MVV algemeen

15 mrt 2022 09:35
iggyinthehouse
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 45
Meer
MVV algemeen #7426
Het is makkelijk om van de zijlijn te roepen, maar de vraag is: wie staat er ECHT op? Iedereen ziet wel dat dit niet nog langer verder kan gaan, maar wie binnen de huidige MVV structuur heeft het recht om in te grijpen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2022 12:08
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV algemeen #7427

iggyinthehouse schreef : Het is makkelijk om van de zijlijn te roepen, maar de vraag is: wie staat er ECHT op? Iedereen ziet wel dat dit niet nog langer verder kan gaan, maar wie binnen de huidige MVV structuur heeft het recht om in te grijpen?


Mooi gesproken wie neemt het initiatief?……struisvogelpolitiek?…..mvrgr Opa

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2022 12:26
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 507
Meer
MVV algemeen #7428
Zie Roda VS korotaev, die supporters deden tenminste iets
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2022 12:29
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
MVV algemeen #7429
voor je oude schoenen weg gooit moet je wel nieuwe hebben lijkt me. en wie zou er nu willen instappen? Mvv is afgegleden naar de onderste regionen van het betaalde voetbal. de organisatie is op amateur niveau. zelfs lijkt het erop dat voor de loterij nog geen prijzen meer verkregen wordt door sponsoren. Maar onze technische directeur heeft het voor elkaar gekregen dat de spelers op de club kunnen lunchen en zo kunnen dus dagelijks 2 x trainen en ook vertelde hij dat hij eens rond het stadion was gelopen en daar een fitness ruimte en sporthal had gezien waar de spelers nu gebruik van konden maken. Applaus voor een niet onaanzienlijk bedrag iets moois bereikt. Gratis tip voor Geneugde even verderop is ook een zwembad. Maar de redding is nabij we krijgen een dames u17 team.
hopelijk hoeven ze niet naar het toilet in de geusselt . de superboeren van de graafschap zitten in een dip maar gelukkig voor hun komt Mvv vrijdag op bezoek.
Ik stop met typen anders lijk ik te negatief.
.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2022 13:16
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV algemeen #7430
Ik ben blij dat ik tegenwoordig een andere hobby heb voor de vrijdag avond!

De uitslag van de club, hoor of zie ik dan wel in de loop van het weekend. De verbondenheid en het plezier wat ik in het verleden beleefde is al heel lang weg. Respect voor het handjevol trouwe supporters maar er zal veel moeten veranderen wil ik weer terug gaan komen naar de geusselt. Zelfs een wedstrijd tegen onze oosterburen kan mij niet meer warm maken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2022 14:55 15 mrt 2022 14:56 door De Zwarte Vogel.
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
MVV algemeen #7431
Iedereen die volgend seizoen - ondanks alle ellende van dit seizoen - toch een seizoenkaart koopt, dient eerder geld terug te krijgen dan te moeten betalen! Dat is dan "smartegeld".

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2022 15:44
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
MVV algemeen #7432
Er zal helaas toch niks veranderen..
Harde kern laat ook nog weinig horen tegenover het beleid en volgens mij hebben al veel te veel mensen zich er bij neergelegd met hoe het afloopt bij MVV..

Wij als supporters zouden juist een met een groep naar de Geusselt moeten stappen en verhaal te halen.
Voor de deuren gaan staan en pas weg gaan voor die Noor, Geneugden en Wels hun zegje hebben gedaan.
Doen we dit niet.. Dan gaan we langzaam de afvoerput in.

Wie begint?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2022 15:47
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV algemeen #7433

CatenaccioMestreech schreef :
Wie begint?


Jij misschien? Je moet ergens beginnen. Organiseer het :)

Iedereen vraag wie er opstaat, dan kun je nog lang vragen. Niemand zal / durft zich hier aan te branden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2022 15:50
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
MVV algemeen #7434
Wil best met een groepje iets organiseren etc.. Heb zelf alleen niet het bereik etc..
Misschien Angel Side Facebook?
Of Trepke B?
Maar die moeten er zelf ook achter staan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2022 15:53
Voetbalfanaat
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 47
Meer
MVV algemeen #7435
Wellicht leuk om te weten onze talenten van de 018 trappen over twee uurtjes af in Wijdewormer tegen AZ Alkmaar 018 voor de achtste finales van de beker.

Een prachtige maar loeizware pot voor onze jongens. AZ speelt maar liefst drie niveaus hoger en werd knap derde in de najaars competitie divisie 1. Onze jongens komen uit in divisie 4.

AZ 018 speelde vorige week nog voor de youth leaugue tegen Juventus en verloor op penalties al deden toen wel een hoop jongens van Jong AZ mee omdat de leeftijd van de youth leaugue op 019 ligt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2022 17:00
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV algemeen #7436

De Zwarte Vogel schreef : Iedereen die volgend seizoen - ondanks alle ellende van dit seizoen - toch een seizoenkaart koopt, dient eerder geld terug te krijgen dan te moeten betalen! Dat is dan "smartegeld".


Als je geen geld hebt kun je het ook niet terug geven…..toch?…mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2022 18:59 15 mrt 2022 18:59 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 745
Meer
MVV algemeen #7437
Over smartegeld gesproken. Einde vh seizoen moet mvv conform afspraken bij de aanschaf van de seizoenskaart 4 gemiste wedstrijden compenseren, 21%. Er zal neem ik aan een drieledig voorstel komen. Compensatie weigeren, geld geheel terug of korting op de sk voor komend seizoen. Bij de laatste 2 kun je het gebruiken bij aanschaf van een nieuwe kaart.

Vwb actie. Schrijf 'n bericht naar angelside op fb. Toen Penders en Usta er nog waren, zijn er ook protestacties geweest. Zegt genoeg over de gelatenheid dat er nog niks is gebeurd. Ondanks dat men vanuit de directie een rookgordijn optrekt en zegt dat het ook financieel nog goed zit, is het slechter gesteld met mvv dan destijds.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mrt 2022 12:02
Voetbalfanaat
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 47
Meer
MVV algemeen #7438
MVV 018 komt te kort en verliest met 5-1 voor de beker van AZ 018. Een mooie leerzame wedstrijd tegen talenten die vorige week nog de achtste finale van de Youth League speelde tegen Juventus.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mrt 2022 08:39
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
MVV algemeen #7439
Blog van Marcel Jöris

‘Mieljaar, weer verlore…..’ Dat waren de eerste woorden richting mijn vrouw na de wedstrijd afgelopen maandag. Zwaar teleurgesteld, boos en gefrustreerd dat het de zoveelste keer achter elkaar niet lukt om punten te scoren. Het geeft me een beroerd gevoel, zoals alle andere MVV supporters dat zeker ook hebben. Want los van je rol bij de club (fan, vrijwilliger, bestuur, directie, etc) op de allereerste plaats zijn we supporter en staan we vol achter onze club. Verliezen doet pijn en de emotie zit hoog. Mijn vrouw reageert dan met: ‘Jeh mèh, wie kin dat noe toch?’. Als na een pilsje de emotie wat gezakt is, probeer ik haar antwoord te geven. De zaken rationeel benaderend stel ik vast dat we weken achter elkaar best goed voetbal op de mat leggen, maar telkens dat laatste zetje of beetje geluk missen en dan met 1 doelpunt verschil verliezen.

Tot aan de lockdown gaat het redelijk goed. Staan we elfde op de ranglijst. Daarna missen onze jonge jongens toch echt het publiek. Maar toch, er wordt steeds beter gespeeld. Bijvoorbeeld tegen Volendam spelen we sterk en verdienen we meer, maar krijgen het niet. Tegen Eindhoven uit missen we 11 basisspelers. De jongens die er wel kunnen staan knokken voor wat ze waard zijn; uitslag 1-0. De opeenvolging van verlies begint te frustreren. Tegen VVV weer publiek op de tribune. En dan….weer 8 basisspelers niet erbij door schorsing, corona of blessures. In Den Haag winnen we verrassend van ADO. Hoop, want gaat het dan nu wel de goede kant op? Helaas, Dordrecht, NAC, Den Bosch en afgelopen maandag Jong AZ verliezen we weer. Iedere supporter schiet in de emotie, ik ook. Dit willen we niet. Maar vrijdag is weer een wedstrijd: De Graafschap, bepaald geen gemakkelijke. Pfff…waar houdt het op, denk je dan. De gifbeker moet blijkbaar helemaal leeg.

En dat is meteen ook de wijze waarop we enkele jaren geleden de omslag in de club hebben aangezet. Als ik het vergelijk met de verbouwing van een huis, dan moet je eerst slopen. Vervolgens ga je een ontwerp maken (de architect) en dan komt de aannemer om het werk uit te voeren. Dat begint bij een fundering. Tot op dat moment ziet de voorbijganger nog niets van een nieuw huis, maar er is wel al lang en hard gewerkt. Pas als de eerste muren gemetseld worden krijgt het vorm voor de buitenwereld. Dat is precies de fase waarin we nu zitten. Er staan muren, maar het heeft nog geen dak, geen voorzieningen, dus het is nog geen bewoonbaar huis. Vervolgens komen we in slecht weer. De (bouw) plannen kun je niet uitvoeren zoals voorgenomen. Maar één ding staat wel vast: we gaan door met bouwen volgens plan en het huis komt af! Dat is de fase waarin we met MVV zitten. Midden in de opbouw, maar ook midden in slecht weer. Er is veel werk verzet voor een stevige basis en de plannen zijn op een gezonde toekomst gericht. Dat is het fundament dat door de buitenwereld niet gezien wordt. Wel zien we allemaal het scorebord. Dat bevalt niemand. Maar we gaan wel door het slechte weer heen. Stoppen is geen optie. Koers vasthouden wel. Op alle fronten. We weten allemaal dat extra financiële middelen harde noodzaak zijn om verder te komen (en het huis af te bouwen). Ook dat is nog niet zichtbaar naar buiten. En doordat hier veel tijd mee gemoeid is lijken we geloofwaardigheid te verliezen. We begrijpen het ongeduld. Nogmaals benadruk ik dat zorgvuldigheid boven snelheid gaat. En met alle zorgvuldigheid wordt momenteel druk gepraat en onderhandeld. Onze aanhang zal de eerste zijn die het verneemt zodra de handtekening gezet wordt.

In de tussentijd hebben onze Sterrendragers en onze trainers ieders steun hard nodig. Ook na een teleurstelling. MVV zit in ons hart. Supporter ben je in goede en slechte tijden. Als je persoonlijk in de penarie zit heb je ook behoefte aan vrienden en familie voor steun. Kritisch zijn is prima, maar blijf onze mannen, de club en de organisaties eromheen juist nu aanmoedigen. Alleen samen zetten we stappen naar boven !!

Marcel Jöris
voorzitter stichting MVV Maastricht 2018

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mrt 2022 09:45
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV algemeen #7440

peeke schreef : Blog van Marcel Jöris

‘Mieljaar, weer verlore…..’ Dat waren de eerste woorden richting mijn vrouw na de wedstrijd afgelopen maandag. Zwaar teleurgesteld, boos en gefrustreerd dat het de zoveelste keer achter elkaar niet lukt om punten te scoren. Het geeft me een beroerd gevoel, zoals alle andere MVV supporters dat zeker ook hebben. Want los van je rol bij de club (fan, vrijwilliger, bestuur, directie, etc) op de allereerste plaats zijn we supporter en staan we vol achter onze club. Verliezen doet pijn en de emotie zit hoog. Mijn vrouw reageert dan met: ‘Jeh mèh, wie kin dat noe toch?’. Als na een pilsje de emotie wat gezakt is, probeer ik haar antwoord te geven. De zaken rationeel benaderend stel ik vast dat we weken achter elkaar best goed voetbal op de mat leggen, maar telkens dat laatste zetje of beetje geluk missen en dan met 1 doelpunt verschil verliezen.

Tot aan de lockdown gaat het redelijk goed. Staan we elfde op de ranglijst. Daarna missen onze jonge jongens toch echt het publiek. Maar toch, er wordt steeds beter gespeeld. Bijvoorbeeld tegen Volendam spelen we sterk en verdienen we meer, maar krijgen het niet. Tegen Eindhoven uit missen we 11 basisspelers. De jongens die er wel kunnen staan knokken voor wat ze waard zijn; uitslag 1-0. De opeenvolging van verlies begint te frustreren. Tegen VVV weer publiek op de tribune. En dan….weer 8 basisspelers niet erbij door schorsing, corona of blessures. In Den Haag winnen we verrassend van ADO. Hoop, want gaat het dan nu wel de goede kant op? Helaas, Dordrecht, NAC, Den Bosch en afgelopen maandag Jong AZ verliezen we weer. Iedere supporter schiet in de emotie, ik ook. Dit willen we niet. Maar vrijdag is weer een wedstrijd: De Graafschap, bepaald geen gemakkelijke. Pfff…waar houdt het op, denk je dan. De gifbeker moet blijkbaar helemaal leeg.

En dat is meteen ook de wijze waarop we enkele jaren geleden de omslag in de club hebben aangezet. Als ik het vergelijk met de verbouwing van een huis, dan moet je eerst slopen. Vervolgens ga je een ontwerp maken (de architect) en dan komt de aannemer om het werk uit te voeren. Dat begint bij een fundering. Tot op dat moment ziet de voorbijganger nog niets van een nieuw huis, maar er is wel al lang en hard gewerkt. Pas als de eerste muren gemetseld worden krijgt het vorm voor de buitenwereld. Dat is precies de fase waarin we nu zitten. Er staan muren, maar het heeft nog geen dak, geen voorzieningen, dus het is nog geen bewoonbaar huis. Vervolgens komen we in slecht weer. De (bouw) plannen kun je niet uitvoeren zoals voorgenomen. Maar één ding staat wel vast: we gaan door met bouwen volgens plan en het huis komt af! Dat is de fase waarin we met MVV zitten. Midden in de opbouw, maar ook midden in slecht weer. Er is veel werk verzet voor een stevige basis en de plannen zijn op een gezonde toekomst gericht. Dat is het fundament dat door de buitenwereld niet gezien wordt. Wel zien we allemaal het scorebord. Dat bevalt niemand. Maar we gaan wel door het slechte weer heen. Stoppen is geen optie. Koers vasthouden wel. Op alle fronten. We weten allemaal dat extra financiële middelen harde noodzaak zijn om verder te komen (en het huis af te bouwen). Ook dat is nog niet zichtbaar naar buiten. En doordat hier veel tijd mee gemoeid is lijken we geloofwaardigheid te verliezen. We begrijpen het ongeduld. Nogmaals benadruk ik dat zorgvuldigheid boven snelheid gaat. En met alle zorgvuldigheid wordt momenteel druk gepraat en onderhandeld. Onze aanhang zal de eerste zijn die het verneemt zodra de handtekening gezet wordt.

In de tussentijd hebben onze Sterrendragers en onze trainers ieders steun hard nodig. Ook na een teleurstelling. MVV zit in ons hart. Supporter ben je in goede en slechte tijden. Als je persoonlijk in de penarie zit heb je ook behoefte aan vrienden en familie voor steun. Kritisch zijn is prima, maar blijf onze mannen, de club en de organisaties eromheen juist nu aanmoedigen. Alleen samen zetten we stappen naar boven !!

Marcel Jöris
voorzitter stichting MVV Maastricht 2018



Stappen naar boven? Dat heb ik vaker gehoord in die 22 jaar dat ik naar MVV ga. Ieder jaar wordt het minder en als je denkt dat het niet slechter kan, wordt het nog slechter. Een hoop blabla, maar geen daden...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.393 seconden