MVV algemeen

30 mrt 2022 12:40
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV algemeen #7501

Voetbalfanaat schreef : Een grote schande dat men Klaas Wels eruit gooit. De hoge heren moeten is flink naar zichzelf kijken. MVV is totaal niet gegroeid als club zijnde onder hun, en de selectie is een van de slechtste in de historie.

Met als toppunt niet eens een eigen keeper. We stukken van de huurspelers. Nee met dit materiaal hoor je in de tweede divisie


Een grote schande?
Dus jij vond het wel lekker gaan qua voetbal?
Kun je me 1 speler noemen die beter is geworden onder Wels? Kun je me 1 lijn noemen die je in het spel hebt kunnen ontdekken?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2022 12:42
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV algemeen #7502

Duin schreef :

Voetbalfanaat schreef : Een grote schande dat men Klaas Wels eruit gooit. De hoge heren moeten is flink naar zichzelf kijken. MVV is totaal niet gegroeid als club zijnde onder hun, en de selectie is een van de slechtste in de historie.

Met als toppunt niet eens een eigen keeper. We stukken van de huurspelers. Nee met dit materiaal hoor je in de tweede divisie


Een grote schande?
Dus jij vond het wel lekker gaan qua voetbal?
Kun je me 1 speler noemen die beter is geworden onder Wels? Kun je me 1 lijn noemen die je in het spel hebt kunnen ontdekken?


Souren, Matthys.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2022 12:46
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
MVV algemeen #7503

Pierrot schreef : Zou Stijn Vreven niet in het netwerk van onze TD zitten? Denk dat hij zeer geschikt zou zijn om de boel eens flink op te schudden.


die is veel te temperament vol !

Probleem gaat worden dan je een trainer moet overtuigen die niks te makken krijgt , die met jeugdspelers moet gaan werken en die ook nog eens de fans moet tevreden stellen

Het kan alleen maar een trainer worden die de credits krijgt ( op voorhand) van de fans , en die vind je niet.....en die is er niet , op eentje na !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2022 12:48
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
MVV algemeen #7504

Duin schreef :

Voetbalfanaat schreef : Een grote schande dat men Klaas Wels eruit gooit. De hoge heren moeten is flink naar zichzelf kijken. MVV is totaal niet gegroeid als club zijnde onder hun, en de selectie is een van de slechtste in de historie.

Met als toppunt niet eens een eigen keeper. We stukken van de huurspelers. Nee met dit materiaal hoor je in de tweede divisie


Een grote schande?
Dus jij vond het wel lekker gaan qua voetbal?
Kun je me 1 speler noemen die beter is geworden onder Wels? Kun je me 1 lijn noemen die je in het spel hebt kunnen ontdekken?


Jij schreef dat dit elftal net zo goed was als verleden jaar , dat is natuurlijk absolute onzin

Vorig jaar hadden we nog Deom , Van Acker , Surmeli en Marres .... en ik verzeker je als we die dit jaar hadden gehad waren we ook met Wels geen 19de geworden

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2022 12:54 30 mrt 2022 12:56 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
MVV algemeen #7505

Zakelijk schreef :

Buurke76 schreef : waarom niet v Bommel. woont om de hoek, zijn eigen carrière dreigt te mislukken na paar slechte avonturen. Klankbord van Marwijk....eigen zoon(s) begeleiden...


Met alle respect , maar dit acht ik echt volledig kansloos.
Ik snap de gedachte, alleen van Bommel is wel nogal een naam in de voetbal wereld.. die krijgt echt wel nog een kans bij een bundesliga club.

Anderzijds; Het namen circuit gaat weer beginnen!
Persoonlijk hoop ik ergens een ex MVV speler voor de groep.. Vissers, Landzaat , Tobiassen. Voetballers die niet van de oude stempel komen, binding hebben met de club, en een goed uithangbord zijn.


Misschien niet de meest geschikte uitdrukking in deze tijd. Maar niet geschoten is altijd mis.

Onderschat niet de waarde van kunnen wonen in je eigen omgeving en bij je familie kunnen zijn en dat dan ook nog kunnen combineren met een baan in het profvoetbal. En Van Bommel junior die ook nog eens bij MVV speelt.

Als Van Marwijk en Van Bommel het roer overnemen levert dat ook nog eens een hoop positieve aandacht en ook goodwill op voor V Bommel en V Marwijk zelf: 2 gerespecteerde trainers uit de regio die hun club weer op de rails proberen te bengen. Dick Advocaat en Henk Fräser hebben het eerder gedaan bij Sparta.

Uiteraard is de kans klein en moet er een grote sponsor of investeerder mee instappen om het kans van slagen te laten hebben.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Buurke76

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2022 12:55
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV algemeen #7506

Mie leef Mestreech schreef :

Duin schreef :

Voetbalfanaat schreef : Een grote schande dat men Klaas Wels eruit gooit. De hoge heren moeten is flink naar zichzelf kijken. MVV is totaal niet gegroeid als club zijnde onder hun, en de selectie is een van de slechtste in de historie.

Met als toppunt niet eens een eigen keeper. We stukken van de huurspelers. Nee met dit materiaal hoor je in de tweede divisie


Een grote schande?
Dus jij vond het wel lekker gaan qua voetbal?
Kun je me 1 speler noemen die beter is geworden onder Wels? Kun je me 1 lijn noemen die je in het spel hebt kunnen ontdekken?


Souren, Matthys.


Haha, je weet dat Wels niet onze keeperstrainer is he? ;-)
Dan heb je dus met Souren welgeteld 1 speler van de 25 die beter is geworden onder Wels. Echt een schande inderdaad dat hij niet nog een jaar krijgt om nog een andere speler beter te maken...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2022 13:12
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
MVV algemeen #7507

Hill28 schreef :

Zakelijk schreef :

Buurke76 schreef : waarom niet v Bommel. woont om de hoek, zijn eigen carrière dreigt te mislukken na paar slechte avonturen. Klankbord van Marwijk....eigen zoon(s) begeleiden...


Met alle respect , maar dit acht ik echt volledig kansloos.
Ik snap de gedachte, alleen van Bommel is wel nogal een naam in de voetbal wereld.. die krijgt echt wel nog een kans bij een bundesliga club.

Anderzijds; Het namen circuit gaat weer beginnen!
Persoonlijk hoop ik ergens een ex MVV speler voor de groep.. Vissers, Landzaat , Tobiassen. Voetballers die niet van de oude stempel komen, binding hebben met de club, en een goed uithangbord zijn.


Misschien niet de meest geschikte uitdrukking in deze tijd. Maar niet geschoten is altijd mis.

Onderschat niet de waarde van kunnen wonen in je eigen omgeving en bij je familie kunnen zijn en dat dan ook nog kunnen combineren met een baan in het profvoetbal. En Van Bommel junior die ook nog eens bij MVV speelt.

Als Van Marwijk en Van Bommel het roer overnemen levert dat ook nog eens een hoop positieve aandacht en ook goodwill op voor V Bommel en V Marwijk zelf: 2 gerespecteerde trainers uit de regio die hun club weer op de rails proberen te bengen. Dick Advocaat en Henk Fräser hebben het eerder gedaan bij Sparta.

Uiteraard is de kans klein en moet er een grote sponsor of investeerder mee instappen om het kans van slagen te laten hebben.


Hill28 , die doen dat niet , Bert gaat zich daar niet aan branden . De rol als adviseur is perfect wie doet je wat . En Mark gaat nooit naar MVV komen om te trainen , hoe groot is het afbreuk risico !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2022 15:34
Voetbalfanaat
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 47
Meer
MVV algemeen #7508
Maar weetje waarom geen enkele speler beter is geworden? Ze komen bijna allemaal tekort voor dit niveau. Ik durf hierbij te stellen dat 60% van de spelers in deze selectie binnen nu en 3 jaar niet meer op profniveau actief is!

Laat staan dat ze een stap omhoog maken
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2022 18:24
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
MVV algemeen #7509
Nu gonst het van de geruchten rond de Geusselt , ook de hoofdsponsor Super Game na 1 jaar weer van het shirt zou verdwijnen en MVV op zoek moet naar een nieuwe hoofsponsor . Het is een gerucht maar ik zou het wel snappen nu er allerlei strengere maatregelen komen inzake gok gerelateerde bedrijven en hun reclame uitingen . Eens afwachten hoe zich dat ontwikkeld , dat zou de volgende uitdaging zijn voor Noor en Co het vinden van een nieuwe hoofdsponsor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2022 18:36 30 mrt 2022 18:37 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
MVV algemeen #7510
SuperGame heeft geen licentie gekregen. Dat is natuurlijk niet de schuld van onze belabberde leiding. Ik denk dat het binnenhalen van die shirtsponsor - al is/was het maar voor een jaar - een van de weinige goede dingen waren die gebeurd zijn afgelopen 2 jaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2022 18:40
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
MVV algemeen #7511

Hill28 schreef : SuperGame heeft geen licentie gekregen. Dat is natuurlijk niet de schuld van onze belabberde leiding. Ik denk dat het binnenhalen van die shirtsponsor - al is/was het maar voor een jaar - een van de weinige goede dingen waren die gebeurd zijn afgelopen 2 jaar.


Nee idd daar kunnen ze ook niks aan doen . Tom Daemen aan de basis van de deal gestaan !

Maar ja je moet dan toch weer op zoek en ook de achterkant van het shirt dit jaar is er een plek niet verkocht het hele seizoen . Dus daar liggen 2 positie die ingevuld moeten gaan worden .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2022 19:57 30 mrt 2022 20:04 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 602
Meer
MVV algemeen #7512

Napoleon schreef :

Hill28 schreef : SuperGame heeft geen licentie gekregen. Dat is natuurlijk niet de schuld van onze belabberde leiding. Ik denk dat het binnenhalen van die shirtsponsor - al is/was het maar voor een jaar - een van de weinige goede dingen waren die gebeurd zijn afgelopen 2 jaar.


Nee idd daar kunnen ze ook niks aan doen . Tom Daemen aan de basis van de deal gestaan !

Maar ja je moet dan toch weer op zoek en ook de achterkant van het shirt dit jaar is er een plek niet verkocht het hele seizoen . Dus daar liggen 2 positie die ingevuld moeten gaan worden .


wat ben je toch een mismieter als onruststoker.....eerst afgaan op geruchten en daarbij olie op het vuur gooien,
vervolgens als iemand met gegevens komt niet eens het fatsoen hebben om je te excuseren voor je faux-pas
maar dan toch overtuigd van je eigen gelijk door oreren
Man...ga naar Rusland en zoek een baantje bij Lavrov....

Zie je niet dat je onze club besmeurt, beschadigt en in diskrediet brengt...
Al jaren lang.

Dat is zielig voor jou maar erg voor MVV en bijkomend effect is dat velen verdwijnen op dit forum omdat jij niet van ophouden weet en geen redelijkheid kent.
Trieste zelfoverschatting ter compensatie van een minderwaardigheidscomplex zou een Freudiaanse uitleg kunnen zijn.
Jammer dat je ook nog wat jongere gasten vergiftigt met je Goebelisaanse propaganda tegen wie dan ook in het bestuur zit Noor, Rinkens of mensen als Elzen, Klaas W .

Niemand deugt behalve de grote Roerganger en Führer die het Licht gezien heeft...bah bah bah....foj, foj, foj....

SJAOM DIECH DEEP

Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, MVVke, Ben Salemans, Anna D., opadiehard, Brncic, M-MVV, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2022 21:50
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 705
Meer
MVV algemeen #7513
Ik ben ook helemaal klaar met dit forum. We zien allemaal dat het niet goed gaat, maar als ik dan bij elk topic ‘Napoleon’ als laatste scribent zie staan die met een misselijkmakende hijgerigheid overal zijn gelijk aan het halen is, dan heeft dit forum voor mij weinig waarde meer. De kracht van dit forum was juist om met een goeie discussie de
Club verder te helpen. Met Napoleon wordt de club alleen maar verder omlaag gehaald. De Nike-deal, de wisseling bij de medische staf, de sportieve prestaties, nu weer Supergame. Hij strooit met geruchten met telkens die ‘barbertje moet hangen’ retoriek. Kijk mij eens geweldig zijn. Nee, daar komen we mee verder. En als ik nu op de
Website van De Limburger de artikelen zie, zal Napoleon wel helemaal in zijn handjes wrijven. Zijn verdachtmakingen en conclusies worden gedeeld door de krant. Nou, proficiat. Ik ben er klaar mee. Iedereen zit dat de club in zwaar weer zit, ook mij ligt dat heel zwaar op de maag. Maar dat deze situatie het ego van Napolein streelt en hij dat in elke topic breed uitvent gaat mij echt te ver.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Anna D., opadiehard, Lassie80, De Zwarte Vogel, M-MVV, Hier menier, LRB, JulioB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2022 22:29 30 mrt 2022 22:38 door JulioB.
JulioB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
MVV algemeen #7514
De Limburger is er in iedergeval al als de kippen bij.

MVV viert verjaardag zonder feestgevoel: een rookgordijn in plaats van ballonnen
Vandaag om 20:23 door Emil Visser

MVV viert verjaardag zonder feestgevoel: een rookgordijn in plaats van ballonnen
MVV-doelman Romain Matthys treurt na opnieuw een tegendoelpunt tegen Almere City.
Afbeelding: Ermindo Armino



Bij een feest horen slingers en ballonnen. In plaats daarvan trok het jarige MVV deze week een rookgordijn op door coach Klaas Wels te ontslaan. De werkelijke problemen bij de club verdwijnen niet met het vertrek van de coach.
MVV is bijna jarig. Zaterdag zal er zeker een feestje worden gevierd wegens het 120-jarig bestaan. Maar echt reden voor een grote fuif is er eigenlijk niet. De trainer is net op straat gezet, de club bungelt in het staartje van de eerste divisie en de club is vooral bezig met achterstallig onderhoud in de organisatie. Er lijken weinig strohalmen om aan vast te klampen.

Duistere dagen
Organisatorisch, sportief en commercieel zit de club in een dal. Er moet wat gebeuren om de situatie vlot te trekken. De nieuwe visie die vrijdagavond wordt onthuld had een lichtpuntje kunnen zijn in deze duistere dagen. Het moet het fundament zijn waar de club de komende jaren op gebouwd wordt. Een stevige basis om de organisatie te laten groeien. Maar ook daarover kunnen de verwachtingen al getemperd worden. Want de visie, in het bezit van deze krant, worden vooral open deuren ingetrapt en luchtkastelen gebouwd.

Lees ook: De eerste dag bij MVV na het vertrek van Wels: ‘De chemie was weg, maar spelers moeten ook naar zichzelf kijken’

Los van de gebruikelijke kreten als ‘alles draait om beleving’, ‘traditie’, ‘ambiance’ en ‘passie’, valt op dat de jeugdopleiding het kernpunt in die visie is. De MVV Academy moet de club op termijn geld gaan opleveren. Op de achtergrond zijn in het afgelopen jaar al veel stappen gezet om de academie te ontwikkelen. Eerder werd al gesteld dat MVV uiteindelijk 750.000 euro per jaar in de jeugdopleiding wil pompen. Dat is ongeveer net zoveel als MVV nu aan spelersbudget heeft voor de hoofdmacht.

MVV viert verjaardag zonder feestgevoel: een rookgordijn in plaats van ballonnen
Toshio Lake treurt na de nederlaag van MVV tegen Jong AZ. Foto: Ermindo Armino
Prijzenswaardig
Het is prijzenswaardig dat MVV de jeugdopleiding naar een hoger niveau wil tillen. Maar om daarop in te zetten als belangrijkste reddingsboei, is onrealistisch. Er zijn immers maar (zeer) weinig clubs in Nederland die echt winst maken op hun academie. Het per jaar terugverdienen van 750.000 euro is een helse opgave die gedoemd is te mislukken. De MVV-jeugd heeft nu geen eigen complex en speelt op een te laag niveau om op structurele basis spelers op te leiden voor profvoetbal. En als er al talent rondloopt in de regio Maastricht, worden deze spelertjes opgepikt door aantrekkelijkere clubs als PSV en KRC Genk.

Maar dat zijn niet de enige onrealistische woorden in de visie. In het plan staat bovendien dat de club naar een stadionbezetting van 75 á 85 procent bij thuiswedstrijden wil groeien. In 22 jaar eerste divisie heeft MVV nooit meer dan 6000 toeschouwers gemiddeld behaald. Dat is 60 procent van de capaciteit van De Geusselt.

Commerciële ontwikkeling
De hoop is gevestigd op een nieuwe investeerder. De grote vraag is wat deze nieuwe aandeelhouder kan inbrengen. Voor 24 procent van de aandelen hoeven geen al te grote investeringen te worden verwacht. Het geld zal gaan naar (onder andere) het afbetalen van schulden en de investeringen in de jeugdopleiding. MVV mikt daarnaast op een aandeelhouder die de club vooruit kan helpen in de commerciële ontwikkeling. Want dat is het punt waar het écht knelt.

Lees ook: De nieuwe investeerder van MVV is er voor het eind van dit seizoen. Maar ook als die er is, is er nog veel geduld nodig

Op welke manier er meer geld uit de markt gehaald gaat worden en wie dat moet gaan doen, dat zijn grote vraagtekens. Directeur Erik Noor is er wel van overtuigd dat de commercie aangezwengeld kan worden ‘omdat er nu een goede visie ligt’. Maar een visie zelf genereert geen geld. Noor sprak eerder tussen de regels door een onheilspellende zin. „Als we niet meer uit commercie gaan halen, dan hebben we een groot probleem.”

Onvrede
Problemen heeft de club al genoeg. Zelden zakte MVV zo diep weg. Zwaar teleurgestelde fans laten steeds vaker hun onvrede horen en er komen meer en meer geluiden van supporters die overwegen om geen nieuwe seizoenskaart aan te schaffen. Wie cynisch is, kan zeggen dat het ontslag van trainer Klaas Wels eigenlijk niet eens zo slecht uitkomt. Het is het juiste moment om nu een rookgordijn op te trekken waardoor de werkelijke problemen even naar de achtergrond worden verdrongen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2022 23:01
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
MVV algemeen #7515
Ik heb het visie document (uiteraard) nog niet gezien maar in bovenstaand artikel zie ik niets vreemds staan. Sterker nog, het bevestigt mijn gevoelens en gedachten over de toestand waarin onze club zich bevindt.
Hier komen wij zelf niet meer uit, alleen een hele grote investeerder of een hele grote club (waarvan wij dan een satelliet club worden) kan ons nog redden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, aait wief, opadiehard, InDoDoNnY, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.520 seconden