft. Noor vond dat het in de business ruimte tegenviel. Ook geen nieuw verhaal, Maastricht heeft heel veel MKB maar geen grote bedrijven. En ondanks dat de voorwaarden voor een investeerder gecreëerd zijn... en met bezig is... is het ook niet zaligmakend.
Helaas velen willen, net zoals ik, graag horen dat er een grote investeerder zou komen of dat een aantal grote lokale bedrijven of personen die zich samen vinden. Maar het is blijkbaar heel moeilijk. En daarom is de kans ook redelijk aanwezig dat we in het rechterrijtje blijven hangen net zoals Den Bosch, of Eindhoven. Ook komend seizoen weer en het jaar daarop.
Hopelijk komt die investeerder er wel of komen er sponsoren erbij in plaats dat ze overlopen naar een concurrent. Want er zijn wel positieve kanten.... Geen schulden, een mooie stad om te vertoeven, grote steden in de omgeving en hopelijk een mooie businessruimte waar het in de toekomst gezellig vertoeven is en waar men kan netwerken. En een fantastische Angelside.
Hopelijk winnen we deze week twee keer!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roei baank, Huib, jovkle, 007, Burgundian043, M-MVV, Hier menier, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 okt 2021 22:52
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV algemeen #7281
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2021 07:53
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #7282
Helaas na 26 MVV, heeft de club een andere plek in mijn leven gekregen. Mede door de corona crisis en ook het feit dat ik door mijn persoonlijke keuze (uit solidariteit voor een vriend met een allergie) de qr pas weiger, zal ik niet meer snel naar een wedstrijd gaan. Aangezien MVV toch maar blijft aanmodderen in de marge zal ik me er makkelijker over heen kunnen zetten.
Ik voeg me bij een hele grote groep vd oude garde die net als ik een rood wit hart hebben maar niet meer gaan.
Ik zal MVV op de achtergrond blijven volgen, maar dit MVV krijgt van mij geen cent meer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2021 09:33
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV algemeen #7283

mvvke4life schreef : Helaas na 26 MVV, heeft de club een andere plek in mijn leven gekregen. Mede door de corona crisis en ook het feit dat ik door mijn persoonlijke keuze (uit solidariteit voor een vriend met een allergie) de qr pas weiger, zal ik niet meer snel naar een wedstrijd gaan. Aangezien MVV toch maar blijft aanmodderen in de marge zal ik me er makkelijker over heen kunnen zetten.
Ik voeg me bij een hele grote groep vd oude garde die net als ik een rood wit hart hebben maar niet meer gaan.
Ik zal MVV op de achtergrond blijven volgen, maar dit MVV krijgt van mij geen cent meer.

Haha, eerst gooi je het op de verplichte qr-code en in je laatste zin komt de werkelijke aap uit de mouw: je wilt geen cent meer aan MVV besteden. Zeg dat dan ronduit. En dan 4life in je naam hebben.......
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2021 09:35
Klomeleer
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 72
Meer
MVV algemeen #7284
In gooj of slechte tije, veer blieve altied goon. Ieweg en veur altied zalle veer dao achter stoon!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2021 09:53
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
MVV algemeen #7285
Hoe slecht het ook is, hoe somber de vooruitzichten ook zijn.. altijd blijven gaan. Als iederederee denkt “ ik kan het niet meer ik blijf wel weg” dan hebben we over 2 seizoenen geen club meer. Dan aub ook niet janken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2021 10:11
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV algemeen #7286
Als MVV zo doorgaat hebben we ook met supporters straks geen club meer. Met alleen supporters kun je geen BVO zijn, daar is meer voor nodig. Zaken die er bij ons helaas niet zijn en ook niet snel zullen komen.
De gemeente is de club liever kwijt dan rijk, kunnen ze bij de geusselt nog wat geld verdienen aan bouwgrond. Met de goedbedoelde MKB sponsoringen, blijf je in de marge zitten en die marge wordt steeds kleiner en komt steeds dichter bij het amateur niveau te liggen. Een minderheids investeerder, zet geen zode aan de dijk, want waarom zal en dergelijke investeerder geld erin doen, zonder dat hij iets te bepalen heeft of er voor terug krijgt.
Een investeerder die totale zeggenschap krijgt, zal deze club ook niet interessant vinden, tenzij er een akkoord kan worden gesloten met de gemeente of een andere partij, zodat er op een bepaalde manier geld voor deze persoon valt te verdienen, echter achter ik dit vrijwel uitgesloten.

Zoals ik al eerder aangaf, ik ben bang dat onze club dit keer niet uit deze neerwaartse spiraal komt al hoop ik tegen beter weten in.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2021 11:02 25 okt 2021 11:04 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #7287
Ik denk dat er wél een investeerder met totale zeggenschap mogelijk WAS geweest. Wàs, want de twee andere clubs naast ons, waren ons vóór. Zowel met een nieuw stadion, áls daarna een investeerder. En ik blijf erbij, een investeerder met totale zeggenschap wilt iets moois overnemen en niet iets ouds en krakkemikkig. En ook al wilt hij investeren in spelers, dan nóg willen die spelers in de watten worden gelegd en niet naar een amateur sportcomplex. Dáárin waren er twee voetbalclubs in de buurt ons vóór. En dat is nu voorbij. En daarom die inhaalslag die nodig is. Maar zonder geld kan dit niet. En dan is de cirkel weer rond.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2021 13:40
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #7288
Er zijn andere clubs overgenomen met een nog slechter stadion dan ons, bijv. FC Den Bosch. Dat is blijkbaar toch een minder issue dan sommigen beweren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2021 15:43
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
MVV algemeen #7289
nog 5 dagen en nog geen topic aangemaakt aangaande mvv - 045....... n teken voor de tanende interesse van de doorsnee mvv supporter op dit moment voor toch de "wedstrijd van t jaar"? als er 5000 man komen mogen ze blij zijn........ weer minder in de kas dan verwacht/begroot...... . na 90 minuten zal t wel weer een grote deceptie zijn zolang onze vliegenvanger blijft keepen en de rest van t niveau wil wel maar kan bij lange na niet is......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2021 16:08
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
MVV algemeen #7290
De vakken C,D en E op de Angel-Side zijn uitverkocht.

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.499 seconden